En als je eerst een paar laserbehandelingen laat doen zodat ie een stuk lichter word?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
langs de shop geweest, helaas is mijn idee onmogelijk
de vleugel zou dan heel erg zwart en massief moeten worden, dat is natuurlijk geen gezicht.
jammer hoor
Mooi ontwerp, leuke stijl ook!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Coam het volgende:
De mijne:
Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Jelle heeft hem gezet, bij tribal trading in Tilburg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:02 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Mooi ontwerp, leuke stijl ook!
Hoe kwam je op dit idee en wie heeft 'm gezet?
sow! das echt mooi priegelwerk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Coam het volgende:
De mijne:
Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Wat later. Die andere is die van mn vriend.
[ afbeelding ]
ik zat ook aan zoiets te denken....quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Coam het volgende:
De mijne:
Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Wat later. Die andere is die van mn vriend.
[ afbeelding ]
ja is idd vanwege de tekst van The Killers. Ben helemaal verslaafd aan die band sinds de eerste keer dat ik een paar jaar terug een track van hun hier op de radio hoorde. En dit nummer omschrijft een beetje veel m'n liefdesleven. En de herhaling van dit alles zeg maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik zat ook aan zoiets te denken....
links waar nu drop junkie staat, stond bij mij heel lang mrBrightside...
gaaf nummer... Killers zijn zowieso top...
ik neem aan dat t bij jouw ook mbt the killers is?
( aan je t-shirt te zien op je homepage foto dingus)
Killersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja is idd vanwege de tekst van The Killers. Ben helemaal verslaafd aan die band sinds de eerste keer dat ik een paar jaar terug een track van hun hier op de radio hoorde. En dit nummer omschrijft een beetje veel m'n liefdesleven. En de herhaling van dit alles zeg maar
maarre homepage foto dingus?
Dankjewel! En ook dankjewel voor de rest van de complimenten!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:59 schreef Gwywen het volgende:
@Coam: is die van jou gebaseerd op een het patroon van een henna-tatoeage?
Ik vind 'm heel mooi hoor.
Das zo'n haida geval of niet? heeft het ook nog een betekenis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:37 schreef nvido het volgende:
Zo, de nieuwe batterijen zitten in 't toestel.
Gister dus laten zetten bij Ronnie van Down4Life in Enschede.
Ik ben meer dan tevreden.
Ik vind "Quidquid latine dictum sit, altum videtur" wel erg gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een tatoeage te nemen. Ik heb geen twijfels wat betreft het idee dat het er voor eeuwig zit, dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil 'em op mijn onder- of bovenarm met een persoonlijke Latijnse tekst. Iemand daar ervaringen mee/voorbeelden van? Ik kan ze niet echt vinden :x. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet in verschillende lettertypen en de grootte ervan.
Het is een polynesische tatoeage.quote:Op zondag 2 november 2008 23:13 schreef DAMH het volgende:
[..]
Das zo'n haida geval of niet? heeft het ook nog een betekenis?
wel cool ding
Let wel op dat je niet te vroeg bodylotion of creme er op smeert... de velletjes moeten er eerst echt helemaal af zijn en je moet eerst echt een mooi nieuw huidlaagje hebben... Doe je het eerder dat brandt het als een gekquote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef n0a het volgende:
Ik doe 3 tot 4 dagen met bepanthen en daarna gewoon bodylotion/creme.
Mij werd aangeraden al vanaf dag 2 een zachte neutrale bodylotion (van vaseline het merk dus niet vaseline zelf) te gebruiken,, en brandt eigenlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:52 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Let wel op dat je niet te vroeg bodylotion of creme er op smeert... de velletjes moeten er eerst echt helemaal af zijn en je moet eerst echt een mooi nieuw huidlaagje hebben... Doe je het eerder dat brandt het als een gek
Succes alvast! En maar goed denken aan het mooie eindresultaat als je de pijn voeltquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Sleeve het volgende:
Bepanthen is een goed alternatief voor uierzalf of vaseline als je daar, net zoals ik, gevoelig voor bent. Ik heb ook vaak Calendula zalf gebruikt en dat werkt ook prima.
Zaterdag is het weer zo ver! Dan gaan we verder met de lijnen aan de binnenkant en achterkant van mijn bovenbeen (en de knieholte). Ik kijk er, ondanks dat ik opzie tegen de pijn, toch wel heel erg naar uit. De vorige sessie waarin we de rest van de lijnen hebben gedaan heeft de tatoeage zoveel mooier gemaakt, de tekening is nu eindelijk goed zichtbaar.
Zodra ik eindelijk weer een batterijoplader voor de camera heb zal ik eens een foto plaatsen van wat details.
Wauw, ziet er vet uit...Ben benieuwd hoe t eruit ziet als hij helemaal klaar is!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:19 schreef Sleeve het volgende:
De batterijlader van de camera is eindelijk weer teruggevonden, dus bij deze wat foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn bovenbeen posten doe ik pas als de rest van de lijnen klaar zijn en de tekening duidelijker is!
Vandaag weer een afspraak gehad. Het hoofd van de Samurai is gedaan (alleen de lijnen en schaduw in het haar), de onderarmen van de Samurai en nog een stukje van zijn kleding... Helaas trok ik het vandaag maar 4 uur. De haren zijn lijn voor lijn gezet... met een dunne naald natuurlijk, dus dat was geen pretje en kostte me zoveel energie dat ik het daarna nog maar een uurtje trok.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wauw, ziet er vet uit...Ben benieuwd hoe t eruit ziet als hij helemaal klaar is!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoshoot gehad, tijdje terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |