Inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef DAMH het volgende:
[..]
oké dus of ff met een tshrtje ofsow afdekken.
gave tattoo's! kan het zijn dat ik de nek tattoo ooit ergens op een album hoes heb zien staan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook weer bijgewerkt, oud & nieuw door elkaar. in afwachting van bakcpiece bij Nico.
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Die in mijn nek is het horusoog:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
gave tattoo's! kan het zijn dat ik de nek tattoo ooit ergens op een album hoes heb zien staan?
Ben gister nog even een prijs gaan checken voor een klein beetje tekst op de binnenkant bovenarm, en moest zorgen dat ik zaterdag ochtend meteen daar ben aangezien de zaterdag first-come, first served dag is. Heb weer zin in die naald na 2 jaar!
Ik sport gewoon hoor; je huid kan dat prima hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef DAMH het volgende:
Hehe nog een vraagje, volgende week ben ik aan de beurt vandaar,, hoe zit het trouwens met Sporten?
Wil ik zoeken naar vergunninghouders, krijg ik een foutmelding met "this page can not be found"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook in het piercingtopic gepost, maar als de studio hier niet opstaat mogen ze NIEt tattoeren en zijn ze illegaal bezig:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/
Dat je het weet
En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:35 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de naald![]()
onduidelijk waar hij zit, maar het is dus de binnenkant linkerbovenarm (ofzoiets)
en ja er zit een betekenis achter
en nee hij kon helaas niet groter aangezien ik accountant opleiding doe, en zo nu en dan ook op kantoor rond hang
De meest originele tattoo die ik ooit gezien hebquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef -ladybird- het volgende:
Mensen, ik kom hier niet heel vaak maar ik kwam iets tegen en ik denk dat moet ik hier even neerzetten:
[ afbeelding ]
Of je leest wat ze erbij verteldquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef ico_nld het volgende:
[..]
De meest originele tattoo die ik ooit gezien heb(niet de mooiste, maar dat maakt de originaliteit helemaal goed
) Briljant gevonden, maar toch ook weer benieuwd wat voor jou de redenen zijn geweest om deze tattoo te zetten
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook weer bijgewerkt, oud & nieuw door elkaar. in afwachting van bakcpiece bij Nico.
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )
[ afbeelding ]
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
aaah, die's gaafquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef -ladybird- het volgende:
Mensen, ik kom hier niet heel vaak maar ik kwam iets tegen en ik denk dat moet ik hier even neerzetten:
[ afbeelding ]
Hijs niet van mij hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef ico_nld het volgende:
[..]
De meest originele tattoo die ik ooit gezien heb(niet de mooiste, maar dat maakt de originaliteit helemaal goed
) Briljant gevonden, maar toch ook weer benieuwd wat voor jou de redenen zijn geweest om deze tattoo te zetten
Haha, slim van mequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Hijs niet van mij hoorgevonden op internet.
dankje! krijg er gave reacties op iig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:02 schreef -Peach het volgende:
Simpel en leuk.Stijl letters is tof! Maarruh...geen behoefte om de betekenis erachter te vertellen?
Aan de ene kant vind ik het er erg tof uit zien. Maar aan de andere kant doet het me denken aan van die boterhamworst met een gezichtje erin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:51 schreef Kings het volgende:
Niet helemaal in dezelfde lijn als dit topic, maar toch best grappig (voor mensen die naast henna nog andere opties voor tijdelijke tattoos willen proberen)
[ afbeelding ]
Gezien de egale kleur bruin, zal er niet gewoon een spraytan gebruikt zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat lukt toch ook nooit in 1x, en hoe krijg je dan die hele trui weer op dezelfde plek?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat er bij de tattooboer boeken vol met dergelijke plaatjes liggen, of dat je er mijn zijn/haar hulp gerust een naar wens kan laten tekenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een klavertje vier op de binnenkant van mijn pols.
Maar ik kan geen mooie klavertjes vinden
Dat tweede resultaat!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:27 schreef Gwywen het volgende:
Inderdaad, daar zitten echt mooie tussen!
mag ik vragen waarom? (gewoon interesse omdat ik er ook over nadenk namelijk om dat mn volgende tattoo te laten worden alleen dan op een andere plaatsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een klavertje vier op de binnenkant van mijn pols.
als je niet je hele rug vol gooit, is het toch niet zo erg duurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:50 schreef theKiD het volgende:
* Dikke twijfel*
Heb eigenlijk niet al te veel centen meer.. en komt nog wel wat duurs aan.. (APK en Kerst en een lang weekend weg) Maar toch, maar toch, maar toch blijft het kriebelen om nog 1 sessie te doen zodat me hele onderbeen af is..![]()
*word er gek van* Denk toch dat ik me spaarrekening eens ga aanspreken binnenkort..
Hoe weet jij nu hoe mijn portomonee eruit ziet? Wat voor jou niet duur is, kan voor een ander wel duur zijn.. En ik vind 80 euro per uur toch redelijk aan de prijsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je niet je hele rug vol gooit, is het toch niet zo erg duur
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe mijn portomonee eruit ziet?
Beledigd niet echt, maar vond het een rare opmerking. Als ik ervanuit ga dat de grote plaat al meer dan 500 euro heb gekost, je moet het maar over hebben op het eind van de maand..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]wist niet dat je beledigd was
![]()
waarschijnlijk is mijn portemonnee kleiner, maar die discussie is toch zinloos
ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beledigd niet echt, maar vond het een rare opmerking. Als ik ervanuit ga dat de grote plaat al meer dan 500 euro heb gekost, je moet het maar over hebben op het eind van de maand..
Met een uurtje heb je niet echt veel staan. Waar ik heen ga is het 120 per uur. Meer dan waard maar gaat nog lang duren voor ik weer kan. Vriendje wil nog eerst zijn sleeve afmaken en daarna ga ik die van mij laten verlengen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.
Das idd de pech.. dat er in een uurtje niet zo erg veel op hoeft te staan..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef n0a het volgende:
[..]
Met een uurtje heb je niet echt veel staan. Waar ik heen ga is het 120 per uur. Meer dan waard maar gaat nog lang duren voor ik weer kan. Vriendje wil nog eerst zijn sleeve afmaken en daarna ga ik die van mij laten verlengen.
Natuurlijk is het 80 euro per uur niet duur voor iets dat levenslang meegaat, maar dat staat toch helemaal los van de discussie of je dat geld op dat moment er aan uit kan geven of niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.
Jezuspoepjes, veel succes alvast!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Sleeve het volgende:
Dinsdag mag ik weer! Ik hoop dat ik het zo'n 5 uur vol ga houden, maar aangezien we naar de knieholte, achterkant en binnenkant bovenbeen gaan zal dat wel niet lukken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik weer! Ik hoop dat ik het zo'n 5 uur vol ga houden, maar aangezien we naar de knieholte, achterkant en binnenkant bovenbeen gaan zal dat wel niet lukken
google is je vriendquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een tatoeage te nemen. Ik heb geen twijfels wat betreft het idee dat het er voor eeuwig zit, dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil 'em op mijn onder- of bovenarm met een persoonlijke Latijnse tekst. Iemand daar ervaringen mee/voorbeelden van? Ik kan ze niet echt vinden :x. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet in verschillende lettertypen en de grootte ervan.
Ej ParanoidEv,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Jezuspoepjes, veel succes alvast!
Thnx! Zal eens ff in de gallery kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:39 schreef ParanoidEv het volgende:
Errol http://www.inkstitution.com/ ?
Of Claudia http://classicinkandmods.com/claudias-tattoo-gallery-01/
Ok 2 dingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom? (gewoon interesse omdat ik er ook over nadenk namelijk om dat mn volgende tattoo te laten worden alleen dan op een andere plaats)
Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok 2 dingen.
1. Toen ik 4/5 jaar was, heb ik een echt klavertje vier gevonden in het gras.
Die ben ik kwijtgeraakt bij mijn laatste verhuizing.
De kans dat je ooit weer een klavertje vier vind is echt nihil.
2. Volgens de legende stelt elk deelblad iets voor: het eerste de hoop, het tweede vertrouwen, het derde liefde en het vierde geluk.
toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef nvido het volgende:
Nog twee dagen. En dan is eindelijk de grote dag daar.
Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik allerlei verschillende verhalen hoor over de pijn etc.
Ik laat hem op mijn linkerbovenarm zetten, van t-shirt hoogte tot aan de bovenkant van de schouder.
I'm excited!
Fotoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.
Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....quote:
Hm oké. Nou ja, ik zie het allemaal wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef DAMH het volgende:
[..]
toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daar)
Wie heeft hem gezet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Geomancer het volgende:
Vandaag eindelijk m'n tattoo laten zetten! Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, echt een prima shop. Kon meteen gaan zitten.
Ben er erg blij mee.
Ligt er aan hoe groot je huidige tattoo is natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, kenners?
ik heb op m'n schouder een tattoo die stom is, en daar wil ik wat overheen.
nu heb ik m'n hele leven al wat gehad met vleugels.
mijn idee: op iedere schouder een vleugel(tje) laten zetten.
maar zou je een tattoo mooi kunnen coveren d.m.v. een vleugel?
qua kleuren en dat soort dingen?
iemand die hier een idee over heeft?
dankquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fuck ik vindt die mrBrightside tat echt kewwlll
Nicequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....
Hier net gezet op mijn witte kuiten
Pas op! kleine foto![]()
zwart, rood.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:40 schreef theKiD het volgende:
@MissyMirjam, ligt er ook aan wat voor kleur je huidige tattoo heeft en hoe groot die nu is. Vooral donkere kleuren zijn moeilijker te coveren als ik dat zo her en der hoor. En een vleugeltje is meestal wit-achtig? engelenvleugeltjes neem ik aan? Maar denk dat je daar beste ff voor advies naar een sjop kunt gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |