me pc en foon willen niet meewerken zodat ik me tattoo foto's eraf kan halenquote:
Die heb je bij jezelf gezet met je andere hand..? In alle andere gevallen vind ik het niet bepaald een meesterwerk....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mijneik heb nu alleen wel m'n poot de hele dag in uierzalf
dat geplak overalmaar verder blij met het rusultaat
Vor ik trouwens verderga, oldskool/newskool is maar een heel klein stukje van wat er mogelijk is. En mijn uitleg hieronder is maar een kleine eigen mening van hoe old en newskool voor mij eruit moeten zien. Oldskool is/ kan zijn zoals de vroegere zeelui getattooeerd konden worden, waar die vroeger mee thuis konden komen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:48 schreef Psygisch het volgende:
ah sorry het was alweer laatkan me zo niet voorhalen wat verschil is tussen oldskool en newskool, maar bedoel je gebruik van naalden alleen? zoals dikkere lijnen oldskool enz?
want als het verder niet uitmaakt, dan newskool
Infinity met een y?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Fipotje het volgende:
Hey,
Zit al een tijdje deze reeks te volgenen wil zelf ook zo graag een tattoo maarja wat voor 1 he
dilemma's
Liefts wil ik natuurlijk een tattoo die uniek is maar wil ook graag dat infiniti symbool hebben, om verschillende redenen. Alleen het symbool alleen is zo kaal, heeft iemand voorbeelden van die tatoo's (infiniti tattoo in google is niet echt een succes dus)
thx
Aye ben nog niet helemaal wakker :p (yeye kut smoes I know)quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Infinity met een y?
Gewoon een 8 op z'n kant toch?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verblekenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef DAMH het volgende:
Trouwens hoe zit het bv met zonnebanken nadat je een tattoo hebt laten zetten?
oké dus of ff met een tshrtje ofsow afdekken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verbleken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |