abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:51:10 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62298113
Gave tattoo Mosquito & purplerose
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:03:26 #77
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_62298387
Oef, die staat er al heel wat jaartjes op, sinds me 18e, ben nu 34
Zit met wat ideetjes te spelen om hem wat op te pimpen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:03:59 #78
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_62298396
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 21:51 schreef Enfermera het volgende:
Gave tattoo Mosquito & purplerose
me pc en foon willen niet meewerken zodat ik me tattoo foto's eraf kan halen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_62308229

De mijne ik heb nu alleen wel m'n poot de hele dag in uierzalf
dat geplak overal maar verder blij met het rusultaat
niet meer
pi_62310971
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mijne ik heb nu alleen wel m'n poot de hele dag in uierzalf
dat geplak overal maar verder blij met het rusultaat
Die heb je bij jezelf gezet met je andere hand..? In alle andere gevallen vind ik het niet bepaald een meesterwerk....
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:58:26 #81
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62311090
T kroontje is nogal scheef of ligt het aan de foto/plek?
En wat betekent de tekst?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_62311580
King Trox? *puzzelt* En van dat kroontje wordt je ook niet echt gelukkig of warm van binnen..
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:49:38 #83
224882 ico_nld
sailing home
pi_62312109
Mjah, die bolletjes op het kroontje zijn ook niet allemaal echt.. eeuhmm.. bol, zeg maar Ik hoop dat het door de bolling van je arm komt of iets dergelijks. Hoe dan ook, je bent er zelf blij mee en dat is wat telt
You want more mysterious? I'll just try and think, "Where the hell's the whiskey?
pi_62313379
Het is goed dat je er inderdaad zelf blij mee bent... maar is er een reden dat het kroontje er zo uit ziet? Als ik het op papier zou zetten zou ik het, ehm, nouja, overnieuw maken?
Tralalalaaa
pi_62339396
POST MET EEN VRAAG

gooi maar fototje erbij om op topic te blijven, beetje vaag net gemaakt, tattoo is precies 1 jaar oud nu.
en nee hij is niet schuin ik moest schuin gaan staan om die foto te nemen

Ik zoek!

Een tattoo artiest die goed kan tekenen (beetje stom gezegd) maar ik wil binnenkort beginnen met me eerste full sleeve (naja tot net iets boven me pols).

Dus heb iemand nodig die mijn ideeën goed in een tatoeage kan omtoveren, ik kan zelf absoluut niet tekenen dus heb echt iemand nodig met een goeie fantasie daarvoor.
+wil ik dat het iemand is die daar echt zijn tijd voor neemt, en ook de tijd wil nemen om echt over dat idee te praten voordat hij er aan begint. kortom een artiest die echt plezier zou hebben om dit te doen, plus dat ik wel wil dat het een echt goeie artiest is. (hij word trouwens wel met kleuren misschien dat dat wat helpt bij de beslissing welke artiest) het liefst binnen zuid-holland, maar als je 1 weet die echt heel goed is mag je het ook zeggen, wil best een eindje reizen ervoor.

Alvast bedankt, als ik niet echt goeie reacties erop krijg open ik wel een apart topic ervoor maar even kijken of ik er hier uit kan komen.
> Psygisch ?! <
pi_62342713
Welke stijl wil je? Oldskool/ Newskool/ Japans/ Tribal ( ) Voor elke stijl, andere artiesten
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62342823
ah sorry het was alweer laat kan me zo niet voorhalen wat verschil is tussen oldskool en newskool, maar bedoel je gebruik van naalden alleen? zoals dikkere lijnen oldskool enz? want als het verder niet uitmaakt, dan newskool
> Psygisch ?! <
pi_62345000
op de foto issie nogal dik enzo.
Nu issie wel beter.
niet meer
pi_62349609
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 07:48 schreef Psygisch het volgende:
ah sorry het was alweer laat kan me zo niet voorhalen wat verschil is tussen oldskool en newskool, maar bedoel je gebruik van naalden alleen? zoals dikkere lijnen oldskool enz? want als het verder niet uitmaakt, dan newskool
Vor ik trouwens verderga, oldskool/newskool is maar een heel klein stukje van wat er mogelijk is. En mijn uitleg hieronder is maar een kleine eigen mening van hoe old en newskool voor mij eruit moeten zien. Oldskool is/ kan zijn zoals de vroegere zeelui getattooeerd konden worden, waar die vroeger mee thuis konden komen.
Meestal ook wat donkerder. Newskool (zoals ik het graag zie dat newskool zou zijn) is beetje frisser. En in principe is alles mogelijk.. En ik zal nu best heel wat dingen tekort doen komen, maar in verwoorden ben ik nooit een echte ster geweest En wat ik hieronder laat zien is mijn definitie van old-/newskool.
[edit] ik heb het mezelf idd wel heel makkelijk gemaakt door maar een heel klein gedeelte van werk van maar 2 -bekendere- artiesten te laten zien..
Er is zoveel meer mogelijk
[/edit]

Oldskool:

En 1 van mijzelf..

Newskool:.

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62353730
Hey,
Zit al een tijdje deze reeks te volgen en wil zelf ook zo graag een tattoo maarja wat voor 1 he dilemma's

Liefts wil ik natuurlijk een tattoo die uniek is maar wil ook graag dat infiniti symbool hebben, om verschillende redenen. Alleen het symbool alleen is zo kaal, heeft iemand voorbeelden van die tatoo's (infiniti tattoo in google is niet echt een succes dus)

thx
pi_62353956
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Fipotje het volgende:
Hey,
Zit al een tijdje deze reeks te volgen en wil zelf ook zo graag een tattoo maarja wat voor 1 he dilemma's

Liefts wil ik natuurlijk een tattoo die uniek is maar wil ook graag dat infiniti symbool hebben, om verschillende redenen. Alleen het symbool alleen is zo kaal, heeft iemand voorbeelden van die tatoo's (infiniti tattoo in google is niet echt een succes dus)

thx
Infinity met een y?

Gewoon een 8 op z'n kant toch?
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_62354060
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Infinity met een y?

Gewoon een 8 op z'n kant toch?
Aye ben nog niet helemaal wakker :p (yeye kut smoes I know)
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:30:33 #94
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62354331
Hé een tattootopic! (Wist ik al wel maar toch. )

Heb aanstaande zaterdag een afspraak om het een en ander te laten uittekenen. Weet zelf voor 95% wat ik wil, maar kan dat soort dingen helemaal niet tekenen, dus dat laten we doen. Het word een tattoo ter nagedachtenis aan mijn vader. Een mooi rijk versierd katholiek kruis met daaromheen of doorheen zijn naam. Komt helemaal bovenaan mijn rechterbovenarm, ik wil hem er niet onderuit hebben als ik een t-shirt met korte mouwen aanheb. Niet iedereen hoeft hem te zien namelijk. Is voornamelijk voor mezelf.

Loop er al een een eeuwigheid mee maar laat het nu uiteindelijk toch doen. Trouwens, ik ga samen met mijn zus, die wil er ook eentje, en het is net zo gezellig.
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:53:57 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62355002
Ik ben ook weer bijgewerkt, oud & nieuw door elkaar. in afwachting van bakcpiece bij Nico.

Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )

Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )

Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )

Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:35:12 #96
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62357299
Trouwens hoe zit het bv met zonnebanken nadat je een tattoo hebt laten zetten?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_62357845
SHE, wat een leuke bij elkaar passende tattoos
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!fotograaf maandag 13 oktober 2008 @ 19:49:11 #98
159915 -Menn0-
MNO
pi_62359169
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:

Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
,,/
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:21:07 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62360138
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef DAMH het volgende:
Trouwens hoe zit het bv met zonnebanken nadat je een tattoo hebt laten zetten?
Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verbleken
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:10:55 #100
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62370331
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verbleken
oké dus of ff met een tshrtje ofsow afdekken.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')