vette tattoo, vette fotoquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoshoot gehad, tijdje terug.
Ohooooooo! Vettttttttttquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef purplerose het volgende:
Ik heb net me tattooboer gebeld en een afspraak gemaakt om me volgende tattoo te laten zetten en 16 dec is de grote dagOok deze laat ik weer bij Arno in Gouda zetten en gelijk wat touch-ups aan me vorige (waar ik nog steeds een foto van moet posten
sorry guys hij komt er echt aan!)
Tis nog best snel ookik had verwacht ergens in februari ofzo vanwege de drukte die die heeft maar het is over 5 weken al zover
Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).quote:Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef Dupje het volgende:
Ik ga dit even bijhouden, zit zelf al tijd te denken aan een tattoo (wrs iets met F sleutel) maar ik ben er steeds maar niet uit.
Mja, ik speel cello, en dan ligt de bassleutel/f sleutel het meest voor de handquote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).
Waarom heb je hem niet andersom neergezet? Als je nu je arm laat zakken staat ie op z'n kopquote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).
Dat kan dan wel weer mooi uitpakken, want dan is het weer iets van jezelf.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, ik speel cello, en dan ligt de bassleutel/f sleutel het meest voor de handDan heet ik Esther, wat ster betekent. Het leek me leuk ook daar iets mee te doen, maar ook sterretjes zie je te vaak terug. Nou heeft een vriend van me een combinatie gemaakt van f sleutel en sterretje, daar ga ik nog even over denken...
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet andersom neergezet? Als je nu je arm laat zakken staat ie op z'n kop
Terecht! Ik vind het juist altijd raar als mensen het andersom zetten, dan zie je hem zelf nooit rechtop.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem in eerste instantie voor mijzelf gezet, en als ik er zo naar kijk staat ie goed! En zo zie ik het tijdens het spelen zelf ook goed.
Dat van die eerste en enige tattoo heb ik ook ooit gezegd. Nu zit ik pas op twee, maar weet waar je aan begint!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaaa, binnenkort een afspraak maken voor m'n 1e (en enige) tattoo. En ik zeg lekker nog niet wat anders is de leukigheid ervanaf. Maar ik wil 'm al jaren
lange mouwen aan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vette sjit arneaux!!
jammer genoeg zou mijn baas dat echt niet trekken...
heb jij daar geen last van bij de ABN?
waar ga je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben al jaren moed bij elkaar aan het rapen voor deze, niet vanwege de naalden enzo (geen angst voor) maar omdat ik er 100% zeker van wil zijn en ik het een grote stap/beslissing vind. En hij wordt heel klein en smaakvol en ontzettend cool, dus 't zal wel meevallen.
Als het even kan naar Junkfood Johnny. Een vriendinnetje van me heeft bij hem gewerkt en die dude is echt een kunstenaar.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Pfft van het weekend misschien de grote stap nemen naar tattoo's op m'n hand (vingers). Spannend!!
schijnt een topper te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als het even kan naar Junkfood Johnny. Een vriendinnetje van me heeft bij hem gewerkt en die dude is echt een kunstenaar.
Wat heb je nu allemaal ondertussen? Is je sleeve al af?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Pfft van het weekend misschien de grote stap nemen naar tattoo's op m'n hand (vingers). Spannend!!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
schijnt een topper te zijn.
een gozer die ik ken heeft ook z'n hele chest en armen gedaan daar, en dat zag echt super uit
ikzelf ga altijd naar body corner maar ben me aan het overwegen om ook eens naar Johnny te gaan. Is daar een lange wachtrij?
al mijn tatt's (4, en straks als mn backpiece af is worde er dus 2 daavan 1 hele grote) komen van silquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef djfunk het volgende:
Playersclub in maastricht is ook wel een aanrader.. dan wel bij sil..
[..]
ben zooo benieuwdquote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaaa, binnenkort een afspraak maken voor m'n 1e (en enige) tattoo. En ik zeg lekker nog niet wat anders is de leukigheid ervanaf. Maar ik wil 'm al jaren
Sinds ik dat hier gezegd heb, wil ik 'm zelf eigenlijk welquote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik vind "Quidquid latine dictum sit, altum videtur" wel erg gaaf
Een oldbiequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo allemaal..
Questions, questions...Op mijn linkerschouder zit een wat stoerdere plaat, maar rechts wil ik nu juist iets heel subtiels. Op zich denk ik wel dat dat 'werkt', maar ik twijfel een beetje over de uitvoering en ook over de artist. Mijn huidige (waar ik op zich heel content mee ben) vertrouw ik niet een, twee, drie zoiets subtiels toe. Ik wil een lyric uit een nummer vanaf mijn sleutelbeen om mijn arm naar beneden laten spiralen, terwijl er hier en daar kleine bloemetjes vanaf groeien. Niet super macho dus, maar da's prima..
Heeft iemand enig idee waar ik terecht kan voor zoiets kleins? Het is best een lang stuk (""Whatever the cost of loving and trust... Remember, it is not going to last. It all fades to grey gets blown away and finally lost in the past.") dus ik wil echt kleine lettertjes.
Ik vind um gaaf!!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb hem gister laten zetten, ik liep er langer met het idee rond maar toch de knoop doorgehakt:)
[ afbeelding ]
Ik wilde graag een kreeft (sterrenbeeld) maar als je normaal gesproken een kreeft als sterrenbeeld ziet, dan zie je een krab, Dus heb effe gegoogled en een goeie vriendin van me kwam op deze.
Mja, maar ik heb nog steeds geen antwoord.quote:
Calendula moet in principe goed zijn mits je niet allergisch bent voor iets wat erin zit.. Anders is gewone vaseline ook gewoon goed hoor!quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe doen jullie het met nabehandeling? Ik heb van die vent een soort Callendula zalf meegekregen mar als ik dat erop smeer heel dun dan gaat het prikken en lijkt het wat te gaan opzetten en bobbelen. Wanneer kan je gaan douchen? Ik ga zoiezo 2 weken niet zwemmen.
Je kan meteen douchen zolang je je tattoo maar niet gaat insmeren met shampoo/zeep of whatever. Water is helemaal niet slecht voor een tattoo, dat is gewoon een fabeltje. Zwemmen moet je natuurlijk niet doen omdat daar allerlei rotzooi van andere mensen in zit. Daarnaast krijg ik van bij tattoogast uierzalf mee wat de wond snel laat genezen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe doen jullie het met nabehandeling? Ik heb van die vent een soort Callendula zalf meegekregen mar als ik dat erop smeer heel dun dan gaat het prikken en lijkt het wat te gaan opzetten en bobbelen. Wanneer kan je gaan douchen? Ik ga zoiezo 2 weken niet zwemmen.
JFJ is inderdaad een van de beste. Body Corner heb ik mn tongpiercing laten zien. Helemaal geen last gehad, heel professioneel allemaal. Maar als ik een tattoo laat zetten, ga ik denk ik toch naar JFJ. Ook omdat mijn pa hem persoonlijk kent.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
schijnt een topper te zijn.
een gozer die ik ken heeft ook z'n hele chest en armen gedaan daar, en dat zag echt super uit
ikzelf ga altijd naar body corner maar ben me aan het overwegen om ook eens naar Johnny te gaan. Is daar een lange wachtrij?
Ik vergeet helemaal te vragen wat je gaat laten zetten!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohooooooo! VettttttttttIk ga 21 november naar 'm toe
![]()
![]()
Haha, ja klopt, hij heeft het wel superdruk, maar soms heb je geluk en pas je er net tussen.. Of als je binnen kantooruren kan is het vaak ook sneller
hij is gaaf!quote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb hem gister laten zetten, ik liep er langer met het idee rond maar toch de knoop doorgehakt:)
[ afbeelding ]
Ik wilde graag een kreeft (sterrenbeeld) maar als je normaal gesproken een kreeft als sterrenbeeld ziet, dan zie je een krab, Dus heb effe gegoogled en een goeie vriendin van me kwam op deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |