Jore; gebakjes moeten zeker kunnenquote:
Ik plas nog erg veel bloed en heb ook veel pijn. Als ik na het weekend nog geen verschil zie in de hoeveelheid bloed moet ik ws terug naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:50 schreef Reinhilde het volgende:
Carmella, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds bloed met plassen? Hoop dat je je al wat beter voelt!
niets meer te zien. ook geen bruinig slijm.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky, leuk dat Disney gaaf is geweest en wat schrikken van dat bloedverlies. Hoe gaat het daar nu mee?
herkenbaar.. ik heb last van chronische neusverkoudheid, en heb het dus regelmatig stikbenauwd, heb van mijn ha druppels voor een verstopte neus gehad, en een inhalator als ik het te benauwd krijg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:54 schreef Dakota het volgende:
heeft 1 van jullie ook last van ademnood? Ik heb het idee alsof mijn longen fijngeperst worden en dit is nog maar de 29e week
Ik gebruik nu ook even de otrivin voor kinderen, in de gebruiksaanwijzing staat dat je hem mag gebruiken als je zwanger bent, zolang het niet langer dan vijf dagen is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:18 schreef marit1978 het volgende:
niets te melden hier .. helaas helaas !
Carmella en Raissa, het is niet makkelijk voor jullie zeg
sterkte!
Vicky, gelukkig dat het gestopt is !!
Dakota, hier ook veel last van, ook al paar weken geleden in vlagen!
Ik probeerde dan met hoofdeind iets omhoog gewoon rustig te ademen, en stiekem toch met neusspray voor kinderen in ieder geval mijn neus open te houden.
Heb ik ook, maar die werkt echt niet als je snipverkouden bent (bij mij in ieder geval niet)quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:52 schreef Nijna het volgende:
Kan je niet die zoutoplossing gebruiken (otrivin baby)?
Wat leuk, welkom hier en gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:10 schreef Mammamia het volgende:
Hallo allemaal,
Mag ik ook in het lijstje? Want ik ben zwanger na ruim een jaar!![]()
Ben 6 juni uitgerekend, eerste echo heb ik begin volgende week.
Dag!
14 oktober echo bij de gyn, kan niet wachten tot het zover is...quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:36 schreef Fuente het volgende:
Vicky, fijn dat het gestopt is. Wanneer heb je je eerste echo?
Spannend! Ik heb dan ook mijn groei echo van deze uk weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
14 oktober echo bij de gyn, kan niet wachten tot het zover is...
Vergeleken met de afgelopen weken heb ik heerlijk geslapenquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa heb je vannacht wel goed geslapen??
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Kinderwens is... Dus Kinderwens; hoe is het met je???quote:
Ik heb nog veel pijn en het bloed neemt niet af bij het plassen (helaas). De pijn hoort erbij na de operatie (bewegen gaat echt niet, zo pijnlijk is het nog), het bloeden moet wel minder worden. De katheters die binnen geplaatst zijn maken wel wondjes in het begin, maar dat moet niet dagenlang doorgaan. Het vermindert nu ook helemaal niet. Ben erg benieuwd wat ze morgen zeggen. Ik wacht het "gewoon" af en hoop dat de komende 24 uur misschien wat verbetering brengt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:49 schreef Reinhilde het volgende:
Carmella, hoe gaat het vandaag? Nog steeds zo veel bloedverlies als gisteren? Heb je nog veel pijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |