abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:36:11 #176
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_62113933
Ienie, veel sterkte. Geen leuke manier om je weekend in te gaan.

Ik heb vanmiddag mijn kraampakket binnen gekregen, en ik heb nog maar even het kraamzorgbureau gebeld omdat ik op internet las dat het de bedoeling is dat je een intake hebt in maand vijf. Maar ik zit inmiddels al in maand zes, dus ik wilde even weten of dat wel goed ging. Maar ze verzekerden me dat alles goed ging maar dat ze wel wat achter liepen door een fusie van verschillende bedrijven. Nog even afwachten dus.
pi_62115355
Ik heb net zomaar gebakjes gekocht
Ik ben er zelfs voor naar de supermarkt gefietst. Door de regen.Ik heb ook spekjes meegenomen, en van die dikke yoghurt met lekkere smaakjes.
De gebakjes zijn al op (1 voor mijzelf, 1 voor mijn man, dat wel). Nu ga ik mijzelf straffen.
pi_62116377
Jore, ik zou vooral lekker genieten !!!

ik ga naar bed,
tot morgen maar weer !
pi_62118892
Jore, nou heb ik ook zin in gebakjes!

Morgen dan maar. Lekkere Bossche Bollen halen
pi_62118955
ienieniemie, wat jammer nou... sterkte!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:57:36 #181
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62119468
Ienie, sterkte joh!

En er moet me even wat van het hart, sorry .

Ik snap best dat bloedprikken niet leuk is (been there, done that, heb rotaders), maar hee!, het is maar bloedprikken hoor .
In het zicht van een bevalling lijkt me dat bloedprikken nou niet echt een probleem. En het gaat me niet om jou DMJO, ik lees het hier ook met regelmaat van andere as moeders.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_62120195
Carmella, je hebt een hele lijst bijgehouden met wat iedereen heeft meegemaakt...! Pfff... ik vergeet vaak halverwege alweer wat ik ook alweer allemaal gelezen heb. Maar wat vervelend joh, dat je het allemaal nog zo voor je ziet... kan me wel voorstellen hoe je je voelt.. Heb een aantal jaar terug een galblaasoperatie gehad, wat niet helemaal goed is gegaan, verging ook van de pijn en mensen die mij zagen liggen (familie) schrokken zich rot van hoe ik eruit zag)... Heel veel sterkte en doe vooral lekker rustig aan!! Niks overhaasten en neem de tijd voor je herstel..!!

Jore, lekker toch, gebakjes en andere lekkere dingen kopen? Ik heb net ook snoepjes gekocht bij de Action... hhmmm!! Onder andere Fruitella...!! Ik zou er ook maar lekker van genieten als ik jou was! Het mag hoor, jezelf even lekker verwennen.

Raissa hoe is het nu met je? Ik de buikpijn al een beetje gezakt?

Ooooh ja! Vanavond trouwens ook nog dat Baby&Mama pakket opgehaald bij Kruidvat.. nou uhhh.. ik vond dat dus echt helemaal niks! Die van de Babydump was nog leuker (en dat had ik eigenlijk nou weer net niet verwacht!). Een heleboel reclametroep, 2 luiers, pakje opvolgmelk + één of ander bakje waar het in moet (heb ik me nog niet echt in verdiept ) en een blikje RedBull voor papa (die dat niet drinkt). Ik was er in ieder geval niet echt van onder de indruk!

[ Bericht 10% gewijzigd door Jose81 op 04-10-2008 00:43:48 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 08:20:49 #183
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62122445
Ik ga maandag bloedprikken, maar ik heb er nooit problemen mee. Behalve dan soms een blauwe plek die 14 dagen blijft zitten ach hoort erbij zoals Leah al zegt.

Hmmm gebakjes, lekker Ga ik vandaag ook maar eens halen. Verder eet ik de laatste weken elke avond en soms ook overdag chocolade, heerlijk. En ik was maar 1 kilo aangekomen in 4 weken.....

Ik heb bericht ontvangen dat ik dé enige echte babydoos van Prenatal kan ophalen, ga ik vandaag ook doen. Halen we meteen ledikantje, matras en badstandaard op.
Make love, not war ☮
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 08:23:04 #184
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62122452
Goedemorgen allemaal,

Als ik vandaag nog wil bevallen moet er snel iets gaan gebeuren
De enige die vannacht heeft liggen spoken is Jesper... 4 x wakker ofzo..
Straks de ochtend doorbrengen bij vrienden waarvan hun dochtertje 2 wordt, dus das gezellig, afleiding

Wat zal Marit op dr uitrekendag doen..?
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 08:25:23 #185
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62122461
Spannend hoor Miffy, al vrees ik dat er nog niets zal gebeuren vandaag, maar je weet het natuurlijk nooit

Mn schoonzusje had ook nergens last van en liep 's avonds om half 9 nog bij de Toys 'R Us en ruim 3 uur later was haar zoon geboren.
Make love, not war ☮
pi_62122535
Marit gaat vandaag met man en kindje naar de stad om schoenen voor man te vinden, en dan lekker te lunchen. Verder...proberen gewoon te genieten van het weekend samen
Gelukkig hier wel goed geslapen vannacht!

Oh..en als ik Diaan zo lees; misschien even langs Toys 'R Us?
pi_62124704
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef Jose81 het volgende:
Raissa hoe is het nu met je? Ik de buikpijn al een beetje gezakt?
Lief dat je het vraagt! De "baarmoederpijn" is gezakt.

Wel heb ik vannacht wakker gelegen, tot vanochtend 7 uur, van andere buikpijn (ik bid op mijn blote knietjes dat het niet crohn is die aan het opspelen is..) dus ben eigenlijk net wakker.. Ik wist van gekkigheid ook niet meer wat ik moest doen vannacht, heb even getwijfeld om om 5 uur vanochtend in bad te gaan.. Maar ik vond het zo raar en was bang dat ik dan helemaal niet meer kon slapen.. Uiteindelijk maar een panadolletje genomen die helaas niet op kon tegen de hoeveelheid pijn

Ik geef het nog een halve week, langer trek ik dit toch niet (aangezien ik dit al weer een poosje heb) en dan ga ik toch maar eens mijn internist vriendelijk verzoeken een oplossing te bedenken.. En dit keer neem ik dan geen genoegen met een antwoord als: "Ja, je bent zwanger dus we kunnen niets doen". Als ik die halve week uberhaupt al haal, geloof dat milanese in staat is me bij kop en kont te pakken en naar de SEH te rijden..
pi_62124846
Tjonge, Raissa, dat klinkt wel heftig hoor... en 's nachts in bad gaan... tja, misschien niet het ideale tijdstip om dat te doen, maar het kan nog wel eens de pijn verzachten. Ik hoop in ieder geval ook voor je dat het niet Crohn is... dat kun je nu echt niet gebruiken! Ik hoop dat het snel zakt en dat je dus die halve week helemaal geen pijn meer zult hebben... pas goed op jezelf!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62126453
Ienie, wat balen!

Carmella, beterschap!
Raissa, ik hoop met je mee!

Disney was helemaal geweldig. Ik ben niet in de achtbanen geweest of de attracties die niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Al had ik van de week ineens een sliertje bloed en daar na bruin slijm. was echt doodsbang, maar het is bij 2x beetje bloed gebleven en nu af en toe wat bruin slijm. Heb voor de zekerheid de gyn ook nog even gebeld maar zolang ik geen krampen heb en geen helder bloed verlies is er eigenlijk niets aan de hand. Het hoort erbij zei ze. En ze hoort het vaker bij vrouwen die rond de 6/7 weken zwanger zijn.. Laten we er maar het beste van hopen!
Ik heb alleen wel wat buikpijn. Volgens mij is het van mijn darmen maar ook wat groeipijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62126465
Even tussendoor. Wie weet of je ook minder dan 24 uur kan aanvragen voor kraamhulp?
pi_62126578
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef Vicky het volgende:
Ienie, wat balen!

Carmella, beterschap!
Raissa, ik hoop met je mee!

Disney was helemaal geweldig. Ik ben niet in de achtbanen geweest of de attracties die niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Al had ik van de week ineens een sliertje bloed en daar na bruin slijm. was echt doodsbang, maar het is bij 2x beetje bloed gebleven en nu af en toe wat bruin slijm. Heb voor de zekerheid de gyn ook nog even gebeld maar zolang ik geen krampen heb en geen helder bloed verlies is er eigenlijk niets aan de hand. Het hoort erbij zei ze. En ze hoort het vaker bij vrouwen die rond de 6/7 weken zwanger zijn.. Laten we er maar het beste van hopen!
Ik heb alleen wel wat buikpijn. Volgens mij is het van mijn darmen maar ook wat groeipijn.
Ik heb bij 6 weken, 7 weken, 8 weken, 10 weken en 12 weken ook bloedverlies gehad (en dan eigenlijk alleen zichtbaar bij het afvegen op het toilet). Opeens was het spontaan over! Maar je schrikt je wel kapot als je bloed ziet..
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:41:02 #192
197301 Miffy1984
pi_62128301
Ik had bij de 1e bij 7 weken ook wat bruin bloedverlies. Je schrikt je in eerst instantie echt kapot ja.
Maar wanneer het zo blijft en er verder niks gebeurd weet je snel dat het wel goed zit. (had ik tenministe) Maar de 1e 3 maanden blijven altijd spannend.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:28:50 #193
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62130645
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even tussendoor. Wie weet of je ook minder dan 24 uur kan aanvragen voor kraamhulp?
tuurlijk kan dat, ik heb toen voor 3 uur per dag aangevraagd, omdat ik mantelzorg had (mijn moeder)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62132052
Ik zat helemaal te shaken toen ik dat bloed zag... Maar nu heb ik weer nergens lst van. Nou ja, alleen maar groeipijn en ik voel me Pamela Anderson
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:08:02 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62132621
Ienie, ik zag het net pas. Sterkte!

Kunnen we dit weekend nog wat verwachten qua geboortes?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_62133616
hm..van mij niet voorlopig hoor!

hoewel, mijn borsten nu net acuut beginnen te lopen!
hahaha..beetje schrijnend gevoel..ik kijk...en het loopt er echt uit !
zegt vast niet meer dan: binnen nu en 2wkn een kindje he ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:10:50 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62134006
binnen nu en 24 uur marit???

even verder bijlezen.. ben gebroken, heb drie en een ½ uur aan een pc gewerkt die verneukt was door een virus, heb m vanaf de grond af moeten herinstalleren.. ik ben eerlijk gezegd blij dat ik niet werk, ik heb na twee uur al onwijs last van mijn rug
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:37:51 #198
197301 Miffy1984
pi_62134592
Hier verwacht ik ook niks meer dit weekend. En dan zeggen mensen nu af en toe om je te 'troosten': nou het is er sowieso over 2 weken. JA... 2 weken??? 2 weken klinkt net als 2 jaar

Ik had toen ik zwanger was van Jesper al vanaf week 20 last van lekkende borsten. Sliep toen in week 30 al met zoogcompressen. Ik had met de borstvoeding meteen ook zoveel melk. De kraamverzorgster zei dat ze dat nog nooit had gezien (en ze was het al 20 jaar ofzo ) Hopelijk gaat dat deze keer ook weer goed.

Nu heb ik het nog geen 1 x gehad. Best wel typisch vind ik. Waarschijnlijk omdat het al een x op gang is geweest ofzo...

Ik heb trouwens de laatste paar dagen zo'n vreselijke jeuk!!!!!! alleen op me dijen en billen. Ik krap me helemaal gek 's nachts. Vreselijk. Hopelijk is dat na de bevalling meteen over.

Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust!
Ik ga de mijne nu maar eens inhalen.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:09:17 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62135303
Ienie, wat jammer zeg....
Veel sterkte

Marit en Miffy, sterkte met de laatste loodjes!
Hopelijk gaat het dit weekend nog gebeuren voor jullie.

Raissa en Carmella, ik heb bewondering voor jullie. Zwangerschap is dan misschien geen ziekte, maar veel dames moeten toch behoorlijk afzien tijdens die lange, slopende maanden. Dat jullie 2 met jullie chronische aandoeningen en alle nare bijkomstigheden van dien toch nog positief kunnen overkomen hier vind ik knap en bewonderenswaardig
Sterkte en beterschap, ook voor de andere dames die zo'n last hebben van kwalen en ongemakken.
.... met gevoel voor drama....
pi_62135736
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:09 schreef Kersjes het volgende:
Raissa en Carmella, ik heb bewondering voor jullie. Zwangerschap is dan misschien geen ziekte, maar veel dames moeten toch behoorlijk afzien tijdens die lange, slopende maanden. Dat jullie 2 met jullie chronische aandoeningen en alle nare bijkomstigheden van dien toch nog positief kunnen overkomen hier vind ik knap en bewonderenswaardig
Sterkte en beterschap, ook voor de andere dames die zo'n last hebben van kwalen en ongemakken.
Zulke woorden doen me dan ook vaak wel erg goed
Ben net lekker met lief in bad geweest, nu lekker op de bank hangen en hopen op een goede nacht!

Marit en Miffy, ik duim alvast voor een voorspoedige bevalling!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')