Carmella, je hebt een hele lijst bijgehouden met wat iedereen heeft meegemaakt...! Pfff... ik vergeet vaak halverwege alweer wat ik ook alweer allemaal gelezen heb. Maar wat vervelend joh, dat je het allemaal nog zo voor je ziet... kan me wel voorstellen hoe je je voelt.. Heb een aantal jaar terug een galblaasoperatie gehad, wat niet helemaal goed is gegaan, verging ook van de pijn en mensen die mij zagen liggen (familie) schrokken zich rot van hoe ik eruit zag)... Heel veel sterkte

en doe vooral lekker rustig aan!! Niks overhaasten en neem de tijd voor je herstel..!!
Jore, lekker toch, gebakjes en andere lekkere dingen kopen? Ik heb net ook snoepjes gekocht bij de Action... hhmmm!! Onder andere Fruitella...!!

Ik zou er ook maar lekker van genieten als ik jou was!

Het mag hoor, jezelf even lekker verwennen.
Raissa hoe is het nu met je? Ik de buikpijn al een beetje gezakt?

Ooooh ja! Vanavond trouwens ook nog dat Baby&Mama pakket opgehaald bij Kruidvat.. nou uhhh.. ik vond dat dus echt helemaal niks! Die van de Babydump was nog leuker (en dat had ik eigenlijk nou weer net niet verwacht!). Een heleboel reclametroep, 2 luiers, pakje opvolgmelk + één of ander bakje waar het in moet (heb ik me nog niet echt in verdiept

) en een blikje RedBull voor papa (die dat niet drinkt). Ik was er in ieder geval niet echt van onder de indruk!
[ Bericht 10% gewijzigd door Jose81 op 04-10-2008 00:43:48 ]