abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62144392
Marit en Miffy, nog steeds geen baby's???
Het is heerlijk weer om binnen te blijven en lekker te bevallen!

Gefeliciteerd Mammamia!
Ik wil graag gaan shoppen, maar het regent hier...
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:31:23 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62144692
Mammamia, je staat erbij hoor!
pi_62145608
Dank jullie wel!
pi_62146040
mammamia, fegeliciteerd!

geen baby hier hoor..maar Miffy is wel stil !???

ik noem het 'stiekem' omdat ik eigenlijk niet echt strontverkouden ben..maar wel war verstopte neus heb.
pak het alleen voor de nacht..maar zelfs 3xdd is velig inderdaad!
na een week paar dagen niet gebruiken, en dan mag het gewoon weer. Is puur om het neusslijmvlies niet te veel te talen wennen.
pi_62146061
hihi, fgegfeliciteerd bedoel ik
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:01:11 #231
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62146426
Hallo allemaal,

Nog geen baby hier. Maar ik heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren.
Heb vanaf vannacht al aardig wat voorweeen (denk ik) ineens en die zijn de laatste paar uur wel wat versterkt. Geen onwijse pijn ofzo, maar ik voel wel redelijk iets. Straalt behoorlijk naar me onderrug.. dus het zullen wel weer hel rugweeen gaan worden Daarbij heb ik ook wat bloederig slijmverlies (sorry )

Ik ben iig erg benieuwd wat de nacht gaat brengen. Straks krijgen we nog gewoon bezoek... dus even afleiding.

Kwam dit even snel melden en kijken of Marit wat spannends had, maar ook nog niet.
Morgen misschien meer nieuws en als het stil blijft lig ik vast te puffen
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_62146562
Wij willen verse, gezonde babietjessssssssssssssss

Aan het werk dames!
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:11:20 #233
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62146615
Mammamia gefeliciteerd!

Miffy spannend! Hopelijk zet het snel door! Voor de zekerheid alvast een
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62146855
Hoe is het met Kinderwens eigenlijk?
pi_62147522
Miffy, aan het werk meid . Hopelijk zet het door!

nummer_zoveel, die zoutoplossing werkt idd niet heel super als je strontverkouden bent...
Ik heb tijdens mn zwangerschap bij de VK gevraagd of ik die otrivin (gewoon de volwassen variant) mocht gebruiken en die zei dat het geen probleem was, als het maar bij een paar dagen bleef. Ik gebruikte het alleen 's avonds zodat ik in elk geval fatsoenlijk in slaap kon vallen.
Beterschap voor de snotterige dames.

Mammamia, van harte
Fake it till you make it...
pi_62147876
Miffy succes! Ik hoop dat het doorzet!

Net weer een tripje gemaakt naar de VK .
Ik had baby al sinds vrijdagmiddag niet meer goed gevoeld, echt beduidend minder. Ook Nixxx merkte het als hij zijn hand op mijn buik had wanneer baby wél een beetje aan het draaien was. Vanochtend dus toch maar gebeld,
voelde me echt zo'n zeur en aansteller... .
Moesten even langskomen, hartje geluisterd, goed (gelukkig!) en ze heeft mn buik even onderzocht. Niks aan de hand, en zodra ze dat zij, begint baby weer ontzettend te bewegen . Wel heel erg fijn, maar toch.... Nu voel ik me helemaal een aansteller...
pi_62148189
Oeh Miffy !
dat klinkt goed joh ! ik ben jaloers

Reinhilde, GOED dat je gebeld hebt !!!
Je mag je best een aansteller voelen, maar dat ben je écht niet hoor !
Dus hoe het ook voelt, tóch gewoon aktie ondernemen zoals je dat een ander ook zou adviseren
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:31:45 #238
108648 cattie
lieve moeder
pi_62148260
Fijn Reinhilde dat het goed was! En je bent geen aansteller. Ik herken in jou veel van mezelf tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik was toen ook erg bang voor een vroeggeboorte (had ook veel pijnlijke harde buiken) en alles wat niet helemaal standaard was, daarvan raakte ik telkens bijna in paniek. Ik heb dan ook veel in het ziekenhuis gezeten toen. En als ik achteraf naar mijn klachten toen kijk, viel het best mee. Maar zo voelde dat absoluut niet. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar je bent in ieder geval niet de enige die er last van heeft. Probeer wat meer op jezelf en je lichaam te vertrouwens en probeer wat te ontspannen. En als je je toch zorgen maakt, gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor en je druk maken is nooit goed.
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:35:56 #239
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62148356
Miffy, dit klinkt goed!

Reinhilde, je bent echt geen aansteller hoor, je kan wbt je kind (en jezelf natuurlijk ook) beter een (paar/boel) keer te veel bellen en langsgaan dan een keer te weinig!
(eigenlijk wat Marit ook zegt)

Hier een beetje een prut dagje, voel me gewoon niet echt lekker, wilde lekker opruimen vandaag en stofzuigen/dweilen, maar tot nu toe heb ik alleen nog een beetje opgeruimd en 2 uurtjes liggen slapen in bed... Geef er maar gewoon aan toe, dan gaat het morgen vast wel weer beter
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62148596
Marit, Cattie en Marie, thanks. Ik weet ik ook wel dat ik tegen ieder ander had gezegd: Bellen!!! Maar als je zelf in de situatie zit voelt het toch wel anders.

Cattie, ik heb zeker wat aan jouw verhaal, tot nu toe gaat de zwangerschap vlekkeloos (qua baby, de kwaaltjes incl bekken en rug, neem ik voor lief en zie ik als: hoort erbij.). Baby groeit goed, ligt al ingedaald, geen afwijkingen geconstateerd. En dan 2x in een weekje dat je zo gaat twijfelen, zorgen maakt. Fijn dat ik niet de enige ben, ik voel me al veel minder een aansteller!
pi_62148644
MammaMia gefeliciteerd en welkom

Vicky; fijn dat het bloed gestopt is Kan me voorstellen dat je erg zin in je echo hebt!

Raissa; wat heerlijk dat je een keer goed geslapen hebt!

Miffy; hoop dat het doorzet, zet hem op!

Reinhilde; goed dat je de VK gebeld hebt, je bent helemaal geen aansteller, net wat Marie zegt; beter teveel bellen dan te weinig. Fijn dat alles iig helemaal goed is!

Marie; doe maar lekker rustig aan, eraan toegeven als je een minder dagje hebt is goed, hopelijk voel je je morgen weer een stuk beter!
pi_62148681
Carmella, hoe gaat het vandaag? Nog steeds zo veel bloedverlies als gisteren? Heb je nog veel pijn?
pi_62148921
*O Mammamia, welkom!!

Reinhilde, je bent echt geen aansteller hoor!

Oehh Miffy, spannend!! voor de zekerheid.

Marit, hoop dat jij ook snel mag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:05:33 #244
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62149007
Miffy, spannend!!

Reinhilde, kan me voorstellen dat je je een aansteller voelde... maar wees nou maar gewoon blij dat je gebeld hebt! Als je ongerust bent, kan de vk even checken of die ongerustheid gegrond is en dat is gelukkig niet zo geweest. Lekker toch dat je nu weer gerustgesteld bent? Ik vind het in ieder geval goed dat je gebeld hebt!!

Carmella, hoe is het met jou nu dan? Wordt het bloeden al wat minder? Ik hoop zo voor je dat je morgen het ziekenhuis niet hoeft te bellen!
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:21 schreef Raissa het volgende:
Hoe is het met Kinderwens eigenlijk?
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Kinderwens is... Dus Kinderwens; hoe is het met je???
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62149913
Reinhilde, volgens mij weten die ukken het hoor... net als je daar zit dan gaan ze zich uitsloven. Maar goed dat je hebt gebeld, beter een keer teveel dan een keer te weinig hoor! Fijn dat alles goed was!
Fake it till you make it...
pi_62151227
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:49 schreef Reinhilde het volgende:
Carmella, hoe gaat het vandaag? Nog steeds zo veel bloedverlies als gisteren? Heb je nog veel pijn?
Ik heb nog veel pijn en het bloed neemt niet af bij het plassen (helaas). De pijn hoort erbij na de operatie (bewegen gaat echt niet, zo pijnlijk is het nog), het bloeden moet wel minder worden. De katheters die binnen geplaatst zijn maken wel wondjes in het begin, maar dat moet niet dagenlang doorgaan. Het vermindert nu ook helemaal niet. Ben erg benieuwd wat ze morgen zeggen. Ik wacht het "gewoon" af en hoop dat de komende 24 uur misschien wat verbetering brengt. Gelukkig heb ik genoeg afleiding achter de laptop en ben ik m'n zwangerschapsboekje weer bij het aan het schrijven, daar heb ik altijd wel veel plezier van.
pi_62151390
Ach Carmella, dat klinkt echt niet fijn...
Zou je nog wel 24 uur wachten? Kan je niet beter morgenochtend weer naar het ziekenhuis gaan voor een check? Ik heb zo met je te doen, zonder dat je zwanger bent is dit al heel naar, nu lijkt het me ondraaglijk! En jij bent/blijft zo positief, en attent naar alle andere zwangeren, wow!
Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:38:37 #248
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62153451
Ik kom even heel snel melden, dat ik vandaag een rotdag heb gehad. We zouden gezellig naar een verjaardag gaan, maar mijn moeder belde me om 13:00 uur op dat mn broertje 32 jaar! een hartinfarct heeft gehad en naar het ziekenhuis was gebracht. Ben meteen met mn ouders naar het ziekenhuis gegaan en heb de hele middag op het ziekenhuis gezeten. Gelukkig gaat alles nu redelijk goed, hij heeft een vaatonderzoek gehad en bleek een flinke verstopping te hebben gehad in zn linker kransslagader, ze hebben meteen stents in deze ader gezet.

Sorry voor deze offtopic, maar had ook niet zo'n zin om dit te melden in het speeltuinbankje...

Ik ga nu even rustig zitten en vanavond/morgen even bijlezen hier, maar ik moest dit gewoon even kwijt. Sorry.
Make love, not war ☮
pi_62153751
Jemig Diaan!! Wat erg! Heel veel beterschap voor je broer!
pi_62153774
jeetje Diaan, wat heftig zeg!
Hoop dat je broertje er snel bovenop is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')