Lief dat je het vraagt! De "baarmoederpijn" is gezakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef Jose81 het volgende:
Raissa hoe is het nu met je? Ik de buikpijn al een beetje gezakt?
Ik heb bij 6 weken, 7 weken, 8 weken, 10 weken en 12 weken ook bloedverlies gehad (en dan eigenlijk alleen zichtbaar bij het afvegen op het toilet). Opeens was het spontaan over! Maar je schrikt je wel kapot als je bloed ziet..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef Vicky het volgende:
Ienie, wat balen!
Carmella, beterschap!
Raissa, ik hoop met je mee!
Disney was helemaal geweldig. Ik ben niet in de achtbanen geweest of de attracties die niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Al had ik van de week ineens een sliertje bloed en daar na bruin slijm. was echt doodsbang, maar het is bij 2x beetje bloed gebleven en nu af en toe wat bruin slijm. Heb voor de zekerheid de gyn ook nog even gebeld maar zolang ik geen krampen heb en geen helder bloed verlies is er eigenlijk niets aan de hand. Het hoort erbij zei ze. En ze hoort het vaker bij vrouwen die rond de 6/7 weken zwanger zijn.. Laten we er maar het beste van hopen!
Ik heb alleen wel wat buikpijn. Volgens mij is het van mijn darmen maar ook wat groeipijn.
tuurlijk kan dat, ik heb toen voor 3 uur per dag aangevraagd, omdat ik mantelzorg had (mijn moeder)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even tussendoor. Wie weet of je ook minder dan 24 uur kan aanvragen voor kraamhulp?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:09 schreef Kersjes het volgende:
Raissa en Carmella, ik heb bewondering voor jullie. Zwangerschap is dan misschien geen ziekte, maar veel dames moeten toch behoorlijk afzien tijdens die lange, slopende maanden. Dat jullie 2 met jullie chronische aandoeningen en alle nare bijkomstigheden van dien toch nog positief kunnen overkomen hier vind ik knap en bewonderenswaardig![]()
Sterkte en beterschap, ook voor de andere dames die zo'n last hebben van kwalen en ongemakken.
Jore; gebakjes moeten zeker kunnenquote:
Ik plas nog erg veel bloed en heb ook veel pijn. Als ik na het weekend nog geen verschil zie in de hoeveelheid bloed moet ik ws terug naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:50 schreef Reinhilde het volgende:
Carmella, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds bloed met plassen? Hoop dat je je al wat beter voelt!
niets meer te zien. ook geen bruinig slijm.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky, leuk dat Disney gaaf is geweest en wat schrikken van dat bloedverlies. Hoe gaat het daar nu mee?
herkenbaar.. ik heb last van chronische neusverkoudheid, en heb het dus regelmatig stikbenauwd, heb van mijn ha druppels voor een verstopte neus gehad, en een inhalator als ik het te benauwd krijg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:54 schreef Dakota het volgende:
heeft 1 van jullie ook last van ademnood? Ik heb het idee alsof mijn longen fijngeperst worden en dit is nog maar de 29e week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |