Ben je nu serieus dat je nog niks ingepakt hebt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:59 schreef Smash-it het volgende:
Oh god, oh god, oh god! Nog maar 8 uur voordat we naar Schiphol gaan. Ik ga NU inpakken!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:59 schreef Smash-it het volgende:
Oh god, oh god, oh god! Nog maar 8 uur voordat we naar Schiphol gaan. Ik ga NU inpakken!
Heel serieus. Wel alles al ingekocht hoor, dus het is een kwestie van in mijn backpack proppen. Maar anders had ik nu 8 uur lang rondjes lopen rennen om de eettafel heen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:02 schreef Manu82 het volgende:
Ben je nu serieus dat je nog niks ingepakt hebt?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heel serieus. Wel alles al ingekocht hoor, dus het is een kwestie van in mijn backpack proppen. Maar anders had ik nu 8 uur lang rondjes lopen rennen om de eettafel heen.
Thx voor alle goede-reis-posts! Erg leuk!!
Ik doe dat ook altijd pas op het laatste moment, dan heb je idd nog even iets te doen ipv te zitten wachten totdat je vertrekt. Alvast een goede reis en veel plezier gewenst!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heel serieus. Wel alles al ingekocht hoor, dus het is een kwestie van in mijn backpack proppen. Maar anders had ik nu 8 uur lang rondjes lopen rennen om de eettafel heen.
Thx voor alle goede-reis-posts! Erg leuk!!
Goedereisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:59 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb 't gezien, zat toen alleen niet meer op FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:15 schreef Coos het volgende:
Maar de potenciele SC beleggertjes kunnen nu beter even naar P&W kijken.
Willem Middelkoop zal eea even uitleggen.
Hoi Blurk!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef -Blurk- het volgende:
Smash-it, heel goede reis gewenst en ik hoop de je vele leuke ervaringen opdoet![]()
![]()
Goedemorgen allemaal
O'ja heerlijk koffie. Doe maar een mokjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef dieenebart het volgende:
Goedemorgen.
En voor de rest: hallo. Iemand koffie?
(voor wie geinteresseerd is: m'n gezicht is weer opgeknapt, ik zou eventueel weer kunnen pijpen zonder dat m'n bovenlip splijt en dus allemaal pus en bloed over je lul heen loopt. Ware ik fan van pijpen. Edoch.)
Koffie.. ja graag, met opgeschuimde melk en een zoetje graag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef dieenebart het volgende:
Goedemorgen.
Smash-it! Van achter de drie meter!![]()
![]()
Goeie reis en waag het niet om zwanger terug te komen. (Daar worden mooie vrouwen zo lelijk van)
En voor de rest: hallo. Iemand koffie?
(voor wie geinteresseerd is: m'n gezicht is weer opgeknapt, ik zou eventueel weer kunnen pijpen zonder dat m'n bovenlip splijt en dus allemaal pus en bloed over je lul heen loopt. Ware ik fan van pijpen. Edoch.)
Kijk maar uit. Voor je het weet ben ook jij zwanger van Brian.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef dieenebart het volgende:
Ik klikte!quote:
Check, check en double check. Ik laat strax sushi brengen, en een uurtje of wat later ook een pizza. Eens kijken wie de beste bezorgert is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
Bart, begin nou eens rustig met wat beffen. En dan qua pijpen langzaam via de Aziaten en de bleekscheten weer richting de negers.
God, ik lijk je vader wel, sorry.
Zoethoutthee gaarne!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Check, check en double check. Ik laat strax sushi brengen, en een uurtje of wat later ook een pizza. Eens kijken wie de beste bezorgert is.
Hoe zit dat nou met neef Robbie? Nooit meer antwoord op gekregen?
Voor degenen die koffie willen - helaas. Alleen thee, zie ik nu.
Ja zeg, wat ben jij voor gastheer...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Check, check en double check. Ik laat strax sushi brengen, en een uurtje of wat later ook een pizza. Eens kijken wie de beste bezorgert is.
Moet eens een andere sig ja. Roep eens wat leuks?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hihi, dat is altijd het eerste wat mijn nieuwe vriendin te horen krijgt. "Ik ben niet attent. Maar ik heb er zelf geen last van."quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat ben jij voor gastheer...![]()
*Gaat zelf maar even een kopje koffie maken*
Heel graag, maar ik ben helaas niet thuisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:43 schreef petraa het volgende:
PP Zullen we ff karten? Mij kan je inmaken, want ik kan er geen hout van!![]()
Keej is goed, dan ga ik me nu maar ff op guitar hero storten!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heel graag, maar ik ben helaas niet thuis. Vanavond
?
Hey there people, I'm Bobby Brown...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet eens een andere sig ja. Roep eens wat leuks?
Ojee onze rockchick krijgt concurrentie..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej is goed, dan ga ik me nu maar ff op guitar hero storten!
Gewoon lekker ruim schrijven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik toch een kolere hekel aan uren boeken.
Heb niet gek veel met Zappa, maar vooruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey there people, I'm Bobby Brown...
Uiteraard. Maar het is zo'n saai boekhoudwerk en ik schuif het altijd veel te lang voor me uit. Waardoor ik weer een mail krijg: Cc! Uren boeken! Nu!quote:
Zolang je alle knopjes weet te vinden....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Nee man, ik own dat hele spel.
Vannacht heb ik trouwens wel mijn slechtste optreden ever gegeven. Ik kon de houding niet goed vinden in bed. Als ik rechtop ging zitten kreeg meneer het weer koud. Ben er nog kapot van. Al die fans heb ik teleurgesteld en ze riepen zelfs, boehoe!
Heb ik goddomme zes jaar op gitaarles gezeten in het pre-gameconsoletijdperk, krijg je dit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee onze rockchick krijgt concurrentie..
Blijven we lekker in de stemming. Ik hoef jou natuurlijk niet uit te leggen waar het nummer over gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb niet gek veel met Zappa, maar vooruit.
Ik ben verplicht om het staand voor de tv te doen, want me dochter heeft de DS versie meegenomen. Maar ik heb steeds ruzie met de gitaar!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Nee man, ik own dat hele spel.
Vannacht heb ik trouwens wel mijn slechtste optreden ever gegeven. Ik kon de houding niet goed vinden in bed. Als ik rechtop ging zitten kreeg meneer het weer koud. Ben er nog kapot van. Al die fans heb ik teleurgesteld en ze riepen zelfs, boehoe!
Ik wil ook een gitaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben verplicht om het staand voor de tv te doen, want me dochter heeft de DS versie meegenomen. Maar ik heb steeds ruzie met de gitaar!
Anders speel ik het wel in het écht, achter een gordijn, en doe jij de luchtgitaarversie voor het publiek! Met rare dansjes. En af en toe een triangel-intermezzo, dat ik dan ondertussen ff over een groupie heen kan ofsow.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil ook een gitaar.Ik ben nl al master in luchtgitaar spelen en rare dansjes. Die twee gecombineerd en ik word leider van de COSti band!
Op divers!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:08 schreef Gert het volgende:
Hee Cc, waar boek je al die FOK!-uren op?
“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.”quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet eens een andere sig ja. Roep eens wat leuks?
En na de pizza? Coke?
Geldt ook voor wiet, neem ik aan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.”
“Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy.”
http://thinkexist.com/quo(...)hen_they/151947.html
Jullie ban is opgeheven? Of alleen die van jou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.”
“Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy.”
http://thinkexist.com/quo(...)hen_they/151947.html
Gaat dat lukken denk je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef Smash-it het volgende:
Alles is ingepakt! Ik heb kritisch kleren moet kiezen en een hoop leuke shirtjes teleur moeten stellen, maar het past. Ik ben eigenlijk wel fan van rugzakken nu. Als je maar hard genoeg doordrukt en blijft trekken (hmmm.. klinkt dubieus) gaat die rits uiteindelijk gewoon dicht!
Ik ben alleen bang voor een hernia. Word al moe al kijk ik naar die zak.
En nee, ik zal niet met vreemde, enge mannen praten en daarna met ze meegaan om vervolgens zwanger van ze te raken. Komt goed!
Alleen die van mij zover ik weet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jullie ban is opgeheven? Of alleen die van jou?
Ok, thanks!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen die van mij zover ik weet.
Ik las, 'ik heb kitsch kleren moeten kiezen'' en dacht, hoe dan...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef Smash-it het volgende:
Alles is ingepakt! Ik heb kritisch kleren moet kiezen en een hoop leuke shirtjes teleur moeten stellen, maar het past. Ik ben eigenlijk wel fan van rugzakken nu. Als je maar hard genoeg doordrukt en blijft trekken (hmmm.. klinkt dubieus) gaat die rits uiteindelijk gewoon dicht!
Ik ben alleen bang voor een hernia. Word al moe al kijk ik naar die zak.
En nee, ik zal niet met vreemde, enge mannen praten en daarna met ze meegaan om vervolgens zwanger van ze te raken. Komt goed!
Haha, jij onthoudt ook alles! Dit is hem! De Spongebob was niet mijn persoonlijke keuze, maar een cadeau van vrienden die straks ook naar Schiphol komen. Dus die moet wel mee, haha. 3 maanden met dit, ik hoop dat het gaat lukken!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:20 schreef Dementor het volgende:
Gaat dat lukken denk je?
En je vind vast wel iemand die wat wil tillen.
Hoeveel tassen zijn er nodig voor 1000 kleren?
Haha, dat doet mij weer denken aan dat filmpje wat Cc (volgens mij) pas plaatste van SNL. Tranny! Fierce! Etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:25 schreef Juud79 het volgende:
Ik las, 'ik heb kitsch kleren moeten kiezen'' en dacht, hoe dan...
Voor 3 maanden in die twee tassen, ik doe t je niet na...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, jij onthoudt ook alles! Dit is hem! De Spongebob was niet mijn persoonlijke keuze, maar een cadeau van vrienden die straks ook naar Schiphol komen. Dus die moet wel mee, haha. 3 maanden met dit, ik hoop dat het gaat lukken!
[ afbeelding ]
Hot mess tranny from Transylvania who isn't ashamed of it.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:29 schreef Smash-it het volgende:
Haha, dat doet mij weer denken aan dat filmpje wat Cc (volgens mij) pas plaatste van SNL. Tranny! Fierce! Etc.
Ja hoor. Je zult wel moeten. En die tweede tas moet neem ik aan straks nog eens met de eerste samengevoegd worden alleen is dat nu effe voor de handbagage in het vliegtuig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Voor 3 maanden in die twee tassen, ik doe t je niet na...
Dat is zo'n slotje waar jezelf een nummercombi voor hebt en douanemensen een sleuteltje! Er komt straks namelijk nog een travelhoes om de tas en die kan je dan op slot doen.quote:
Boh je moet het wel goed zeggen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is zo'n slotje waar jezelf een nummercombi voor hebt en douanemensen een sleuteltje! Er komt straks namelijk nog een travelhoes om de tas en die kan je dan op slot doen.
Staat Lifeventure op, dus geen Victordinges.
Om 17u.. Nu eerst maar even lunchen enzo, zijn we straks weer half uurtje verder.quote:
Hahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Om 17u.. Nu eerst maar even lunchen enzo, zijn we straks weer half uurtje verder.
*Spring, spring, spring, spring!
Als ik daar naartoe wil wel ja, dat doe ik dus ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor. Je zult wel moeten. En die tweede tas moet neem ik aan straks nog eens met de eerste samengevoegd worden alleen is dat nu effe voor de handbagage in het vliegtuig.
Dit is voor mij ook de eerste keer hoor, het backpacken en langer dan een maand weg zijn. Ik ben heel benieuwd of ik het leuk ga vinden, maar ik heb er in elk geval wel onwijs veel zin in. Met gezonde zenuwen zeg maarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Juud79 het volgende:
Overigens, drie maanden van huis, ik wil na twee weken vakantie alweer naar huis, ik vind t knap...
Dat zou ik ook niet redden..........ik kan ook gewoon niet kiezen dan. Knap dat je toch kritisch kon zijn, jammer van die o'zo leuke shirtjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Voor 3 maanden in die twee tassen, ik doe t je niet na...
Hahaha, tja ieder z'n ding. Ik vind beide leuk eigenlijk: zowel een "luie vakantie" als het je in een totaal andere wereld storten met slechts een rugzak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ik daar naartoe wil wel ja, dat doe ik dus ook nietIk wil gewoon met een kekke koffer met wieltjes op vakantie, ik hou er niet van om me een breuk te zeulen....
Overigens, drie maanden van huis, ik wil na twee weken vakantie alweer naar huis, ik vind t knap...
Hey, jij bent al twee keer geweest afgelopen zomer, dus je moet nog even wachten....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:30 schreef Huubdgk het volgende:
ik heb ook wel zin in een vakantie moet ik zeggen
nou spanje was niet echt vakantie he, costa del sol optredens gedoe,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey, jij bent al twee keer geweest afgelopen zomer, dus je moet nog even wachten....![]()
Waar zou je naartoe willen op vakantie?
Weet ik Spanje was een 'werk' vakantie, die ook nog eens werd verstoord door die mafkees...t was ook maar een grapjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou spanje was niet echt vakantie he, costa del sol optredens gedoe,
Rhodos was wel top, maar was toen ook wel echt aan vakantie toe. Had nogal een heftige periode achter de rug
ga lekker met Claire in het begin van het nieuwe jaar denk ik, en dan naar Amerika, skien in de Rockies, Aspen ofzo
Zo moddervet sentimenteel dat het weer heerlijk wordt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:58 schreef Dementor het volgende:
Zo even een favo mixje tussendoor...
Het eind loont (zoals altijd).
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo moddervet sentimenteel dat het weer heerlijk wordt.
Die "mix" hoeft dan van mij nog niet eens, doe maar zo clean mogelijk, dergelijk drama.
Mooie film ook.
Hahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef Juud79 het volgende:
Ben je al gevraagd om Peetoom te worden?![]()
Weet ik, soms ben ik ook heel flauw en momenteel is mijn leven een en al zon, dus wil het helemaal wel lukken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha.. Flauw!
Nog maar 2 uur 40 minuten
![]()
hey Smashie wat spannend, je laat toch nog wel eens wat van je horen uit kangeroelandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Om 17u.. Nu eerst maar even lunchen enzo, zijn we straks weer half uurtje verder.
*Spring, spring, spring, spring!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef krybaby het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en vind CBML een programma dat nog op gang moet komen.
Tot nu toe is het niet echt een hele verandering tov DGK; er zijn karakters die nergens naar toe groeien, dat vind ik jammer.
En van wie ben jij een Kloon?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef krybaby het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en vind CBML een programma dat nog op gang moet komen.
Tot nu toe is het niet echt een hele verandering tov DGK; er zijn karakters die nergens naar toe groeien, dat vind ik jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |