Ben je nu serieus dat je nog niks ingepakt hebt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:59 schreef Smash-it het volgende:
Oh god, oh god, oh god! Nog maar 8 uur voordat we naar Schiphol gaan. Ik ga NU inpakken!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:59 schreef Smash-it het volgende:
Oh god, oh god, oh god! Nog maar 8 uur voordat we naar Schiphol gaan. Ik ga NU inpakken!
Heel serieus. Wel alles al ingekocht hoor, dus het is een kwestie van in mijn backpack proppen. Maar anders had ik nu 8 uur lang rondjes lopen rennen om de eettafel heen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:02 schreef Manu82 het volgende:
Ben je nu serieus dat je nog niks ingepakt hebt?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heel serieus. Wel alles al ingekocht hoor, dus het is een kwestie van in mijn backpack proppen. Maar anders had ik nu 8 uur lang rondjes lopen rennen om de eettafel heen.
Thx voor alle goede-reis-posts! Erg leuk!!
Ik doe dat ook altijd pas op het laatste moment, dan heb je idd nog even iets te doen ipv te zitten wachten totdat je vertrekt. Alvast een goede reis en veel plezier gewenst!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heel serieus. Wel alles al ingekocht hoor, dus het is een kwestie van in mijn backpack proppen. Maar anders had ik nu 8 uur lang rondjes lopen rennen om de eettafel heen.
Thx voor alle goede-reis-posts! Erg leuk!!
Goedereisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:59 schreef Smash-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |