Ojee onze rockchick krijgt concurrentie..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej is goed, dan ga ik me nu maar ff op guitar hero storten!
Gewoon lekker ruim schrijven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik toch een kolere hekel aan uren boeken.
Heb niet gek veel met Zappa, maar vooruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey there people, I'm Bobby Brown...
Uiteraard. Maar het is zo'n saai boekhoudwerk en ik schuif het altijd veel te lang voor me uit. Waardoor ik weer een mail krijg: Cc! Uren boeken! Nu!quote:
Zolang je alle knopjes weet te vinden....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Nee man, ik own dat hele spel.
Vannacht heb ik trouwens wel mijn slechtste optreden ever gegeven. Ik kon de houding niet goed vinden in bed. Als ik rechtop ging zitten kreeg meneer het weer koud. Ben er nog kapot van. Al die fans heb ik teleurgesteld en ze riepen zelfs, boehoe!
Heb ik goddomme zes jaar op gitaarles gezeten in het pre-gameconsoletijdperk, krijg je dit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee onze rockchick krijgt concurrentie..
Blijven we lekker in de stemming. Ik hoef jou natuurlijk niet uit te leggen waar het nummer over gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb niet gek veel met Zappa, maar vooruit.
Ik ben verplicht om het staand voor de tv te doen, want me dochter heeft de DS versie meegenomen. Maar ik heb steeds ruzie met de gitaar!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Nee man, ik own dat hele spel.
Vannacht heb ik trouwens wel mijn slechtste optreden ever gegeven. Ik kon de houding niet goed vinden in bed. Als ik rechtop ging zitten kreeg meneer het weer koud. Ben er nog kapot van. Al die fans heb ik teleurgesteld en ze riepen zelfs, boehoe!
Ik wil ook een gitaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben verplicht om het staand voor de tv te doen, want me dochter heeft de DS versie meegenomen. Maar ik heb steeds ruzie met de gitaar!
Anders speel ik het wel in het écht, achter een gordijn, en doe jij de luchtgitaarversie voor het publiek! Met rare dansjes. En af en toe een triangel-intermezzo, dat ik dan ondertussen ff over een groupie heen kan ofsow.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil ook een gitaar.Ik ben nl al master in luchtgitaar spelen en rare dansjes. Die twee gecombineerd en ik word leider van de COSti band!
Op divers!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:08 schreef Gert het volgende:
Hee Cc, waar boek je al die FOK!-uren op?
“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.”quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet eens een andere sig ja. Roep eens wat leuks?
En na de pizza? Coke?
Geldt ook voor wiet, neem ik aan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.”
“Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy.”
http://thinkexist.com/quo(...)hen_they/151947.html
Jullie ban is opgeheven? Of alleen die van jou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.”
“Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy.”
http://thinkexist.com/quo(...)hen_they/151947.html
Gaat dat lukken denk je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef Smash-it het volgende:
Alles is ingepakt! Ik heb kritisch kleren moet kiezen en een hoop leuke shirtjes teleur moeten stellen, maar het past. Ik ben eigenlijk wel fan van rugzakken nu. Als je maar hard genoeg doordrukt en blijft trekken (hmmm.. klinkt dubieus) gaat die rits uiteindelijk gewoon dicht!
Ik ben alleen bang voor een hernia. Word al moe al kijk ik naar die zak.
En nee, ik zal niet met vreemde, enge mannen praten en daarna met ze meegaan om vervolgens zwanger van ze te raken. Komt goed!
Alleen die van mij zover ik weet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jullie ban is opgeheven? Of alleen die van jou?
Ok, thanks!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen die van mij zover ik weet.
Ik las, 'ik heb kitsch kleren moeten kiezen'' en dacht, hoe dan...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef Smash-it het volgende:
Alles is ingepakt! Ik heb kritisch kleren moet kiezen en een hoop leuke shirtjes teleur moeten stellen, maar het past. Ik ben eigenlijk wel fan van rugzakken nu. Als je maar hard genoeg doordrukt en blijft trekken (hmmm.. klinkt dubieus) gaat die rits uiteindelijk gewoon dicht!
Ik ben alleen bang voor een hernia. Word al moe al kijk ik naar die zak.
En nee, ik zal niet met vreemde, enge mannen praten en daarna met ze meegaan om vervolgens zwanger van ze te raken. Komt goed!
Haha, jij onthoudt ook alles! Dit is hem! De Spongebob was niet mijn persoonlijke keuze, maar een cadeau van vrienden die straks ook naar Schiphol komen. Dus die moet wel mee, haha. 3 maanden met dit, ik hoop dat het gaat lukken!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:20 schreef Dementor het volgende:
Gaat dat lukken denk je?
En je vind vast wel iemand die wat wil tillen.
Hoeveel tassen zijn er nodig voor 1000 kleren?
Haha, dat doet mij weer denken aan dat filmpje wat Cc (volgens mij) pas plaatste van SNL. Tranny! Fierce! Etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:25 schreef Juud79 het volgende:
Ik las, 'ik heb kitsch kleren moeten kiezen'' en dacht, hoe dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |