Voor 3 maanden in die twee tassen, ik doe t je niet na...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, jij onthoudt ook alles! Dit is hem! De Spongebob was niet mijn persoonlijke keuze, maar een cadeau van vrienden die straks ook naar Schiphol komen. Dus die moet wel mee, haha. 3 maanden met dit, ik hoop dat het gaat lukken!
[ afbeelding ]
Hot mess tranny from Transylvania who isn't ashamed of it.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:29 schreef Smash-it het volgende:
Haha, dat doet mij weer denken aan dat filmpje wat Cc (volgens mij) pas plaatste van SNL. Tranny! Fierce! Etc.
Ja hoor. Je zult wel moeten. En die tweede tas moet neem ik aan straks nog eens met de eerste samengevoegd worden alleen is dat nu effe voor de handbagage in het vliegtuig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Voor 3 maanden in die twee tassen, ik doe t je niet na...
Dat is zo'n slotje waar jezelf een nummercombi voor hebt en douanemensen een sleuteltje! Er komt straks namelijk nog een travelhoes om de tas en die kan je dan op slot doen.quote:
Boh je moet het wel goed zeggen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is zo'n slotje waar jezelf een nummercombi voor hebt en douanemensen een sleuteltje! Er komt straks namelijk nog een travelhoes om de tas en die kan je dan op slot doen.
Staat Lifeventure op, dus geen Victordinges.
Om 17u.. Nu eerst maar even lunchen enzo, zijn we straks weer half uurtje verder.quote:
Hahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Om 17u.. Nu eerst maar even lunchen enzo, zijn we straks weer half uurtje verder.
*Spring, spring, spring, spring!
Als ik daar naartoe wil wel ja, dat doe ik dus ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor. Je zult wel moeten. En die tweede tas moet neem ik aan straks nog eens met de eerste samengevoegd worden alleen is dat nu effe voor de handbagage in het vliegtuig.
Dit is voor mij ook de eerste keer hoor, het backpacken en langer dan een maand weg zijn. Ik ben heel benieuwd of ik het leuk ga vinden, maar ik heb er in elk geval wel onwijs veel zin in. Met gezonde zenuwen zeg maarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Juud79 het volgende:
Overigens, drie maanden van huis, ik wil na twee weken vakantie alweer naar huis, ik vind t knap...
Dat zou ik ook niet redden..........ik kan ook gewoon niet kiezen dan. Knap dat je toch kritisch kon zijn, jammer van die o'zo leuke shirtjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Voor 3 maanden in die twee tassen, ik doe t je niet na...
Hahaha, tja ieder z'n ding. Ik vind beide leuk eigenlijk: zowel een "luie vakantie" als het je in een totaal andere wereld storten met slechts een rugzak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ik daar naartoe wil wel ja, dat doe ik dus ook nietIk wil gewoon met een kekke koffer met wieltjes op vakantie, ik hou er niet van om me een breuk te zeulen....
Overigens, drie maanden van huis, ik wil na twee weken vakantie alweer naar huis, ik vind t knap...
Hey, jij bent al twee keer geweest afgelopen zomer, dus je moet nog even wachten....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:30 schreef Huubdgk het volgende:
ik heb ook wel zin in een vakantie moet ik zeggen
nou spanje was niet echt vakantie he, costa del sol optredens gedoe,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey, jij bent al twee keer geweest afgelopen zomer, dus je moet nog even wachten....![]()
Waar zou je naartoe willen op vakantie?
Weet ik Spanje was een 'werk' vakantie, die ook nog eens werd verstoord door die mafkees...t was ook maar een grapjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou spanje was niet echt vakantie he, costa del sol optredens gedoe,
Rhodos was wel top, maar was toen ook wel echt aan vakantie toe. Had nogal een heftige periode achter de rug
ga lekker met Claire in het begin van het nieuwe jaar denk ik, en dan naar Amerika, skien in de Rockies, Aspen ofzo
Zo moddervet sentimenteel dat het weer heerlijk wordt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:58 schreef Dementor het volgende:
Zo even een favo mixje tussendoor...
Het eind loont (zoals altijd).
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo moddervet sentimenteel dat het weer heerlijk wordt.
Die "mix" hoeft dan van mij nog niet eens, doe maar zo clean mogelijk, dergelijk drama.
Mooie film ook.
Hahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef Juud79 het volgende:
Ben je al gevraagd om Peetoom te worden?![]()
Weet ik, soms ben ik ook heel flauw en momenteel is mijn leven een en al zon, dus wil het helemaal wel lukken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha.. Flauw!
Nog maar 2 uur 40 minuten
![]()
hey Smashie wat spannend, je laat toch nog wel eens wat van je horen uit kangeroelandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Om 17u.. Nu eerst maar even lunchen enzo, zijn we straks weer half uurtje verder.
*Spring, spring, spring, spring!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |