quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef krybaby het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en vind CBML een programma dat nog op gang moet komen.
Tot nu toe is het niet echt een hele verandering tov DGK; er zijn karakters die nergens naar toe groeien, dat vind ik jammer.
En van wie ben jij een Kloon?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef krybaby het volgende:
Tot nu toe is het niet echt een hele verandering tov DGK; er zijn karakters die nergens naar toe groeien, dat vind ik jammer.
Gelukkig dat we het kind van Bassie nu van de to-do list kunnen schrappen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:38 schreef CarOnline het volgende:
Zo, ik heb de cursus: Hoe verslaap ik mij 2 keer op 1 dag met goed gevolg afgerond
Wat een lekker vooruitzicht heb jij Smash-it!
Over 3 maand zitten wij hier nog te neuzelen over Mario, GuitarHeroes en 't kind van Brian.
Ja, neem aan dat we niet zomaar opgedoekt worden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig dat we het kind van Bassie nu van de to-do list kunnen schrappen.![]()
En zo lang duurt CBML toch niet meer, of blijft dit als een soort reservaart![]()
![]()
Ja, waar moet ik anders de gemiddelde huisvrouwenopinie checken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
of blijft dit als een soort reservaart![]()
[/sub]
Het kind van brain, kinderen zijn ontwapenend, dus geen kwaad woord over dat kindje eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
En wat vind je van het kind van Brian?
Ik heb wel een e-mailadres hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik anders de gemiddelde huisvrouwenopinie checken.
Kloon?quote:
Nee daar ga ik ook niet van uit... Misschien hernoemen? RLS fanatici??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, neem aan dat we niet zomaar opgedoekt worden?
Niet gelijk alles op jezelf betrekken hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef krybaby het volgende:
[..]
Kloon?
Het gaat hier over bassie enzo, wat heb ik daarmee te maken als ik vragen mag.
En van wie ben jij een kloon dan
[ afbeelding ]
Hoi en welkomquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef krybaby het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hoi en welkom, je vindt CBML niet een hele verandering t.o.v DGK.??
24 uur p/d streams of krap 18 min CBML, is al een extreme verandering. En verder moet je toch wel erg diep graven, en er zelf maar wat van maken om die 18 min te kunnen volgen.
Die karakters kunnen op deze manier ook niet groeien, zit w.s ook niet in het format.
Hoiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet gelijk alles op jezelf betrekken hoorDe ervaring leert dat dit vervelende consequenties heeft op de lange termijn.
Geen streams in deze vind ik een groot voordeel. Het zijn nobodies die niets mee hebben gemaakt. Daarbij komen ze ook niet bijster intelligent over. Het zou een soort van kijken worden als naar Nadia en Dennis en Brian en Amanda. Nee, dit is beter zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hoi en welkom, je vindt CBML niet een hele verandering t.o.v DGK.??
24 uur p/d streams of krap 18 min CBML, is al een extreme verandering. En verder moet je toch wel erg diep graven, en er zelf maar wat van maken om die 18 min te kunnen volgen.
Die karakters kunnen op deze manier ook niet groeien, zit w.s ook niet in het format.
Nee, ik ga toch bij voorkeur voor streams. Ik ben echt heel benieuwd hoe een dag van deze nobodies dat zijn het zeker er uit ziet???quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen streams in deze vind ik een groot voordeel. Het zijn nobodies die niets mee hebben gemaakt. Daarbij komen ze ook niet bijster intelligent over. Het zou een soort van kijken worden als naar Nadia en Dennis en Brian en Amanda. Nee, dit is beter zo.
Je bedoelt dat er een type ala Huub mist, maar die rol wordt nu toch door een vrouw genaamd Fiona gespeeld meen ik. Alleen is het treiteren en steken wat er nog ontbreekt; en dat is wat DGK (al voor het echt begon) in het nieuws cq media gezet heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen streams in deze vind ik een groot voordeel. Het zijn nobodies die niets mee hebben gemaakt. Daarbij komen ze ook niet bijster intelligent over. Het zou een soort van kijken worden als naar Nadia en Dennis en Brian en Amanda. Nee, dit is beter zo.
Voor een newbie ben je wel vlot van begripquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef krybaby het volgende:
[..]
Hoi![]()
Gelijk betrekken op mezelf, nee dat doe ik niet, ik blijf altijd vriendelijk in eerste instantie, ik mag begrijpen dat sommige hun vingers hebben gebrand ?
Heel vlot. Maar ik denk dat krybaby al geruime tijd aan het lurken isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor een newbie ben je wel vlot van begrip
Je kan het niet los van elkaar zien bergijp ik, bijna alle newbie's branden dus hun vingers, ik hoop dus een uitzondering op de regel te worden danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor een newbie ben je wel vlot van begrip
Wat kan ik niet los zien beeb?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:09 schreef krybaby het volgende:
[..]
Je kan het niet los van elkaar zien bergijp ik, bijna alle newbie's branden dus hun vingers, ik hoop dus een uitzondering op de regel te worden dan
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel vlot. Maar ik denk dat krybaby al geruime tijd aan het lurken is.
Iemand die vlot van begrip is en nieuw is...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat kan ik niet los zien beeb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |