Ik heb 't gezien, zat toen alleen niet meer op FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:15 schreef Coos het volgende:
Maar de potenciele SC beleggertjes kunnen nu beter even naar P&W kijken.
Willem Middelkoop zal eea even uitleggen.
Hoi Blurk!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef -Blurk- het volgende:
Smash-it, heel goede reis gewenst en ik hoop de je vele leuke ervaringen opdoet![]()
![]()
Goedemorgen allemaal
O'ja heerlijk koffie. Doe maar een mokjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef dieenebart het volgende:
Goedemorgen.
En voor de rest: hallo. Iemand koffie?
(voor wie geinteresseerd is: m'n gezicht is weer opgeknapt, ik zou eventueel weer kunnen pijpen zonder dat m'n bovenlip splijt en dus allemaal pus en bloed over je lul heen loopt. Ware ik fan van pijpen. Edoch.)
Koffie.. ja graag, met opgeschuimde melk en een zoetje graag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef dieenebart het volgende:
Goedemorgen.
Smash-it! Van achter de drie meter!![]()
![]()
Goeie reis en waag het niet om zwanger terug te komen. (Daar worden mooie vrouwen zo lelijk van)
En voor de rest: hallo. Iemand koffie?
(voor wie geinteresseerd is: m'n gezicht is weer opgeknapt, ik zou eventueel weer kunnen pijpen zonder dat m'n bovenlip splijt en dus allemaal pus en bloed over je lul heen loopt. Ware ik fan van pijpen. Edoch.)
Kijk maar uit. Voor je het weet ben ook jij zwanger van Brian.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef dieenebart het volgende:
Ik klikte!quote:
Check, check en double check. Ik laat strax sushi brengen, en een uurtje of wat later ook een pizza. Eens kijken wie de beste bezorgert is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
Bart, begin nou eens rustig met wat beffen. En dan qua pijpen langzaam via de Aziaten en de bleekscheten weer richting de negers.
God, ik lijk je vader wel, sorry.
Zoethoutthee gaarne!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Check, check en double check. Ik laat strax sushi brengen, en een uurtje of wat later ook een pizza. Eens kijken wie de beste bezorgert is.
Hoe zit dat nou met neef Robbie? Nooit meer antwoord op gekregen?
Voor degenen die koffie willen - helaas. Alleen thee, zie ik nu.
Ja zeg, wat ben jij voor gastheer...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Check, check en double check. Ik laat strax sushi brengen, en een uurtje of wat later ook een pizza. Eens kijken wie de beste bezorgert is.
Moet eens een andere sig ja. Roep eens wat leuks?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hihi, dat is altijd het eerste wat mijn nieuwe vriendin te horen krijgt. "Ik ben niet attent. Maar ik heb er zelf geen last van."quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat ben jij voor gastheer...![]()
*Gaat zelf maar even een kopje koffie maken*
Heel graag, maar ik ben helaas niet thuisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:43 schreef petraa het volgende:
PP Zullen we ff karten? Mij kan je inmaken, want ik kan er geen hout van!![]()
Keej is goed, dan ga ik me nu maar ff op guitar hero storten!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heel graag, maar ik ben helaas niet thuis. Vanavond
?
Hey there people, I'm Bobby Brown...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet eens een andere sig ja. Roep eens wat leuks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |