Tinus, moet die laatste zuur niet duur zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture, want mijn haute couture is oh zo zuur.'
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture, want mijn haute couture is oh zo zuur.'
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:34 schreef BasEnAad het volgende:
"Heb je even voor mij"
Is zo simpel en toch zo treffend, het raakt mij in het diepst van mijn gevoelens. In één woord prachtig!
Laatste zin Teddy Picker van de Arctic Monkeys.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef frame-saw het volgende:
"who wants to be man of the people, when there's people like you"
Is zo de eerste die in mij op komt.
quote:I found someone new, who treats me better, she's half your age and twice as hot
Thanks, gefixt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:33 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Tinus, moet die laatste zuur niet duur zijn?
uitquote:I want something good to die for
to make it beautiful to live
Heidenen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:59 schreef cafca het volgende:
I did it my way van Elvis Presley???????
Syd Vicious, toch?
De Franse componist Jacques Revaux heeft de melodie geschreven van My way de tekst is geschreven door Paul Anka, en is gezongen door zo'n beetje elke Amerikaamse artiest.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:59 schreef cafca het volgende:
I did it my way van Elvis Presley???????
Syd Vicious, toch?
Allemaal foutquote:
K's Choice.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:46 schreef Elister het volgende:
"We're all so strong when nothing's wrong"
Simpel en waar.
Het is eigenlijk "Who'd wanna be a man of the people, when there's people like you."quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef frame-saw het volgende:
"who wants to be man of the people, when there's people like you"
Is zo de eerste die in mij op komt.
Of Acda en de Munnik met 'Als je bij me weggaat mag ik dan met je mee'quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gelukkig nog geen Blof gezien in dit topic
Meh, ik vind Acda & De Munnik toch aardige teksten hebben hoor.. Het is dan niet van wereldklasse, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Of Acda en de Munnik met 'Als je bij me weggaat mag ik dan met je mee'
Behoorlijk kwallerig ja en als ik het zou horen zou ik een willekeurig voorwerp dat in de buurt is in mijn oren stoppen, maar ieder zijn smaakquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Meh, ik vind Acda & De Munnik toch aardige teksten hebben hoor.. Het is dan niet van wereldklasse, dat ben ik met je eens.
Om maar iets te noemen:
"Je hebt de allermooiste ogen lief, maar dat ik niet wat ik bedoel. Ik wil gewoon die man zijn, de man zijn die je maakt dat ik me voel."
Acda & De Munnik, 'Die man zijn'
Het is kwallerig, maar ik vind 't best mooi.
Ik snap je punt volkomen hoor, maar als je even in een A&DM-mood bent, dan is het wel oké.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Behoorlijk kwallerig ja en als ik het zou horen zou ik een willekeurig voorwerp dat in de buurt is in mijn oren stoppen, maar ieder zijn smaak![]()
Ik doelde vooral op alle Acda en de Munnik fans die dat zinnetje als geweldig, mooi, originieel etc, beschrijven, terwijl het een van de grootste clichés in de muziekgeschiedenis is. Verbaasde me dat ie nog niet genoemd was.
Vooral het dik gedrukte.quote:We waren nergens bang voor en wilden recht door zee
We doken in de boeken over 's werelds wel en wee
Over het reilen van de aarde, over het zeilen van de mens
Langs klippen en gevaren, tot aan de grenzen van de wens
Over wie die had getrokken en hoe scheef dat is gedaan
En hoe dwars je moet gaan liggen om recht door zee te gaan
Uh...one-liners?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
I woke up this morning with the sundown shining in
I found my mind in a brown paper bag, but then
I tripped on a cloud and fell-a eight miles high
I tore my mind on a jagged sky
I just dropped in to see what condition my condition was in
I pushed my soul in a deep dark hole and then I followed it in
I watched myself crawling out as I was crawling in
I got up so tight I couldn't unwind
I saw so much I broke my mind
I just dropped in to see what condition my condition was in
Kenny Rogers - Just dropped inVaagste tekst die ik ken
God dat is idd wel een mooi zin zeg!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Het is geen oneliner maar ik vind 'm erg sterk
Uit "Recht door Zee" van Concordia(Huub vd Lubbe)
[..]
Vooral het dik gedrukte.
Dan moet je het nummer zelf eens luisterenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God dat is idd wel een mooi zin zeg!
Haha, hier moest ik ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef ruud.nl het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice van Scooter natuurlijk, die ook verantwoordelijk is voor respect to the man in the icecreamvan!
Frank Sinatra, en dat voor een oud MUZ mod...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:29 schreef tenenkaas het volgende:
of gewoon een mooi stukje tekst mag ook natuurlijk![]()
"I love you baby, but not like I love my guitar"quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
"You're high enough to call me, but you can't reach the bar"
Prince - Guitar.
Die wou ik ook posten:) wat een mooi nummer is datquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
I Know I Wil Die Alone, But Loved.
Uit The Poet And The Pendulum van Nightwish.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Larry-Laffer het volgende:
"Waking up without you is like drinking from an empty cup."
Damien Rice natuurlijk.
Ook van dattum: Lose is more than hesitate.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:34 schreef ruud.nl het volgende:
Vooruit, een serieuzere van mijn kant dan:
[..]
uit
De mooiste als je het mij vraagt!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:34 schreef ruud.nl het volgende:
Vooruit, een serieuzere van mijn kant dan:
[..]
uit
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
"It's so easy to laugh, it's so easy to hate, it takes strength to be gentle and kind"
The Smiths - I know it's over
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:40 schreef Heathen. het volgende:
Eigenlijk zijn de meeste teksten van the smiths über.
Dat zijn nog eens uitsprakenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef ruud.nl het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice van Scooter natuurlijk, die ook verantwoordelijk is voor respect to the man in the icecreamvan!
Die is idd erg mooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef friekin_ het volgende:
De zomers, de nachten, de handen van mijn vader
Van Spinvis - Voor ik Vergeet.
Haha, die is wel leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef Detroit het volgende:
God only knows what Brian Wilson meant.
Snow Patrol - Batten Down the Hatch.
Vergeet de geweldige vondst als 'The patriot cooooow' van scooter nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef ruud.nl het volgende:
Lol, van wie is die?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef ehqo het volgende:
"Ze sprak als een dove, ik verstond er geen reet van."
Acda en De Munnik - Lopen Tot De Zon Komt volgens mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:46 schreef Goover het volgende:
Ok, toch ga ik een Nederlandse zin uit de kast trekken: "Wat we samen vroeger droomde, weet de helft van ons niet meer."
En verder zou ik zo nog bergen met one-liners kunnen ophoesten, maar deze kwam als eerste in mij op.
quote:They painted up your secrets
With the lies they told you
And the least they ever gave you
Was the most you ever knew
Zo'n mooi nummer is datquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:15 schreef boskameel het volgende:
They painted up your secrets
With the lies they told you
And the least they ever gave you
Was the most you ever knew
Die hele tekst is trouwens geniaalquote:Now we can swim any day in november
"In de auto van de week zag ik een wolk die op Arafat leek"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef ehqo het volgende:
"Ze sprak als een dove, ik verstond er geen reet van."
Mooi nummer inderdaad. Ik heb als titel Dawson's Creek, maar dat komt waarschijnljk doordat het eens in dat televisie-programma met dezeflde naam gebruikt is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer is dat(Goo Goo Dolls - acoustic nr3 toch?)
Nog een leuke uit dat liedje:quote:
The Gun Clubquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:39 schreef Ulx het volgende:
we can fuck forever but you will never get my soul
The Gun Club - Sex Beat
Serieus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:20 schreef Niconigger het volgende:
And I could write a song
a hundred miles long
Well that's where I belong
and you belong with me
Coldplay - Swallowed in the Sea
Die van Pulp die ik hier las was idd wel tof - en idd Liz Phair heeft er ook een paar (ken ze helaas niet uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:20 schreef ipanema22 het volgende:
Die van Liz Phair en Pulp zijn ook erg goed.
quote:They call me Mr. Knowitall
I am so eloquent.
Perfection is my middle name
And whatever... rhymes with eloquent.
Dat is idd een heerlijke tekst.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:29 schreef quirina het volgende:
En dan de laatste zinnen.
Fuck you i don't do what you tell me!
"Vanaf hier is alles wat het lijkt"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
"In de auto van de week zag ik een wolk die op Arafat leek"
ABC!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:18 schreef DrDarwin het volgende:
Love on arrival, she comes when she comes, right on the target, but wide of the mark, what I thought was fire, was only the spark.
Echt wtfquote:Close my eyes try to masturbate, it's not going to work. There's too much light i'm so shy - daytime
Howling Wolf schreef dit nummer in 61, The Doors coverden hem in 67. Maar ik zal wel aan het happen zijn.quote:
Hoe cliché.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Uit 'Heilige Anthonius' van Rowwen Hèze:
'Soms is `t beter iets moois te verliezen
beter verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad.'
All your music sounds the same, I don't even like your art fag namequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:46 schreef OMG het volgende:
God, Morrissey is such a bitch
But at least he's right
90 Day Men - A national car crash
quote:Do you ever look around
turn your ear to the ground
show your face to the sky
on a night when the skies echoe sounds
from inside of your mind
on the stage that you shone
where the sun did become you
and move with your thoughts
through the sighs and the scenes
of the worlds you have seen
and the sights that have been
your reflection in shadows and dreams?
[...]
Have you ever seen a sound
have you listened to an image
have you ever touched a thought
have you ever tasted nothing
have you ever told a lie
that was true more than truth
because truth it had lied
all its life when it spoke to you?
And what did it say
it is that it is this
this goes here here is there
it is not yes it is
it was dulling your senses
your eyes they were bound
have you ever my friends
been looking around?
[...]
Do you ever look around
and find what is yet to be found?
Is die niet van Depeche Mode - Enjoy The Silencequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Liefste. het volgende:
Words are very unnecessary
They can only do harm
I know i was born and i know that i'll die, the inbetween is minequote:Op zondag 26 oktober 2008 17:52 schreef Maze27 het volgende:
I am mine - Eddie Vedder
Geef het tijd, komt vanzelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:50 schreef Desunoto het volgende:
Het duurde even voordat ik die begreep zeg...of ik begrijp hem nog steeds niet.. ik weet het niet zeker
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:23 schreef Aschkael het volgende:
she said i know you and you cannot sing
i said that's nothing, you should hear me play piano
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:13 schreef Hoogstaande het volgende:
"It's not that I give a shit, it's shit that you gave me"
Legend!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef Vinboy het volgende:
't is altijd Kerstmis in Pernis
Zing vecht huil bid is toch echt wel blof 1e of 2e paginaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gelukkig nog geen Blof gezien in dit topic
das toch van Ramsesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef stabas het volgende:
[..]
Zing vecht huil bid is toch echt wel blof 1e of 2e pagina
Nee! Die hadquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee! Die had
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier,
ik rook een sigaret en dan nog een stuk of vier
Editors - When Anger Showsquote:How can you know what things are worth
If your hands won't move to do a days work?
Hmmm, beetje cheesy tekst om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef DoomCow het volgende:
If I were the sea and you were the sky, I could wash away those tears and our hearts again would fly Pendragon - If I were the wind (and you were the rain)
Is er niet een liedje van Acda en de Munnik met "zeg jij ja zeg ik nee"?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
"Zeg ik nee zeg jij ja"
- Jeroen van der Boom
Oh ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:20 schreef ssebass het volgende:
[..]
Is er niet een liedje van Acda en de Munnik met "zeg jij ja zeg ik nee"?
Editorsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:06 schreef Hyperdude het volgende:
Geschikt voor bankdirecteuren en ambtenaren:
[..]
Editors - When Anger Shows
Dat nummer luisterde ik v/d week voor het eerst, ik ben helemaal verkocht!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef DoomCow het volgende:
En natuurlijk vrijwel iedere regel uit Lievelingsdier van Fixkes is een geweldige one-liner, maar deze is wel heel mooi uit dat nummer: Ne jaguar zuipt te veel naft, nen olifant pakt te veel water en ik zou begot ni weten wat er goe is aan ne kater.
Johnny Cash - God's Gonna Cut You Downquote:You can run on for a long time
Run on for a long time
Run on for a long time
Sooner or later God'll cut you down
Sooner or later God'll cut you down
Johnny Cash - The Beast In Mequote:Sometimes it tries to kid me That it's just a teddy bear And even somehow manage to vanish in the air And that is when I must beware Of the beast in me that everybody knows They've seen him out dressed in my clothes Patently unclear IF it's New York or New Year God help the beast in me
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja!
"Ruzie soms om niets soms om van alles
Zeg jij ja dan zegt zij nee en andersom"
Ook mooi
Die eerste van jou.. Van wie was die ook alweer???? ken hem wel maar weet niet meer van wie die is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Liefste. het volgende:
Words are very unnecessary
They can only do harm
En niet lachen, Shakira kan er ook wat van
You said you would love me until you die
As far as I know you're still alive
Depeche Mode - Enjoy the Silencequote:Op zaterdag 1 november 2008 06:20 schreef kres het volgende:
[..]
Die eerste van jou.. Van wie was die ook alweer???? ken hem wel maar weet niet meer van wie die is...
Schandalig dat ik die niet meer wist.. thanks ....quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Prachtig nummer! Mijn absolute all-time nummer 1.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef Operc het volgende:
Het is misschien een beetje lang voor een one-liner, maar ik vind hem wel erg mooi.
"I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, why can't it be mine"
Pearl Jam - Black
Google zegt:quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
If it wasn't for bad luck, I would have no luck at all
weet alleen niet meer van wie
maar da was ie niequote:Op zaterdag 1 november 2008 20:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Google zegt:
"If it wasn't for bad luck" - Ray Charles
The verve - bitter sweet symphonyquote:'Cause it's a bittersweet symphony this life
Trying to make ends meet, you're a slave to the money then you die
O ja, das ook een mooie ja!quote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef VinceVega het volgende:
Like the naked leads the blind
I know I'm selfish, I'm unkind
Sucker love I always find
Someone to bruise and leave behind
Carve your name into my arm, instead of stressed I lie here charmedquote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef VinceVega het volgende:
Like the naked leads the blind
I know I'm selfish, I'm unkind
Sucker love I always find
Someone to bruise and leave behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |