JOH!quote:
en dat is maar goed ook!!!quote:
Kom langs hier..zit helemaal alleenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook!!!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kom langs hier..zit helemaal alleenje bent toch dichtbij
ja als je eenmaal zit....dat heb ik ook altijd als ik aan het schoonmaken ben. Oftwel huisvrouwtje aan het spelen ben. Dan ga ik ff op de bank zitten wat drinken en dan heb ik geen zin meerquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Oja.. en ik heb geen zin meer om naar boven te gaan
Dan ga je nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Oja.. en ik heb geen zin meer om naar boven te gaan
Dat zou jij niet wetenquote:
Firefox krijgen we hier niet meer gedownload en IE 6 raak ik van aan de dunnequote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Sgele het volgende:
Bertjemonobrauw, Trigalti, goeiesmiddags
OMG dus dan toch maar aan de rees?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Firefox krijgen we hier niet meer gedownload en IE 6 raak ik van aan de dunneIk dacht..laat het me eens proberen...toch maar niet dus
Gast jij was toch al lang binnenquote:
daar ziet het er wel naar uit jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG dus dan toch maar aan de rees?
Schoonmaken hoeft nu niet eens.. Het is een hele shitzooi aan puinhoop van 1e verdieping naar zolder brengen en dan uitzoeken.. Moet vd week ook langs de Ikea oid voor een hangende boekenkast.. kan de boekenkast ook uitgezocht worden en het raam uit gegooid wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja als je eenmaal zit....dat heb ik ook altijd als ik aan het schoonmaken ben. Oftwel huisvrouwtje aan het spelen ben. Dan ga ik ff op de bank zitten wat drinken en dan heb ik geen zin meer
Scorenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast jij was toch al lang binnen
En je bent Debbie aan het scoren..dus ik dacht..ik laat je even
Maak je daar wel foto's van?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
kan de boekenkast ook uitgezocht worden en het raam uit gegooid worden
Oh hij heeft al doelpuntjes gemaakt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Scorendat is allang niet meer nodig hoor
Heeft die je al geroggelt danquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Scorendat is allang niet meer nodig hoor
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Schoonmaken hoeft nu niet eens.. Het is een hele shitzooi aan puinhoop van 1e verdieping naar zolder brengen en dan uitzoeken.. Moet vd week ook langs de Ikea oid voor een hangende boekenkast.. kan de boekenkast ook uitgezocht worden en het raam uit gegooid worden
OMGquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeft die je al geroggelt dan?
Barra?quote:
firefox niet meer downloaden ? wrom niet ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Firefox krijgen we hier niet meer gedownload en IE 6 raak ik van aan de dunneIk dacht..laat het me eens proberen...toch maar niet dus
Nou heb ik zo'n mental image dat Barra naar Debbie loopt en in d'r gezicht spuugtquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet vraagt aan Barra of die Debbie heeft geroggelt..
Dat doe je alleen als je verhuistquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dat zijn van die opruimingen die men volgens mij 1x in de tien jaar doet
bij ons staan 2 slaapkamers die niet worden gebruikt vol met troep en de zolder ook. Weet toch niet waar ik die zooi anders moet laten.
Waarom???quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou heb ik zo'n mental image dat Barra naar Debbie loopt en in d'r gezicht spuugt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je verhuist![]()
O.. en ik heb zojuist schoenen gekocht![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet vraagt aan Barra of die Debbie heeft geroggelt..
Dat dus...quote:
Zo, ik ben weer terug... even TE lang bezig geweest met een probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je verhuist![]()
O.. en ik heb zojuist schoenen gekocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
He'd bats and tellquote:
moet je niet vragen wromquote:
Valt hier gelukkig nog mee.. Heb wel 4! paar weg gegooidquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb 2 weken geleden ook nog 3 paar schoenen gekocht
Ik kon niet kiezen..kwam thuis met me schoenen en de rest van de kleren die ik had gekocht en iemand bij mij thuis kreeg een lichtelijke wegtrekker toen hij alle tassen zag
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, ik ben weer terug... even TE lang bezig geweest met een probleem.
Alweer schoenen gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ga jezelf pijnigen! Nu!quote:
Dat doet altijd pijn schoenen weggooienquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Valt hier gelukkig nog mee.. Heb wel 4! paar weg gegooid
Afgelopen maand.. 2 paar gekocht volgens mij.. of 3.. Ja drie
Ik vertrek toch maar weer naar boven..
quote:
Lekker, heb ik wel nodig jaquote:
Haha ik weet al wat er gebeurt is..quote:
dude!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ik weet al wat er gebeurt is..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=28f5a5b80933d23810003ae0c42b46fa
WTFquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=28f5a5b80933d23810003ae0c42b46fa
Nee eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
verwacht je dat echt van me?
thank godquote:
Het is zeg maar een bollywood filmpje met ondertiteling die ik heb verzonnen..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thank god
kan ik dat linkje openen op mijn werk?
Vanavond zin/tijd GTA?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nee, straks pc in mekaar flanzenquote:
Jah gaat ze gangetje.. laatste 2 uur volhouden hequote:
Mensen met gevoel van humorquote:
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, straks pc in mekaar flanzen
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=349c29dfe65560ab0cfbf95af4a7ae4bquote:
mb doorgebrandquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, duidelijk
Was er mis met je pc dan?
gast hoe verzin je het!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah gaat ze gangetje.. laatste 2 uur volhouden he
[..]
Mensen met gevoel van humor
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=349c29dfe65560ab0cfbf95af4a7ae4b
Waarom niet? Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:07 schreef draculettetje het volgende:
zo jullie vandaag behoorlijk door elkaar heen
maar dat kan ook aan mij liggen
GAAN werken is toch nog niet zo'n best idee
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:07 schreef draculettetje het volgende:
Ik werk hard genoeg hoor haha ik zorg gewoon dat ik tussendoor wat dingen kan doen zoals posten op fok!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:07 schreef draculettetje het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is zeg maar een bollywood filmpje met ondertiteling die ik heb verzonnen..
(Geheel random)
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=ecca26bf7864beaaae8c1446adbd6dab
afgelopen donderdag begonnen met nieuw revalidatie planquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je dan?
Ik snap ze ook af en toe niet meer, maar dat kan ook de koorts zijn
Haha jah is het ongeveer zoo gegaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Ik zie het nu pas dat linkje
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha jah is het ongeveer zoo gegaan?
Hahah danku dankuquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt het perfect uitgebeeld
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef debbie_19 het volgende:
Ben wel blij dat het Barra is die me roggelt
wie was die andere gast dan?!?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt het perfect uitgebeeld
Dat was sgele want die zag het niet goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie was die andere gast dan?!?!
WTF?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat was sgele want die zag het niet goed
Keek vast met rechts
daar hou ik meestal niet zo van dat andere mensen de party joinen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahah.. Sgele joined the party!
Owja... join the fun
Maak je eigen Bombay TV
Misschien een tip om dan je deur op slot te doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar hou ik meestal niet zo van dat andere mensen de party joinen!
WTF? ff teruglezenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat was sgele want die zag het niet goed
Keek vast met rechts
Dude...gisterenavond had je daar ook geen problemen mee... je moeder had ook niks te klagenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar hou ik meestal niet zo van dat andere mensen de party joinen!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wel met je goeie oog lezen he
This is baadquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude...gisterenavond had je daar ook geen problemen mee... je moeder had ook niks te klagen
ja debbie doe de deur op slotquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Misschien een tip om dan je deur op slot te doen!
Dan kunnen ze ook niet zo snel joinen!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja debbie doe de deur op slot
Haha.. doe het nou maar de deur dicht of ik voorspeel een slechte toekomst..quote:
dude wat jij met mijn moeder doet vind ik prima.. maar ivv gewoon niet meer op de eettafel als ik avond eten aan het eten ben....quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude...gisterenavond had je daar ook geen problemen mee... je moeder had ook niks te klagen
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. doe het nou maar de deur dicht of ik voorspeel een slechte toekomst..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c95e3c8cda4aae063f3a8fd26e2575e1
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c95e3c8cda4aae063f3a8fd26e2575e1
Mooi die chick heeft last van moodswings..quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
wtf
die gast kijk ook van "wat de pakistaanse neuk is hier aan de hand"
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
wtf
die gast kijk ook van "wat de pakistaanse neuk is hier aan de hand"
Succes hahaquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben er weer van tussen ga op schoen jacht
wtfquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
succes draakjequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben er weer van tussen ga op schoen jacht
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ik word echt weer super entertained vandaag jongensga zo door...mijn laatste 50 minuten
ik jmoet ook nog tot half 6quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Maarja baas boven baas zeggen we dan he!
Hoe laat begin jij dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Maarja baas boven baas zeggen we dan he!
Ouch... das ook nog een tijdjequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik jmoet ook nog tot half 6
is ze scheel ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Oke...collega vandaag voor het laatst... had gebak meegenomen.. er was nog over...dat heeft ze nu in d'r gezicht
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Oke...collega vandaag voor het laatst... had gebak meegenomen.. er was nog over...dat heeft ze nu in d'r gezicht
Hahaha.. das altijd lachenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Nee... ik had zin om te gooienquote:
dan keek je zeker met links, want hij was raakquote:
Scherp +1quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
dan keek je zeker met links, want hij was raak
Ja pijnlijk moment van Fortis..quote:
Moet je ook maar vroeg beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha i know maar dat neemt niet weg dat ik niet jaloers ben..
Haha ik begin hier al bijna als vroegstsquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je ook maar vroeg beginnen
Toen ik nog bij een diervoedingsgroothandel werkte begon ik ook weleens om 7 uur terwijl de winkels pas om half 9 of 9 uur open gingen..en dan lekker om half 4 pleitequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ik begin hier al bijna als vroegsts
Enne heeft geen zin om hier om bijv. half 8 al te gaan zitten als me klanten pasom 9uur beginnen!
Hehe jah als ik dat zou doen..quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een diervoedingsgroothandel werkte begon ik ook weleens om 7 uur terwijl de winkels pas om half 9 of 9 uur open gingen..en dan lekker om half 4 pleite
Pff ja ik moest wel altijd gewoon werken toen ik had ook werk buiten de telefoon..net als nu..alleen toen was ik altijd veel drukker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe jah als ik dat zou doen..
Zit ik de eerste 3uur echt uit me neus te vreten!
Doe je nu toch ook?quote:Zit ik de eerste 3uur echt uit me neus te vreten!
hehe same herequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe jah als ik dat zou doen..
Zit ik de eerste 3uur echt uit me neus te vreten!
Haha nee de laatste 3 uur doe ik datquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pff ja ik moest wel altijd gewoon werken toen ik had ook werk buiten de telefoon..net als nu..alleen toen was ik altijd veel drukker.
[..]
Doe je nu toch ook?
Dus....quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha nee de laatste 3 uur doe ik dat!
Nou.. de kans is groter dat iemand belt rond 14:00 - 17:00 aangezien de klant ook op de zaak zit..quote:
Ik heb het niet over de klant..ik heb het toch over jou? Wij mochten dat ook niet iedere dag, maar af en toe wel en dat is best lekker. Hier kan ik zelf bepalen in principequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nou.. de kans is groter dat iemand belt rond 14:00 - 17:00 aangezien de klant ook op de zaak zit..
Dan 7:00 - 10:00 want ik weet 100% zeker dat de klant niet tusse 7:00 en 8:30 op zijn kantoor is
Dus is dit de betere tijd om te niksen want nu kan het nog zijn dat de klant kan bellen..
Ik dus niet.. mijn hele functie bestaat uit in contact zijn met de klant etc..quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de klant..ik heb het toch over jou? Wij mochten dat ook niet iedere dag, maar af en toe wel en dat is best lekker. Hier kan ik zelf bepalen in principe
Maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik dus niet.. mijn hele functie bestaat uit in contact zijn met de klant etc..
Als de klant niet belt heb ik geen werk (bedoel met belt voor nieuwe opdracht ofzo he)
Omg wat is dat voor een doosquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, probleem waar ik mee bezig was... WAS opgelost, ik geef de gebruikster haar laptop terug, en op de desktop probleem opgelost (totaal 6,5 uur aan gewerkt).
Krijg net de gebruikster aan de lijn,
ja... mijn laptop werkt niet meer, en op mijn desktop werkt het ook niet meer..
BINNEN 15 MINUTEN ALLES WEER GESLOOPT!!!!!!!![]()
![]()
quote:
Bedankt voor je inzet!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef debbie_19 het volgende:
Nah ik ben er zat van ik ga pleite hoor...fijne avond allemaal
Vrouwen en PC's is een dramaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dan WEER verwachten dat ik er gelijk mee verder ga...dikke lul 3 bier zeg.
Ik installeer dat programma nu gewoon met standaard instellingen,
ze zoekt het maar uit!
Fijne avond en tot morgen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef debbie_19 het volgende:
Nah ik ben er zat van ik ga pleite hoor...fijne avond allemaal
Opzicht valt dat wel mee hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vrouwen en PC's is een drama!
Applicatie (lotus notes) is gewoon kut, maar ik lever het GOED af..quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe wat is het probleem dan droxz? ligt imho meer aan het programma dan aan de gebruiker... of is het echt zon heks?
Be happy, be a brabantse PIMP!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Mensen fijne avond!
Doei Sgele!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Mensen fijne avond!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Mensen fijne avond!
hehe notes... ja dat is kansloos jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Applicatie (lotus notes) is gewoon kut, maar ik lever het GOED af..
Gebruikster weet het gewoon steeds weer te vern**ken
Haha.. laterrrquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
Gek Aapie!![]()
(had nog ff telefoonben nu echt pleite!)
quote:
Nou lekker.. Jupiler graag!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou gekke aap... biertje dan maar?
wat heb je gedaan dan??quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef lynda het volgende:
Ik is er ook weer
Morgen weer verder.. Genoeg gedaan vandaag!
Onee fuck morgen nog naar de rechtbank
Rechtbank.. what happend?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef lynda het volgende:
Ik is er ook weer
Morgen weer verder.. Genoeg gedaan vandaag!
Onee fuck morgen nog naar de rechtbank
Hoi Tripack jij ook hierquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef tripack het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan??![]()
ben je weze rellen met AZ??
Ben ik ook aa ntoe.quote:
Hehe nee niet eens! Is maar een school opdracht.. Nou eigenlijk 3 maar de 2e en 3e moeten we morgen even naar vragen wanneer deze plaats vinden..quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef tripack het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan??![]()
ben je weze rellen met AZ??
echt super druk hier. dus vandaar, de hele dag niet online kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
What Crazy-M
Hele dag niks van je gehoord leef je nog?!
Ouch, jammer ach is de dag wel snel gegaan hoop ik voor je!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt super druk hier. dus vandaar, de hele dag niet online kunnen zijn.
maar leef nog
aha met andere worden les dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe nee niet eens! Is maar een school opdracht.. Nou eigenlijk 3 maar de 2e en 3e moeten we morgen even naar vragen wanneer deze plaats vinden..
Morgen: rolzitting van de rechtbank sector Kanton bezoeken en hier het een en ander over schrijven (verloop zitting, mondeling verweer beschrijven, doel en functie van rolzitting)
2e opdracht: vragen naar wanneer er een comparitie plaats vind (mondelinge behandeling) van de rechtbank sector Kanton.. hier geschil, verloop zitting, standpunten van partijen en uitspraak beschrijven ;
3e opdracht: euh ff geen idee
Nee! OPDRACHT!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef tripack het volgende:
ik gaat naar huisfijne avond mannen en vrouw
quote:
* Olep Olep is thuis Zekers, morgen haal ik de schade weer in. Ik zal dit topic voor vandaag met rust latenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doei
Morgen wat meer posten he!!
les les??? neee geen les toch! Tripack het zijn OPDRACHTEN!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda streept barra ook door in de op
Oh zullen we het dan maar goed makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Draakje!
Hoi Dribbel
ik heb nog steeds liefdesverdriet om je![]()
![]()
Zolang je niet doordraait komt dat wel goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier gaat het zn gangetje
moet nog ff mn draai weer vinden maar dat komt vast goed
ik zal mn best doen maar beloof niksquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh zullen we het dan maar goed maken
[..]
Zolang je niet doordraait komt dat wel goed
Zorg ff dat het stopt met regenen anders word het straks waterfietsen voor mij
quote:
Oh dat is toch hetzelfdequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:58 schreef Olep het volgende:
[..]Dribbel open een topic om te baggeren. Dit topic heet ''Geen reet te doen op je werk''
Whiii paniekquote:
Kut waar heb ik m'n bruidsschat gelaten *in paniek rondjes rentquote:
DRIBBEL we hoeven niet te trouwen sexy thing. we kunnen eerst handjes vasthouden en naar de bios gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh dat is toch hetzelfde
[..]
Whiii paniek
[..]
Kut waar heb ik m'n bruidsschat gelaten *in paniek rondjes rent
jij zwicht ook voor elke vrouw hequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
les les??? neee geen les toch! Tripack het zijn OPDRACHTEN!
whehehe oke okequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee! OPDRACHT!
Wij hebben geen les meer op een enkele verplichte gastcollege na
Wij hebben 6 vakken, 6 opdrachten.. Eind van de periode 6x een verdediging van de gemaakte opdrachten..
Rechtzitting bijwonen behoort tot 2 vakken en dus 2 opdrachten![]()
Les is een vies woord patrick!
Hier het zelfde hoor, even lekker msn aan, muziekjequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
pff, lekker thuis nuuitrusten van de dag
ook klant bij fortis?quote:
Nope, erger nog, heb er even voor gewerkt... wat een klote tentquote:
Zie ik kan niet eens meer normaal typen en fokkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie] snottert [/me] ik wil toch nog even welterusten zeggen [me=debbie hoest en roggelt een x
ik ga vroeg naar bed vandaag![]()
bis morgen
Iewwwquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
DRIBBEL we hoeven niet te trouwen sexy thing. we kunnen eerst handjes vasthouden en naar de bios gaan
tis idd niet zo'n fijn weer!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Tvp voor zo op t werk... Ben godver zeik nat geregendtot zo!
Buiten deze leuke foto's om,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:40 schreef crazy987 het volgende:
Zie deze schattige foto's van m`n kat dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwam ze ineens tegen
jij ook goede morgen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten deze leuke foto's om,
goede morgen!
Dank u, dank u!quote:
het gaat zoals het gaat! zn gangetje dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
En hoeeeeeeee gaaaaaaaat het met draaaaaaaaakjuh?
die is alweer op de vorige bladzijde ha ha ik gaat kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Niemand geeft een reactie op mijn poessebeest foto
Hier ook zijn gangetje, veel pijn en erg druk op het werk hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat zoals het gaat! zn gangetje dus
en hoe gaat het met droxz?
Dat beest is echt lief, net de poes van Lyn... had zo familie kunnen zijn!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
ik vind jou foto ook mooi hoor droxz!
en nu toch de regen trotseren
Niet van mij hoor, is poessebeest van de burenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Droxz!![]()
Coole foto trouwens van je beessie!
![]()
Draakje![]()
Mogguh!
crazy
Ik gebruik quick qoute, maar werkt prima ?!...quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet even een test
\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).
yepquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning] heeft de [Evilmodus aangezet hier op het werk.
(vandaag ga ik even mn hart luchten! \0/ ).
ps moggu sgele
testquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik quick qoute, maar werkt prima ?!...
Firefoxquote:
* WhiteLightning vindt het supervaag!quote:
quote:\0/ )
haha geen idee, bedoelde \0/quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha geen idee, bedoelde \0/
das een smiley die met zn armen omhoog staat
Jij mij... ownen.... vertelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
haha ik denk dat / me jullie pwnd![]()
![]()
of \0/
het klopt inderdaadquote:
idd, die is niet goed nee... vage sjit.quote:
Quick qoute werkt dan niet, gewoon qoute welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha geen idee, bedoelde \0/
das een poppetje die met zn armen omhoog staat
ja ben goed bezig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
zie je
\0/ als je dat in een quote zet... gaat het niet helemaal lekkerVolgens mij is WL aan het HaxX0r3n!
Mogguh Tripack!![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben goed bezig.
je ip is 127.0.0.1
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
speciaal voor jou sgele![]()
[ afbeelding ]
ikke wel in de autoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
nog best een beetje droog gebleven
Dan ist niet goed gesteld met je man!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
nog best een beetje droog gebleven
Dat lijkt me behoorlijk lastg jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
hond uitlaten gaat een beetje moeilijk met de auto
lijkt me wel best grappigquote:
en als het dan in de krant staat weten jullie dat ik het was!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
als je een trekhaak hebt, gaat het prima hoor. alleen moet je de snelweg niet op gaan
Je moet Local host hacken tochquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben goed bezig.
je ip is 127.0.0.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |