Nee! OPDRACHT!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef tripack het volgende:
ik gaat naar huisfijne avond mannen en vrouw
quote:
* Olep Olep is thuis Zekers, morgen haal ik de schade weer in. Ik zal dit topic voor vandaag met rust latenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doei
Morgen wat meer posten he!!
les les??? neee geen les toch! Tripack het zijn OPDRACHTEN!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda streept barra ook door in de op
Oh zullen we het dan maar goed makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Draakje!
Hoi Dribbel
ik heb nog steeds liefdesverdriet om je![]()
![]()
Zolang je niet doordraait komt dat wel goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier gaat het zn gangetje
moet nog ff mn draai weer vinden maar dat komt vast goed
ik zal mn best doen maar beloof niksquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh zullen we het dan maar goed maken
[..]
Zolang je niet doordraait komt dat wel goed
Zorg ff dat het stopt met regenen anders word het straks waterfietsen voor mij
quote:
Oh dat is toch hetzelfdequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:58 schreef Olep het volgende:
[..]Dribbel open een topic om te baggeren. Dit topic heet ''Geen reet te doen op je werk''
Whiii paniekquote:
Kut waar heb ik m'n bruidsschat gelaten *in paniek rondjes rentquote:
DRIBBEL we hoeven niet te trouwen sexy thing. we kunnen eerst handjes vasthouden en naar de bios gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh dat is toch hetzelfde
[..]
Whiii paniek
[..]
Kut waar heb ik m'n bruidsschat gelaten *in paniek rondjes rent
jij zwicht ook voor elke vrouw hequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
les les??? neee geen les toch! Tripack het zijn OPDRACHTEN!
whehehe oke okequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee! OPDRACHT!
Wij hebben geen les meer op een enkele verplichte gastcollege na
Wij hebben 6 vakken, 6 opdrachten.. Eind van de periode 6x een verdediging van de gemaakte opdrachten..
Rechtzitting bijwonen behoort tot 2 vakken en dus 2 opdrachten![]()
Les is een vies woord patrick!
Hier het zelfde hoor, even lekker msn aan, muziekjequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
pff, lekker thuis nuuitrusten van de dag
ook klant bij fortis?quote:
Nope, erger nog, heb er even voor gewerkt... wat een klote tentquote:
Zie ik kan niet eens meer normaal typen en fokkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie] snottert [/me] ik wil toch nog even welterusten zeggen [me=debbie hoest en roggelt een x
ik ga vroeg naar bed vandaag![]()
bis morgen
Iewwwquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
DRIBBEL we hoeven niet te trouwen sexy thing. we kunnen eerst handjes vasthouden en naar de bios gaan
tis idd niet zo'n fijn weer!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Tvp voor zo op t werk... Ben godver zeik nat geregendtot zo!
Buiten deze leuke foto's om,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:40 schreef crazy987 het volgende:
Zie deze schattige foto's van m`n kat dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwam ze ineens tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |