JOH!quote:
en dat is maar goed ook!!!quote:
Kom langs hier..zit helemaal alleenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook!!!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kom langs hier..zit helemaal alleenje bent toch dichtbij
ja als je eenmaal zit....dat heb ik ook altijd als ik aan het schoonmaken ben. Oftwel huisvrouwtje aan het spelen ben. Dan ga ik ff op de bank zitten wat drinken en dan heb ik geen zin meerquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Oja.. en ik heb geen zin meer om naar boven te gaan
Dan ga je nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Oja.. en ik heb geen zin meer om naar boven te gaan
Dat zou jij niet wetenquote:
Firefox krijgen we hier niet meer gedownload en IE 6 raak ik van aan de dunnequote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Sgele het volgende:
Bertjemonobrauw, Trigalti, goeiesmiddags
OMG dus dan toch maar aan de rees?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Firefox krijgen we hier niet meer gedownload en IE 6 raak ik van aan de dunneIk dacht..laat het me eens proberen...toch maar niet dus
Gast jij was toch al lang binnenquote:
daar ziet het er wel naar uit jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG dus dan toch maar aan de rees?
Schoonmaken hoeft nu niet eens.. Het is een hele shitzooi aan puinhoop van 1e verdieping naar zolder brengen en dan uitzoeken.. Moet vd week ook langs de Ikea oid voor een hangende boekenkast.. kan de boekenkast ook uitgezocht worden en het raam uit gegooid wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja als je eenmaal zit....dat heb ik ook altijd als ik aan het schoonmaken ben. Oftwel huisvrouwtje aan het spelen ben. Dan ga ik ff op de bank zitten wat drinken en dan heb ik geen zin meer
Scorenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast jij was toch al lang binnen
En je bent Debbie aan het scoren..dus ik dacht..ik laat je even
Maak je daar wel foto's van?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
kan de boekenkast ook uitgezocht worden en het raam uit gegooid worden
Oh hij heeft al doelpuntjes gemaakt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Scorendat is allang niet meer nodig hoor
Heeft die je al geroggelt danquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Scorendat is allang niet meer nodig hoor
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Schoonmaken hoeft nu niet eens.. Het is een hele shitzooi aan puinhoop van 1e verdieping naar zolder brengen en dan uitzoeken.. Moet vd week ook langs de Ikea oid voor een hangende boekenkast.. kan de boekenkast ook uitgezocht worden en het raam uit gegooid worden
OMGquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeft die je al geroggelt dan?
Barra?quote:
firefox niet meer downloaden ? wrom niet ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Firefox krijgen we hier niet meer gedownload en IE 6 raak ik van aan de dunneIk dacht..laat het me eens proberen...toch maar niet dus
Nou heb ik zo'n mental image dat Barra naar Debbie loopt en in d'r gezicht spuugtquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet vraagt aan Barra of die Debbie heeft geroggelt..
Dat doe je alleen als je verhuistquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dat zijn van die opruimingen die men volgens mij 1x in de tien jaar doet
bij ons staan 2 slaapkamers die niet worden gebruikt vol met troep en de zolder ook. Weet toch niet waar ik die zooi anders moet laten.
Waarom???quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou heb ik zo'n mental image dat Barra naar Debbie loopt en in d'r gezicht spuugt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je verhuist![]()
O.. en ik heb zojuist schoenen gekocht![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet vraagt aan Barra of die Debbie heeft geroggelt..
Dat dus...quote:
Zo, ik ben weer terug... even TE lang bezig geweest met een probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je verhuist![]()
O.. en ik heb zojuist schoenen gekocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |