Nee! OPDRACHT!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef tripack het volgende:
ik gaat naar huisfijne avond mannen en vrouw
quote:
* Olep Olep is thuis Zekers, morgen haal ik de schade weer in. Ik zal dit topic voor vandaag met rust latenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doei
Morgen wat meer posten he!!
les les??? neee geen les toch! Tripack het zijn OPDRACHTEN!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda streept barra ook door in de op
Oh zullen we het dan maar goed makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Draakje!
Hoi Dribbel
ik heb nog steeds liefdesverdriet om je![]()
![]()
Zolang je niet doordraait komt dat wel goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier gaat het zn gangetje
moet nog ff mn draai weer vinden maar dat komt vast goed
ik zal mn best doen maar beloof niksquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh zullen we het dan maar goed maken
[..]
Zolang je niet doordraait komt dat wel goed
Zorg ff dat het stopt met regenen anders word het straks waterfietsen voor mij
quote:
Oh dat is toch hetzelfdequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:58 schreef Olep het volgende:
[..]Dribbel open een topic om te baggeren. Dit topic heet ''Geen reet te doen op je werk''
Whiii paniekquote:
Kut waar heb ik m'n bruidsschat gelaten *in paniek rondjes rentquote:
DRIBBEL we hoeven niet te trouwen sexy thing. we kunnen eerst handjes vasthouden en naar de bios gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh dat is toch hetzelfde
[..]
Whiii paniek
[..]
Kut waar heb ik m'n bruidsschat gelaten *in paniek rondjes rent
jij zwicht ook voor elke vrouw hequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
les les??? neee geen les toch! Tripack het zijn OPDRACHTEN!
whehehe oke okequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee! OPDRACHT!
Wij hebben geen les meer op een enkele verplichte gastcollege na
Wij hebben 6 vakken, 6 opdrachten.. Eind van de periode 6x een verdediging van de gemaakte opdrachten..
Rechtzitting bijwonen behoort tot 2 vakken en dus 2 opdrachten![]()
Les is een vies woord patrick!
Hier het zelfde hoor, even lekker msn aan, muziekjequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
pff, lekker thuis nuuitrusten van de dag
ook klant bij fortis?quote:
Nope, erger nog, heb er even voor gewerkt... wat een klote tentquote:
Zie ik kan niet eens meer normaal typen en fokkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie] snottert [/me] ik wil toch nog even welterusten zeggen [me=debbie hoest en roggelt een x
ik ga vroeg naar bed vandaag![]()
bis morgen
Iewwwquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
DRIBBEL we hoeven niet te trouwen sexy thing. we kunnen eerst handjes vasthouden en naar de bios gaan
tis idd niet zo'n fijn weer!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Tvp voor zo op t werk... Ben godver zeik nat geregendtot zo!
Buiten deze leuke foto's om,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:40 schreef crazy987 het volgende:
Zie deze schattige foto's van m`n kat dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwam ze ineens tegen
jij ook goede morgen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten deze leuke foto's om,
goede morgen!
Dank u, dank u!quote:
het gaat zoals het gaat! zn gangetje dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
En hoeeeeeeee gaaaaaaaat het met draaaaaaaaakjuh?
die is alweer op de vorige bladzijde ha ha ik gaat kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Niemand geeft een reactie op mijn poessebeest foto
Hier ook zijn gangetje, veel pijn en erg druk op het werk hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat zoals het gaat! zn gangetje dus
en hoe gaat het met droxz?
Dat beest is echt lief, net de poes van Lyn... had zo familie kunnen zijn!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
ik vind jou foto ook mooi hoor droxz!
en nu toch de regen trotseren
Niet van mij hoor, is poessebeest van de burenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Droxz!![]()
Coole foto trouwens van je beessie!
![]()
Draakje![]()
Mogguh!
crazy
Ik gebruik quick qoute, maar werkt prima ?!...quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet even een test
\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).\0/ ).
yepquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning] heeft de [Evilmodus aangezet hier op het werk.
(vandaag ga ik even mn hart luchten! \0/ ).
ps moggu sgele
testquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik quick qoute, maar werkt prima ?!...
Firefoxquote:
* WhiteLightning vindt het supervaag!quote:
quote:\0/ )
haha geen idee, bedoelde \0/quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha geen idee, bedoelde \0/
das een smiley die met zn armen omhoog staat
Jij mij... ownen.... vertelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
haha ik denk dat / me jullie pwnd![]()
![]()
of \0/
het klopt inderdaadquote:
idd, die is niet goed nee... vage sjit.quote:
Quick qoute werkt dan niet, gewoon qoute welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha geen idee, bedoelde \0/
das een poppetje die met zn armen omhoog staat
ja ben goed bezig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
zie je
\0/ als je dat in een quote zet... gaat het niet helemaal lekkerVolgens mij is WL aan het HaxX0r3n!
Mogguh Tripack!![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben goed bezig.
je ip is 127.0.0.1
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
speciaal voor jou sgele![]()
[ afbeelding ]
ikke wel in de autoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
nog best een beetje droog gebleven
Dan ist niet goed gesteld met je man!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
nog best een beetje droog gebleven
Dat lijkt me behoorlijk lastg jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
hond uitlaten gaat een beetje moeilijk met de auto
lijkt me wel best grappigquote:
en als het dan in de krant staat weten jullie dat ik het was!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
als je een trekhaak hebt, gaat het prima hoor. alleen moet je de snelweg niet op gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |