wtfquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. doe het nou maar de deur dicht of ik voorspeel een slechte toekomst..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c95e3c8cda4aae063f3a8fd26e2575e1
succes draakjequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben er weer van tussen ga op schoen jacht
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ik word echt weer super entertained vandaag jongensga zo door...mijn laatste 50 minuten
ik jmoet ook nog tot half 6quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Maarja baas boven baas zeggen we dan he!
Hoe laat begin jij dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Maarja baas boven baas zeggen we dan he!
Ouch... das ook nog een tijdjequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik jmoet ook nog tot half 6
is ze scheel ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Oke...collega vandaag voor het laatst... had gebak meegenomen.. er was nog over...dat heeft ze nu in d'r gezicht
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Oke...collega vandaag voor het laatst... had gebak meegenomen.. er was nog over...dat heeft ze nu in d'r gezicht
Hahaha.. das altijd lachenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Nee... ik had zin om te gooienquote:
dan keek je zeker met links, want hij was raakquote:
Scherp +1quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
dan keek je zeker met links, want hij was raak
Ja pijnlijk moment van Fortis..quote:
Moet je ook maar vroeg beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha i know maar dat neemt niet weg dat ik niet jaloers ben..
Haha ik begin hier al bijna als vroegstsquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je ook maar vroeg beginnen
Toen ik nog bij een diervoedingsgroothandel werkte begon ik ook weleens om 7 uur terwijl de winkels pas om half 9 of 9 uur open gingen..en dan lekker om half 4 pleitequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ik begin hier al bijna als vroegsts
Enne heeft geen zin om hier om bijv. half 8 al te gaan zitten als me klanten pasom 9uur beginnen!
Hehe jah als ik dat zou doen..quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een diervoedingsgroothandel werkte begon ik ook weleens om 7 uur terwijl de winkels pas om half 9 of 9 uur open gingen..en dan lekker om half 4 pleite
Pff ja ik moest wel altijd gewoon werken toen ik had ook werk buiten de telefoon..net als nu..alleen toen was ik altijd veel drukker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe jah als ik dat zou doen..
Zit ik de eerste 3uur echt uit me neus te vreten!
Doe je nu toch ook?quote:Zit ik de eerste 3uur echt uit me neus te vreten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |