quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Mensen fijne avond!
hehe notes... ja dat is kansloos jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Applicatie (lotus notes) is gewoon kut, maar ik lever het GOED af..
Gebruikster weet het gewoon steeds weer te vern**ken
Haha.. laterrrquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
Gek Aapie!![]()
(had nog ff telefoonben nu echt pleite!)
quote:
Nou lekker.. Jupiler graag!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou gekke aap... biertje dan maar?
wat heb je gedaan dan??quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef lynda het volgende:
Ik is er ook weer
Morgen weer verder.. Genoeg gedaan vandaag!
Onee fuck morgen nog naar de rechtbank
Rechtbank.. what happend?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef lynda het volgende:
Ik is er ook weer
Morgen weer verder.. Genoeg gedaan vandaag!
Onee fuck morgen nog naar de rechtbank
Hoi Tripack jij ook hierquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef tripack het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan??![]()
ben je weze rellen met AZ??
Ben ik ook aa ntoe.quote:
Hehe nee niet eens! Is maar een school opdracht.. Nou eigenlijk 3 maar de 2e en 3e moeten we morgen even naar vragen wanneer deze plaats vinden..quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef tripack het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan??![]()
ben je weze rellen met AZ??
echt super druk hier. dus vandaar, de hele dag niet online kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
What Crazy-M
Hele dag niks van je gehoord leef je nog?!
Ouch, jammer ach is de dag wel snel gegaan hoop ik voor je!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt super druk hier. dus vandaar, de hele dag niet online kunnen zijn.
maar leef nog
aha met andere worden les dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe nee niet eens! Is maar een school opdracht.. Nou eigenlijk 3 maar de 2e en 3e moeten we morgen even naar vragen wanneer deze plaats vinden..
Morgen: rolzitting van de rechtbank sector Kanton bezoeken en hier het een en ander over schrijven (verloop zitting, mondeling verweer beschrijven, doel en functie van rolzitting)
2e opdracht: vragen naar wanneer er een comparitie plaats vind (mondelinge behandeling) van de rechtbank sector Kanton.. hier geschil, verloop zitting, standpunten van partijen en uitspraak beschrijven ;
3e opdracht: euh ff geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |