abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62019890
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:54 schreef Klopkoek het volgende:
Van vier jaar geleden was deze wel leuk

Jezus!! Ik doe vannacht geen oog dicht
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_62019947
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:02 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Rep: 133 tegen, 65 voor
Dem: 95 tegen, 140 voor
Ah ok, we hebben het dus over Obama en zijn 133 Republikeinse en 95 Democratische vriendjes tegenover McCain en zijn 65 Republikeinse en 140 Democratische vriendjes?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62019972
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:06 schreef Montov het volgende:
McCain, Palin, het wordt met de dag triester. http://marcambinder.theat(...)_question_and_it.php
[..]

Dit is op de een of andere manier een soort van verdediging...

Maar sowieso, een kiezer vraagt wat over Pakistan, Palin geeft een antwoord waarmee ze instemt met het idee van Obama en tegen de aanpak van McCain, en vervolgens was dit een soort valstrik van de pers om haar in de val te lokken.
"M'n secretaresse en ik zijn het over eens dat ..."
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62020145
quote:
Typisch
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:19:46 #130
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_62020560

Leuk artikel in de Entertainment Weekly van deze week
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:32:14 #131
66825 Reya
Fier Wallon
pi_62020822
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:11 schreef Monidique het volgende:
Vraag aan John McCain: Osama bin Laden houdt een persconferentie in Teheran en geeft aan daar nog een dag of wat te chillen. Pak je 'm? Of roep je nu eenmaal niet om dat te doen? .
Als ik Ali Khamenei was zou ik hem stante pede oppakken en als bargaining chip jegens de VS gebruiken, maar dat is weer een andere kwestie.
pi_62022657
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tenenkrommend?

://talkingpointsmemo.com/

Palin mag uitleggen waarom zij het eigenlijk niet eens is met Obama, maar McCain moet er deze keer wel bij zijn. Niet alleen geven beiden een non-antwoord, erger dan gebruikelijk voor politici, McCain is er ook om haar hand vast te houden en voor haar te antwoorden.

Tenenkrommend.
"Is that a Pizza-place??" LOL!

Grappig hoe McCain instemmend meeknikt, het ziet er zo ongeloofwaardig uit .
pi_62022871
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:39 schreef Woodpecker het volgende:
Whehehe
A video blog for the tv...
pi_62023156
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:12 schreef Verbal het volgende:
Ik kreeg post van Michael Moore:
[..]

Kan er iets kloppen van wat hij zegt?

V.
Ik weet het niet hoor, Pelosi deed erg haar moeite om de bailout er snel door te laten gaan (afkondigen van martial law-procedure bijvoorbeeld).
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62023232
Daily Kos peilt vandaag 51% voor Obama en 41% McCain.
Wie waren er eigenlijk tijdens de primairies de meest betrouwbare opiniepeilers? Ik meen me te herinneren dat er een lijst was van welke peiler er het dichtst bij de uiteindelijke uitslag zat...
pi_62023258
quote:

[..]

Tenenkrommend?

Palin mag uitleggen waarom zij het eigenlijk niet eens is met Obama, maar McCain moet er deze keer wel bij zijn. Niet alleen geven beiden een non-antwoord, erger dan gebruikelijk voor politici, McCain is er ook om haar hand vast te houden en voor haar te antwoorden.

Tenenkrommend.

Sjee ... laatste commentaar bij dat filmpje
quote:
Dazzler2469 (9 minuten geleden)

Palin could be a vegetable and still be better than Sambo Obama.

Keep it a WHITE HOUSE 08!
Wat een domme mensen heb je toch, he
Calm down, please!
pi_62023465
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Sjee ... laatste commentaar bij dat filmpje
[..]

Wat een domme mensen heb je toch, he
Ik vind 'm wel leuk .
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:21:09 #138
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62023508
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:11 schreef Apache4U het volgende:
Wie waren er eigenlijk tijdens de primairies de meest betrouwbare opiniepeilers? Ik meen me te herinneren dat er een lijst was van welke peiler er het dichtst bij de uiteindelijke uitslag zat...
Selzer en Co, maar die deed alleen Iowa.
SurveyUSA en Rasmussen waren volgens wel een van de beteren.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62024565
Dit was the partisan speech waardoor het Bailoutplan is gefailed.

Klote Pelmafiosi
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:30:40 #140
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62025346
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:59 schreef Klopkoek het volgende:

Klote Pelmafiosi
Het is een extreem slap excuus om tegen te stemmen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62025405
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:59 schreef Klopkoek het volgende:

Klote Pelmafiosi
Ohja de meerderheid van de republikeinen heeft tegengestemd omdat ze boos waren op Pelosi, onzin.

De meerderheid van de republikeinen willen dat wallstreet opdraait voor de recovery en niet mainstreet. Ze willen een government insurance program opzetten net zoals de federal deposit insurance corporation.
lollig
pi_62025800
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:11 schreef Apache4U het volgende:
Dit is de lijst die 538 gebruikt om peilingen te wegen: http://www.fivethirtyeight.com/search/label/pollster%20ratings

Die Daily Kos poll van Research 2000 staat dus ook behoorlijk hoog.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:15:44 #143
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62026497
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:48 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Dit is de lijst die 538 gebruikt om peilingen te wegen: http://www.fivethirtyeight.com/search/label/pollster%20ratings

Die Daily Kos poll van Research 2000 staat dus ook behoorlijk hoog.
Wat ik begreep is dat R2000 voornamelijk op staatniveau peilde, en nu landelijk is begonnen. Dus in hoeverre dat nog verandering brengt weet ik niet.

Maar Rasmussen staat weer op +6 voor Obama: 51% vs 45%
Dat is hetzelfde niveau als het hoogtepunt na de Democratische conventie. Dat doet me denken aan 4 jaar geleden: Bush bleef ook lange tijd op het niveau van de conventiebounce hangen van zo'n 6 punten. Begin oktober daalde die voorsprong tot 2 punten, na het eerste debat. Vervolgens bleef het tussen de 2 en de 4 punten schommelen. Uitiendelijk heeft kerry soms een voorsprong gehad van gemiddeld 2%, maar Bush had hoogtepunten van 6-8%

Ik zie veel overeenkomsten met de peilingen van vandaag, met Obama met de positieve cijfers zoals Bush die had, en ik hoop voor Obama dat dit gaat doorzetten.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62026801
quote:

quote:
Oh and "Sarah Failin'" is an awesome pick for a nickname.
Sarah Failin'
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62026836
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het is een extreem slap excuus om tegen te stemmen.
You got it

Aan de andere kant lijkt me die Pelosi wel een teef zeg.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62026952
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ohja de meerderheid van de republikeinen heeft tegengestemd omdat ze boos waren op Pelosi, onzin.

De meerderheid van de republikeinen willen dat wallstreet opdraait voor de recovery en niet mainstreet. Ze willen een government insurance program opzetten net zoals de federal deposit insurance corporation.
Obama heeft nu een slappe handreiking gemaakt:

http://money.cnn.com/2008/09/30/news/economy/Obama_FDIC/

Weet je wat ze eens moeten doen? Consequent zijn.

Of je kiest voor het diehard kapitalistische model waarin iedereen zijn eigen rommel opruimt en weinig te vrezen heeft voor de overheid.

Of je kiest voor een systeem waar ruimte is voor meer nuance, meer (staats)zekerheid maar dat dan ook de overheid het recht heeft om meer te weten, meer te zien en meer te sturen.

Het 'model' wat er nu uit komt is puin. Weinig controle en toezicht en als het misgaat kan de overheid wel de rommel opruimen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62034958
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62036026
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Montov het volgende:

[..]

Wat ik begreep is dat R2000 voornamelijk op staatniveau peilde, en nu landelijk is begonnen. Dus in hoeverre dat nog verandering brengt weet ik niet.

Maar Rasmussen staat weer op +6 voor Obama: 51% vs 45%
Dat is hetzelfde niveau als het hoogtepunt na de Democratische conventie. Dat doet me denken aan 4 jaar geleden: Bush bleef ook lange tijd op het niveau van de conventiebounce hangen van zo'n 6 punten. Begin oktober daalde die voorsprong tot 2 punten, na het eerste debat. Vervolgens bleef het tussen de 2 en de 4 punten schommelen. Uitiendelijk heeft kerry soms een voorsprong gehad van gemiddeld 2%, maar Bush had hoogtepunten van 6-8%

Ik zie veel overeenkomsten met de peilingen van vandaag, met Obama met de positieve cijfers zoals Bush die had, en ik hoop voor Obama dat dit gaat doorzetten.
Ik zou niet naar het verschil kijken maar naar Obama's percentage. Hij heeft in het verleden 6 punten voor gestaan maar volgens mij niet eerder 51% gehaald bij Rasmussen. Ik vertrouw "undecided" niet in sommige staten en daarom moet hij in de peilingen dicht bij de 50% of meer komen ongeacht zijn voorsprong.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:28:23 #149
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62037081
Dit is de reden waarom Team Obama er niet gerust op is met Joe Biden.

Als hij weer eens in zijn hemd staat, te eerlijk wordt, en zo zijn positie ondermijnt:

pi_62037903
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef Perico het volgende:
Dit is de reden waarom Team Obama er niet gerust op is met Joe Biden.

Als hij weer eens in zijn hemd staat, te eerlijk wordt, en zo zijn positie ondermijnt:

Wat is daar nu het probleem van? Als je een beetje had opgelet dan zou je zien dat Biden een behoorlijke dosis zelfspot heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')