abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:08:07 #201
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62052952
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef Apache4U het volgende:
Lijkt me erg stug, al zou het mooi zijn .
Het is goed mogelijk, maar de Q-polls hebben de neiging wel wat positiever te zijn voor Democraten, hoewel het nog wel een aardig goede peiler is.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:11:43 #203
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62053068
Op sommige Amerikaanse fora blijven bepaalde mensen stug volhouden dat Obama een vals geboortecertificaat heeft en dus niet in de VS (of op Amerikaans grondgebied) is geboren. Lijkt me onzinnig, niet?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:13:00 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62053106
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62053228
quote:
Zelfde als wat er in 2000 in Florida is gebeurd?
lollig
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:18:26 #206
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_62053266
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Op sommige Amerikaanse fora blijven bepaalde mensen stug volhouden dat Obama een vals geboortecertificaat heeft en dus niet in de VS (of op Amerikaans grondgebied) is geboren. Lijkt me onzinnig, niet?
Want al die mensen hebben natuurlijk toegang tot het geboortecertificaat van Obama. En de complete media, RNC en Clinton hebben het natuurlijk ook gemist toen bekend werd dat McCain in Panama geboren was en daarom grondwettelijk misschien geen president zou kunnen worden.

Dus ja, lijkt me behoorlijk onzinnig.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_62053378
quote:
McCain is niet eens in een van de 50 staten geboren.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:22:14 #208
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62053386
quote:
http://fightthesmears.com/articles/5/birthcertificate

Hoewel zelfs dat niet genoeg is om de roddel tegen te gaan, en uiteraard si eht makkelijk te photoshoppen, maar toch.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:26:39 #209
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62053499
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:18 schreef NJ het volgende:

[..]

Want al die mensen hebben natuurlijk toegang tot het geboortecertificaat van Obama. En de complete media, RNC en Clinton hebben het natuurlijk ook gemist toen bekend werd dat McCain in Panama geboren was en daarom grondwettelijk misschien geen president zou kunnen worden.

Dus ja, lijkt me behoorlijk onzinnig.
Ze verzinnen het natuurlijk niet zelf, maar baseren zich op de claims en rechtzaak van Philip J. Berg. ( http://www.americasright.(...)esday-september.html ), ik weet het, eenzijdige bron, maar dit vond ik zo snel via Google.

Lijkt mij een schreeuw om aandacht, en als er een kern van waarheid in zat die voor problemen kon zorgen hadden we het al gemerkt gok ik.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:28:44 #210
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62053559
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:

[..]

McCain is niet eens in een van de 50 staten geboren.
Dat weet ik, maar wel op een Amerikaanse basis met 2 Amerikaanse ouders.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:29:52 #211
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62053590
quote:
Even in de gaten houden, eigenlijk belachelijk dat er in 2008 nog niet voldoende toezicht is om misbruik van de voter purges te voorkomen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:33:23 #212
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_62053701
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Koekje van eigen deeg.
Want?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:44:50 #213
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62054033
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Zelfde als wat er in 2000 in Florida is gebeurd?
Op grotere schaal. De republikeinen zijn goed bezig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:54:34 #214
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62054323
quote:
COURIC: I know you’re heading to Sedona…

Gov. PALIN: Yes.

COURIC: …to work on your debate. What is your coach advising you?

Gov. PALIN: I don’t have a debate coach.

COURIC: Well, what are your coaches?

Gov. PALIN: I have quite a few people who are giving us information about
the record of Obama and Biden, and at the end of the day, though, it is–it’s
so clear, again, what those choices are. Either new ideas, new energy and
reform of Washington, DC, or more of the same.

http://thepage.time.com/more-of-palin-and-cbs-katie-couric/
Ehh,
Géén kloon van tvlxd!
pi_62055467
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:54 schreef Montov het volgende:

[..]

Ehh,
LOL !

"Either new ideas, new energy and
reform of Washington, DC, or more of the same."

Ehhhhhhh, Obama more of the same? Wtf is she talking about.

Palin zit al weken examen te doen bij coaches over van alles en nogwat. Vandaar dat ze geen interviews kan geven heb ik zo het vermoeden.
pi_62055600
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:37 schreef pberends het volgende:
Ook zo'n mooie:

Waarom heeft McCain niet gewoon gekozen voor Paris Hilton?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62055601

Heerlijk hoe kunstmatig McCain en Palin doen alsof zij voor change zijn in Washington .
pi_62055647
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarom heeft McCain niet gewoon gekozen voor Paris Hilton?
"yea i heard of bidens speeches, since i was in like second grade.."

McCain's speeches al sinds first grade? Of daarvoor nog?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:42:57 #221
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62055847
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de Amerikanen Palin ook zo dom vinden zoals wij dat allemaal vinden. Kijk naar George w. Bush.
lollig
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:49:24 #224
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62055888
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de Amerikanen Palin ook zo dom vinden zoals wij dat allemaal vinden. Kijk naar George w. Bush.
Kijk ook eens op Amerikaanse fora... En Cafferty is natuurlijk ook een Amerikaan.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:51:24 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62055943
quote:
Bush is niet dom. Wel iemand waar ik het totaal mee oneens ben maar da's niet hetzelfde.
pi_62055973
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:49 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Kijk ook eens op Amerikaanse fora... En Cafferty is natuurlijk ook een Amerikaan.
Dus jij denkt wel dat 'joe-sixpack' Palin ook dom vindt? En ik weet niet of Cafferty zijn mening gedeeld wordt door veel mensen.

Ik wil alleen maar zeggen dat wij in 2000 en 2004 ook allemaal zeiden dat George W. zo dom was en dat Amerikanen daar nooit voor zouden stemmen.
lollig
pi_62056000
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:51 schreef popolon het volgende:

[..]

Bush is niet dom. Wel iemand waar ik het totaal mee oneens ben maar da's niet hetzelfde.
Nee, Bush is waarschijnlijk niet dom maar veel Europeanen vinden hem wel dom en de meerderheid op dit forum waarschijnlijk ook.
lollig
pi_62056574
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:54 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nee, Bush is waarschijnlijk niet dom maar veel Europeanen vinden hem wel dom en de meerderheid op dit forum waarschijnlijk ook.
Amen ... plus, ik denkt dat het niet zoveel gaat om hoe slim de volgende president is maar hoe gemakkelijk hij te beïnvloeden is door het scala aan lobbyisten en dergelijke.
Calm down, please!
pi_62056928
quote:
Ze is niet per se dom. Alleen blijkbaar alles buiten Alaska en de kerk boeit haar niet. Buitenland? Uh, ja Rusland, ofzo. Kranten? Whatever. En ze heeft de 'politieke kwaliteiten' niet om dan maar een coherent onzinverhaaltje op te hangen en ook niet het politieke instinct om een beetje te weten wat haar eigen mening is. Maar niet per se dom.
pi_62057359
quote:
Ik zou Bush een stuk slimmer noemen dan Palin. Alleen heeft Bush veel verkeerde standpunten .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:10:39 #231
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62059277
quote:
The latest Gallup Poll Daily tracking update of registered voters finds Barack Obama at 48%, and John McCain at 44%, marking a slight narrowing of the race from the eight percentage point margin Obama held earlier this week.
pi_62059731
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
50% is ook moeilijk vol te houden hoor, ook al heb je veel dingen mee.

Als je erg voorstaat kun je vaak alleen maar inleveren.
pi_62059989
Mooie quote :
quote:
elections ended when bush won last time. even jesus would kick this establishment in the mouth, noone ever wondered how china became our best friend? was it the current highscore for human rights abuses we plan to beat in the next decade? you can pretend everything is alrite, that the poor people who never move up to middle class just didnt try hard enough. you can believe that the middle class that vanishes before your eyes wont include you. But when uncle sam straps you to that yoke, and with that shiny metal bit in your mouth you will know, somewhere down the line, the definition of freedom was changed.
Calm down, please!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:35:53 #234
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62060003
Heeft te maken met dat bailout plan
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62061345
Er is controverse over de debatleider van morgen. Ze zou pro Obama zijn.
lollig
pi_62061576
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Niks mis mee, zo lang ze die voorkeur niet door laat schijnen in het modereren van het debat.

Maar aan de andere kant is dit een prima zet van McCain. Kan hij na het debat zeggen dat Palin er als een ongeletterde idioot uitzag door de bias van de moderator.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62061660
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:24 schreef waht het volgende:

[..]

Niks mis mee, zo lang ze die voorkeur niet door laat schijnen in het modereren van het debat.

Maar aan de andere kant is dit een prima zet van McCain. Kan hij na het debat zeggen dat Palin er als een ongeletterde idioot uitzag door de bias van de moderator.
Ik las net in de ny times dat dat twijfelen over debat leiders gebruikelijk is voor elk debat. Ik vindt de kritiek niet onterecht trouwens.
lollig
pi_62062646
quote:
Ik was al benieuwd waar de Republikeinen nu weer mee komen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:06:34 #239
136 V.
pi_62062938
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef pberends het volgende:

Heerlijk hoe kunstmatig McCain en Palin doen alsof zij voor change zijn in Washington .
Lijken Verdonk wel, die ineens een eind gaat maken aan 'het Haagse gedoe', waar zij pas een tijdje deel van uitmaakt...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62063517
quote:
Eindsprint naar 4 november

Uitgegeven: 29 september 2008 09:09
Laatst gewijzigd: 29 september 2008 13:41

Washington praat nog na over het debat tussen John McCain en Barack Obama. De meningen lopen uiteen. McCain won, zegt de een. Welnee, Obama was de beste. Of toch iets er tussenin: gelijk spel? Of won geen van beiden: onbeslist?

Dit wordt de week van Sarah Palin. Ze blijft voor miljoenen Amerikanen een rolmodel. De 'girl next door' die als geen ander snapt waar gewone Amerikanen zorgen over hebben. Maar is dat genoeg om vice-president te zijn en zelfs president? Click here to find out more!

De komende dagen moet Amerika daar over beslissen. Een mooi hulpmiddel is het debat donderdagnacht tussen Sarah Palin, de opvallende, onervaren 'running mate' van McCain, en Joe Biden, het onopvallende, ervaren hulpje van Barack Obama.

Charmante Palin

Tot nu maakten McCain-fans zich geen zorgen over de charmante Sarah Palin. Ze is een geducht wapen tegen Obama. Dus willen Republikeinen geen kwaad woord over haar horen. Maar als ze een interview geeft is het tenenkrommend.

Haar interviews bij CBS waren ronduit pijnlijk. Ze klonk als een verlegen scholier die haar proefwerk slecht heeft geleerd. Zo níet op haar gemak!

Dof

De glans, die Palin de McCain-campagne gaf, is dof geworden. De magie is voorbij. Obama loopt in de peilingen fors uit op McCain, die nu echt iets moet doen.

Anders krijgt hij - ruim een maand voor de grote dag - het imago van een wanhopige verliezer. Hij hoopt dat de economie opveert en Wall Street opkrabbelt. Misschien kan hij dan alsnog bij Obama aanpikken. Maar het moet nu wel gaan gebeuren!

Sarah Palin steelt de show

Daarom is het voor McCain een twijfelachtig genoegen dat Palin in deze beslissende week de eerste viool speelt. Als ze keurig voorbereide speeches geeft, is er niks aan de hand. Hoewel het soms pijnlijk is dat tijdens verkiezingsbijeenkomsten duizenden mensen naar haar komen luisteren, maar vertrekken zo gauw McCain aan het woord komt. McCain is als een popster die met lede ogen aanziet hoe de artiest in het voorprogramma de show steelt.

Op de achtergrond speelt natuurlijk de vraag of McCain er verstandig aan deed Palin als kandidaat-vicepresident aan te wijzen. McCain doet nogal dik over zijn lange politieke ervaring en gezonde oordeel over belangrijke kwesties: Van Irak en Iran tot belastingen en abortus; van Noord-Korea en Afghanistan tot homohuwelijk en onderwijs. Maar geen besluit zal zo op een goudschaaltje gewogen worden als zijn keus voor Alaska's gouverneur Sarah Palin.

Als zij overeind blijft in het debat met de ongekend arrogante Joe Biden heeft McCain nog een kans, vooral als in de bankencrisis intussen het ergste achter de rug blijkt te zijn. Maakt Palin er een potje van en blijft Wall Street een bron van ellende (economie is een zwak punt bij McCain), dan zie ik het somber voor hem in.

Politieke knokploegen

We zitten in de laatste etappes van de lange campagne-marathon. Wees maar voorbereid op de nodige moddersmijterij. De McCain-campagne heeft al heel wat hele en halve leugentjes over Obama rond gestrooid. Maar dat is kinderspel vergeleken met de aanvallen van de harde, rechtse politieke knokploegen die zich in de coulissen van de campagne warm lopen.

Vraag maar aan John Kerry, de verslagen kandidaat uit 2004, wat er dan kan gebeuren. Het wordt politieke guerilla waarin ze proberen Obama onderuit te schoffelen. Ze zullen hem afschilderen als een uiterst linkse, naïeve senator die niet de capaciteit heeft het land in onzekere tijden te leiden. Dit wordt politiek vrij worstelen. Onbeschaafd, maar wel spannend!

Ronkende speeches

En geef toe. Obama is voor Amerikaanse begrippen ook heel links. Als senator heeft hij niks opvallends gedaan. Hij pocht in zijn ronkende speeches over gewenste samenwerking tussen links en rechts in de politiek. Maar waarom heeft hij dat nooit echt in de praktijk gebracht?

Van die zwakte zullen rechtse activisten gretig gebruik maken. Gaat McCain, die pocht over zijn politieke zuiverheid, daar scherp tegen protesteren? Of maakt hij juist dankbaar gebruik van deze gifspuiterij?

Het worden - leuk of niet - de weken van bloedspetters op de muur.

Riemen vast dus.
Het wordt een 'bumpy ride'.
http://www.nu.nl/news/176(...)naar_4_november.html

ongekend arrogante Joe Biden
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:24:25 #241
136 V.
pi_62063587
quote:
Remember Palin's claims:

"When you consider even national security issues with Russia, as (Prime Minister Vladimir) Putin rears his head and comes into the airspace of the United States of America, where - where do they go? It's Alaska," the Republican vice presidential nominee said in an interview last week with CBS News' Katie Couric.

Well it turns out that's not true and it didn't happen - and the source contradicting Palin is none other than the US military - specifically NORAD.

Palin's claims are incorrect, according to Maj. Allen Herritage, a spokesman for the Alaska region of the North American Aerospace Defense Command (NORAD), at Elmendorf Air Force Base.

"To be very clear, there has not been any incursion in U.S. airspace in recent years," Herritage said.
Hele verhaal

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:30:07 #243
136 V.
pi_62063793
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef pberends het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news/176(...)naar_4_november.html

ongekend arrogante Joe Biden
...en dat wil toch wat zeggen, zo uit de pen het toetsenbord van El Groenhuijzen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62063903
Leuk nieuw boek:
http://www.amazon.com/Thi(...)McCain/dp/1439102139
Third Term: Why George W. Bush (Hearts) John McCain

Review
"With deadly accuracy, wit and fearlessness, Paul Begala demolishes the Myth of McCain. Once a political reformer, McCain has hung a For Sale sign on his most cherished principles and morphed into the second coming of George W. Bush. If you are an admirer of all that George Bush has done to America, you are going to love John McCain. If not, you need to read this book. Give it to anyone you know who is even thinking of voting for John McCain." -- Arianna Huffington

"If you're one of the 20 percent of Americans who love George W. Bush, you'll love John McCain. If you're one of the 80 percent of Americans who don't love President Bush, you'll love this book. It's a must-read for anyone who wants change." -- James Carville
pi_62063989
quote:
ja, de debatleider heeft een boek geschreven over Obama.
was al in juli bekent.
in augustus werden de debatten afgesproken.
toen hadden ze geen probleem met de debatleider.

en nu een dag voor het debat beginnen ze er over te janken.
dat ze niet wisten van het boek.

zegt wel weer wat over de McCain campagne.
wat weten ze nu wel.
McCain wist weinig over Palin.
had haar maar één keer vluchtig ontmoet voordat hij haar koos.
paniekacties proberen ze te redden met meer paniekacties.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 01-10-2008 22:41:04 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62064047
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

...en dat wil toch wat zeggen, zo uit de pen het toetsenbord van El Groenhuijzen

V.
Groenhuijsen is zelf uiterst arrogant .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:39:42 #248
136 V.
pi_62064145
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Groenhuijsen is zelf uiterst arrogant .
DUH!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:48:00 #249
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62064387
quote:
Ik zag vandaag een verslag van de vragen die zij 4 jaar geleden stelde tijdens het VP-debat, en dat was behoorlijk anti-Kerry en anti-Edwards. Ik kan het zo snel niet meer vinden.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:51:02 #250
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62064633

denkt ze hier dat Hamas een Israëlische politieke partij is?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:57:36 #252
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62064681
quote:
Hij klinkt waarempel nuchter, hopelijk kan hij donderdag ook van de fles afblijven..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:59:33 #253
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62064732
En het bevestigt wel de haar-implantaten
pi_62065011
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef Caesu het volgende:

denkt ze hier dat Hamas een Israëlische politieke partij is?
Jij doet aan 'gotcha-journalism'.
lollig
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:13:26 #255
136 V.
pi_62065097
quote:
Palin's troubles mount for McCain

BOSTON (Reuters) - Mocked by comedians, derided by prominent conservatives and reeling from flustered interviews with national media, Sarah Palin is proving a risky gamble in Republican John McCain's quest for the White House.

"Palin is Ready? Please" a headline in Newsweek said this week of the moose-hunting Alaska governor and vice presidential candidate, capping a turbulent week in which Palin's fitness for the job came under growing scrutiny.

"Sarah Palin is utterly unqualified to be vice president," Newsweek International Editor Fareed Zakaria wrote.

"She is a feisty, charismatic politician who has done some good things in Alaska. But she has never spent a day thinking about any important national or international issue, and this is a hell of a time to start," he said.

The column could be dismissed as one of hundreds of biting news stories in the hard-fought race between McCain and Democrat Barack Obama, with less than six weeks before the November 4 presidential election.

But it follows a whirlwind of criticism and ridicule from Republicans and Democrats alike since interviews with CBS news anchor Katie Couric, Fox News' Sean Hannity and ABC News' Charles Gibson that raise question over her nomination and dealings with the media.

History shows most Americans vote for presidents, not vice presidents and Palin's folksy appeal energizes far larger crowds than those drawn to gaffe-prone Democratic vice presidential nominee Joe Biden, whom she debates on Thursday.
Analyse op Reuters

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62065458
Maarten van Rossum gaat los bij Pauw & Witteman.
lollig
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:27:09 #257
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62065531

Cafferty heeft er ook wat over te zeggen. Hij is niet mild .
-
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:30:08 #258
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62065785
Opmerkelijke Rasmussen-peiling in Texas en Mississippi:

Mississippi:
MCCain 52
Obama 44

Texas:
MCCain 52
Obama 43

Voor je het weet worden het nog toss-ups
pi_62065861
wat betreft die anti-conceptie is ze dus in feite pro-choice al kiest ze zelf voor pro-life
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:40:23 #261
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62065927
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

Cafferty heeft er ook wat over te zeggen. Hij is niet mild .
oud
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:41:00 #262
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62065943
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:38 schreef Caesu het volgende:
wat betreft die anti-conceptie is ze dus in feite pro-choice al kiest ze zelf voor pro-life
Lijkt me een heel andere discussie?
pi_62066115
dat is wat betreft die ma-pil. dat is vergelijkbaar met abortus volgens sommigen.
pi_62066278
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:47 schreef Caesu het volgende:
dat is wat betreft die ma-pil. dat is vergelijkbaar met abortus volgens sommigen.
Voor het zingen de kerk uit ook.
lollig
pi_62066364

nieuwe anti-Obama-ad.
Wright, Rezko en Ayers komen langs.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:58:05 #266
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62066369
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Voor het zingen de kerk uit ook.
lijkt me niet, dan vindt er geen conceptie plaats. Bij MA wel.
pi_62066682
Obama doet het goed in de CNN polls.
http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/calculator/

Een paar staten hebben nu weer een ander kleurtje.

Stomme onweer, CNN valt steeds weg.
pi_62066983
Voor Obama:
Florida (27)
51/ 47
Virginia (13)
53 / 44
Missouri (11)
49/48

(CNN)

Virginia WTF?!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2008 @ 00:40:32 #269
862 Arcee
Look closer
pi_62067056
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:58 schreef Wheelgunner het volgende:
lijkt me niet, dan vindt er geen conceptie plaats.
Daar zijn meer ingetrapt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:43:03 #270
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62067089
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 00:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

Daar zijn meer ingetrapt.
Ok, als je geluk hebt...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 02:38:47 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62067846
Dat gesprek van Palin met Couric van vandaag. Het kan dus nog erger.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 02:43:23 #272
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62067858
De Obama jeugd zingt er vrolijk op los :

pi_62067894
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:38 schreef popolon het volgende:
Dat gesprek van Palin met Couric van vandaag. Het kan dus nog erger.
Vandaag? Is er een nieuw interview geweest?
pi_62067905
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Apache4U het volgende:
Opmerkelijke Rasmussen-peiling in Texas en Mississippi:

Mississippi:
MCCain 52
Obama 44

Texas:
MCCain 52
Obama 43

Voor je het weet worden het nog toss-ups
Als Palin op haar gat gaat morgen zie ik Texas en misschien Mississippi ook nog in gevaar komen voor McCain.
pi_62067907
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:43 schreef Perico het volgende:

donderdag 2 oktober 2008 @ 03:11:52 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62067912
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:57 schreef Toad het volgende:

[..]

Vandaag? Is er een nieuw interview geweest?
Uitgezonden vandaag.
pi_62067919
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 03:11 schreef popolon het volgende:

[..]

Uitgezonden vandaag.
Ah gevonden:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=4493157n
pi_62067920
quote:

dit is dus niet echt handig.
de rechtse blogs duiken er op.
morgen zal het wel op TV zijn.
vergelijkingen met Jonestown en N-Korea en ander indoctrinaties / follow the leader worden getrokken.
pi_62067935
quote:

Wat ziek. Hebben McCain fans dit filmpje niet geproduceerd?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 03:35:59 #280
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62067942
quote:
Tja al dat gehamer op Palin gaat nog eens averechts werken ben ik bang. Niet dat het niet terecht is, integendeel, maar het is allemaal wat teveel van 't goede.
pi_62067951

https://www.singforchange.com/About_Us.html

ik vond het ook stinken.
maar het lijkt echt van wat Obama supporters te komen.
heeft zelfs op de Obama site gestaan maar is weggehaald.

http://my.barackobama.com/page/community/post/HopeTacos/gG59KJ

Google cache

het stond al een maand online.
en nu beginnen de rechtse blogs er opeens over.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 08:29:38 #282
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62068869
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 03:19 schreef Caesu het volgende:
vergelijkingen met Jonestown en N-Korea en ander indoctrinaties / follow the leader worden getrokken.
Obama Jugend.
Carpe Libertatem
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:34:35 #283
66825 Reya
Fier Wallon
pi_62068913
quote:

[..]

Dat lijkt me wat overdreven, het verschilt niet veel van hoe onder andere in veel Amerikaanse kerkgemeenten activiteiten worden georganiseerd.
pi_62070269
quote:

[..]

Ik heb het eer gister al op FOX gezien.
lollig
pi_62070532
Attack ads tegen mccain and palin

://thecaucus.blogs.nytimes.com/2008/10/01/ads-go-on-the-attack/

lollig
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:28:49 #286
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62070812
Die zingende jeugd kwam ik een paar dagen geleden al op een rechts forum ja, natuurlijk kon een vergelijking met Mao en Stalin niet uitblijven...
pi_62070866
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Die zingende jeugd kwam ik een paar dagen geleden al op een rechts forum ja, natuurlijk kon een vergelijking met Mao en Stalin niet uitblijven...
Ach dat geldt in weze toch ook gewoon voor de nationalistische ritueeltjes op Amerikaanse scholen?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:36:10 #288
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62070962
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach dat geldt in weze toch ook gewoon voor de nationalistische ritueeltjes op Amerikaanse scholen?
Ik vind zo'n liedje toch enger hoor, maar misschien is dat omdat ik elke ochtend moest bidden op mijn basisschool...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:36:16 #289
227671 Cith
Of Scotland
pi_62070969
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

En volgens mij heeft Palin niet veel tegen Jesus-camp
C = X...
PM me voor 100 EUR! (en dat is serieus, probeer maar! :P )
pi_62071464
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef ub40_bboy het volgende:
Maarten van Rossum gaat los bij Pauw & Witteman.
Hij was nog vrij netjes.
I´m back.
pi_62071513
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:38 schreef Caesu het volgende:
Haar eigen kinderen sliken de pil dat is bekend dus kun je niet tegen zijn he

dat mens komt nog eens in de problemen door haar eigen gedrag
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:04:13 #292
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62071638
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij was nog vrij netjes.
Ik heb gister de hoogtepunten uit de champignons league gekeken. Heb ik nog wat gemist?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62071750
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik heb gister de hoogtepunten uit de champignons league gekeken. Heb ik nog wat gemist?
Maarten van Rossem is altijd leuk om naar te kijken, maar hij was dus nog netjes. Ik denk dat als hij echt z'n mening zou geven dat dat nog iets harder zou aankomen.
Ik heb het ook nog maar daarnet gezien op uitzending gemist hoor. Catching up, ook wb Palins interviews.
I´m back.
pi_62071946
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Een vermakelijk stukje cynisme.
pi_62072609
quote:
COURIC: What other Supreme Court decisions do you disagree with?

PALIN: Well, let's see. There's --of course --in the great history of America rulings there have been rulings, that's never going to be absolute consensus by every American. And there are--those issues, again, like Roe v Wade where I believe are best held on a state level and addressed there. So you know--going through the history of America, there would be others but--

COURIC: Can you think of any?

PALIN: Well, I could think of--of any again, that could be best dealt with on a more local level. Maybe I would take issue with. But you know, as mayor, and then as governor and even as a Vice President, if I'm so privileged to serve, wouldn't be in a position of changing those things but in supporting the law of the land as it reads today."
quote:
COURIC: And when it comes to establishing your world view, I was curious, what newspapers and magazines did you regularly read before you were tapped for this — to stay informed and to understand the world?

PALIN: I’ve read most of them again with a great appreciation for the press, for the media —

COURIC: But what ones specifically? I’m curious.

PALIN: Um, all of them, any of them that have been in front of me over all these years.

COURIC: Can you name any of them?

PALIN: I have a vast variety of sources where we get our news.
Een patroon: Bij gebrek aan kennis incoherent gebabbel.

Welke rulings zou jij zo uit je hoofd kennen? Ik dacht aan: Bush '00, evolutie vs. Kansas, deze Roe-dinges dus en laatst over of wapens alleen voor milities zijn. En dat Rosa Parks-gedoe, was dat nog via de SC?
pi_62072889
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

Een patroon: Bij gebrek aan kennis incoherent gebabbel.

Welke rulings zou jij zo uit je hoofd kennen? Ik dacht aan: Bush '00, evolutie vs. Kansas, deze Roe-dinges dus en laatst over of wapens alleen voor milities zijn. En dat Rosa Parks-gedoe, was dat nog via de SC?
Dat was geen supreme court ruling.
pi_62072975
Oke. Dacht ik. Nou ja, ik ben geen Amerikaan die vice-president wil worden, .

En:
quote:
Public officials in Alaska are reacting strongly to the U.S. Supreme Court’s decision Wednesday to slash the $2.5 billion damage award to Alaska fishermen to $508 million, nearly 20 years after the Exxon Valdez disaster. . . .

Gov. Sarah Palin [said,] “I am extremely disappointed with today’s decision by the U.S. Supreme Court,” Palin said. “While the decision brings some degree of closure to Alaskans suffering from 19 years of litigation and delay, the court gutted the jury’s decision on punitive damages.”
http://www.undiplomatic.n(...)about-exxon-v-baker/

.
pi_62073006
quote:
Clearly she’s panicking. She is so discombobulated, so completely freaked out that she can’t even remember the biggest Supreme Court case to hit Alaska in many years. She isn’t stupid. She’s cratering.
Helder. Ze is zó ongelooflijk bang een fout te maken, dat ze begint te brabbelen.
pi_62073449
quote:
At Fort McNair, an army base located along the Potomac River in the nation's capital, a chance reunion takes place one day between two former POWs. It's the spring of 1974, and Navy commander John Sidney McCain III has returned home from the experience in Hanoi that, according to legend, transformed him from a callow and reckless youth into a serious man of patriotism and purpose. Walking along the grounds at Fort McNair, McCain runs into John Dramesi, an Air Force lieutenant colonel who was also imprisoned and tortured in Vietnam.

(...)

On the grounds between the two brick colleges, the chitchat between the scion of four-star admirals and the son of a prizefighter turns to their academic travels; both colleges sponsor a trip abroad for young officers to network with military and political leaders in a distant corner of the globe.

"I'm going to the Middle East," Dramesi says. "Turkey, Kuwait, Lebanon, Iran."

"Why are you going to the Middle East?" McCain asks, dismissively.

"It's a place we're probably going to have some problems," Dramesi says.

"Why? Where are you going to, John?"

"Oh, I'm going to Rio."

"What the hell are you going to Rio for?"

McCain, a married father of three, shrugs.

"I got a better chance of getting laid."

Dramesi, who went on to serve as chief war planner for U.S. Air Forces in Europe and commander of a wing of the Strategic Air Command, was not surprised. "McCain says his life changed while he was in Vietnam, and he is now a different man," Dramesi says today. "But he's still the undisciplined, spoiled brat that he was when he went in."
http://www.rollingstone.c(...)lieve_maverick/print
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:24:02 #300
136 V.
pi_62073465
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een vermakelijk stukje cynisme.
Vanavond even kijken op Uitzending Gemist. Van Rossem heerscht

V.
Ja inderdaad, V. ja.