Het is goed mogelijk, maar de Q-polls hebben de neiging wel wat positiever te zijn voor Democraten, hoewel het nog wel een aardig goede peiler is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef Apache4U het volgende:
Lijkt me erg stug, al zou het mooi zijn.
Zelfde als wat er in 2000 in Florida is gebeurd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef popolon het volgende:
CBS News: Massive Voter Purges in 19 States
Want al die mensen hebben natuurlijk toegang tot het geboortecertificaat van Obama. En de complete media, RNC en Clinton hebben het natuurlijk ook gemist toen bekend werd dat McCain in Panama geboren was en daarom grondwettelijk misschien geen president zou kunnen worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Op sommige Amerikaanse fora blijven bepaalde mensen stug volhouden dat Obama een vals geboortecertificaat heeft en dus niet in de VS (of op Amerikaans grondgebied) is geboren. Lijkt me onzinnig, niet?
McCain is niet eens in een van de 50 staten geboren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Op sommige Amerikaanse fora blijven bepaalde mensen stug volhouden dat Obama een vals geboortecertificaat heeft en dus niet in de VS (of op Amerikaans grondgebied) is geboren. Lijkt me onzinnig, niet?
http://fightthesmears.com/articles/5/birthcertificatequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Ze verzinnen het natuurlijk niet zelf, maar baseren zich op de claims en rechtzaak van Philip J. Berg. ( http://www.americasright.(...)esday-september.html ), ik weet het, eenzijdige bron, maar dit vond ik zo snel via Google.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Want al die mensen hebben natuurlijk toegang tot het geboortecertificaat van Obama. En de complete media, RNC en Clinton hebben het natuurlijk ook gemist toen bekend werd dat McCain in Panama geboren was en daarom grondwettelijk misschien geen president zou kunnen worden.
Dus ja, lijkt me behoorlijk onzinnig.
Dat weet ik, maar wel op een Amerikaanse basis met 2 Amerikaanse ouders.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[..]
McCain is niet eens in een van de 50 staten geboren.
Even in de gaten houden, eigenlijk belachelijk dat er in 2008 nog niet voldoende toezicht is om misbruik van de voter purges te voorkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef popolon het volgende:
CBS News: Massive Voter Purges in 19 States
Op grotere schaal. De republikeinen zijn goed bezig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zelfde als wat er in 2000 in Florida is gebeurd?
Ehh,quote:COURIC: I know you’re heading to Sedona…
Gov. PALIN: Yes.
COURIC: …to work on your debate. What is your coach advising you?
Gov. PALIN: I don’t have a debate coach.
COURIC: Well, what are your coaches?
Gov. PALIN: I have quite a few people who are giving us information about
the record of Obama and Biden, and at the end of the day, though, it is–it’s
so clear, again, what those choices are. Either new ideas, new energy and
reform of Washington, DC, or more of the same.
http://thepage.time.com/more-of-palin-and-cbs-katie-couric/
LOLquote:
Waarom heeft McCain niet gewoon gekozen voor Paris Hilton?quote:
"yea i heard of bidens speeches, since i was in like second grade.."quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom heeft McCain niet gewoon gekozen voor Paris Hilton?
quote:
Kijk ook eens op Amerikaanse fora... En Cafferty is natuurlijk ook een Amerikaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de Amerikanen Palin ook zo dom vinden zoals wij dat allemaal vinden. Kijk naar George w. Bush.
Bush is niet dom. Wel iemand waar ik het totaal mee oneens ben maar da's niet hetzelfde.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de Amerikanen Palin ook zo dom vinden zoals wij dat allemaal vinden. Kijk naar George w. Bush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |