quote:Op maandag 29 september 2008 05:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Die Woolsey die ik haat trouwens, hoezo gaat hij van irritante betweter naar het zielige mannetje dat ie nu is? Ik snap dat niet, heb ik iets gemist?
ja je hebt iets gemist, Woolsley was altijd al zieligquote:
Ja, dat had ik dan wel doorquote:Op maandag 29 september 2008 05:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja je hebt iets gemist, Woolsley was altijd al zielig
Misschien juist omdat hij weet dat hij Samantha nooit kan overtreffen qua sympathiek zijn, bij zijn onderdanen alsook bij de kijkers?quote:Op maandag 29 september 2008 05:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dan wel doorMaar serieus, hij buigt nu voor iedereen "Nee? oh, oh, sorry, my bad" En dat soort dingen waar hij eerst de eeuwige betweter uithing
Waarom niet?quote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef RubenSosa het volgende:
Pff ik hoop echt niet dat hun de nieuwe vijand worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Neuh, de koek is een beetje op he? En bijna alle verhaallijnen uitgemolken.quote:Op maandag 29 september 2008 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er nog enige hoop op een nieuw seizoen als de kijkcijfers verbeteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus krijgen we maar een SGA fillum volgend jaar
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Maar heeft hij ook iets van plastische chirurgie gedaan ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef Mirel het volgende:
Michael Shanks (de acteur) heeft gewoon een tijd niet Stargate gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |