quote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Och wat leuk, we worden aanbeden.
Jou nietquote:
Zeg het eens, vriend.quote:
Kanker he, kan je ook iets anders doen dan achter andere users aan lopen?quote:
Mijn geheime plan... wat doe jequote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef cerror het volgende:
Alsof een mongool een calculator aanschaft en verwacht dat hij de string-theorie kan oplossen.
string theorie?quote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef cerror het volgende:
Alsof een mongool een calculator aanschaft en verwacht dat hij de string-theorie kan oplossen.
quote:Op maandag 29 september 2008 00:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker he, kan je ook iets anders doen dan achter andere users aan lopen?
Je begint een steeds grotere bek te krijgen.quote:Op maandag 29 september 2008 00:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker he, kan je ook iets anders doen dan achter andere users aan lopen?
Alsof jullie het nog niet verbaggerd hadden, stel circle jerkende josti's.quote:Op maandag 29 september 2008 02:15 schreef GGMM het volgende:
Dit is dus kennelijk het nachtbaggertopic. Beetje triest om dit topic van die jongen nu als nachtbagger te gebruiken.
Het heeft er alles mee te maken.quote:Op maandag 29 september 2008 02:17 schreef GGMM het volgende:
Idd, dit topic heeft niks met bagger te maken.
Ik vond van niet, nee.quote:Op maandag 29 september 2008 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof jullie het nog niet verbaggerd hadden, stel circle jerkende josti's.
Cerror!quote:Op maandag 29 september 2008 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken.
Het topic is namelijk bagger. Snap je?
Pardon?quote:
Je moet die mods hier ook alles 3 keer uitleggen, ze snappen niks.quote:Op maandag 29 september 2008 02:24 schreef Olep het volgende:
.. Nu snap ik het WEL
Post jou sollicitatie eens van toen jij mod wou worden. Ik ben wel benieuwd. Plus, ik heb een goed voorbeeld. Als jij mod kan worden moet ik dat ook kunnen.quote:Op maandag 29 september 2008 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
Mail hem ff naar forum@fok.nl, hebben wij ook weer eens wat te lachen.
Solliciteren is voor mietjes.quote:Op maandag 29 september 2008 02:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post jou sollicitatie eens van toen jij mod wou worden. Ik ben wel benieuwd. Plus, ik heb een goed voorbeeld. Als jij mod kan worden moet ik dat ook kunnen.
Volgens mij is je fan schare een stuk kleiner dan dat je denkt.quote:Op maandag 29 september 2008 02:30 schreef Olep het volgende:
Omdat wij baggeren kennen wij just de FOKKERS goed. Wij weten wat zij denken. And that's what it takes to be a good mod.
Je bent even vergeten de 4 TTT's te vermelden die ik op m'n naam heb staan.quote:Op maandag 29 september 2008 02:34 schreef GGMM het volgende:
Moet je kijken wat voor bagger cerror opent.
Heb je dat ook wel eens?
Hypocriet!
Klopt en ook, dit topic: Blaasproblemenquote:Op maandag 29 september 2008 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent even vergeten de 4 TTT's te vermelden die ik op m'n naam heb staan.
Ik zit te wachten op jouw TTT of op z'n minst jouw topic met een groene seal.quote:Op maandag 29 september 2008 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en ook, dit topic: Blaasproblemen
Ik heb 1 redelijk succesvol topic geopend, ooit. Ik kan hem niet zo heel snel meer vinden, maar die TTT's komen nog.quote:Op maandag 29 september 2008 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op jouw TTT of op z'n minst jouw topic met een groene seal.
En je zit hier al 6 jaar.quote:Op maandag 29 september 2008 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 1 redelijk succesvol topic geopend, ooit. Ik kan hem niet zo heel snel meer vinden, maar die TTT's komen nog.
In de tussentijd neem ik een voorbeeld aan bijvoorbeeld dit topic: Ik heb geen broek meer aan
Dit forum is gvd geen dagboek!
Hier, hoezo? Heb je nog wat te vragen, of moet je vriendje weer de volzin produceren?quote:
Ik heb gemiideld 3 posts per dag. Jij 32. Jij hebt veel langer gebaggerd dan ik voordat je het leerde. Ik moet nog veel meer bagger posten wil ik op het aantal topics van jou zitten.quote:Op maandag 29 september 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
En je zit hier al 6 jaar.
Volgens mij doe je toch echt iets verkeerds.
Iets wat ik na 2004 (zie de topics van me die je postte) wel leerde.
Blijkbaar is humor bij jullie iets simpels als wat je eet vandaag.
Bij mij is het iets constructiefs.
Zie de TTT's.
En ik zit nota bene 2 jaar korter op fok dan jij....
Die heeft zich neergelegd bij jullie enorme faal en is gaan slapen.quote:
Dat is werkelijk ook het enige argument wat je hebtquote:Op maandag 29 september 2008 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier, hoezo? Heb je nog wat te vragen, of moet je vriendje weer de volzin produceren?
Oh, nog wakker.quote:Op maandag 29 september 2008 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier, hoezo? Heb je nog wat te vragen, of moet je vriendje weer de volzin produceren?
Jij hebt veel minder bagger op je naam staan. JIj bent een voorbeeld hoe het wél moet. Op vanavond na.quote:Op maandag 29 september 2008 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik volg je voorbeeld graag op.quote:Op maandag 29 september 2008 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, nog wakker.
Ik ga maffen Ludo. Trusten en nog veel plezier met deze 2 geestelijk gehandicapte kutusers.
Ik denk dat ik net iets slimmer ben dan jij.quote:Op maandag 29 september 2008 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, nog wakker.
Ik ga maffen Ludo. Trusten en nog veel plezier met deze 2 geestelijk gehandicapte kutusers.
En terrecht. Op het forum moeten ze zeggen dat ze ons haten en dat is logisch. Maar ik weet dat Cerror elke avond weer blij is om me te zien.quote:
Ik eet weer pizza.quote:Op maandag 29 september 2008 02:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net iets slimmer ben dan jij.![]()
Help!
Ik beoordeel mensen niet op basis van 1 topic.quote:Op maandag 29 september 2008 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik eet weer pizza.
Inderdaad, tonnen meer intelligentie.
Dat komt door die antibazenquote:Op maandag 29 september 2008 08:50 schreef Rbnn het volgende:
Dit topic is minder goed dan ik van tevoren dacht.
Ah, dan heeft deze incapabele mod nu de schone taak om het topic netjes op te schonen en naar KLB te trappen.quote:Op maandag 29 september 2008 09:15 schreef Olep het volgende:
Wij werden verplicht onze nachtbagger activiteiten hier te houden .Mr. LudoSanders vond dit topic bagger waardig. Dank u voor uw begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |