sorry jan!quote:
tja, maar t'is niet dat ick dan zomaar in het donker een nieuwe stop erin moet proppen?quote:op dinsdag 24 mei 2005 02:09 schreef blueeyed het volgende:
zolang de mannetjesplug aangesloten wordt op de vrouwtjesplug kan er weinig misgaan met je geaardheid lijkt me zo
dat zou ik je persoonlijk niet aanraden, mits je in bent voor een schokkende ervaring natuurlijkquote:op dinsdag 24 mei 2005 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
tja, maar t'is niet dat ick dan zomaar in het donker een nieuwe stop erin moet proppen?
ach, altijd wel in voor iets nieuwsquote:op dinsdag 24 mei 2005 02:15 schreef blueeyed het volgende:
[..]
dat zou ik je persoonlijk niet aanraden, mits je in bent voor een schokkende ervaring natuurlijk![]()
welke vonken?quote:op dinsdag 24 mei 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
230 volt, maar ik vertrouw die vonken niet.
*kijkt naar de klok*quote:op dinsdag 24 mei 2005 02:21 schreef janetje het volgende:
snel rijk worden
20e cent in stopcontact stoppen...
krijg je 220 terug
uhmm.. ok...
dan zou ik eens krachtstroom gebruiken, zelfde geaardheid maar de ervaring is echt vele malen intenserquote:
liever nuon!quote:op dinsdag 24 mei 2005 03:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan zou ik eens krachtstroom gebruiken, zelfde geaardheid maar de ervaring is echt vele malen intenser
nogal ende.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |