Hoiquote:Op woensdag 28 juli 2004 03:55 schreef Megumi het volgende:
Hoi.![]()
Doe is normaal in m'n topic?quote:Op woensdag 28 juli 2004 03:57 schreef paniekzaaier het volgende:
Verdwijn, mafkees.
Wie is deze persoon 'Doe' waar je het over hebt?quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe is normaal in m'n topic?
Leer Nederlands en lees dan me zin nog is goed door, misschien heb je dan door wat ik bedoel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:02 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Wie is deze persoon 'Doe' waar je het over hebt?
Ik ben niet degene die 'eens' als 'is' schrijft.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer Nederlands en lees dan me zin nog is goed door, misschien heb je dan door wat ik bedoel.
Het gaat ergens over.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:04 schreef HighLander het volgende:
Gaat dit nog ergens over of is het gewoon weer geslowchat?
Dus?quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:05 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die 'eens' als 'is' schrijft.
Zonder mijn topic wist je niet dat Megumi een heel normaal liedje luistert.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:10 schreef HighLander het volgende:
Nouja,
dus voegt het topic eigenlijk nog steeds niet toe,
dus kan het net zo goed op slot,
dus kan je net zo goed weer verder gaan msnnennenen.
Zonder jouw topic wist ik niet dat zakken met stront ook topics konden openen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder mijn topic wist je niet dat Megumi een heel normaal liedje luistert.
Ah en we zijn al weer beland op het niveau dat blijkbaar tegenwoordig verplicht schijnt te zijn zodra je in een topic reageert. Elkaar afzeiken met de meest eenvoudige flutopmerkingen die een eerstejaars wup nog zou kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:13 schreef paniekzaaier het volgende:
Zonder jouw topic wist ik niet dat zakken met stront ook topics konden openen.
Das waar, zonder mijn topic had je geen minuut gemist van de democratische conventie, die nu live op CNN bezig is.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:14 schreef HighLander het volgende:
Zonder jouw topic had ik ook nooit geweten dat me dat geen ene ruk kon schelen, en had ik er me tijd ook dus niet aan verspilt
Wauw, zelfs jij leert nog wat van mijn topic.quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:13 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Zonder jouw topic wist ik niet dat zakken met stront ook topics konden openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |