Inderdaad. Doel je op ts?quote:Op zondag 28 september 2008 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
En mensen die totaal geen engels kunnen
Hij is ook een epic fail.quote:
tvp.quote:Op zondag 28 september 2008 17:09 schreef geenID het volgende:
Wie is samir_oujdi@live.nl ?
Heb gewoon XP met vista skin.quote:Op zondag 28 september 2008 17:15 schreef Pollewoppie het volgende:
TS heeft Vista![]()
TS gaat om met moslimextremisten
what's next, " TS is een mensquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 17:10 schreef jordeeeh het volgende:
Dus volgens jou ligt Azië in Indonesië?
Waarom denk je dat ik daar niet op heb geantwoord bosmongoolquote:
Soms moet ik me idd aanpassenquote:Op zondag 28 september 2008 17:23 schreef Knekwurst het volgende:
Al die msn smileys die je gebruikt..
Al gedaan, kreeg ook dat plaatje wat je aan de linkerkant ziet (er staat OK), en HIJ vroeg 2x "wie ben je?". Daarna geen reactie meer terug.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef BigKahuna het volgende:
Wie mailt samir_oujdi@live.nl dat TS zn email-adres op fok zet?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Al gedaan, kreeg ook dat plaatje wat je aan de linkerkant ziet (er staat OK), en vroeg 2x "wie ben je?". Daarna geen reactie meer terug.
[..]
Al gedaan, kreeg ook dat plaatje wat je aan de linkerkant ziet (er staat OK), en vroeg 2x "wie ben je?". Daarna geen reactie meer terug.
Beide. Maarja, saaie zondagmiddagen he.quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef DR878 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt jezelf vervloekt tenzij je hem geblokt/gedelete hebt
quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef seto het volgende:
TS faalt zelf ook, until is nog altijd met 1 L.
[..]
Je was te schijterig om iets terug te zeggen?quote:Op zondag 28 september 2008 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik bedoelde trouwens dat die Samir 2x aan mij vroeg wie ik was; even om verwarring te voorkomen.
DAMNquote:Op zondag 28 september 2008 17:41 schreef DR878 het volgende:
[..]
zoek het op
never mind, ik bespaar je de moeite. http://dictionary.reference.com/search?q=till
![]()
Kijk volgende keer anders even naar de PIquote:Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef DR878 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik daar niet op heb geantwoord bosmongool. Lezen (interpreteren) is ook een vak.
Volgende keer je grote muil maar houden hè, prutser!quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef seto het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef TLC het volgende:
wtf heeft oogheelkunde met Indonesie te maken ? ik vat 'em niet
Ik ga daar voor mijn stage, hoewel dit niet zoveel boeit voor dit topiq.quote:Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef TLC het volgende:
Maar wat is dan de fail ?quote:Op zondag 28 september 2008 17:57 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik ga daar voor mijn stage, hoewel dit niet zoveel boeit voor dit topiq.
Zulke figuren heb ik af en toe nodig om te beseffen dat ik het meest trieste geval op deze aardbodem ben.quote:Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef Metalfrost het volgende:
Eenzelfde topic van dezelfde figuur in de dialoog op MSN:
Irritante mongolen op msn
TS, als ie na 7 maanden nog steeds in je lijst zit, waarom flikker je 'm dan er gewoon niet uit, ipv zulks enorme kuttopics te plaatsen
Vertel, en lekkere vrouwtjes daar?quote:Op zondag 28 september 2008 17:57 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik ga daar voor mijn stage, hoewel dit niet zoveel boeit voor dit topiq.
Lees je eigen link eens voor de grap:quote:Op zondag 28 september 2008 17:41 schreef DR878 het volgende:
[..]
zoek het op
never mind, ik bespaar je de moeite. http://dictionary.reference.com/search?q=till
![]()
quote:6. to the time that or when; until.
Daar ga ik juist voor op ontdekkingsreisquote:Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vertel, en lekkere vrouwtjes daar?
ik heb TILL gebruikt niet until, TILL.quote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Lees je eigen link eens voor de grap:
[..]
Ohja, had ik niet gezien, ik reageerde puur op;quote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef DR878 het volgende:
[..]
ik heb TILL gebruikt niet until, TILL.
Wanneer dringt dat door in die osteoporotische schedel van je.
Waar jij op reageerde met die link, dus ik dacht dat het om until ging en je dat ging verdedigen met dat till wel met 2 l'en was. Maar ok.quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef seto het volgende:
Haha, nee. Ik reageerde wel gewoon, maar hij zei zelf niks anders dan die 2 vragen, ook geen reactie toen ik vroeg of hij zichzelf ook een epic fail vond.quote:Op zondag 28 september 2008 17:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je was te schijterig om iets terug te zeggen?
Misschien is t wel onur torko onder een valse naamquote:Op zondag 28 september 2008 19:07 schreef MAS73R het volgende:
ook eens toegevoegd die samir_oujdi@live.nl![]()
tvptjequote:Op zondag 28 september 2008 17:09 schreef geenID het volgende:
Wie is samir_oujdi@live.nl ?
Het is niet onur torko maar hij komt er aardig in de buurtquote:Op zondag 28 september 2008 19:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Misschien is t wel onur torko onder een valse naam
En toen voelde je je stoer?quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Godverdomme wat een nerd.
Een of rare gothic band als logo.
Engelse teksten in je schuilnaam (waarom?!?)
Engelse teksten in je topic titel.
EPIC FAIL wie zegt dat nou!?! nep 4channer!
WAT EEN BALLENERD.
Jij hoort niet op FOK!quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef msnk het volgende:
Je vind dat plaatje cool? Geen idee waar het vandaan komt ook zeker?
zwartemarktplaats, Disturbed is niet gothic.
Niks mis met gothic muziek trouwens.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat er nou precies fail is in OP
Ik weet dat het van disturbed komt, paar nummers ervan die ik wel vet vind.quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef msnk het volgende:
Je vind dat plaatje cool? Geen idee waar het vandaan komt ook zeker?
zwartemarktplaats, Disturbed is niet gothic.
Niks mis met gothic muziek trouwens.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat er nou precies fail is in OP
en daarnaast: waarom zet je neer dat je naar Azië gaat terwijl je alleen naar Indonesië gaat? Natuurlijk hoort ID ook bij Azië, maar toch. En als de lezers het toch beidenquote:Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 02:05 schreef zarGon het volgende:
TS groepeert zijn gesprekken niet,
TS gebruikt geen FOK!smileys,
TS heeft reclame in zijn MSN-scherm,
TS heeft geen timestamp in zijn berichten,
TS heeft A-Patch niet gebruikt,
TS gebruikt geen Stuffplug,
TS gebruikt gelukkig wel MSN Plus.
TVP.
|
Forum Opties | |