quote:Op zondag 28 september 2008 17:10 schreef jordeeeh het volgende:
Dus volgens jou ligt Azië in Indonesië?
Waarom denk je dat ik daar niet op heb geantwoord bosmongoolquote:
Soms moet ik me idd aanpassenquote:Op zondag 28 september 2008 17:23 schreef Knekwurst het volgende:
Al die msn smileys die je gebruikt..
Al gedaan, kreeg ook dat plaatje wat je aan de linkerkant ziet (er staat OK), en HIJ vroeg 2x "wie ben je?". Daarna geen reactie meer terug.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef BigKahuna het volgende:
Wie mailt samir_oujdi@live.nl dat TS zn email-adres op fok zet?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Al gedaan, kreeg ook dat plaatje wat je aan de linkerkant ziet (er staat OK), en vroeg 2x "wie ben je?". Daarna geen reactie meer terug.
[..]
Al gedaan, kreeg ook dat plaatje wat je aan de linkerkant ziet (er staat OK), en vroeg 2x "wie ben je?". Daarna geen reactie meer terug.
Beide. Maarja, saaie zondagmiddagen he.quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef DR878 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt jezelf vervloekt tenzij je hem geblokt/gedelete hebt
quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef seto het volgende:
TS faalt zelf ook, until is nog altijd met 1 L.
[..]
Je was te schijterig om iets terug te zeggen?quote:Op zondag 28 september 2008 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik bedoelde trouwens dat die Samir 2x aan mij vroeg wie ik was; even om verwarring te voorkomen.
DAMNquote:Op zondag 28 september 2008 17:41 schreef DR878 het volgende:
[..]
zoek het op
never mind, ik bespaar je de moeite. http://dictionary.reference.com/search?q=till
![]()
Kijk volgende keer anders even naar de PIquote:Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef DR878 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik daar niet op heb geantwoord bosmongool. Lezen (interpreteren) is ook een vak.
Volgende keer je grote muil maar houden hè, prutser!quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef seto het volgende:
TS faalt zelf ook, until is nog altijd met 1 L.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |