abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61966423
Ahmejinejad is nu in New York en op CNN bij Larry King, hij zegt dat de atoombom zijn kracht kwijt is en nooit meer ingezet kan en zal worden.
Hij zei,
quote:
kon de atoombom het uiteenvallen van de Sovjet-Unie voorkomen?
kan de atoombom het regime in Noord-Korea in het zadel houden?
Mooi gezegd trouwens.

En toch wil Bush, ondanks dat de man naar New York is gekomen, niet met de man praten, en ook Mc Cain wil niet met hem praten, terwijl Colin Powell en James Baker en ook Obama wel willen praten.
Waarom wil je niet met iemand praten als hij bij je op de stoep staat?
Kan iemand me dat uitleggen??
quote:
Ahmadinejad wil in debat met presidentskandidaten
Uitgegeven: 19 september 2008 11:21
Laatst gewijzigd: 19 september 2008 13:35

AMSTERDAM - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad wil tijdens zijn bezoek aan New York in debat met Barack Obama en John McCain. Dat zei hij tegenover de Iraanse staatstelevisie.
ANP

Ahmadinejad is volgende week voor een bezoek aan de Verenigde Naties in New York. Eerder had de Iraanse leider al aangegeven met George Bush in debat te willen gaan.

"Ik ben klaar voor een debat met de Amerikaanse presidentskandidaten over wereldproblemen in het VN-hoofdkwartier", aldus Ahmadinejad, die de voorwaarde stelt dat het debat openbaar moet zijn voor de media.

Barack Obama heeft altijd gezegd de dialoog aan te willen gaan met wereldleiders met een discutabele reputatie, onder wie Ahmadinejad. John McCain heeft hem hier vaak hard op aangevallen.

Volgens de Republikein tekent de houding van Obama zijn onervarenheid. McCain stelt dat Barack Obama geen idee heeft hoe hij moet omgaan met recalcitrante leiders op het wereldtoneel.

Eerder deze week dreigde Amerika met nieuwe sancties na een kritisch rapport van het atoomagentschap IAEA. Volgens de IAEA is Iran nog altijd bezig met verrijken van uranium en traineert het land het VN-onderzoek naar het Iraanse nucleaire programma.
  zondag 28 september 2008 @ 11:34:35 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_61966589
Als die Iranees gewoon de regeltjes volgde van het atoomagenschap dan was hij welkom.....
pi_61966677
Interessant. Als McCain zo'n grote mond heeft over democratie en vrijheid, laat 'm dan ook maar eens in debat gaan met zo'n mafketel.
pi_61966679
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:34 schreef Buschetta het volgende:
Als die Iranees gewoon de regeltjes volgde van het atoomagenschap dan was hij welkom.....
En dat hij Israel niet van plan is aan te vallen
Tuurlijk heeft ie een atoombom in ontwikkeling of de capaciteiten om dat te doen
pi_61966779
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef henkway het volgende:

[..]

En dat hij Israel niet van plan is aan te vallen
Tuurlijk heeft ie een atoombom in ontwikkeling of de capaciteiten om dat te doen
Hij heeft dus in meerdere speeches aangegeven Israel van de kaart te willen vegen.

Overigens heb ik, ondanks PBerends aanbiddende woorden over Obama, nog steeds geen gesprek gezien van Obama met Ahmadinejad.
En dan nog is de vraag wat daar uberhaupt concreet uitkomt.

Praatjes vullen geen gaatjes, zullen we maar zeggen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_61966827

Geen idee waarom McCain (of Obama, of Bush) hem niet zou willen ontmoeten.

De VS is weer lekker bezig met een vijand te creëren die niet bestaat.
pi_61966896
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:46 schreef huhggh het volgende:

[..]

Hij heeft dus in meerdere speeches aangegeven Israel van de kaart te willen vegen.

Overigens heb ik, ondanks PBerends aanbiddende woorden over Obama, nog steeds geen gesprek gezien van Obama met Ahmadinejad.
En dan nog is de vraag wat daar uberhaupt concreet uitkomt.

Praatjes vullen geen gaatjes, zullen we maar zeggen.
Colin Powell en James Baker wilden wel met hem gaan praten
Voor Obama is het even een stap te ver nu

Mc Cain zou waarschijnlijk in Syrie uit het vliegtuig stappen

[ Bericht 4% gewijzigd door henkway op 28-09-2008 12:09:46 ]
pi_61967240
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:54 schreef henkway het volgende:

[..]

Colin Powell en James Baker wilden wel met hem gaan praten
Voor Obama is het even een stap te ver nu
Praten is natuurlijk heel gezellig enzo, maar deze man, Ahmejinejad , heeft gewoon een hele foute en vooral enge mentaliteit.
Voordat iedereen hier nogal hoopvol naief denkt over een dialoog met hem, zou ik iedereen kunnen aanraden eens goed in het gedachtegoed te duiken van wat hij en de zijnen aanhangt.

Begin maar eens met dat verhaal over de laatste verborgen imam.
Eens kijken of je dan nog steeds zo naief in dit verhaal staat.
Faal van de eeuw.
pi_61967271
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61969481
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:12 schreef huhggh het volgende:

[..]

Praten is natuurlijk heel gezellig enzo, maar deze man, Ahmejinejad , heeft gewoon een hele foute en vooral enge mentaliteit.
Voordat iedereen hier nogal hoopvol naief denkt over een dialoog met hem, zou ik iedereen kunnen aanraden eens goed in het gedachtegoed te duiken van wat hij en de zijnen aanhangt.

De VS heeft de afgelopen jaren 2 buurlanden van Iran binnengevallen: Irak en Afghanistan.

Stel dat China Mexico en Canada binnen waren gevallen. Welke taal zou de VS dan uitslaan?
pi_61969625
quote:

[..]

Deze man had een goed en verstandig verhaal.

De US moet eens ophouden overal kernraketten neer te zetten daar worden andere mensen heel zenuwachtig van
pi_61969867
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:16 schreef henkway het volgende:

[..]

Deze man had een goed en verstandig verhaal.

De US moet eens ophouden overal kernraketten neer te zetten daar worden andere mensen heel zenuwachtig van
Verhalen zijn leuk en aardig, maat met verhalen doe je geen zaken.
Hij wil nog steeds Israel van de kaart vegen, lekker vredelievend toch.
Overigens moet je je niet te veel op een speech richten, maar meer zijn hele reputatie, doen en laten, in ogenschouw nemen.

Nog steeds heb ik Obama-lover en jou niet gehoord over het gedachtegoed wat hij aanhangt.
Komt dat ongelegen ofzo? Of is ontwijken makkelijker op zo'n mooie zondagmiddag?
Faal van de eeuw.
pi_61969934
Echt bizar dat die haatbaard gewoon Amerika in kan komen en daar ook nog levend weet weg te komen.

Only in Amerika
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61970084
quote:

[..]

Waar baseer jij dat eigenlijk op? Omdat het niet strookt met jouw Westerse moraal, normen en waarden? Is er een vaste definitie van beschaafdheid?
quote:

Voorlopig bezet hij geen delen van West Europa. Voorlopig stuurt hij z'n leger niet naar alle hoeken van de wereld om met grof geweld grondstoffen en olievoorraden veilig te stellen.
pi_61970091
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:29 schreef JohnDope het volgende:
Echt bizar dat die haatbaard gewoon Amerika in kan komen en daar ook nog levend weet weg te komen.

Only in Amerika
Echt bizar dat oorlogscriminelen als Bush en Cheney zomaar weg kunnen komen. Echt bizar dat al die CEO's van failliete banken zomaar vrijuit gaan.

Only in Amerika
pi_61970128
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Echt bizar dat oorlogscriminelen als Bush en Cheney zomaar weg kunnen komen. Echt bizar dat al die CEO's van failliete banken zomaar vrijuit gaan.

Only in Amerika
Met alle respect; die Amerikanen dreigen de hele tijd dat ze Iran gaan bombarderen en hebben ze de kans om de grootste vijand af te schieten of te arresteren en doen ze het niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61970132
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:29 schreef JohnDope het volgende:

Only in Amerika
Moet de man dood dan? En George W. Bush. Mag die dan blijven leven?
pi_61970170
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:37 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Moet de man dood dan? En George W. Bush. Mag die dan blijven leven?
Bush wilt die Iranees mol hebben. En die Iranees wil Bush mol hebben.
Zo simpel is het.
pi_61970177
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect; die Amerikanen dreigen de hele tijd dat ze Iran gaan bombarderen en hebben ze de kans om de grootste vijand af te schieten of te arresteren en doen ze het niet.
Wat is dit voor kolder? Waar wil je Ahmadinejad voor aanhouden dan?

Wat heeft hij de wereld misdaan?
pi_61970232
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:38 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Wat is dit voor kolder? Waar wil je Ahmadinejad voor aanhouden dan?

Wat heeft hij de wereld misdaan?
Aanhouden kan, maar vanmij apart schieten ze die haatbaard ter plekke dood, dan hoeft Iran misschien ook niet plat gegooid te worden als die haatbaard onder de groene zoden ligt.

En of hij de wereld wat heeft misdaan doen er niet toe. Feit is dat Bush en die Iranees elkaars bloed wel kunnen drinken.
pi_61970331
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aanhouden kan, maar vanmij apart schieten ze die haatbaard ter plekke dood, dan hoeft Iran misschien ook niet plat gegooid te worden als die haatbaard onder de groene zoden ligt.

En of hij de wereld wat heeft misdaad doen er niet toe. Feit is dat Bush en die Iranees elkaars bloed wel kunnen drinken.
Je wilt iemand dood hebben, maar het maakt niet uit of hij iemand wat misdaan heeft?

Wat ben jij voor psychopaat?
pi_61970397
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:43 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Je wilt iemand dood hebben, maar het maakt niet uit of hij iemand wat misdaan heeft?

Wat ben jij voor psychopaat?
Nogmaals van mij hoeft er helemaal niemand dood, maar feit is dat die Iranees Bush wilt dood hebben en vice versa.
pi_61970432
quote:

[..]

Admadinejad is maar een poppetje in het hele geheel. Hem afschieten heeft geen enkele zin.
pi_61970433
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En of hij de wereld wat heeft misdaan doen er niet toe. Feit is dat Bush en die Iranees elkaars bloed wel kunnen drinken.
Nou van mij mag Bush na de aangerichte ellende ook wel dood
pi_61970483
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Admadinejad is maar een poppetje in het hele geheel. Hem afschieten heeft geen enkele zin.
Het heeft in ieder geval meer zin dan om hem in leven te houden.
pi_61970522
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het heeft in ieder geval meer zin om hem in leven te houden en ook krijgt die Iranees straks weer die stoere praatjes dat die amerikanen allemaal mietjes zijn omdat ze hem hebben laten leven in de VS.
Die man is gewoon op rondreis.

Jij bent net zo mesjokke als Bush.
pi_61970595
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:49 schreef henkway het volgende:

[..]

Die man is gewoon op rondreis.

Jij bent net zo mesjokke als Bush.

Stel iemand bedreigt jou en wil jou dood hebben om vervolgens jouw bloed te drinken. Vervolgens heeft die mafkees het lef om bij jouw huis aan te bellen.
Laat jij hem dan binnen
pi_61971064
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Stel iemand bedreigt jou en wil jou dood hebben om vervolgens jouw bloed te drinken. Vervolgens heeft die mafkees het lef om bij jouw huis aan te bellen.
Laat jij hem dan binnen
Als jij op dat moment al honderdduizenden moorden op je geweten hebt, wie ben jij dan om iemand de deur te weigeren?

Hoezo dubbele moraal?
pi_61971095
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Als jij op dat moment al honderdduizenden moorden op je geweten hebt, wie ben jij dan om iemand de deur te weigeren?

Hoezo dubbele moraal?
Al zou die miljoenen moorden op zijn geweten hebben, dan nog zijn het gezworen vijanden die elkaars bloed kunnen en willen drinken.

Overigens kan Bush als cowboy-zijnde makkelijk zelf de klus klaren, is ook een mooie afsluiting van zijn presidentstermijn.

En eerlijk is eerlijk, als die Iranees weg is, bestaat er ook een kans dat Iran niet meer aangevallen hoeft worden.

Dit is trouwens een objectief betoog, want ik vind dat die Iranees (en Bush),de - politiek correcte - actualiteiten een stuk aangenamer maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door JohnDope op 28-09-2008 15:25:17 ]
pi_61971598
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laat jij hem dan binnen
Ja.
En zou benieuwd zijn naar zijn beweegredenen
  zondag 28 september 2008 @ 15:31:56 #32
227671 Cith
Of Scotland
pi_61971690
Mensen die denken dat Ahmadinejad de machtigste persoon in Iran is
quote:
C = X...
PM me voor 100 EUR! (en dat is serieus, probeer maar! :P )
pi_61971713
Ik vind het niet te verkopen aan de Burger en al helemaal niet aan de soldaten. Dan vind ik ook dat als die Ahmadinejad weer naar huis is vertrokken dat de VS geen harde taal tegen Iran moet gaan uitkramen.
pi_61971774
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:33 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet te verkopen aan de Burger en al helemaal niet aan de soldaten. Dan vind ik ook dat als die Ahmadinejad weer naar huis is vertrokken dat de VS geen harde taal tegen Iran moet gaan uitkramen.
Stoer doen he.
De US moet niet overal kernraketten neer zetten.

US soldaten zitten niet in IRAN
pi_61972037
quote:

[..]

Ze kunnen het niet volgens VS recht en internationaal recht noch zou het hen goed doen.
pi_61972085
quote:

[..]Met alle respect; die Amerikanen dreigen de hele tijd dat ze Iran gaan bombarderen en hebben ze de kans om de grootste vijand af te schieten of te arresteren en doen ze het niet.
Ik zou het terecht vinden als de US 3 kernraketten terug zou krijgen op New York
pi_61972476
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:46 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet volgens VS recht en internationaal recht noch zou het hen goed doen.
Dat geloof ik ook wel, maar ik vind het dan wel raar dat het volgens het recht wel mag dat Amerika een raketaanval/oorlog met Iran begint.
pi_61972514
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef henkway het volgende:

[..]

Ik zou het terecht vinden als de US 3 kernraketten terug zou krijgen op New York
Dan moeten ze die eerst wel hebben en dan is het nog maar de vraag of ze door het raketschild heen komen
pi_61972645
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moeten ze die eerst wel hebben en dan is het nog maar de vraag of ze door het raketschild heen komen
nou die kunnen ze dan op Israël knallen
en op een paar legerbasis in Irak, is hetzelfde effect
pi_61973080
John, zoek hulp. Heb zelden meegemaakt dat iemand zo'n enorme oogkleppen op heeft. Je spreekt van vijanden terwijl beide jongens totaal geen probleem met elkaar hebben. Het probleem zit in jou hoofd. Namelijk het probleem dat iemand die anders denkt je vijand zou moeten zijn. Je zou de incidenten die er de afgelope jaren zijn geweest eens op een rijtje moeten zetten en het dan vanuit Iranees perspectief moeten bekijken. Ik keur absoluut de uitlatingen niet goed van de beste man maar zolang hij niks aanricht moet je ook gewoon realistisch zijn en proberen er dmv dialoog uit te komen..Met het weigeren van conversatie bereik je namelijk helemaal niks;) Hoogstens een tegenovergesteld effect.
Hinc lucem et pocula sacra
pi_61973191
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef TheNold het volgende:
John, zoek hulp. Heb zelden meegemaakt dat iemand zo'n enorme oogkleppen op heeft. Je spreekt van vijanden terwijl beide jongens totaal geen probleem met elkaar hebben.
Ik kan niet oordelen of je hulp nodig hebt, maar ik kan wel zien dat jij je huiswerk niet gedaan hebt
pi_61974642
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen of je hulp nodig hebt, maar ik kan wel zien dat jij je huiswerk niet gedaan hebt
Goed dat jij geen US president bent.
Een idioot is genoeg in het witte huis
pi_61975098
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef henkway het volgende:

[..]

Stoer doen he.
De US moet niet overal kernraketten neer zetten.

US soldaten zitten niet in IRAN

Noem eens een aantal voorbeelden dan waar zetten ze dan overal kernrakketten neer ?
pi_61975194
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef USAISCOOL het volgende:

[..]

Noem eens een aantal voorbeelden dan waar zetten ze dan overal kernrakketten neer ?
polen
pi_61975355
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef henkway het volgende:

[..]

polen
En dat is overal?
Vreemde definitie.
Faal van de eeuw.
pi_61975384
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef henkway het volgende:

[..]

polen
Ik verwachte al dat antwoord die rakketten die in Polen komen te staan zijn onderscheppings rakketten helemaal geen kernrakketten.
pi_61975424
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef huhggh het volgende:

[..]

En dat is overal?
Vreemde definitie.
Turkije, Nederland, Belgie, Italie en Duitsland.
pi_61975619
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:03 schreef Fokski het volgende:

[..]

Turkije, Nederland, Belgie, Italie en Duitsland.
Dus niet overal.
Niet dat hier nou zo'n grote voorstander van ben, maar een actieve bedreiging is het nou ook weer niet.
Want hoelang liggen die krengen nu wel niet in Nederland?
Dit is niet iets van onlangs geleden.
Faal van de eeuw.
pi_61975935
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dus niet overal.
Anders ga je het woord overal even te letterlijk nemen. Feit is dat de VS in veel landen kernwapens heeft gestationeerd.
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef huhggh het volgende:

[..]

Niet dat hier nou zo'n grote voorstander van ben, maar een actieve bedreiging is het nou ook weer niet.
Want hoelang liggen die krengen nu wel niet in Nederland?
Dit is niet iets van onlangs geleden.
Ooit gehoord van verandering in de macht? Dat het 60 (?) jaar lang goed is gegaan betekent niet dat het de komende 60 jaar óók goed gaat. de VS verandert, de wereld verandert en onze relaties zijn ook veranderd.
pi_61975970
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef USAISCOOL het volgende:

[..]

Ik verwachte al dat antwoord die rakketten die in Polen komen te staan zijn onderscheppings rakketten helemaal geen kernrakketten.
kunnen zo kernkoppen op gezet worden

Maar ik neem de russen niet kwalijk als ze nu ook raketten in CUBA neer gaan zetten
volstrekt prima
en in Venezuela

[ Bericht 5% gewijzigd door henkway op 28-09-2008 18:35:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')