quote:Op zondag 28 september 2008 02:44 schreef Carmella het volgende:
Ik twijfel of ik het hier nou al gelezen had, over het geslacht, maar kan het niet meer terug vinden... dus dan maar gewoon erin gooien
Adam and Jackie Sandler Expecting Second Daughter
It'll be a second daughter for Adam Sandler, he revealed Thursday evening at The National Multiple Sclerosis Society’s 34th Annual Dinner of Champions. Speaking with The Insider's Victoria Recaño -- expecting her own baby in March -- Adam, 42, shared that he and wife Jackie are awaiting the arrival of a little "chickadee" this fall.
"Hopefully everything's safe with her. Not born yet, so we're just praying everything comes out okay."
Due this fall, the newest Sandler will join big sister Sadie Madison, 2.
The Dinner of Champions, cohosted by new dad Byron Allen, raises funds that aid in the research, programs and services supported by the National MS Society throughout the year. Adam was attending in honor of his cousin, who lives with multiple sclerosis.
Source: The Insider
Het het woord "zwanger" nou zo moeilijk? Mannen kunnen niet zwanger zijn...quote:
quote:zwan·ger bn een ongeboren kind dragend: een ~e vrouw
Zeur niet, als we de naam van zijn vrouw neer zetten krijg je ziljoen keer de vraag "wie is dat?".quote:Op zondag 28 september 2008 08:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het het woord "zwanger" nou zo moeilijk? Mannen kunnen niet zwanger zijn...
[..]
Ik moet er niet aan denken om hem dan aan mn bed te moeten hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef PM-girl het volgende:
Jochem Meyer wordt vader? Dat wordt wat, als hij een 38-urige bevalling moet afwachten...!
Uit vorig topic:quote:Op zondag 28 september 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Speaking of... Zijn er alweer nieuwe foto's van Lisa Marie Presley?
quote:
Ik vind haar ook echt niet mooi zwanger, ze kijkt zo... stoned. Of verveeld.quote:
Dat zal wel voor de filmpromotie zijn geweest ja.quote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef PM-girl het volgende:
Mooie stralende zwangere vrouw inderdaad! Wel vreemd dat ze er met David Duchovny opstaat? Of is dat geweest voor de filmpromotie?
Zie ook het topic daaroverquote:Op maandag 29 september 2008 11:51 schreef AnnaStesia het volgende:
Bassie wordt vader
De bejaarde clown Bassie (73) wordt vader. Hij zou ruim acht maanden geleden de 31-jarige Sandra K. uit Heerhugowaard bezwangerd hebben. Dat meldt showbiznewz.
Vaderschapstest
Sandra K. zegt dat de oude Bassie nog niets van zich heeft laten horen. Sandra kan er niet om lachen en eist nu dat Bassie, zodra het kind geboren is, een vaderschapstest ondergaat. Sandra kan dan met gerust hart alimentatie opeisen voor haar kind.
Uitspatting
Ook Sandra's man kan Bassies vermeende seksuele uitspatting niet waarderen en zou inmiddels al een echtscheiding hebben aangevraagd. Dat Sandra er geen gras over laat groeien mag duidelijk zijn. Ze heeft al aangegeven dat er binnen nu en afzienbare tijd een rechtszaak volgt waarin zij een vaderschapstest wil afdwingen bij de rechter. Hieruit moet duidelijk worden of Bassie inderdaad de biologische vader is van de nog ongeboren baby.
Lolbroek
Showbiznewz beweert dat Bassie al heeft toegegeven de vrouw zijdelings te kennen maar noemde hij zijn toekomstige vaderschap “klinkklare onzin”. De 73-jarige lolbroek is al dagen niet meer bereikbaar voor commentaar. Ook zijn mangement wil geen commentaar geven
Het zal toch niet waar wezen he...???
tis te ranzig om er over na te denken,en al helemaal om er over te lezenquote:Op maandag 29 september 2008 11:53 schreef rena het volgende:
[..]
Zie ook het topic daarover: Vrouw beweert zwanger te zijn van Clown Bassie
Nou wanneer het kind een beetje begrijpt wat er aan de hand is, zal Bassie al wel het loodje hebben gelegdquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef rena het volgende:
Ik heb ook medelijden met het kind, een vader van 73 die waarschijnlijk ook niks met je te maken wil hebben..
Awwquote:Op maandag 29 september 2008 10:10 schreef kvd het volgende:
Jochem Myjer heb ik vorige week gehoord bij (ik geloof ) Evers staat op. Vertelde dat ze een dochtertje gaan krijgen.
Ik zie het voor me...dochter moet een flesje hebben...staat papa boven de wieg WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN...quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Aww, de meeste cabaretiers hebben een dochter. (Lees: Maassen, Guzman en nu ook Jochem).
Ik hoop voor het kindje dat Jochem wat rustiger wordt.![]()
Theo Maassen heeft overigens WEL een kind gehad. De vraag was of het waar was, omdat hij het in enkele shows had verteld, maar ik heb hem gisteren door de binnenstad zien wandelen met een kinderwagen. Dus ik neem even aan het dat zijn eigen kind was waarmee hij door de stad liep.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Aww, de meeste cabaretiers hebben een dochter. (Lees: Maassen, Guzman en straks ook Jochem).
Ik hoop voor het kindje dat Jochem wat rustiger wordt.![]()
Is zij ook de zus van? Moet wel een voetballertje worden danquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:48 schreef patje84 het volgende:
Charlotte-Sophie Zenden, vriendin van John Heitinga is zwanger.
Het kindje wordt in maart 2009 verwacht.
3 kinderen van 3 vaders. Stijlvolquote:Singer/songwriter Erykah Badu is expecting her third child, she revealed over the weekend at the Austin City Limits festival. The Grammy winner performed Saturday in a smiley-face tee, showing off her growing belly!
Erykah, 37, is already mom to son Seven Sirius, 10 ½, with Outkast's Andre 'Andre 3000' Benjamin and daughter Puma Rose, 4, with rapper The D.O.C. The new baby's father is reportedly Erykah's boyfriend, rapper Jay Electronica, although she will not confirm or deny.
Nee, ze heet Ruby en is nu ongeveer 3 1/2 maand oud. Guzman's dochter heet Amélie, maar ze zou nu 4 jaar zijn. Maar Javier laat daar nooit iets over los, behalve dan dat hij een dochter heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Theo Maassen heeft overigens WEL een kind gehad. De vraag was of het waar was, omdat hij het in enkele shows had verteld, maar ik heb hem gisteren door de binnenstad zien wandelen met een kinderwagen. Dus ik neem even aan het dat zijn eigen kind was waarmee hij door de stad liep.
Weet alleen niet of er een jongen of een meisje in zat.
edit: beter lezen amaranta. Een dochter dus. Heet ze toevallig Louise? Dat is wat mijn ingeving zegt.
Bron: nu.nlquote:Brian maakt ex zwanger
Uitgegeven: 1 oktober 2008 09:49
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2008 10:06
AMSTERDAM - Brian Kubatz, voormalig bewoner van De Gouden Kooi, wordt vader. Moeder van de baby is Tamara, de vrouw met wie hij eerder zes jaar lang een relatie had.
Het kindje moet in mei geboren worden, zo vertelt hij woensdag in De Telegraaf.
Kubatz en Amanda Balk, met wie hij in de Gouden Kooi een romance beleefde, zetten in augustus een punt achter hun relatie. Niet veel later liep hij zijn ex Tamara tegen het lijf.
"Het was meteen weer vertrouwd tussen ons", vertelt Brian. "Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom."
Aangifte
Vorige week beschuldigde Amanda haar ex ervan dat hij haar stelselmatig zou hebben mishandeld. Ze heeft aangifte gedaan bij de politie.
"Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt", briest Kubatz. "Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken."
Kind
Brian begrijpt dat het voor Amanda moeilijk is te verkroppen dat hij zo snel al een nieuwe liefde in zijn leven heeft en dan ook nog een kind krijgt.
"Maar ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken", zegt hij. "Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap."
Ook uit vorige deel:quote:Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt niet mooi zwanger, ze kijkt zo... stoned. Of verveeld.
In het vorige topic stond ze in één post met Gillian Anderson, die dus echt helemaal straaaalend oogt. Even een foto zoeken.
[ afbeelding ]
Best een contrast, dunkt me. Dit is overigens niet de meest recente foto, geloof ik.
Iedereen kan nu zelf aanvullen en wijzigen aanbrengen op de Fok!Wiki-paginaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:35 schreef J-net het volgende:
Bovenste lijst is niet geheel up to date meer; Prinses Martha louise is van haar 3e dochtertje bevallen afgelopen week (Emma Tallulah ofzo)
Jeremy Sno zijn vriendin is over 2 dagen uitgerekend......
Wat een leuke foto's, ze ziet er echt gelukkig uitquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
Een zwangere Mel C.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bon: Daily Mail
quote:Zoon voor Caro Lenssen
Uitgegeven: 9 oktober 2008 15:18
AMSTERDAM - Caro Lenssen is bevallen van een zoon. Het jongetje, dat zondag ter wereld kwam, luistert naar de naam Maes. "Moeder en zoon maken het uitstekend", laat een woordvoerder van de actrice weten.
De 24-jarige blondine maakte in mei bekend dat zij en haar vriend Chris hun eerste kindje verwachtten. Lenssen is de dochter van Renée Soutendijk, die met de geboorte van Maes voor het eerst oma is geworden.
Caro Lenssen werd bij het bioscooppubliek bekend door haar rollen in de films 'Cloaca' en 'Stille nacht'. Ook speelde ze een bijrol in de miniserie Medea, van wijlen Theo van Gogh. Vorig jaar nog was ze samen met haar moeder te zien in het toneelstuk 'Steel magnolias'.
Grappig!quote:
Ja dat is het probleem, ze lijkt 52quote:Op zondag 28 september 2008 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Sadie Sandler echt cute, ik geloof dat ik daar erg alleen in sta..
Ze lijkt wel al veel ouder dan 2.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, ze lijkt 52
Ik vond haar altijd zo leuk in Meiden van de Wit!quote:
Ik dacht altijd dat beide opties mogelijk waren, dus ee en aa als uitspraak, lastigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef amaranta het volgende:
ae spreek je toch uit als ee? Of maakt dat niet uit?
quote:AMSTERDAM - Jeremy Sno, bekend door zijn rol al Mufasa in The Lion King, is vader geworden van een dochtertje.
Zijn vriendin Sylvana beviel afgelopen zondag om 3.10 van Gigi Jordan Chelsea Sno."Ze is echt een schatje", laat de kersverse en trotse vader weten.
Het is het eerste kindje voor Jeremy en Sylvana.
Als ik het vroeger goed heb begrepen, is de /e/ juist een verlenging van de klank daarvoor, in dit geval dus de /a/, dus dan wordt het uitgesproken als Maasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef amaranta het volgende:
ae spreek je toch uit als ee? Of maakt dat niet uit?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef kvd het volgende:
Als ik het vroeger goed heb begrepen, is de /e/ juist een verlenging van de klank daarvoor, in dit geval dus de /a/, dus dan wordt het uitgesproken als Maas
op sbs6 zeiden ze Mees !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:34 schreef kvd het volgende:
Maes als in Maas, tenminste, zo spraken ze het uit bij Boulevard. Weer eens iets anders als Mees ;-)
Ik snap er nu geen drol meer vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
vandaar ook dat je Caesar uitspreekt als Saasar.
Dat spreek je dus ook uit als Seesarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:26 schreef rena het volgende:
Ik snap er nu geen drol meer vanCaesar hoor ik dan weer overal als Ceesar
![]()
What is correct??
Ja dat klopt. Zou niet weten hioe je de ae anders moet uitsprekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:20 schreef amaranta het volgende:
De naam Mae spreek je uit als Mee.
Tenminste, de Mae die ik in de klas heb gehad.
quote:According to Star Magazine, Lisa Marie Presley and husband Michael Lockwood welcomed twin girls today at the Los Robles Hospital and Medical Center in Thousand Oaks, California.
Lisa Marie’s two older children, Riley, 21, and Ben, 16, from her first marriage to Danny Keough, were also present for the twins’ arrival.
“Lisa Marie is mom to four now! She’s feeling good, a little tired too,” a friend of the family tells Star. “She is so happy and Michael is ecstatic. He’s wanted to be a dad for so long. This is his dream come true.”
The birth went along without a hitch. “There was no drama. The babies are healthy and beautiful. Ben was seen pushing them down the hall in their cart and cooing to them,” the friend says.
We will keep you posted and update this post if it proves to be true.
Ahh, ik was dus niet gekquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:10 schreef Anosmie het volgende:
latijnse ae is eeee
Nederlandse ae is aaa
Kan dus beiden.
Bron: Wiki
Leuk 2 meisjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Anyway....
Wat leuk, een meisje op komst, terwijl het eerst een jongetje bleek te zijnquote:America's Next Top Model judge/fashion photographer Nigel Barker smiles while out walking with expectant wife Cristen Chin Barker and 2 ½-year-old son Jack on Friday afternoon in NYC.
Although Nigel, 36, and Christen were initially told their baby was another boy -- it's actually a girl! Christen is due on December 1st.
quote:Tweeling voor Lisa Marie Presley
Uitgegeven: 12 oktober 2008 10:10
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2008 10:12
AMSTERDAM - Lisa Marie Presley is bevallen van een tweeling. De twee meisjes kwamen dinsdag via een keizersnede ter wereld. "De baby's en de moeder zijn gelukkig en gezond en rusten thuis", zegt haar woordvoerder in het Amerikaanse tijdschrift People.
In maart voelde de dochter van Elvis Presley zich gedwongen bekend te maken dat ze zwanger was, toen de Britse krant Daily Mail een foto van haar afdrukte en suggereerde dat de zangeres een 'ongezonde eetlust' heeft en 'net zo dichtslibt als haar vader'.
Kort daarop liet Presley weten geen eetprobleem te hebben, maar in verwachting te zijn van haar man, de 47-jarige gitarist en muziekproducer Michael Lockwood.
De 40-jarige Presley heeft al twee kinderen uit een eerder huwelijk met Danny Keough, dochter Riley (19) en zoon Benjamin (15). Ze was ook kort getrouwd met Nicolas Cage en Michael Jackson.
Kijk eens 4 berichten boven jequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:04 schreef Vicky het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:59 schreef Nuna het volgende:
Het zusje van Britney Spears schijnt ook weer zwanger te zijn!
Na wat googlen blijkt dat hij in augustus al vader is geworden van een dochter: Fleur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat kind van boer Dirk-Jan en zijn vrouw blijft wel érg lang zitten
En Harper en Finley zijn twee meisjes ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:39 schreef kvd het volgende:
de namen van de tweeling van Lisa Marie Presley zijn bekend:
Harper en Finley
De zoon van Mark Wahlberg heet Brendan Joseph Wahlberg
jepquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Harper en Finley zijn twee meisjes ?
quote:Pop Idol Star Gareth Gates, Wife Expecting First Child
Tags: Dads , Expecting
Eamonn McCormack/WireImage
Former Pop Idol contestant Gareth Gates and his wife Suzanne Mole, 33, are expecting their first child together, and have begun sharing the happy news with friends. The Sunday Mirror reports that Suzanne just recently entered into her second trimester, giving the couple a late winter/early spring due date for their baby-on-the-way. "All is well and Suzanne and I couldn't be happier," Gareth said. "I have always wanted a big family."
Gareth, 24, and Suzanne, a dancer and choreographer, were married in July.
Dat was die andere Will Youngquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:04 schreef kvd het volgende:
Ik kom er weer eentje tegen:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht altijd dat die gast van de andere kant was....
Leuke namenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:39 schreef kvd het volgende:
de namen van de tweeling van Lisa Marie Presley zijn bekend:
Harper en Finley
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou Gareth Gates vond ik altijd nog gayer dan Will Young
hahaha....sommige dinge wil ik helemaal niet weten....'t is maar goed dat hij hier niet veel meer voorbij komt, anders moet ik daar altijd aan denkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik moet bij Gareth Gates altijd denken aan dat wijf Jordan die zei hem ontmaagd te hebben en dat het er zo wild aan toe ging dat z'n piemel helemaal ging bloeden
quote:Lisa Bonet Confirms Pregnancy
Tags: Expecting , Moms-to-be , Top News
Tom Meinelt-Jackson Lee/Splash News Online
Although it's been obvious to CBB readers for quite some time, Life On Mars star Lisa Bonet has confirmed that she is expecting her third child. "I'm seven months and I feel great," shares Lisa, 40. "I've had a tremendous amount of energy, which is lucky, because I have a 14-month-old." She and boyfriend Jason Momoa will be keeping the sex of the baby a delivery surprise, as they did with daughter Lola Iolani last year. Lisa explains,
"When my friends ask me, I say, 'I really don't know.' I love the mystery and I trust the mystery about it. It adds a whole other component at the end."
Arriving in December, the new baby will join Lola as well as Zoë Isabella, 19, Lisa's daughter with rocker Lenny Kravitz.
Source: PEOPLE
http://www.celebrity-babies.com/2008/10/kevin-costner-a.htmlquote:Breaking News
Kevin and Christine Costner Expecting Another Baby
Gerardo Mora/Getty
Kevin Costner and his wife Christine Baumgartner Costner are expecting their second child together, the actor's rep confirms to Star. Although the rep did not give a due date or information on the sex of the baby, a friend of the family reveals that Christine is reportedly carrying a boy. The pal shares,
"Kevin and Christine are ecstatic. They feel so incredibly blessed right now as everything in their life is perfect."
The new baby will join Kevin, 53, and Christine's son Cayden Wyatt, 17 months, and Kevin's children Annie, 24, Lily, 22, Joe, 20, and Liam, 11, from previous relationships.
Source: Star Magazine
Thanks to CBB reader Chris.
Geen bekende zangeres zeker? Nog nooit van gehoord in ieder geval. Zelfs als ik haar website google zegt het me helemaal niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:18 schreef Turbomuis het volgende:
Staat er geloof ik nog niet bij in dit topic:
Zangeres Charlie Dée is zwanger. Nog ff, de baby wordt deze maand verwacht.
Niet heel bekend, heeft een soort van hitje gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:33 schreef rena het volgende:
[..]
Geen bekende zangeres zeker? Nog nooit van gehoord in ieder geval.
euh, het topic heet BEROEMD en zwanger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:18 schreef Turbomuis het volgende:
Staat er geloof ik nog niet bij in dit topic:
Zangeres Charlie Dée is zwanger. Nog ff, de baby wordt deze maand verwacht.
Beroemd is zeker een groot woord in haar geval, maar ze is toch wel een redelijk bekende zangeres. Niet een typje dat snel in SHO langs zal komen, dat dan ook wel weer. Maar als minor celebs als 'Henry uit Ugly Betty' en 'Boer X uit Boer zoekt Vrouw' in de lijst mogen, mag Charlie Dée van mij er ook in hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
euh, het topic heet BEROEMD en zwanger.
Ja, ik weet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
euh, het topic heet BEROEMD en zwanger.
Deze goede man is ook niet beroemd. Wel onder musicalliefhebbers, maar niet algemeen.quote:AMSTERDAM - Jeremy Sno, bekend door zijn rol al Mufasa in The Lion King, is vader geworden van een dochtertje.
Zijn vriendin Sylvana beviel afgelopen zondag om 3.10 van Gigi Jordan Chelsea Sno."Ze is echt een schatje", laat de kersverse en trotse vader weten.
Het is het eerste kindje voor Jeremy en Sylvana
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Beroemd is zeker een groot woord in haar geval, maar ze is toch wel een redelijk bekende zangeres. Niet een typje dat snel in SHO langs zal komen, dat dan ook wel weer. Maar als minor celebs als 'Henry uit Ugly Betty' en 'Boer X uit Boer zoekt Vrouw' in de lijst mogen, mag Charlie Dée van mij er ook in hoor.
Ja hoor, vinnik ook! Daarom postte ik het hier ook; op 9 oktoberquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, ik weet.
Ik denk dat ze best bekend is. Misschien niet algemeen bekend, maar onder de liefhebbers wel.
Deze goede man is ook niet beroemd. Wel onder musicalliefhebbers, maar niet algemeen.
Dus het mag best vinnik
ze stond volgens mij niet in de lijst, maar vind het verhaal wel 'aangrijpend'quote:Actress Natascha McElhone Welcomes Third Child
Tags: Births
Danny Martindale/WireImage.com
Actress Natascha McElhone, 36, has given birth to her third child at Chelsea and Westminster Hospital. No further information about the birth has been given, including sex of the baby, a date, or birth details, but both mother and child are now back at their West London home.
The baby's father and Natascha's husband, plastic surgeon Dr. Martin Hirigoyen Kelly, passed away suddenly in May following a heart attack. The couple are also parents to sons Theo, 8, and Otis, 5. Of losing her husband and going forth alone, Natascha recently told the Times Online,
"I've never been one to believe in spirits, but I feel we're all suffused with him in different ways and that will live on, in me, in the kids, in this new little one that's just coming along. The amazing thing is how you can keep going if you have to."
Source: The Mirror
Yeah, daarom had ik het ook gequote. Volgende keer zal ik met nick quotenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja hoor, vinnik ook! Daarom postte ik het hier ook; op 9 oktober
Heel heftig jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef kvd het volgende:
[..]
ze stond volgens mij niet in de lijst, maar vind het verhaal wel 'aangrijpend'
quote:Zoon voor Gillian Anderson
Uitgegeven: 21 oktober 2008 08:44
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2008 08:54
LOS ANGELES - Gillian Anderson, bekend van de tv-serie en de film X-Files, heeft een zoon gekregen. Dat heeft haar woordvoerster bevestigd. De vader van het kind is haar vriend Mark Griffiths.
Zoon voor Gillian Anderson
Het jongetje kwam 15 oktober ter wereld in Londen en heeft de roepnaam Felix gekregen.
De 40-jarige actrice en haar partner hadden al een zoon, Oscar (1). Anderson heeft ook een dochter, Piper (13), uit een eerdere relatie.
Oh leuk, ze had al met de premiere bekend gemaakt dat het een jongen werd.quote:
Ja doe maar...quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yeah, daarom had ik het ook gequote. Volgende keer zal ik met nick quoten
quote:Editie NL-presentatrice Daphne Lammers zwanger van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne (36) is in verwachting van haar tweede kindje.
De presentatrice is in maart uitgerekend. Ze heeft al een dochtertje van twee, genaamd Koosje.
Ik ken haar omdat ze toen wat had met Rich van Five en daar was ik fan vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Billie Piper (26) is vandaag via een keizersnee bevallen van zoontje Winston James Fox.
Ze werd beroemd als popzaneresje maar acteert nu en is o.a bekend van de serie Dr. Who en is nu hier op tv te zien in de serie Secret Diary of a Call Girl.
Zwanger van de hele redactie ??quote:Editie NL-presentatrice Daphne Lammers zwanger van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne (36) is in verwachting van haar tweede kindje.
De presentatrice is in maart uitgerekend. Ze heeft al een dochtertje van twee, genaamd Koosje.
quote:
Koosjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Lovechild het volgende:
In het kader van "in ieder geval bekend als je het programma kijkt":
[..]
quote:AMSTERDAM - Nienke Römer en haar echtgenoot Frederik Brom verwachten in maart hun tweede kindje.
Nienke en Frederik trouwden in 2005 en hebben al een dochtertje, Nele (4). Frederik is dolblij met de nieuwe aanwinst, zo vertelt hij in de Linda.
quote:
Ik zat dat gewoon te kijken, maar dit heb ik weer gemist danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:41 schreef flowerbox het volgende:
Anouk Smulders vertelde net in RTL Boulevard dat ze weer zwanger is.
Keek je met het geluid uit ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat dat gewoon te kijken, maar dit heb ik weer gemist dan![]()
Ik zat tegelijkertijd te fokkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:10 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Keek je met het geluid uit ofzo?![]()
Hoop het niet voor haar, gun haar wel een wat betrouwbaardere man dan die John Mayer...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof het nog niet zo, maar goed.
quote:Charlie and Brooke Mueller Sheen Expecting Twin Boys
FAME
Update: Charlie confirms to OK! that the babies are boys! I'm truly blessed," he told OK!. "I'm already the proud father of three beautiful daughters, and I'm delighted that they'll now have two little brothers. Life doesn't get any better than this."
Originally posted 2:40 p.m.: Many readers commented that Brooke Mueller Sheen seems to be showing quite a bit already for being due in April, and there's a reason for that -- she and Charlie Sheen are expecting twins! Brooke's mother Moira Fiore tells PEOPLE,
"Brooke and Charlie are expecting twins, and they are so excited. Obviously, I am floating on air. Brooke looks so beautiful. She is just glowing."
Despite the compliments from mom, Brooke, 31, has had a tough three months -- she's been ill throughout. "Brooke has had all day morning sickness but is coming to the end of the first trimester so she hopefully will feel better soon," Moira shares. "It has been rough for her."
The babies -- the couple "think [they] are boys" but aren't sure yet -- will be the fourth and fifth children for Charlie, 42. He is already dad to three daughters -- Cassandra Jade, 23, with ex-girlfriend Paula Profitt, as well as Sam, 4 ½, and Lola Rose, 3, with ex-wife Denise Richards. The couple announced the pregnancy in August.
Zullen die vrouw en die vriendin van elkaars bestaan weten?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Lil Wayne en zijn vrouw Antonia Johnson hebben een zoon gekregen,
De rapper had al een dochter met zijn vriendin.
Zouden ze in Amerika zoveel makkelijker die hormonen geven dan hier bij ons? Kan me bij dhr Sheen en zijn vriendin nou niet bepaald voorstellen dat ze al een hele tijd bezig waren met zwanger worden, dat het niet lukte en dat ze dus daarom aan de hormonen gingenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Of er zit wat in het water in Hollywood of ze grijpen allemaal naar de hormonen!
Charlie Sheen had toch al een tweeling? Die blijft dubbeltjes makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Wat is dat toch met al die tweelingen tegenwoordig?
Of er zit wat in het water in Hollywood of ze grijpen allemaal naar de hormonen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Starlie het volgende:
Nienke Römer krijgt tweede kindje
AMSTERDAM -
Actrice Nienke Römer (33), kleindochter van Piet en zus van Thijs, is weer in verwachting. De aanstaande papa, acteur Frederik Brom: „Onze mooie dochter Nele, op wie ik hartstikke trots ben, krijgt er in maart een broertje of zusje bij.”
Nienke en Frederik kregen hun eerste kindje een jaar voor hun huwelijk in 2005. Over Nele zei ze eerder: „Acteur hoeft zij van mij echt niet te worden. Ik heb liever dat er nu eens een Römer níet naar de toneelschool gaat.”
[ afbeelding ]
Bron: Telegraaf.nl
Leuk! Wist helemaal niet dat ze in verwachting was, jammer helemaal geen foto van gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Billie Piper (26) is vandaag via een keizersnee bevallen van zoontje Winston James Fox.
Ze werd beroemd als popzaneresje maar acteert nu en is o.a bekend van de serie Dr. Who en is nu hier op tv te zien in de serie Secret Diary of a Call Girl.
Leuk nieuws!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:41 schreef flowerbox het volgende:
Anouk Smulders vertelde net in RTL Boulevard dat ze weer zwanger is.
Gewoon even afbeeldingen googlen op 'Billie Piper pregnant'quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef Carmella het volgende:
[..]
Leuk! Wist helemaal niet dat ze in verwachting was, jammer helemaal geen foto van gezien![]()
Die Perkamentus toch...quote:Sir Michael Gambon Expecting Baby #2 With Mistress
Tags: Dads , Expecting
Dave M. Benett/Getty
According to The Sun, Sir Michael Gambon -- who portrays Dumbledore in the Harry Potter film series -- is expecting his second child with Philippa Hart. The couple have been in a relationship since 2001, although Sir Michael remains married to his estranged wife Anne, with whom he has a 44-year-old son, Fergus.
Baby-on-the-way will also join Michael Jr., 17-months, the first child for Sir Michael, 68, and Philippa, 43. No information about a due date has been given.
Source: The Sun
Nieuwe geboortesquote:Natascha McElhone Strolls with Newest Addition
Tags: Celeb Style , Postpartum Photos
Tony Barson/WireImage
Having recently welcomed her third child (still no details, for those wondering!) Natascha McElhone was spotted chatting on her phone while walking the new addition to a well-baby appointment at the Chelsea and Westminster hospital on Thursday in the UK.
The baby's father and Natascha's husband, plastic surgeon Dr. Martin Hirigoyen Kelly, passed away suddenly in May following a heart attack. The couple are also parents to sons Theo, 8, and Otis, 5.
quote:Caroline Rhea Welcomes Daughter Ava
Tags: Births , Top News
StarPix
Actress and comedienne Caroline Rhea and her longtime boyfriend, Costaki Economopoulos, are first time parents after welcoming a daughter. Ava Rhea Economopoulos arrived Monday, October 20th in NYC, weighing in at 8 lb., 15 oz. and measuring 22½ inches long. Despite initially saying they'd like a Greek name, Caroline and Costaki, 39, ultimately went for short and sweet when making their final decision. The former Sabrina the Teenage Witch star, 44, jokes,
"We wanted the shortest first name possible, since her last name is the alphabet. It was either that or Emmy, because I've always wanted an Emmy."
The pregnancy was first announced in May.
En een zwangerequote:Philip Seymour Hoffman and Mimi O'Donnell Welcome a Daughter
Tags: Births , Dads
Alberto E. Rodriguez/Getty
Academy Award-winning actor Philip Seymour Hoffman and his partner, Mimi O'Donnell, welcomed a baby girl Friday night, the couple's third child. No further details were released. Philip was scheduled to appear Sunday evening at the sixth-annual Celebrity Charades benefit for New York City's LAByrinth Theater Company, where he is co-director, but his plans almost went awry. "Philip Seymour Hoffman is going to be very late," the event announcer shared with the crowd. "Just two nights ago, his family grew a little larger."
When a reporter from New York magazine caught up with the actor at the event, he admitted he was a touch flustered. "I’m a little out of my head. I had a baby two days ago. A little girl," he said. "Dad duties. Everyday life stuff is pretty overwhelming."
The new baby joins the couple's son Cooper Alexander, 5, and daughter Tallulah, 23 months. Philip and Mimi announced the pregnancy in September.
Source: New York
quote:Brad and Kimberly Williams-Paisley Expecting Second Child
Tags: Dads , Expecting , Top News
Kurt Markus for PEOPLE for use on CBB
Country star Brad Paisley and According to Jim actress Kimberly Williams-Paisley are expanding their family, the couple confirms to PEOPLE exclusively. Their second child is due in April, making 19-month-old son William 'Huck' Huckleberry a big brother, Kim, 37, shares with the magazine.
"We're having so much fun with our little boy Huck and we are thrilled that he will have a sibling. He's going to be a great brother."
Currently in Los Angeles wrapping up filming on her show, Kimberly will soon return to Nashville, where the family makes their home. Brad, 35, is set to host the 42nd annual Country Music Association Awards with Carrie Underwood in Nashville on November 12th.
Ik ken haar van de comedyserie According to Jim. En ze speelde vroeger in de film Father of the Bride.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:58 schreef rena het volgende:
Wie zijn die onderste mensen? Alleen beroemd in Amerika zeker?
Ah leuk!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:38 schreef Malahide het volgende:
Actrice Alyson Hannigan, bekend van de American Pie-films en de televisieseries Buffy The Vampire Slayer en How I Met Your Mother, is zwanger van haar eerste kindje. Ze is uitgerekend in het voorjaar.
quote:Amy Poehler and Will Arnett Welcome Son Archie
Saturday Night Live star Amy Poehler and Arrested Development's Will Arnett have welcomed their first child, a baby boy. Son Archie Arnett was born on Saturday, October 25th in New York City, weighing in at 8 lbs. 1 oz. Amy, Will, and Archie are all healthy and resting comfortably.
After rumors began last spring, Amy, 37, and Will, 38, announced the pregnancy in April, explaining that they wanted a delivery surprise. Amy stayed busy during her pregnancy -- being nominated for an Emmy, speaking at a Presidential Politics panel discussion, and trying to keep her bump covered on SNL! Will, for his part, contributed baby names.
Die eerste speelde in 'Sabrina, the teenage witch', speelde een van de tantes van Sabrina (Melissa Joan Hart, is hier in dit forum ook al eens voorbij gekomen, en anders in Celebs en hun kinderen)quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken alleen de bovenste ja, zou het een jongen zijn met dat blauwe ding in de buggy?
Die onderste drie ken ik niet, zie ik dat nou goed dat die ene al 44 is?
quote:Breaking News
Dave Grohl and Wife Expecting Second Child
BD/Flynet
Foo Fighters frontman Dave Grohl and his wife Jordyn Blum, 32, are going to be parents for the second time! The 39-year-old rocker's rep confirmed to PEOPLE that Jordyn is pregnant with the couple's second child. No futher details -- including a due date -- were released.
The new baby will join big sister Violet Maye, 2 ½. Dave and Jordyn were married in August 2003.
quote:Annabeth Gish is voor de tweede keer moeder geworden. De actrice, bekend van onder meer de tv-series X-Files en The West Wing, heeft haar kersverse zoon Enzo Edward genoemd.
De vader van het jongetje is haar echtgenoot, stuntman Wade Allen, aldus het Amerikaanse tijdschrift People. Het paar kreeg vorig jaar januari samen al zoon, Cash Alexander.
Ah, vandaar dat ze uit elkaar zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Jacqueline van Krezip is 4 maanden zwanger, hoor ik bij RTL Boulevard.
[ afbeelding ]
Ik had die Mees al gezien bij RTL Boulevard. Ik vind het een enge baby, net een mini-volwassene, met veel haar in een preppykapsel met scheiding en grote-mannenkleding.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze uit elkaar zijn![]()
Trouwens, Mees Kingston van Bridget is te zien in de laatste tien a vijftien minuten van haar programma (te zien op rtlgemist). Weet niet of dat al gezegd was.
Ja ik vond het ook een lelijke baby. Maargoed, een baby moet ook wel heel knap en perfect zijn wil ik het mooi vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik had die Mees al gezien bij RTL Boulevard. Ik vind het een enge baby, net een mini-volwassene, met veel haar in een preppykapsel met scheiding en grote-mannenkleding.
Stiekem kost de au natural look nog steeds veel make-up.quote:
quote:Mariëlle Bastiaansen is zwanger
De 39-jarige Looking Good-presentatrice en haar partner Willem verwachten volgend jaar mei hun eerste kindje.
Uit angst voor geroddel besloot Mariëlle haar zwangerschapstest niet aan te schaffen in het dorp waar ze woont, meldt RTL. Ze reed helemaal naar België om de test te kopen.
Tja, bevallen is vaak een redelijk vieze aangelegenheidquote:CINCINNATI - Lil Wayne werd vorige week vader van een zoon, nu heeft hij bekendgemaakt dat de geboorte 'vies' was. De rapper hielp zelf een handje bij de bevalling, aldus het Amerikaanse showbizzblad People.
„Ik heb hem zelf gehaald. Ik hield het linkerbeentje de hele tijd vast”, aldus Lil Wayne over Dwayne Michael Carter III. „Het was vies, heel vies, maar ook prachtig. Hij is het beste dat me ooit is overkomen, naast mijn dochter.”
De 26-jarige muzikant heeft een dochter van acht jaar, Reginae Carter, met zijn jeugdliefde Antonia Johnson. Wie de moeder is van de kleine Dwayne, is niet bekendgemaakt
ze had ook gewoon via internet kunnen bestellen.quote:
M'n droom, wat doe jequote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Jacqueline van Krezip is 4 maanden zwanger, hoor ik bij RTL Boulevard.
[ afbeelding ]
Vindt je dat een mooie vrouw dan?quote:
Moet een vrouw dan mooi zijn om leuk te zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vindt je dat een mooie vrouw dan?
Mijn man noemt haar altijd een Laaf
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Moet een vrouw dan mooi zijn om leuk te zijn?
Enzo is een veel voorkomende jongensnaam in Italie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Tuuuuuurlijk ken ik Dave Grohl!
En Annabeth Gish ook, X-Files![]()
Enzo , wat een naam haha. Naja even vreemd als Cash
quote:Niki Taylor Expecting Third Child
Niki Taylor is pregnant with her third child -- and first with husband Burney Lamar -- OK! has confirmed. The 33-year-old supermodel, who said last year that she was ready to try for another baby, is already mom to identical twins Jake and Hunter, 13, with ex-husband Matt Martinez. Baby-on-the-way is due in early March. She tells PEOPLE,
"Burney and I are very excited with this stage of our lives. We're thrilled."
Niki and Burney, a driver in the NASCAR series, were married in December 2006.
quote:Sophie Ellis Bextor Expecting Second Child
Only two months ago, British singer Sophie Ellis Bextor shared that she was waiting for her childless friends to "catch up," but it seems her hopes for a second child with husband Richard Jones may have eventually won her over! Taking to her official site to make the announcement, Sophie reveals that she is expecting a sibling for her 4 ½-year-old son Sonny, saying the "ellis-bextor-joneses are thrilled" with the upcoming April arrival.
"I'll be having a break around March [or] April as I am very happy to share with you all the news that I am having another baby."
In addition to the new arrival, Sophie is looking forward to the release of her new single Sophia Loren, which is currently being featured in the Rimmel mascara ad. Sophie's fourth album is also scheduled for release late summer. With a packed schedule, the 29-year-old hopes "you're feeling good about all this news...looks like 2009 is going to be an exciting year (and busy!) for me. I can't wait!"
quote:Vierde Bauertje op komst!
FIJNAART - Er komt een vierde Bauertje. Mariska die in mei van dit jaar trouwde met haar grote liefde Frans Bauer, is opnieuw zwanger.
Zij zal volgend jaar zomer het vierde kind van de immens populaire zanger ter wereld brengen. Daar werd al aan gewerkt sinds de huwelijksdag, negen mei jongstleden.
„Je moet niet verbaasd opkijken als er dan weer een Bauertje in de wieg ligt. Ik heb enorm zin in de huwelijksnacht”, kondigde de 34-jarige zanger toen al aan. Het jonge echtpaar heeft iets langer over het voornemen gedaan maar wil, omdat de gevaarlijke eerste drie maanden nog niet voorbij zijn, zelf nog niks over de zwangerschap zeggen.
Tot nu toe hebben de Bauers drie zonen, de zevenjarige Christiaan, Jan van zes en de driejarige Frans junior.
van Nu.nlquote:Jacqueline Govaert geniet van zwangerschap
Uitgegeven: 6 november 2008 09:02
AMSTERDAM - Jacqueline Govaert geniet met volle teugen van haar zwangerschap. "Ik voel me hartstikke goed en het is heel leuk om mee te maken", vertelt de Krezip-zangeres. "Van de week voelde ik voor het eerst een heel klein, laf schopje.
Of laf, dat was voor hem natuurlijk heel veel werk."
De 26-jarige zangeres, die onlangs bekendmaakte dat ze vier maanden zwanger is van haar vriend Ivo, weet nog niet of ze een zoon of dochter krijgt. "Ik wil het wel weten, want ik vind het allemaal al spannend genoeg", vertelt ze. "Nog twee weken en dan weet ik het."
Truttige dingen
Govaert en haar vriend zijn druk bezig met de voorbereidingen op de gezinsuitbreiding. "Ik zit er nu middenin; de kamer, de buggy en dat soort vreselijk truttige dingen", lacht ze.
"Ik hoef gelukkig niet mijn walk in closet op te geven, er zijn grenzen. Hij krijgt dus wel een beetje een kleine kamer."
Clubtoer
Vorige maand kondigde Krezip aan na bijna twaalf jaar uit elkaar te gaan. Volgende week begint de band met een laatste clubtoer, die op 20 december wordt afgesloten in de Amsterdamse poptempel Paradiso.
Op 27 juni, als Govaert is bevallen, geeft de van oorsprong Tilburgse band een afscheidsconcert in de Amsterdamse Heineken Music Hall.
"Ik heb verder alleen maar honden gehad, dus ik weet niet hoe het voelt om als moeder op het podium te staan", grapt ze.
"Ik vind het een heel grappig idee dat er nu iemand met me mee op het podium is, maar ik vind het heel fijn dat we Krezip met zijn zessen afsluiten in plaats van met zijn zevenen."
Ik ben benieuwd wat hier van waar isquote:Jennifer Aniston and John Mayer are the latest couple to be having twins, reports Star Magazine.
The couple reportedly reunited last month and after a string of secret fertility treatments, Jennifer, 39, is pregnant with twins! A source tells the magazine, “He [John] ordered a bunch of books on Amazon about pregnancy and parenting. He’s just as eager as Jen is. They’ve discussed how they plan to raise their kids, and they agree on mostly everything. They can’t wait to be parents together.”
Another friend of the duo revealed that Jennifer has even changed her diet. “She’s taking a lot of folic acid and has upped her intake of milk and beef — all of which are supposed to increase your chances of having twins.”
Hmm, vond ik de eerste twee namen toch leuker. En nu hopen dat het kind niet op papa lijkt!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef AnnaStesia het volgende:
AMSTERDAM - Gertrude en Dirk Kuyt zijn voor de derde keer trotse ouders geworden.
Vanochtend om 05:30 beviel Gertrude van een zoontje. Hij heet Jordan Giovanni en weegt zeven pond.
Jordan heeft al een zusje, Noëlle, en een broertje Roan. Jordan Giovanni krijgt zowel een Engels als een Nederlands paspoort wegens pa's voetbalcarrière in Liverpool.
Dit meldt Shownieuws
Is zij beroemd dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Carnie Wilson (zangeres Wilson Philips en bekend van haar extreme gewichtsverlies) is ook weer zwanger.
[ afbeelding ]
Dat jij haar niet kent wil niet zeggen dat ze niet beroemd is/was. Misschien moet je er ook ouder voor zijn; vroegah was Wilson Philips best groot.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef rena het volgende:
[..]
Is zij beroemd dan?Ik heb namelijk nog nooit van dat wijf gehoord.
Ik welquote:Op donderdag 6 november 2008 @ 22:49 schreef rena het volgende:
[..]
Is zij beroemd dan?Ik heb namelijk nog nooit van dat wijf gehoord.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat jij haar niet kent wil niet zeggen dat ze niet beroemd is/was. Misschien moet je er ook ouder voor zijn; vroegah was Wilson Philips best groot.
Ik was 3 in 1990quote:Op donderdag 6 november 2008 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
30
Dit liedje ken je vast ook wel!!! Het is van 1990, ik was toen een brugpieper.
The Beach Boys ken ik dus welquote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef Aventura het volgende:
Ik ken haar vooral van haar dramatische gewichtsverlies.
[ afbeelding ]
Zij was altijd the fat one from Wilson Phillips.
Overigens ook een dochter van Brian Wilson van The Beach Boys. Maar die zal Rena wel helemaal niet kennen
Ja, die is mooi!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit liedje ken je vast ook wel!!! Het is van 1990, ik was toen een brugpieper.
Roan, het broertje... hoe spreek je dat nou uit?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef AnnaStesia het volgende:
AMSTERDAM - Gertrude en Dirk Kuyt zijn voor de derde keer trotse ouders geworden.
Vanochtend om 05:30 beviel Gertrude van een zoontje. Hij heet Jordan Giovanni en weegt zeven pond.
Jordan heeft al een zusje, Noëlle, en een broertje Roan. Jordan Giovanni krijgt zowel een Engels als een Nederlands paspoort wegens pa's voetbalcarrière in Liverpool.
Dit meldt Shownieuws
Wat lekker huiselijk die gebreide kleding en nog het haarspeldje, leuk om Mel zo te zienquote:
Roo-wan. Althans, een achterneefje van mij heet zo en daar spreken ze het zo uit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ja, die is mooi!Ze hadden leuke liedjes
![]()
[..]
Roan, het broertje... hoe spreek je dat nou uit?"Roon" of "Ro-ën"?
quote:AMSTERDAM - Rapper Brutus wordt vader. Zijn vriendin, Janneke de Ridder, is drie maanden zwanger. Dat maakte het management van de rapper vrijdag bekend.
De baby wordt half mei volgend jaar verwacht. De muzikant, wiens echte naam Thijs Frederiks luidt, is het broertje van rapper Lange Frans. Frederiks (25) en zijn vriendin (26) zijn “ontzettend blij”.
Grote broer Frans kreeg in augustus dit jaar een zoon, Willem.
quote:AMSTERDAM - Ex-Nederland in Beweging-presentator Karl (29), die ontslagen werd omdat hij kinderporno in zijn bezit zou hebben, is getrouwd én wordt weer vader.
Dit meldt Patty Brard, die een nieuwsbrief kreeg van zijn nieuwe fitnessclub....
"In die nieuwsbrief stond dat hij is getrouwd met ene Chantal en dat zij zwanger van hem is. Er zat zelfs een foto bij van het bruidspaar", zegt Patty.
Karl was al eerder getrouwd en heeft al twee kinderen.
Kan iemand geen tweede kans verdienen? Oke; die kinderporno was en is vreselijk fout en smerigquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:30 schreef N.icka het volgende:
Hoe kan je nou in godsnaam trouwen en zwanger worden van een kerel als Karl Noten![]()
![]()
![]()
Wat voor steekje zit er los aan die dame?
Nee , kerels zoals hij , verdienen geen tweede kansquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef rena het volgende:
[..]
Kan iemand geen tweede kans verdienen? Oke; die kinderporno was en is vreselijk fout en smerig, maar om daar nou de rest van je leven voor gestraft te worden? Hij heeft tenminste geen echt kind gepakt.
KINDERporno. Geen gewone porno, maar KINDERporno! Gewoon kindertjes die tegen hun wil in allemaal gore dingen doen waarbij vieze mannetjes (of vrouwen for that matter) misbruik van hen maken en het nog 's opnemen ook! En dat wil je op je computer hebben?? Serieus!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef rena het volgende:
[..]
Kan iemand geen tweede kans verdienen? Oke; die kinderporno was en is vreselijk fout en smerig, maar om daar nou de rest van je leven voor gestraft te worden? Hij heeft tenminste geen echt kind gepakt.
Nou, ik vind het toch ook wel zorgelijk als iemand die geniet van gore plaatjes met kinderen nu zelf een kind krijgt.quote:Op zondag 9 november 2008 00:29 schreef rena het volgende:
Ontopic maar weer, als mensen mijn woorden toch verkeerd vertalen.
Rebecca Romijn staat zo'n zwangerschap wel
[ afbeelding ]
Ok, nou daar heet het karakter Catherine Willows, vandaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:25 schreef snakelady het volgende:
Ik moest aan buffy denken... maar ik kijk geen CSI
Rebecca is in een vuilniszak nog mooiquote:Op zondag 9 november 2008 00:29 schreef rena het volgende:
Rebecca Romijn staat zo'n zwangerschap wel
Dus dan zou hij ook nog aan incest gaan doen?quote:Op zondag 9 november 2008 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch ook wel zorgelijk als iemand die geniet van gore plaatjes met kinderen nu zelf een kind krijgt.
Totdat zo'n figuur opeens stiefvader van je kinderen wordt, natuurlijk. Op afstand is makkelijk redeneren denk ik.quote:Op zondag 9 november 2008 17:58 schreef rena het volgende:
[..]
Dus dan zou hij ook nog aan incest gaan doen?Ik vind wat hij gedaan heeft walgelijk en gewoonweg ziek
, maar ik vind wel dat mensen een tweede kans verdienen. Er naar kijken vind ik minder erg (let wel; ook ziek.), dan de mensen die het produceren en echt daadwerkelijk die koters aanranden
Ja oke, ik ken die vent zelf persoonlijk verder niet. Ik heb zelf nog geen kinderen (dus ik zal deze discussie dan wel niet mogen voerenquote:Op zondag 9 november 2008 18:01 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Totdat zo'n figuur opeens stiefvader van je kinderen wordt, natuurlijk. Op afstand is makkelijk redeneren denk ik.
Zou jij je kinderen op een verjaardagsfeestje bij hem langssturen????
Ik snap wel wat je bedoelt maar seksuele voorkeur zit vaak diep geworteld... oftewel, ook al is hij gestraft, je hebt nooit de garantie dat hij a. die behoefte niet meer heeft (integendeel) en b. nooit meer terug zal vallen. Ik zou in ieder geval 10x nadenken voordat ik me met hem in een baby-avontuur zou storten!quote:Op zondag 9 november 2008 18:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ja oke, ik ken die vent zelf persoonlijk verder niet. Ik heb zelf nog geen kinderen (dus ik zal deze discussie dan wel niet mogen voeren), maar ik weet niet of ik dat zou doen, ik zou er dan misschien zelf bij blijven. Wel vind ik dat je iemand niet de rest van zijn leven kunt straffen. Maar dat is mijn mening, misschien veranderd die ooit wel als ik zelf een kind krijg.
Maar dankzij types als hem blijft het wel dat kinderen worden "gepakt".quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef rena het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste geen echt kind gepakt.
Ik geloofde ook niet dat 'ie pas 29 is. Even opgezocht, maar hij komt uit 1966. 42 dus.quote:Op zondag 9 november 2008 18:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar seksuele voorkeur zit vaak diep geworteld... oftewel, ook al is hij gestraft, je hebt nooit de garantie dat hij a. die behoefte niet meer heeft (integendeel) en b. nooit meer terug zal vallen. Ik zou in ieder geval 10x nadenken voordat ik me met hem in een baby-avontuur zou storten!
Enne... is die gozer pas 29!?! Ik dacht 40 ofzo!
Leuk voor hem.quote:Knuffelmarokkaan Ali B wordt vader. De 27-jarige 'mocro flavour' verwacht samen met zijn partner Breghje een jongetje. Ali B jr. zal in februari het daglicht gaan zien.
Ali Bouali maakte dit vanavond bekend in zijn eigen NPS-programma 'De flat van Ali B', waarvan vanavond het tweede seizoen begon. De rapper staat erom bekend dat hij erg op zijn privacy gesteld is en zal er verder in de media ook niets over zeggen.
Lekker gevaarlijkquote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef Skaai het volgende:
Ja heel leuk voor Karl, dat ie maar gelukkig mag worden.
Naomi en Liev op de brommert!
[ afbeelding ]
Pardonquote:Op maandag 10 november 2008 23:57 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het verteld, maar verder niks over kwijt wil
pssst... ze doelt op Ali Bquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Pardon? Ik plaatste gewoon het berichtje, waarvan ik nu zie dat het al gemeld was
, met de mededeling dat ik het leuk voor hem vind. Niks meer, niks minder.
ik bedoelde Ali Bquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Pardon? Ik plaatste gewoon het berichtje, waarvan ik nu zie dat het al gemeld was
, met de mededeling dat ik het leuk voor hem vind. Niks meer, niks minder.
Hé, dat is leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef kvd het volgende:
Mayim Bialik (Blossom) heeft 2 maanden geleden een zoontje gekregen, Fred
[ afbeelding ]
Oh cute!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Ali B. vertelt dat hij en zn vrouw een kind verwachten, maar dat hij er verder niks over zal zeggen in de mediaquote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 13:11 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet
Ah duidelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom Ali B. vertelt dat hij en zn vrouw een kind verwachten, maar dat hij er verder niks over zal zeggen in de media
Niet rena
Fred...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Borstvoeding geven kan overal, das het handige er aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Fred...
En lopend borstvoeding geven? Is dat niet superonhandig?
quote:Prince Joachim, 39, and Princess Marie of Denmark, 32, have announced that they are expecting their first child together. According to a statement released by the Prince's private secretary, via the Royal Family of Denmark's official website, the couple will welcome their child in early May at Copenhagen University Hospital.
In addition to the new baby, Prince Joachim also has sons Prince Nikolai, 9, and Prince Felix, 6, with ex-wife Alexandra Christina, Countess of Frederiksborg.
Ja, dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 12 november 2008 00:22 schreef Dakota het volgende:
ik zag froukje de both vanavond op tv en MEN wat heeft zij een vadsige bakkes gekregen zeg
quote:Adam Sandler is weer vader
Uitgegeven: 12 november 2008 09:10
LOS ANGELES - Adam Sandler is voor de tweede keer vader geworden. De acteur en zijn vrouw Jackie kregen op 2 november een meisje: Sunny Madeline, zo meldt Sandler op zijn website.
"Iedereen is gelukkig en gezond", aldus de 42-jarige acteur en zijn 34-jarige vrouw. Het stel heeft al een dochter van 2, Sadie.
Sandler, bekend van zijn komische filmrollen, liet eerder dit jaar in The Tonight Show van Jay Leno weten hoe hij zijn dochter had voorbereid op haar nieuwe broertje of zusje.
Nerveus
"Ze werd een beetje nerveus toen ze merkte dat mammie ziek was en moest overgeven, dus ik heb haar gerustgesteld. Ik vertelde haar dat mammie iets in haar buik had groeien dat na verloop van tijd uit mammies vagina zou worden geschoten en de helft van haar speeltjes zou inpikken."
quote:"Ze werd een beetje nerveus toen ze merkte dat mammie ziek was en moest overgeven, dus ik heb haar gerustgesteld. Ik vertelde haar dat mammie iets in haar buik had groeien dat na verloop van tijd uit mammies vagina zou worden geschoten en de helft van haar speeltjes zou inpikken."
misschien oedeem ..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ookZe ziet er echt niet uit qua gezicht nu.. Wel gek, want ze is niet overdreven dik van lijf of zo.
Zij heeft van zichzelf al van die hoge jukbeenderen/wangen, dus met een klein beetje meer is het bijna dubbelop en héél snel goed te zienquote:Op woensdag 12 november 2008 00:22 schreef Dakota het volgende:
ik zag froukje de both vanavond op tv en MEN wat heeft zij een vadsige bakkes gekregen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |