quote:Op zondag 28 september 2008 02:44 schreef Carmella het volgende:
Ik twijfel of ik het hier nou al gelezen had, over het geslacht, maar kan het niet meer terug vinden... dus dan maar gewoon erin gooien
Adam and Jackie Sandler Expecting Second Daughter
It'll be a second daughter for Adam Sandler, he revealed Thursday evening at The National Multiple Sclerosis Society’s 34th Annual Dinner of Champions. Speaking with The Insider's Victoria Recaño -- expecting her own baby in March -- Adam, 42, shared that he and wife Jackie are awaiting the arrival of a little "chickadee" this fall.
"Hopefully everything's safe with her. Not born yet, so we're just praying everything comes out okay."
Due this fall, the newest Sandler will join big sister Sadie Madison, 2.
The Dinner of Champions, cohosted by new dad Byron Allen, raises funds that aid in the research, programs and services supported by the National MS Society throughout the year. Adam was attending in honor of his cousin, who lives with multiple sclerosis.
Source: The Insider
Het het woord "zwanger" nou zo moeilijk? Mannen kunnen niet zwanger zijn...quote:
quote:zwan·ger bn een ongeboren kind dragend: een ~e vrouw
Zeur niet, als we de naam van zijn vrouw neer zetten krijg je ziljoen keer de vraag "wie is dat?".quote:Op zondag 28 september 2008 08:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het het woord "zwanger" nou zo moeilijk? Mannen kunnen niet zwanger zijn...
[..]
Ik moet er niet aan denken om hem dan aan mn bed te moeten hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef PM-girl het volgende:
Jochem Meyer wordt vader? Dat wordt wat, als hij een 38-urige bevalling moet afwachten...!
Uit vorig topic:quote:Op zondag 28 september 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Speaking of... Zijn er alweer nieuwe foto's van Lisa Marie Presley?
quote:
Ik vind haar ook echt niet mooi zwanger, ze kijkt zo... stoned. Of verveeld.quote:
Dat zal wel voor de filmpromotie zijn geweest ja.quote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef PM-girl het volgende:
Mooie stralende zwangere vrouw inderdaad! Wel vreemd dat ze er met David Duchovny opstaat? Of is dat geweest voor de filmpromotie?
Zie ook het topic daaroverquote:Op maandag 29 september 2008 11:51 schreef AnnaStesia het volgende:
Bassie wordt vader
De bejaarde clown Bassie (73) wordt vader. Hij zou ruim acht maanden geleden de 31-jarige Sandra K. uit Heerhugowaard bezwangerd hebben. Dat meldt showbiznewz.
Vaderschapstest
Sandra K. zegt dat de oude Bassie nog niets van zich heeft laten horen. Sandra kan er niet om lachen en eist nu dat Bassie, zodra het kind geboren is, een vaderschapstest ondergaat. Sandra kan dan met gerust hart alimentatie opeisen voor haar kind.
Uitspatting
Ook Sandra's man kan Bassies vermeende seksuele uitspatting niet waarderen en zou inmiddels al een echtscheiding hebben aangevraagd. Dat Sandra er geen gras over laat groeien mag duidelijk zijn. Ze heeft al aangegeven dat er binnen nu en afzienbare tijd een rechtszaak volgt waarin zij een vaderschapstest wil afdwingen bij de rechter. Hieruit moet duidelijk worden of Bassie inderdaad de biologische vader is van de nog ongeboren baby.
Lolbroek
Showbiznewz beweert dat Bassie al heeft toegegeven de vrouw zijdelings te kennen maar noemde hij zijn toekomstige vaderschap “klinkklare onzin”. De 73-jarige lolbroek is al dagen niet meer bereikbaar voor commentaar. Ook zijn mangement wil geen commentaar geven
Het zal toch niet waar wezen he...???
tis te ranzig om er over na te denken,en al helemaal om er over te lezenquote:Op maandag 29 september 2008 11:53 schreef rena het volgende:
[..]
Zie ook het topic daarover: Vrouw beweert zwanger te zijn van Clown Bassie
Nou wanneer het kind een beetje begrijpt wat er aan de hand is, zal Bassie al wel het loodje hebben gelegdquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef rena het volgende:
Ik heb ook medelijden met het kind, een vader van 73 die waarschijnlijk ook niks met je te maken wil hebben..
Awwquote:Op maandag 29 september 2008 10:10 schreef kvd het volgende:
Jochem Myjer heb ik vorige week gehoord bij (ik geloof ) Evers staat op. Vertelde dat ze een dochtertje gaan krijgen.
Ik zie het voor me...dochter moet een flesje hebben...staat papa boven de wieg WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN...quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Aww, de meeste cabaretiers hebben een dochter. (Lees: Maassen, Guzman en nu ook Jochem).
Ik hoop voor het kindje dat Jochem wat rustiger wordt.![]()
Theo Maassen heeft overigens WEL een kind gehad. De vraag was of het waar was, omdat hij het in enkele shows had verteld, maar ik heb hem gisteren door de binnenstad zien wandelen met een kinderwagen. Dus ik neem even aan het dat zijn eigen kind was waarmee hij door de stad liep.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Aww, de meeste cabaretiers hebben een dochter. (Lees: Maassen, Guzman en straks ook Jochem).
Ik hoop voor het kindje dat Jochem wat rustiger wordt.![]()
Is zij ook de zus van? Moet wel een voetballertje worden danquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:48 schreef patje84 het volgende:
Charlotte-Sophie Zenden, vriendin van John Heitinga is zwanger.
Het kindje wordt in maart 2009 verwacht.
3 kinderen van 3 vaders. Stijlvolquote:Singer/songwriter Erykah Badu is expecting her third child, she revealed over the weekend at the Austin City Limits festival. The Grammy winner performed Saturday in a smiley-face tee, showing off her growing belly!
Erykah, 37, is already mom to son Seven Sirius, 10 ½, with Outkast's Andre 'Andre 3000' Benjamin and daughter Puma Rose, 4, with rapper The D.O.C. The new baby's father is reportedly Erykah's boyfriend, rapper Jay Electronica, although she will not confirm or deny.
Nee, ze heet Ruby en is nu ongeveer 3 1/2 maand oud. Guzman's dochter heet Amélie, maar ze zou nu 4 jaar zijn. Maar Javier laat daar nooit iets over los, behalve dan dat hij een dochter heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Theo Maassen heeft overigens WEL een kind gehad. De vraag was of het waar was, omdat hij het in enkele shows had verteld, maar ik heb hem gisteren door de binnenstad zien wandelen met een kinderwagen. Dus ik neem even aan het dat zijn eigen kind was waarmee hij door de stad liep.
Weet alleen niet of er een jongen of een meisje in zat.
edit: beter lezen amaranta. Een dochter dus. Heet ze toevallig Louise? Dat is wat mijn ingeving zegt.
Bron: nu.nlquote:Brian maakt ex zwanger
Uitgegeven: 1 oktober 2008 09:49
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2008 10:06
AMSTERDAM - Brian Kubatz, voormalig bewoner van De Gouden Kooi, wordt vader. Moeder van de baby is Tamara, de vrouw met wie hij eerder zes jaar lang een relatie had.
Het kindje moet in mei geboren worden, zo vertelt hij woensdag in De Telegraaf.
Kubatz en Amanda Balk, met wie hij in de Gouden Kooi een romance beleefde, zetten in augustus een punt achter hun relatie. Niet veel later liep hij zijn ex Tamara tegen het lijf.
"Het was meteen weer vertrouwd tussen ons", vertelt Brian. "Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom."
Aangifte
Vorige week beschuldigde Amanda haar ex ervan dat hij haar stelselmatig zou hebben mishandeld. Ze heeft aangifte gedaan bij de politie.
"Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt", briest Kubatz. "Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken."
Kind
Brian begrijpt dat het voor Amanda moeilijk is te verkroppen dat hij zo snel al een nieuwe liefde in zijn leven heeft en dan ook nog een kind krijgt.
"Maar ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken", zegt hij. "Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap."
Ook uit vorige deel:quote:Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt niet mooi zwanger, ze kijkt zo... stoned. Of verveeld.
In het vorige topic stond ze in één post met Gillian Anderson, die dus echt helemaal straaaalend oogt. Even een foto zoeken.
[ afbeelding ]
Best een contrast, dunkt me. Dit is overigens niet de meest recente foto, geloof ik.
Iedereen kan nu zelf aanvullen en wijzigen aanbrengen op de Fok!Wiki-paginaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:35 schreef J-net het volgende:
Bovenste lijst is niet geheel up to date meer; Prinses Martha louise is van haar 3e dochtertje bevallen afgelopen week (Emma Tallulah ofzo)
Jeremy Sno zijn vriendin is over 2 dagen uitgerekend......
Wat een leuke foto's, ze ziet er echt gelukkig uitquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
Een zwangere Mel C.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bon: Daily Mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |