abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 22:46:46 #176
34891 melonovy
La Kutschie
pi_62895734
Ik vond die baby van Bridget juist heel leuk om te zien, mag ze trots op zijn!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62949109
Rebecca Romijn vorige week Vrijdag...

En volgens mij was het nog niet gepost hier:
quote:
Niki Taylor Expecting Third Child

Niki Taylor is pregnant with her third child -- and first with husband Burney Lamar -- OK! has confirmed. The 33-year-old supermodel, who said last year that she was ready to try for another baby, is already mom to identical twins Jake and Hunter, 13, with ex-husband Matt Martinez. Baby-on-the-way is due in early March. She tells PEOPLE,

"Burney and I are very excited with this stage of our lives. We're thrilled."

Niki and Burney, a driver in the NASCAR series, were married in December 2006.

Ik twijfel alleen wel of er enigzins mensen zijn die haar kennen
pi_62981415
quote:
Sophie Ellis Bextor Expecting Second Child

Only two months ago, British singer Sophie Ellis Bextor shared that she was waiting for her childless friends to "catch up," but it seems her hopes for a second child with husband Richard Jones may have eventually won her over! Taking to her official site to make the announcement, Sophie reveals that she is expecting a sibling for her 4 ½-year-old son Sonny, saying the "ellis-bextor-joneses are thrilled" with the upcoming April arrival.

"I'll be having a break around March [or] April as I am very happy to share with you all the news that I am having another baby."

In addition to the new arrival, Sophie is looking forward to the release of her new single Sophia Loren, which is currently being featured in the Rimmel mascara ad. Sophie's fourth album is also scheduled for release late summer. With a packed schedule, the 29-year-old hopes "you're feeling good about all this news...looks like 2009 is going to be an exciting year (and busy!) for me. I can't wait!"
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_62990048
De Bauertjes verwachten hun vierde kind, meldt De Telegraaf.
quote:
Vierde Bauertje op komst!

FIJNAART - Er komt een vierde Bauertje. Mariska die in mei van dit jaar trouwde met haar grote liefde Frans Bauer, is opnieuw zwanger.

Zij zal volgend jaar zomer het vierde kind van de immens populaire zanger ter wereld brengen. Daar werd al aan gewerkt sinds de huwelijksdag, negen mei jongstleden.

„Je moet niet verbaasd opkijken als er dan weer een Bauertje in de wieg ligt. Ik heb enorm zin in de huwelijksnacht”, kondigde de 34-jarige zanger toen al aan. Het jonge echtpaar heeft iets langer over het voornemen gedaan maar wil, omdat de gevaarlijke eerste drie maanden nog niet voorbij zijn, zelf nog niks over de zwangerschap zeggen.

Tot nu toe hebben de Bauers drie zonen, de zevenjarige Christiaan, Jan van zes en de driejarige Frans junior.
pi_62992246
quote:
Jacqueline Govaert geniet van zwangerschap
Uitgegeven: 6 november 2008 09:02

AMSTERDAM - Jacqueline Govaert geniet met volle teugen van haar zwangerschap. "Ik voel me hartstikke goed en het is heel leuk om mee te maken", vertelt de Krezip-zangeres. "Van de week voelde ik voor het eerst een heel klein, laf schopje.

Of laf, dat was voor hem natuurlijk heel veel werk."

De 26-jarige zangeres, die onlangs bekendmaakte dat ze vier maanden zwanger is van haar vriend Ivo, weet nog niet of ze een zoon of dochter krijgt. "Ik wil het wel weten, want ik vind het allemaal al spannend genoeg", vertelt ze. "Nog twee weken en dan weet ik het."

Truttige dingen

Govaert en haar vriend zijn druk bezig met de voorbereidingen op de gezinsuitbreiding. "Ik zit er nu middenin; de kamer, de buggy en dat soort vreselijk truttige dingen", lacht ze.

"Ik hoef gelukkig niet mijn walk in closet op te geven, er zijn grenzen. Hij krijgt dus wel een beetje een kleine kamer."

Clubtoer

Vorige maand kondigde Krezip aan na bijna twaalf jaar uit elkaar te gaan. Volgende week begint de band met een laatste clubtoer, die op 20 december wordt afgesloten in de Amsterdamse poptempel Paradiso.

Op 27 juni, als Govaert is bevallen, geeft de van oorsprong Tilburgse band een afscheidsconcert in de Amsterdamse Heineken Music Hall.

"Ik heb verder alleen maar honden gehad, dus ik weet niet hoe het voelt om als moeder op het podium te staan", grapt ze.

"Ik vind het een heel grappig idee dat er nu iemand met me mee op het podium is, maar ik vind het heel fijn dat we Krezip met zijn zessen afsluiten in plaats van met zijn zevenen."
van Nu.nl
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62993858
Geruchten, geruchten
quote:
Jennifer Aniston and John Mayer are the latest couple to be having twins, reports Star Magazine.

The couple reportedly reunited last month and after a string of secret fertility treatments, Jennifer, 39, is pregnant with twins! A source tells the magazine, “He [John] ordered a bunch of books on Amazon about pregnancy and parenting. He’s just as eager as Jen is. They’ve discussed how they plan to raise their kids, and they agree on mostly everything. They can’t wait to be parents together.”

Another friend of the duo revealed that Jennifer has even changed her diet. “She’s taking a lot of folic acid and has upped her intake of milk and beef — all of which are supposed to increase your chances of having twins.”
Ik ben benieuwd wat hier van waar is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 14:42:54 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_63000726
Ik heb het nooit zo op die so called 'friends of the duo' want welke 'vrienden' stappen nou naar de pers met zulk nieuws? .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_63001073
“She’s taking a lot of folic acid and has upped her intake of milk and beef — all of which are supposed to increase your chances of having twins.”

Dat mens is 39 én ze gebruikt ook nog eens hormonen. Nee, echt, de melk en het vlees zorgen voor de tweeling !
pi_63011089
Carnie Wilson (zangeres Wilson Philips en bekend van haar extreme gewichtsverlies) is ook weer zwanger.

Mel C:

Angie Harmon:

donderdag 6 november 2008 @ 21:28:36 #185
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_63012782
AMSTERDAM - Gertrude en Dirk Kuyt zijn voor de derde keer trotse ouders geworden.
Vanochtend om 05:30 beviel Gertrude van een zoontje. Hij heet Jordan Giovanni en weegt zeven pond.

Jordan heeft al een zusje, Noëlle, en een broertje Roan. Jordan Giovanni krijgt zowel een Engels als een Nederlands paspoort wegens pa's voetbalcarrière in Liverpool.

Dit meldt Shownieuws
pi_63014006
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef AnnaStesia het volgende:
AMSTERDAM - Gertrude en Dirk Kuyt zijn voor de derde keer trotse ouders geworden.
Vanochtend om 05:30 beviel Gertrude van een zoontje. Hij heet Jordan Giovanni en weegt zeven pond.

Jordan heeft al een zusje, Noëlle, en een broertje Roan. Jordan Giovanni krijgt zowel een Engels als een Nederlands paspoort wegens pa's voetbalcarrière in Liverpool.

Dit meldt Shownieuws
Hmm, vond ik de eerste twee namen toch leuker. En nu hopen dat het kind niet op papa lijkt! Maar verder leuk voor ze, hoor.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63016511
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Carnie Wilson (zangeres Wilson Philips en bekend van haar extreme gewichtsverlies) is ook weer zwanger.

[ afbeelding ]
Is zij beroemd dan? Ik heb namelijk nog nooit van dat wijf gehoord.
And you know I might
pi_63016650
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef rena het volgende:

[..]

Dat jij haar niet kent wil niet zeggen dat ze niet beroemd is/was. Misschien moet je er ook ouder voor zijn; vroegah was Wilson Philips best groot.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:53:01 #189
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63016689
quote:
Op donderdag 6 november 2008 @ 22:49 schreef rena het volgende:

[..]

Ik wel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63016726
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat jij haar niet kent wil niet zeggen dat ze niet beroemd is/was. Misschien moet je er ook ouder voor zijn; vroegah was Wilson Philips best groot.
Hoe oud ben jij dan ?
And you know I might
pi_63016746
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef rena het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan ?
30

Dit liedje ken je vast ook wel!!! Het is van 1990, ik was toen een brugpieper.

donderdag 6 november 2008 @ 23:03:44 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63017094
Ik ken haar vooral van haar dramatische gewichtsverlies.

Zij was altijd the fat one from Wilson Phillips.

Overigens ook een dochter van Brian Wilson van The Beach Boys. Maar die zal Rena wel helemaal niet kennen
pi_63017166
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
30

Ik was 3 in 1990 Ik voel me jong
And you know I might
pi_63017200
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef Aventura het volgende:
Ik ken haar vooral van haar dramatische gewichtsverlies.

[ afbeelding ]

Zij was altijd the fat one from Wilson Phillips.

Overigens ook een dochter van Brian Wilson van The Beach Boys. Maar die zal Rena wel helemaal niet kennen
The Beach Boys ken ik dus wel
And you know I might
pi_63018886
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:

Ja, die is mooi! Ze hadden leuke liedjes
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef AnnaStesia het volgende:

Dit meldt Shownieuws
Roan, het broertje... hoe spreek je dat nou uit? "Roon" of "Ro-ën"?
pi_63018933
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:

Mel C:

[ afbeelding ]
Wat lekker huiselijk die gebreide kleding en nog het haarspeldje, leuk om Mel zo te zien Helemaal anders!
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:14:18 #197
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_63022105
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef rena het volgende:

[..]

Ik was 3 in 1990 Ik voel me jong
Ik was zwanger van mijn eerste in 1990...ik voel me oud...
pi_63022395
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Carmella het volgende:

[..]

Ja, die is mooi! Ze hadden leuke liedjes
[..]

Roan, het broertje... hoe spreek je dat nou uit? "Roon" of "Ro-ën"?
Roo-wan. Althans, een achterneefje van mij heet zo en daar spreken ze het zo uit.
And you know I might
pi_63034604
quote:
AMSTERDAM - Rapper Brutus wordt vader. Zijn vriendin, Janneke de Ridder, is drie maanden zwanger. Dat maakte het management van de rapper vrijdag bekend.

De baby wordt half mei volgend jaar verwacht. De muzikant, wiens echte naam Thijs Frederiks luidt, is het broertje van rapper Lange Frans. Frederiks (25) en zijn vriendin (26) zijn “ontzettend blij”.

Grote broer Frans kreeg in augustus dit jaar een zoon, Willem.
Don't you love her madly?
pi_63043254
Meisje voor Michelle Monaghan

LOS ANGELES - Actrice Michelle Monaghan is woensdag moeder geworden van een dochter. Dat meldde het Amerikaanse tijdschrift People vrijdag. Het meisje heet Willow Katherine.
De vader van het kind is echtgenoot Peter White. Het paar maakte de zwangerschap in juni bekend. Destijds zei Patrick Dempsey, Monaghans tegenspeler in de film Made of Honor, dat hij verwachtte dat de actrice een fantastische moeder zou zijn. ,,Ze heeft een goede man en ze is een lieftallige vrouw.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')