quote:Zoon voor Caro Lenssen
Uitgegeven: 9 oktober 2008 15:18
AMSTERDAM - Caro Lenssen is bevallen van een zoon. Het jongetje, dat zondag ter wereld kwam, luistert naar de naam Maes. "Moeder en zoon maken het uitstekend", laat een woordvoerder van de actrice weten.
De 24-jarige blondine maakte in mei bekend dat zij en haar vriend Chris hun eerste kindje verwachtten. Lenssen is de dochter van Renée Soutendijk, die met de geboorte van Maes voor het eerst oma is geworden.
Caro Lenssen werd bij het bioscooppubliek bekend door haar rollen in de films 'Cloaca' en 'Stille nacht'. Ook speelde ze een bijrol in de miniserie Medea, van wijlen Theo van Gogh. Vorig jaar nog was ze samen met haar moeder te zien in het toneelstuk 'Steel magnolias'.
Grappig!quote:
Ja dat is het probleem, ze lijkt 52quote:Op zondag 28 september 2008 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Sadie Sandler echt cute, ik geloof dat ik daar erg alleen in sta..
Ze lijkt wel al veel ouder dan 2.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, ze lijkt 52
Ik vond haar altijd zo leuk in Meiden van de Wit!quote:
Ik dacht altijd dat beide opties mogelijk waren, dus ee en aa als uitspraak, lastigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef amaranta het volgende:
ae spreek je toch uit als ee? Of maakt dat niet uit?
quote:AMSTERDAM - Jeremy Sno, bekend door zijn rol al Mufasa in The Lion King, is vader geworden van een dochtertje.
Zijn vriendin Sylvana beviel afgelopen zondag om 3.10 van Gigi Jordan Chelsea Sno."Ze is echt een schatje", laat de kersverse en trotse vader weten.
Het is het eerste kindje voor Jeremy en Sylvana.
Als ik het vroeger goed heb begrepen, is de /e/ juist een verlenging van de klank daarvoor, in dit geval dus de /a/, dus dan wordt het uitgesproken als Maasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef amaranta het volgende:
ae spreek je toch uit als ee? Of maakt dat niet uit?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef kvd het volgende:
Als ik het vroeger goed heb begrepen, is de /e/ juist een verlenging van de klank daarvoor, in dit geval dus de /a/, dus dan wordt het uitgesproken als Maas
op sbs6 zeiden ze Mees !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:34 schreef kvd het volgende:
Maes als in Maas, tenminste, zo spraken ze het uit bij Boulevard. Weer eens iets anders als Mees ;-)
Ik snap er nu geen drol meer vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
vandaar ook dat je Caesar uitspreekt als Saasar.
Dat spreek je dus ook uit als Seesarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:26 schreef rena het volgende:
Ik snap er nu geen drol meer vanCaesar hoor ik dan weer overal als Ceesar
![]()
What is correct??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |