Pardonquote:Op maandag 10 november 2008 23:57 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het verteld, maar verder niks over kwijt wil
pssst... ze doelt op Ali Bquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Pardon? Ik plaatste gewoon het berichtje, waarvan ik nu zie dat het al gemeld was
, met de mededeling dat ik het leuk voor hem vind. Niks meer, niks minder.
ik bedoelde Ali Bquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Pardon? Ik plaatste gewoon het berichtje, waarvan ik nu zie dat het al gemeld was
, met de mededeling dat ik het leuk voor hem vind. Niks meer, niks minder.
Hé, dat is leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef kvd het volgende:
Mayim Bialik (Blossom) heeft 2 maanden geleden een zoontje gekregen, Fred
[ afbeelding ]
Oh cute!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Ali B. vertelt dat hij en zn vrouw een kind verwachten, maar dat hij er verder niks over zal zeggen in de mediaquote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 13:11 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet
Ah duidelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom Ali B. vertelt dat hij en zn vrouw een kind verwachten, maar dat hij er verder niks over zal zeggen in de media
Niet rena
Fred...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Borstvoeding geven kan overal, das het handige er aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Fred...
En lopend borstvoeding geven? Is dat niet superonhandig?
quote:Prince Joachim, 39, and Princess Marie of Denmark, 32, have announced that they are expecting their first child together. According to a statement released by the Prince's private secretary, via the Royal Family of Denmark's official website, the couple will welcome their child in early May at Copenhagen University Hospital.
In addition to the new baby, Prince Joachim also has sons Prince Nikolai, 9, and Prince Felix, 6, with ex-wife Alexandra Christina, Countess of Frederiksborg.
Ja, dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 12 november 2008 00:22 schreef Dakota het volgende:
ik zag froukje de both vanavond op tv en MEN wat heeft zij een vadsige bakkes gekregen zeg
quote:Adam Sandler is weer vader
Uitgegeven: 12 november 2008 09:10
LOS ANGELES - Adam Sandler is voor de tweede keer vader geworden. De acteur en zijn vrouw Jackie kregen op 2 november een meisje: Sunny Madeline, zo meldt Sandler op zijn website.
"Iedereen is gelukkig en gezond", aldus de 42-jarige acteur en zijn 34-jarige vrouw. Het stel heeft al een dochter van 2, Sadie.
Sandler, bekend van zijn komische filmrollen, liet eerder dit jaar in The Tonight Show van Jay Leno weten hoe hij zijn dochter had voorbereid op haar nieuwe broertje of zusje.
Nerveus
"Ze werd een beetje nerveus toen ze merkte dat mammie ziek was en moest overgeven, dus ik heb haar gerustgesteld. Ik vertelde haar dat mammie iets in haar buik had groeien dat na verloop van tijd uit mammies vagina zou worden geschoten en de helft van haar speeltjes zou inpikken."
quote:"Ze werd een beetje nerveus toen ze merkte dat mammie ziek was en moest overgeven, dus ik heb haar gerustgesteld. Ik vertelde haar dat mammie iets in haar buik had groeien dat na verloop van tijd uit mammies vagina zou worden geschoten en de helft van haar speeltjes zou inpikken."
misschien oedeem ..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ookZe ziet er echt niet uit qua gezicht nu.. Wel gek, want ze is niet overdreven dik van lijf of zo.
Zij heeft van zichzelf al van die hoge jukbeenderen/wangen, dus met een klein beetje meer is het bijna dubbelop en héél snel goed te zienquote:Op woensdag 12 november 2008 00:22 schreef Dakota het volgende:
ik zag froukje de both vanavond op tv en MEN wat heeft zij een vadsige bakkes gekregen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |