http://www.celebrity-babies.com/2008/10/kevin-costner-a.htmlquote:Breaking News
Kevin and Christine Costner Expecting Another Baby
Gerardo Mora/Getty
Kevin Costner and his wife Christine Baumgartner Costner are expecting their second child together, the actor's rep confirms to Star. Although the rep did not give a due date or information on the sex of the baby, a friend of the family reveals that Christine is reportedly carrying a boy. The pal shares,
"Kevin and Christine are ecstatic. They feel so incredibly blessed right now as everything in their life is perfect."
The new baby will join Kevin, 53, and Christine's son Cayden Wyatt, 17 months, and Kevin's children Annie, 24, Lily, 22, Joe, 20, and Liam, 11, from previous relationships.
Source: Star Magazine
Thanks to CBB reader Chris.
Geen bekende zangeres zeker? Nog nooit van gehoord in ieder geval. Zelfs als ik haar website google zegt het me helemaal niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:18 schreef Turbomuis het volgende:
Staat er geloof ik nog niet bij in dit topic:
Zangeres Charlie Dée is zwanger. Nog ff, de baby wordt deze maand verwacht.
Niet heel bekend, heeft een soort van hitje gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:33 schreef rena het volgende:
[..]
Geen bekende zangeres zeker? Nog nooit van gehoord in ieder geval.
euh, het topic heet BEROEMD en zwanger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:18 schreef Turbomuis het volgende:
Staat er geloof ik nog niet bij in dit topic:
Zangeres Charlie Dée is zwanger. Nog ff, de baby wordt deze maand verwacht.
Beroemd is zeker een groot woord in haar geval, maar ze is toch wel een redelijk bekende zangeres. Niet een typje dat snel in SHO langs zal komen, dat dan ook wel weer. Maar als minor celebs als 'Henry uit Ugly Betty' en 'Boer X uit Boer zoekt Vrouw' in de lijst mogen, mag Charlie Dée van mij er ook in hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
euh, het topic heet BEROEMD en zwanger.
Ja, ik weet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
euh, het topic heet BEROEMD en zwanger.
Deze goede man is ook niet beroemd. Wel onder musicalliefhebbers, maar niet algemeen.quote:AMSTERDAM - Jeremy Sno, bekend door zijn rol al Mufasa in The Lion King, is vader geworden van een dochtertje.
Zijn vriendin Sylvana beviel afgelopen zondag om 3.10 van Gigi Jordan Chelsea Sno."Ze is echt een schatje", laat de kersverse en trotse vader weten.
Het is het eerste kindje voor Jeremy en Sylvana
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Beroemd is zeker een groot woord in haar geval, maar ze is toch wel een redelijk bekende zangeres. Niet een typje dat snel in SHO langs zal komen, dat dan ook wel weer. Maar als minor celebs als 'Henry uit Ugly Betty' en 'Boer X uit Boer zoekt Vrouw' in de lijst mogen, mag Charlie Dée van mij er ook in hoor.
Ja hoor, vinnik ook! Daarom postte ik het hier ook; op 9 oktoberquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, ik weet.
Ik denk dat ze best bekend is. Misschien niet algemeen bekend, maar onder de liefhebbers wel.
Deze goede man is ook niet beroemd. Wel onder musicalliefhebbers, maar niet algemeen.
Dus het mag best vinnik
ze stond volgens mij niet in de lijst, maar vind het verhaal wel 'aangrijpend'quote:Actress Natascha McElhone Welcomes Third Child
Tags: Births
Danny Martindale/WireImage.com
Actress Natascha McElhone, 36, has given birth to her third child at Chelsea and Westminster Hospital. No further information about the birth has been given, including sex of the baby, a date, or birth details, but both mother and child are now back at their West London home.
The baby's father and Natascha's husband, plastic surgeon Dr. Martin Hirigoyen Kelly, passed away suddenly in May following a heart attack. The couple are also parents to sons Theo, 8, and Otis, 5. Of losing her husband and going forth alone, Natascha recently told the Times Online,
"I've never been one to believe in spirits, but I feel we're all suffused with him in different ways and that will live on, in me, in the kids, in this new little one that's just coming along. The amazing thing is how you can keep going if you have to."
Source: The Mirror
Yeah, daarom had ik het ook gequote. Volgende keer zal ik met nick quotenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja hoor, vinnik ook! Daarom postte ik het hier ook; op 9 oktober
Heel heftig jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef kvd het volgende:
[..]
ze stond volgens mij niet in de lijst, maar vind het verhaal wel 'aangrijpend'
quote:Zoon voor Gillian Anderson
Uitgegeven: 21 oktober 2008 08:44
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2008 08:54
LOS ANGELES - Gillian Anderson, bekend van de tv-serie en de film X-Files, heeft een zoon gekregen. Dat heeft haar woordvoerster bevestigd. De vader van het kind is haar vriend Mark Griffiths.
Zoon voor Gillian Anderson
Het jongetje kwam 15 oktober ter wereld in Londen en heeft de roepnaam Felix gekregen.
De 40-jarige actrice en haar partner hadden al een zoon, Oscar (1). Anderson heeft ook een dochter, Piper (13), uit een eerdere relatie.
Oh leuk, ze had al met de premiere bekend gemaakt dat het een jongen werd.quote:
Ja doe maar...quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yeah, daarom had ik het ook gequote. Volgende keer zal ik met nick quoten
quote:Editie NL-presentatrice Daphne Lammers zwanger van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne (36) is in verwachting van haar tweede kindje.
De presentatrice is in maart uitgerekend. Ze heeft al een dochtertje van twee, genaamd Koosje.
Ik ken haar omdat ze toen wat had met Rich van Five en daar was ik fan vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Billie Piper (26) is vandaag via een keizersnee bevallen van zoontje Winston James Fox.
Ze werd beroemd als popzaneresje maar acteert nu en is o.a bekend van de serie Dr. Who en is nu hier op tv te zien in de serie Secret Diary of a Call Girl.
Zwanger van de hele redactie ??quote:Editie NL-presentatrice Daphne Lammers zwanger van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne (36) is in verwachting van haar tweede kindje.
De presentatrice is in maart uitgerekend. Ze heeft al een dochtertje van twee, genaamd Koosje.
quote:
Koosjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Lovechild het volgende:
In het kader van "in ieder geval bekend als je het programma kijkt":
[..]
quote:AMSTERDAM - Nienke Römer en haar echtgenoot Frederik Brom verwachten in maart hun tweede kindje.
Nienke en Frederik trouwden in 2005 en hebben al een dochtertje, Nele (4). Frederik is dolblij met de nieuwe aanwinst, zo vertelt hij in de Linda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |