ik schrik niet zo snelquote:Op zondag 28 september 2008 00:34 schreef Chanty het volgende:
BOE!
Vorige topic: [FOT SC 113] Iets met thee en weekend
En ik was dus net aan het patsen dat ik bij P spareribs heb gegeten en een feelgoodmovie heb gekeken
Ik ben mijn tijd weer nuttig doorgekomenquote:Op zondag 28 september 2008 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
ik schrik niet zo snel
maarje hebt dus een toffe avond gehad
morgen hier een modeshow op de stoepquote:Op zondag 28 september 2008 00:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben mijn tijd weer nuttig doorgekomen
Jij nog iets bijzonders gedaan/ of ga je nog doen?
Ja hoor, het kan veel beterquote:Op zondag 28 september 2008 00:29 schreef Chanty het volgende:
Spareribs bij P gegeten en een feelgoodmovie gekekenkan t beter?
quote:Op zondag 28 september 2008 09:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik was toch zieker dan ik zelf dacht blijkt...
Lag gisteravond om 19.30 uur in bed om vervolgens mezelf om 22.30 van kleren te ontdoen en vanmorgen pas om 9 uur wakker te worden
Ik voel me met 13,5 uur slaap afgelopen nacht wonderbaarlijk uitgerust!quote:Op zondag 28 september 2008 09:36 schreef Chanty het volgende:
[..]als je je nu maar iets beter voelt
OP's worden ook steeds korterquote:Op zondag 28 september 2008 00:34 schreef Chanty het volgende:
BOE!
Vorige topic: [FOT SC 113] Iets met thee en weekend
En ik was dus net aan het patsen dat ik bij P spareribs heb gegeten en een feelgoodmovie heb gekeken
Freud ben je er nog?quote:Op zondag 28 september 2008 17:17 schreef freud het volgende:
[..]
OP's worden ook steeds korter
Weer dagje gewerkt, dus nu even genieten van verdiende rust...
Zo'n Wii zou ik ook nog wel willen... Altijd dikke pretquote:Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Zometeen feest![]()
En ik heb trouwens eindelijk de wiibeetje jammer dat de sports cd niet werkt
Ik heb er nog 1 te koopquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zo'n Wii zou ik ook nog wel willen... Altijd dikke pret
hmmmm.... aantrekkelijk! maar denk niet dat ik dat moet doen... komen nog wat andere grote uitgave aan, dus moet even op 't geld letten!quote:
Dan blijft hij gewoon te koopquote:Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmmmm.... aantrekkelijk! maar denk niet dat ik dat moet doen... komen nog wat andere grote uitgave aan, dus moet even op 't geld letten!
Groots.quote:
Gewoon een basic productfotografie opstelling, met cam op statief. Afstand van cam tot object varieren voor cropfactor of zo. Meer info volgt in het topic. Meer info, msn dan ff, of post in het topicquote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Groots.
Nog even over de testdag, wat voor opstelling wil je gaan gebruiken? Hoe gaan we alles testen zeg maar?
EN vette spierpijnen na het gebruik van de wiiquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zo'n Wii zou ik ook nog wel willen... Altijd dikke pret
verbazingwekkend he? Ik doe gewoon aan bewegen dankzij de Wiiquote:Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef prupke het volgende:
[..]
EN vette spierpijnen na het gebruik van de wii
Je doet het toch echt zelf hoorquote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef An24 het volgende:
Zo maar eens lekker ontbijten en fototjes bewerken...ik zeg drie betaalde opdrachten en nog een stuk of vier vrij werk shoots te gaan
Waren het geen leuke opdrachten dan?quote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef An24 het volgende:
Vanaf hier ook goedemorgen gewenst![]()
Zo maar eens lekker ontbijten en fototjes bewerken...ik zeg drie betaalde opdrachten en nog een stuk of vier vrij werk shoots te gaan
Laten we het er op houden dat ik het meest geniet van het fotograferen zelfquote:Op maandag 29 september 2008 10:25 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Waren het geen leuke opdrachten dan?
Of heb je gewoon een hekel aan bewerken?
Vast heel gezellig dan nu in die flatquote:Op maandag 29 september 2008 14:07 schreef BabblingBrook het volgende:
Hoi mensen!
Terug van een weekendje Vaals + Aken + Het Drielandenpunt
Huiswerk gaat (helaas) voorquote:Op maandag 29 september 2008 19:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Vast heel gezellig dan nu in die flat![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Huiswerk gaat (helaas) voorMaar ik voorspel wel een gezellig weerzien
Haha, be proudquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef prupke het volgende:
:w een goede avond
* prupke ribben gekneusd heeft en verrekt van de pijn bij het ademhalen en hoesten enz....
suc6quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:30 schreef Miss_S het volgende:
(het kan nog net) goedemorgen
Ik heb wel spierpijn gekregen van de Wii Fit zeg....en moet vanavond nog wel buikdansen
Maar eerst om half 7 mijn eerste tentamen......help
Alles goed?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert even door de slowchat heen
quote:
Dat is altijd fijn nieuwsquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja hoor
Net salarisbrief gekregen
Het eindresultaat van de brief was ietwat boven verwachting
Binnenkort maar eens een bankenzaak gaan bezoeken en een bank bestellen
[ afbeelding ]
Dit gaat-em denk ik wordenMaar dan in een 2x2-hoek-uitvoering
Kan ik tenminste languit op de bank liggen film kijken
Jaquote:
Die hoop heb ik al opgegevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:53 schreef freud het volgende:
Lekker P, nu is het huisje in het centrum wel haalbaar?
Nicequote:
Nog nicerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog maar even snel een groothoek halen dan
Het schilderen gaat gebeurenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegevenZeker in deze tijden. Ik ga daar niet eens aan beginnen te denken. Ik zit hier nog wel ff best
Zeker nu alles een beetje in de nieuwe kleuren komt
Check uwer mail!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef Ynske het volgende:
Misschien is er hier iemand die me kan helpen
heb een cleaninstall moeten doen van mn pc en ben nu het font Maiandra GD kwijt
is er hier misschien iemand die deze heeft en die naar me kan meelen?
Geen ideequote:
dank.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee
het kan ook goed zijn dat mijn spieren gewoon pijn doen (want bij warmte trekt de pijn weg) maar het lijkt dus net of dat mijn ribben gekneusd zijn.
@ dekkered : beterschap
@ pdehoog : relaxbanken zijn
ywquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
dank.
morgen maar gewoon weer naar school ook al gaat het niet echt
En dat zo vroeg op de morgenquote:
zou wel kunnen maar ik zou toch eerder voor een merk zoals hp of een samsung ofzo gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op de morgen
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_40/OFF02.SHTML
Is dit wat? 22'' voor ¤200 is een goede prijs volgens mij maar zou je er verder een beetje goed op kunnen photoshoppen?
Alles beter dan mijn laptopscherm iig
Whoopsiequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje opletten man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://blog.peterdehoog.n(...)rs-dan-fotograferen/
Dan begin ik al man!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:36 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZometeen een wijziging op kantoor dus ik moet er om 7 uur zijn
Veeeeeeeeeeel te vroeg
Gewone prijzen beginnen al rond de 150 euro tegenwoordig hoor. Voor PS is een groot scherm erg lekker ja. Let vooral op het contrast, resolutie en of er DVI op zit. De rest doe je met je calibratiedingetje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op de morgen
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_40/OFF02.SHTML
Is dit wat? 22'' voor ¤200 is een goede prijs volgens mij maar zou je er verder een beetje goed op kunnen photoshoppen?
Alles beter dan mijn laptopscherm iig
Ik nietquote:
met kleine stapjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef prupke het volgende:
[..]
EN hoe voel je je nu?
weer een beetje beter?
and WB natuurlijk
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Google is jarig, daarom hebben ze hun oude search bovengehaald.
Er staat een archief van het forum in, leuk om nog es te zien. Zo kan je ook ff naar FOT kijken
Hoe heet dat ook alweerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:45 schreef Erasmo het volgende:
Help! Ik sta hier voor de bijenkorf op de dam. Complete massahysterie
erasmoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef Chanty het volgende:
Wie gaat er dan ook NU naar de bijenkorf![]()
je bent anders dichtbij de fabriekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
Bah, op vakantie gaan in Japan en dan problemen krijgen met de spiegel van je D50 is nooit grappig!
Da's mooi kutquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
Bah, op vakantie gaan in Japan en dan problemen krijgen met de spiegel van je D50 is nooit grappig!
Das niet mooi manquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef dekkered het volgende:
Kut zooi, morgen toch maar naar de dokter toe (vandaag ging t nie zo goed op school dus...)
Wow!! Sux kwadraat!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
denk dat er veel zieken zijn in een keer...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef Dutch50 het volgende:
lekker druk hier, licht is uit , staat geen koffie, klinkt zelfs een echo zo leeg
lijkt wel een donkere Donderdagavond.
kom straks nog wel even kijken
Ooohh ja ?? wat heb jij gedaan dan ??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk dat er veel zieken zijn in een keer...
door mij![]()
![]()
.......... nog steeds van de Wii ?????????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef prupke het volgende:avond
buiten regent het...ik heb nog steeds last van mijn spieren/ribben (of wat het ook zijn mag)
* prupke twijfelt of ze even lekker in de stoomcabine gaat zitten of niet...
check dat was ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Dutch50 het volgende:
Ik las in een ander (ouder) topic dat iemand (ik meen Ynske) een batterij van haar fototoestel die dood leek in een zakje in de vriezer had gelegd en dat het ding weer tot leven kwam. Kan dat ???
Ik heb ook zo'n dooie liggen.
nee niet van de wiiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
.......... nog steeds van de Wii ?????????
proberen kan geen kwaad tochquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
check dat was ik
en ik doe t met alles wat battery is, zelfs die van mn oude laptop heeft er al ingelegen. voormij geen probs opgeleverd
... goeie morege allemaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
nee niet van de wii
ws van het vele hoesten dankzij een goeie griepaanval...
@Ynske, hoe doe je dat dan, hoe lang ligt de batterij in de vriezer en dan .... opladen en het werkt weer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
check dat was ik
en ik doe t met alles wat battery is, zelfs die van mn oude laptop heeft er al ingelegen. voormij geen probs opgeleverd
Receptie op het werk tot 7 uur... Waarom nou weer op vrijdag ffsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Bijna weekend, mensen! Iemand nog leuke plannen?
Daarom vroeg ik ook naar leuke plannen voor het weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Receptie op het werk tot 7 uur... Waarom nou weer op vrijdag ffs
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.
En zondag beginnen met het uitruimen van mijn woonkamer.![]()
Maar daarna gaat de muur eruit en wordt mijn woonkamer uitgebreid van 4x4m naar 7x4m![]()
Met bureaublad van bijna 3m lang![]()
En zelfs een eigen uitgang naar het daarna overdekte terras
Ach wat lief van je, dat waardeer ik echt ontzettend!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien
* prupke nu een lekkere appeltaart gaat bakken voor op het werk
waarom niet voor in de SC??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien
* prupke nu een lekkere appeltaart gaat bakken voor op het werk
Ik heb nog geen leven hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
sinds wanneer heeft iedereen een leven hier op FOT??
Vandaag iig wel, door Kiev wandelen en fotograferen. Vanavond door naar Lviv. Of het daarna leuk blijft hangt van het aanbod aan bussen/busjes richting Polen af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Weet je zeker dat je niet mijn vriendje bent? Daar gaat zondag precies het zelfde gebeurenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.
En zondag beginnen met het uitruimen van mijn woonkamer.![]()
Maar daarna gaat de muur eruit en wordt mijn woonkamer uitgebreid van 4x4m naar 7x4m![]()
Met bureaublad van bijna 3m lang![]()
En zelfs een eigen uitgang naar het daarna overdekte terras
Vandaag eindelijk eens dagje weekend! Lekker even de stad in, want An heeft shootje hier. Daarna lekker eten en dan naar een feestje. En jouw plannen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ze gaat zo even de stad in. En vanavond naar een concert, maar ze weet nog niet van wie dat concert is....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:21 schreef freud het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk eens dagje weekend! Lekker even de stad in, want An heeft shootje hier. Daarna lekker eten en dan naar een feestje. En jouw plannen?
Ahhhwwwwwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ze gaat zo even de stad in. En vanavond naar een concert, maar ze weet nog niet van wie dat concert is....
LOL!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Jeuj, camera doet het gelukkig weer zonder problemen na flink wat schudden. Bijna jammer, aangezien het hier stukken goedkoper is. Verder is het supertof hier!
Dat weet je toch Miss_squote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet mijn vriendje bent? Daar gaat zondag precies het zelfde gebeuren
Ohhhww, jullie zijn al weg! Wat gaat de tijd hard, helemaal vergeten veel plezier te wensenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Jeuj, camera doet het gelukkig weer zonder problemen na flink wat schudden. Bijna jammer, aangezien het hier stukken goedkoper is. Verder is het supertof hier!
Flitsen zou sowieso nodig zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef problematiQue het volgende:
Iemand nog suggesties hoe foto's te maken in een cafe/discotheek-achtige setting. Ik ga bij een studentenfeest fotograferen en heb bij zoiets nog nooit foto's gemaakt, dus zit een beetje te bedenken hoe dat op leuke en interessante manier is vast te leggen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef problematiQue het volgende:
Iemand nog suggesties hoe foto's te maken in een cafe/discotheek-achtige setting. Ik ga bij een studentenfeest fotograferen en heb bij zoiets nog nooit foto's gemaakt, dus zit een beetje te bedenken hoe dat op leuke en interessante manier is vast te leggen.
Dat dus! Om niet van die doodgeflitste foto's te krijgen zal je sowieso handmatig moeten schieten. Sluitertijd ergens tussen een 15e en een 4e, diafragma ongeveer tussen 5.6 en 4. En denk er aan dat je de iso wat omhoog schroeft, bijv rond de 400. in het begin even wennen, maar zo krijg je geen witte kopjes en een zwarte achtergrond!quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flitsen zou sowieso nodig zijn.
En kies dan voor "slow-sync" met een wat langere sluitertijd. (handmatige modus).
Dit zodat de lange sluitertijd je omgevingslicht goed vast legt, en dan de flits om je onderwerp te bevriezen zonder dat je daarbij de sfeer van de omgeving verliest.
Erg volwassen, had je niet beter mij een berichtje kunnen sturen ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:26 schreef PankPinther het volgende:
En hij post er nog mee in KPD ook...
leg uit. wat bedoelde je?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:53 schreef PankPinther het volgende:
Ik wilde alleen even kijken of het 'via Google' argument voor mij ook zou gelden, blijkbaar niet dus...
Hij is alweer weg hoor.
Ze gebruikt een foto van mij als avatar.quote:
hmm jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ze gebruikt een foto van mij als avatar.
Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.
Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.
Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwachtquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Ynske het volgende:
Nu volg ik het van beide kanten niet meer
ok dat iemand je foto gebruikt zonder vermelding is minder, van de andere kant ben er trots op
van de andere kant, kan er ook gezegd worden van sorry, had m gevonden, mag ik m gebruiken?
waar doel jij nu op Miss_S met type?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwacht
En ik ben zelf fotograaf als ik zou weten van wie de foto was geef ik altijd credit, maar ik kan het niet ruiken
Maar goed ik ga het hier verder niet meer over hebben, blijf voortaan wel weg hier
Dus tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Als je vind dat ik niet normaal reageer moet je misschien even nadenken wat het voor een persoon kan betekenen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Xilantof het volgende:
Goed!
Dit soort dingen kunnen ontstaan op internet. Foto's zwerven nu eenmaal overal rond.
Als PankPinther een dusdanig probleem zou hebben gehad met het gebruik van z'n foto in een avatar had ie gewoon correcte wegen moeten bewandelen. Deze manier is simpelweg niet netjes te noemen. Hoewel z'n punt op deze manier ook duidelijk wordt, pakt ie het op een te harde manier aan die gewoon niet netjes is.
Dat mensen om deze reden hier nu wegblijven vind ik verre van de bedoeling en ik vind het ook jammer dat men meent op deze manier iets te kunnen oplossen (geldt voor beide, weglopen en ridicule acties).
Als er zoiets speelt, spreek dat 1 van de mods aan. Of los het zelf op een volwassen manier op. Vraag me serieus af waar af en toe het gezond verstand van mensen is gebleven sinds het internet is ontstaan.
Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Maar goed nu weet FOT en Fok dus wat voor type jij bent
Lees dit nu zelf even terug en zeg dat je niet een foto die ik gemaakt heb heb gebruikt maar eentje met mijn GEZICHT en mij nooit hebt laten weten dat het jouw foto wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.
Heb je haar toestemming gevraagd? Of mij?
En wat voor type maakt jou dat dan? Een dief?
De grap is dat jij er nu een punt van maakt want jouw foto is misbruikt...![]()
En nee het gaat me niet om dat kleine plaatje want die foto is al zo vaak gejat.
Het ging me meer om je reactie, zo van 'het komt van google dus dan is het ok.
Ik wilde alleen even de rollen omdraaien en je reactie zien... nou da's is duidelijk, je vindt het niet leuk als iemand zomaar een foto van je gebruikt![]()
En wat dat sex site gedoe betreft, ik heb het over KPD, da's gewoon een fok subforum
Als iemand een van die posts bekijkt zien ze mijn huidige avatar.
Je foto is daar nooit geplaatst.
Was wel schrikken he
Mag ik dan vragen wat er grappig is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef An24 het volgende:
WAHAHHAHAHA
Ik lig hier serieus van in een deuk![]()
Julliequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat er grappig is?
Mjah sorry hoor meis, maar dan moet je er zelf niet zo de nadruk op leggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat jij het grappig vind als ik gekwetst word
Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag/moet je dan vooral denkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...
Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is fijn dat fotografen hier zo makkelijk denken over foto's van vrouwen zomaar overal te gebruikenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:
[..]
Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?
Relativeren mensen, jeezzzz, niet einde van de wereld of zo. Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zinquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:
Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Jouw google woord staat zelfs in zijn onderschrift. Zo moeilijk was het toch niet te raden dat het zijn foto was?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Maar goed nu weet FOT en Fok dus wat voor type jij bent
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zinDan krijg je alleen maar stress en ga je net zo overspannen reageren als de markt nu doet
Stabiliteit is nu ver te zoeken jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?
Dank beiden! Ik zal het eens proberenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef An24 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus! Om niet van die doodgeflitste foto's te krijgen zal je sowieso handmatig moeten schieten. Sluitertijd ergens tussen een 15e en een 4e, diafragma ongeveer tussen 5.6 en 4. En denk er aan dat je de iso wat omhoog schroeft, bijv rond de 400. in het begin even wennen, maar zo krijg je geen witte kopjes en een zwarte achtergrond!
Laat even wat resultaten zien ook!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:55 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dank beiden! Ik zal het eens proberen
Zal ik doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef Xilantof het volgende:
@Prupke:
Vandaag was inderdaad lekker weer! heb dan het geluk dat ik op mijn werk wel af en toe legaal naar buiten kan gaan
[..]
Laat even wat resultaten zien ook!
Met een knopje op je camera (zo'n bliksemschicht, en dan ook aan je wieltje draaien) moet je de optie krijgen om die slow sync of 2d curtain in te stellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Zal ik doen.![]()
Wat bedoel je trouwens met 'slow sync'? Ik neem aan een flister-setting? Mijn flister 'kan' Manueel, pTTL en pTTL-HSS (maar die functie zegt de handleiding is voor foto's met een korte belichtingstijd, dus die zal het wel niet zijn).
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef Ynske het volgende:
k heb binnenkort een feestweekend met optredens in t theater te fotograferen
dit is van een Harmonieorkest dat 175 jaar bestaatquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef prupke het volgende:
[..]
En mag je dan ook weer fotos leveren net als de vorige keer?
Ik ben bang dat mijn bescheiden Pentax dit niet ondersteunt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met een knopje op je camera (zo'n bliksemschicht, en dan ook aan je wieltje draaien) moet je de optie krijgen om die slow sync of 2d curtain in te stellen.
Dat houdt in dat de flits pas aan het einde van die lange sluitertijd flitst.
kijk anders eens in je menu onder de persoonlijke instellingenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn bescheiden Pentax dit niet ondersteunt...
Ik kan idd ook online even niet vinden of ie het wel of niet ondersteund.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn bescheiden Pentax dit niet ondersteunt...
Nee hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?
Wrs kun je dat dan op de flitser zelf instellenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef problematiQue het volgende:
Wat ik uit de handleiding kan opmaken doet hij het automatisch bij sluitertijden korter langer dan 1/90. Maar of het ook geldt voor een niet-Pentax externe flitser is dan weer even de vraag.
Ah zoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:43 schreef problematiQue het volgende:
Nee hij ondersteunt het niet, de term waarvan ik net dacht dat het de 2e gordijn-functie was, bleek wat anders te zijn.
Klopt, dat kan inderdaad, maar de camera ondersteunt het niet dus ook al staat de flitser zo ingesteld flitst hij toch bij het opengaan ipv bij het sluiten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wrs kun je dat dan op de flitser zelf instellen
Over flitsers gesproken, ik heb een Metz 45 te pakken gekregen
Des te meer reden om een externe te kopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Klopt, dat kan inderdaad, maar de camera ondersteunt het niet dus ook al staat de flitser zo ingesteld flitst hij toch bij het opengaan ipv bij het sluiten.
Klopt, de oudere Pentax flitser die ik heb (doet 't goed met de istDs) heeft de 2e gordijninstelling op de flitser zelf.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wrs kun je dat dan op de flitser zelf instellen
Over flitsers gesproken, ik heb een Metz 45 te pakken gekregen
Neuh voor de zelfbouwstudioquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, de oudere Pentax flitser die ik heb (doet 't goed met de istDs) heeft de 2e gordijninstelling op de flitser zelf.
Metz 45Last van veel vliegen in huis?
Heb ik ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Des te meer reden om een externe te kopen
Ondersteunt de camera het zelf ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, de oudere Pentax flitser die ik heb (doet 't goed met de istDs) heeft de 2e gordijninstelling op de flitser zelf.
Metz 45Last van veel vliegen in huis?
quote:
Ah...je bent beterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik vandaag weer naar school toe en morgen weer al een dag vrij.
Heb al twee bakken opquote:
quote:
Kop nr.6 hier alquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb al twee bakken opMaar goed...ik zit hier dus vanaf half 8 te wachten op een collega danwel een projectleider. Collega is vermoedelijk nog ziek maar projectleider zou er dus ook zijn
Niet dus
[..]Succes dan maar
heb nog last van men maag van die kut medicijnen, maar t gaat wel al beter als vorige week dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb al twee bakken opMaar goed...ik zit hier dus vanaf half 8 te wachten op een collega danwel een projectleider. Collega is vermoedelijk nog ziek maar projectleider zou er dus ook zijn
Niet dus
[..]Succes dan maar
zantac slikken danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb nog last van men maag van die kut medicijnen, maar t gaat wel al beter als vorige week dus
Ik ookquote:
Update is niet helemaal afquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookCollega ziek en ik mag nu als een gek alles gaan zitten updaten
dat is jammer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Update is niet helemaal afJammer van die vrije middag die ik dus gepland had
veel plezierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Miss_S het volgende:
Buikdansen les 3 vanavond![]()
* Miss_S knipoogt naar Chanty
Ik wilde daar de 18-200 van Nikon kopen, maar ik ontdekte dat die in Nederland goedkoper was te krijgen dan in Japan. Dus die heb ik een paar dagen voor vertrek gekocht. En om nou een nieuwe body te kopen alleen omdat ze 25% goedkoper zijn. Ik ben decadent, maar niet zo decadent!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef Xilantof het volgende:
Veel plezier nog daar!![]()
En iets kopen moet toch sowieso wel kunnen?
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben er trouwens wel echt slecht inmaar goed vind het wel leuk
quote:
Persoonlijke reden en volgende week is vakantie (bij mij heet dat tentamenweek maar er zijn ook mensen die vakantie hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gegaan?
Ik ben er trouwens wel echt slecht inmaar goed vind het wel leuk
quote:
Bullshitquote:
Volgende week hier ook geen buikdansen vanwege de vakantie (die ik ook niet hebquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Persoonlijke reden en volgende week is vakantie (bij mij heet dat tentamenweek maar er zijn ook mensen die vakantie hebben). En troost je, ik ben nu zo'n 3,5 jaar bezig of zo en bak er ook nog niks van
Zo stijf als een hark en ik durf/ kan echt niet improvisteren. Als je maar lol hebt verder
En als je mij maar niet inhaalt
Ik ga gewoon voor de mooie klerenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:40 schreef prupke het volgende:
avond
buikdansen ziet er altijd wel mooi uit
(ik kan het helemaal niet ook al zou ik het proberen)
jah goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ook een goede avond
Hoe is het daar?
pas je op met dat water en elektriciteitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
jah goed
lekker achter de pc beetje surfen
denk dat je een nieuwe moet kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef EchnaDarr het volgende:
En goeienavond maar weer.
Ben hier al weer even niet meer geweest, moet ik mijn vaste kruk aan de bar afstoffen?
Check! (en ook z'n zusje nog wakker maakt om 04.00. Zucht...) Is het volle maan ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:14 schreef sanger het volgende:
Mogguh....
Lekker als je zoontje niet wilt slapen de hele nacht
idd, heerlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Heerlijk, vrije dag vandaag. lekker uit kunnen slapen.
Stom dat ze niet even de gehele crew opgenoemd hebben...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan echt lol hebben met Wikipedia![]()
Ze noteren er echt allerhande feitjes
Das een flinke reistijd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Zo klaar met werken, ben om 7 uur thuis als het meezit
das een endje fietsenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Zo klaar met werken, ben om 7 uur thuis als het meezit
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Stom dat ze niet even de gehele crew opgenoemd hebben...
Hoiquote:
food is goodquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiZo ff lekkere dingen maken voor morgen
En dan slapen
ik meet jou morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef prupke het volgende:
[..]
food is good
ik blijf nog ff wakker , heb morgen toch vrij dus ik kan het hebben.
zekerquote:
ik ga gewoon niet te veel eten ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
zeker![]()
En allemaal lekkere dingen
* Chanty eet morgen de hele dag niet
1 maandquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga gewoon niet te veel eten ...
en voor we weggaan ga ik nog ff genieten van mijn nichtje van 1 maand oud en van mijn neefje van bijna 4
mja dat heeft zo zijn voordelen, wel de lusten....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:40 schreef prupke het volgende:
poepen eten en huilen en slapen .....
maar voor mij zijn het allemaal lease kindertjes
Ik kan er goed mee overweg , maar ik ben ook altijd blij dat ze weer weg zijn
en nog wat leuks geschoten??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, net thuis, even naar A'dam geweest voor een modeshow ...
Succesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:35 schreef Chanty het volgende:
Ik ben zenuwachtig
Ga zo naar de open dag van de politie langs de werving en selectie stand. Kijken wat ze in de toekomst voor me kunnen betekenen en of ik miss nu al iets van werk kan doenAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!
Dat hoop ik wel, ga vandaag kijken.quote:
goeiemiddagquote:
Hebben ze in het diepe zuiden geen schaatsbaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
goeiemiddag
zodadelijk maar eens jullie kant opgaan, de schaatsbaan van Eindhoven is weer open.
geleenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hebben ze in het diepe zuiden geen schaatsbaan?
Laat dan ook de Exif in je foto's staanquote:
http://picasaweb.google.com/sokkenmakers/SVSFeestRedolution#quote:
Precies! Voor de eerste keer helemaal niet slecht. De platen zijn scherp en netjes! Volgende keer meer durven en omlaag die sluitertijdquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:42 schreef problematiQue het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.com/sokkenmakers/SVSFeestRedolution#
Ben zelf niet heeel tevreden, maar voor een eerste keer is het resultaat aardig.
Ik heb jullie adviezen nog proberen op te volgen, maar het resultaat van de lage sluitertijd-foto's was niet echt geweldig. Komt misschien ook omdat het een zaaltje was veel permanent licht en weinig disco-achtige bewegende/flits-belichting.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Precies! Voor de eerste keer helemaal niet slecht. De platen zijn scherp en netjes! Volgende keer meer durven en omlaag die sluitertijd
Ik snap je probleem. Met bruiloften heb je dat discotheekachtige ook niet, dan loop ik ook altijd te stoeien. Kwestie van veel doen, dan wordt het vanzelf beter!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik heb jullie adviezen nog proberen op te volgen, maar het resultaat van de lage sluitertijd-foto's was niet echt geweldig. Komt misschien ook omdat het een zaaltje was veel permanent licht en weinig disco-achtige bewegende/flits-belichting.
Indirect flitsen ging trouwens ook moeizaam, want het plafond was rood of van hout, dus dat gaf vaak nogal lelijke verkleuringen.
Voor dat laatste kun je mooi een omnibounce oid kopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik heb jullie adviezen nog proberen op te volgen, maar het resultaat van de lage sluitertijd-foto's was niet echt geweldig. Komt misschien ook omdat het een zaaltje was veel permanent licht en weinig disco-achtige bewegende/flits-belichting.
Indirect flitsen ging trouwens ook moeizaam, want het plafond was rood of van hout, dus dat gaf vaak nogal lelijke verkleuringen.
Mijn flitser heeft een uitschuifbare diffuser, en die voldeed aardig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor dat laatste kun je mooi een omnibounce oid kopen
Uhm, heb jij goed gekeken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat dan ook de Exif in je foto's staan![]()
Nog even een bakje havermout achterover slaan en dan op weg naar Delft
Ik heb bet je fotos gezien in het andere topic.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef ultra_ivo het volgende:
De foto's van de marathon zijn uitgezocht en bewerkt. Het valt me op hoeveel de aanblik van Eindhoven de foto's negatief beïnvloedt (sorry voor de Eindhoven-liefhebbers). Dan toch liever een (loop)wedstrijd in een mooiere omgeving.
in welk eindhoven ben jij geweest? k heb alleen maar zon gezien daar, ben zelfs verbrandquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Onder betere omstandigheden wil ik inderdaad nog wel eens wat portretten schieten, bijvoorbeeld afgelopen winter bij de Mescherbergloop. Nu moest ik me inhouden met telewerk omdat er teveel nevel in de lucht zat. Daarom ook de zware telelenzen, waarmee je vanachter de afrastering gezichten kunt schieten, thuis heb gelaten.
ah die meet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Testmeet
Sorry dat ik niet mee kon ivo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |