Die hoop heb ik al opgegevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:53 schreef freud het volgende:
Lekker P, nu is het huisje in het centrum wel haalbaar?
Nicequote:
Nog nicerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog maar even snel een groothoek halen dan
Het schilderen gaat gebeurenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegevenZeker in deze tijden. Ik ga daar niet eens aan beginnen te denken. Ik zit hier nog wel ff best
Zeker nu alles een beetje in de nieuwe kleuren komt
Check uwer mail!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef Ynske het volgende:
Misschien is er hier iemand die me kan helpen
heb een cleaninstall moeten doen van mn pc en ben nu het font Maiandra GD kwijt
is er hier misschien iemand die deze heeft en die naar me kan meelen?
Geen ideequote:
dank.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee
het kan ook goed zijn dat mijn spieren gewoon pijn doen (want bij warmte trekt de pijn weg) maar het lijkt dus net of dat mijn ribben gekneusd zijn.
@ dekkered : beterschap
@ pdehoog : relaxbanken zijn
ywquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
dank.
morgen maar gewoon weer naar school ook al gaat het niet echt
En dat zo vroeg op de morgenquote:
zou wel kunnen maar ik zou toch eerder voor een merk zoals hp of een samsung ofzo gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op de morgen
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_40/OFF02.SHTML
Is dit wat? 22'' voor ¤200 is een goede prijs volgens mij maar zou je er verder een beetje goed op kunnen photoshoppen?
Alles beter dan mijn laptopscherm iig
Whoopsiequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje opletten man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://blog.peterdehoog.n(...)rs-dan-fotograferen/
Dan begin ik al man!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:36 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZometeen een wijziging op kantoor dus ik moet er om 7 uur zijn
Veeeeeeeeeeel te vroeg
Gewone prijzen beginnen al rond de 150 euro tegenwoordig hoor. Voor PS is een groot scherm erg lekker ja. Let vooral op het contrast, resolutie en of er DVI op zit. De rest doe je met je calibratiedingetje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op de morgen
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_40/OFF02.SHTML
Is dit wat? 22'' voor ¤200 is een goede prijs volgens mij maar zou je er verder een beetje goed op kunnen photoshoppen?
Alles beter dan mijn laptopscherm iig
Ik nietquote:
met kleine stapjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef prupke het volgende:
[..]
EN hoe voel je je nu?
weer een beetje beter?
and WB natuurlijk
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Google is jarig, daarom hebben ze hun oude search bovengehaald.
Er staat een archief van het forum in, leuk om nog es te zien. Zo kan je ook ff naar FOT kijken
Hoe heet dat ook alweerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:45 schreef Erasmo het volgende:
Help! Ik sta hier voor de bijenkorf op de dam. Complete massahysterie
erasmoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef Chanty het volgende:
Wie gaat er dan ook NU naar de bijenkorf![]()
je bent anders dichtbij de fabriekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
Bah, op vakantie gaan in Japan en dan problemen krijgen met de spiegel van je D50 is nooit grappig!
Da's mooi kutquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
Bah, op vakantie gaan in Japan en dan problemen krijgen met de spiegel van je D50 is nooit grappig!
Das niet mooi manquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef dekkered het volgende:
Kut zooi, morgen toch maar naar de dokter toe (vandaag ging t nie zo goed op school dus...)
Wow!! Sux kwadraat!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
denk dat er veel zieken zijn in een keer...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef Dutch50 het volgende:
lekker druk hier, licht is uit , staat geen koffie, klinkt zelfs een echo zo leeg
lijkt wel een donkere Donderdagavond.
kom straks nog wel even kijken
Ooohh ja ?? wat heb jij gedaan dan ??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk dat er veel zieken zijn in een keer...
door mij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |