hmm jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ze gebruikt een foto van mij als avatar.
Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.
Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.
Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwachtquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Ynske het volgende:
Nu volg ik het van beide kanten niet meer
ok dat iemand je foto gebruikt zonder vermelding is minder, van de andere kant ben er trots op
van de andere kant, kan er ook gezegd worden van sorry, had m gevonden, mag ik m gebruiken?
waar doel jij nu op Miss_S met type?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwacht
En ik ben zelf fotograaf als ik zou weten van wie de foto was geef ik altijd credit, maar ik kan het niet ruiken
Maar goed ik ga het hier verder niet meer over hebben, blijf voortaan wel weg hier
Dus tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Als je vind dat ik niet normaal reageer moet je misschien even nadenken wat het voor een persoon kan betekenen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Xilantof het volgende:
Goed!
Dit soort dingen kunnen ontstaan op internet. Foto's zwerven nu eenmaal overal rond.
Als PankPinther een dusdanig probleem zou hebben gehad met het gebruik van z'n foto in een avatar had ie gewoon correcte wegen moeten bewandelen. Deze manier is simpelweg niet netjes te noemen. Hoewel z'n punt op deze manier ook duidelijk wordt, pakt ie het op een te harde manier aan die gewoon niet netjes is.
Dat mensen om deze reden hier nu wegblijven vind ik verre van de bedoeling en ik vind het ook jammer dat men meent op deze manier iets te kunnen oplossen (geldt voor beide, weglopen en ridicule acties).
Als er zoiets speelt, spreek dat 1 van de mods aan. Of los het zelf op een volwassen manier op. Vraag me serieus af waar af en toe het gezond verstand van mensen is gebleven sinds het internet is ontstaan.
Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Maar goed nu weet FOT en Fok dus wat voor type jij bent
Lees dit nu zelf even terug en zeg dat je niet een foto die ik gemaakt heb heb gebruikt maar eentje met mijn GEZICHT en mij nooit hebt laten weten dat het jouw foto wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.
Heb je haar toestemming gevraagd? Of mij?
En wat voor type maakt jou dat dan? Een dief?
De grap is dat jij er nu een punt van maakt want jouw foto is misbruikt...![]()
En nee het gaat me niet om dat kleine plaatje want die foto is al zo vaak gejat.
Het ging me meer om je reactie, zo van 'het komt van google dus dan is het ok.
Ik wilde alleen even de rollen omdraaien en je reactie zien... nou da's is duidelijk, je vindt het niet leuk als iemand zomaar een foto van je gebruikt![]()
En wat dat sex site gedoe betreft, ik heb het over KPD, da's gewoon een fok subforum
Als iemand een van die posts bekijkt zien ze mijn huidige avatar.
Je foto is daar nooit geplaatst.
Was wel schrikken he
Mag ik dan vragen wat er grappig is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef An24 het volgende:
WAHAHHAHAHA
Ik lig hier serieus van in een deuk![]()
Julliequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat er grappig is?
Mjah sorry hoor meis, maar dan moet je er zelf niet zo de nadruk op leggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat jij het grappig vind als ik gekwetst word
Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag/moet je dan vooral denkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...
Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is fijn dat fotografen hier zo makkelijk denken over foto's van vrouwen zomaar overal te gebruikenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:
[..]
Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?
Relativeren mensen, jeezzzz, niet einde van de wereld of zo. Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zinquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:
Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Jouw google woord staat zelfs in zijn onderschrift. Zo moeilijk was het toch niet te raden dat het zijn foto was?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Maar goed nu weet FOT en Fok dus wat voor type jij bent
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zinDan krijg je alleen maar stress en ga je net zo overspannen reageren als de markt nu doet
Stabiliteit is nu ver te zoeken jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |