abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 oktober 2008 @ 19:09:32 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62180940
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Ze gebruikt een foto van mij als avatar.
Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.

Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
hmm ja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62180985
quote:

[..]

Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.

Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Maar goed nu weet FOT en Fok dus wat voor type jij bent
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 oktober 2008 @ 19:13:49 #153
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62181075
Nu volg ik het van beide kanten niet meer

ok dat iemand je foto gebruikt zonder vermelding is minder, van de andere kant ben er trots op
van de andere kant, kan er ook gezegd worden van sorry, had m gevonden, mag ik m gebruiken?

waar doel jij nu op Miss_S met type?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62181157
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Ynske het volgende:
Nu volg ik het van beide kanten niet meer

ok dat iemand je foto gebruikt zonder vermelding is minder, van de andere kant ben er trots op
van de andere kant, kan er ook gezegd worden van sorry, had m gevonden, mag ik m gebruiken?

waar doel jij nu op Miss_S met type?
Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwacht
En ik ben zelf fotograaf als ik zou weten van wie de foto was geef ik altijd credit, maar ik kan het niet ruiken
Maar goed ik ga het hier verder niet meer over hebben, blijf voortaan wel weg hier
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 oktober 2008 @ 19:17:53 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62181198
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwacht
En ik ben zelf fotograaf als ik zou weten van wie de foto was geef ik altijd credit, maar ik kan het niet ruiken
Maar goed ik ga het hier verder niet meer over hebben, blijf voortaan wel weg hier
kijk dat had ik dan weer gemist
vind ik idd wel ver gaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62181761
quote:

[..]

Dus toch Ik dacht dat plaatje al te kennen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf maandag 6 oktober 2008 @ 19:39:29 #157
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_62181889
Goed!
Dit soort dingen kunnen ontstaan op internet. Foto's zwerven nu eenmaal overal rond.

Als PankPinther een dusdanig probleem zou hebben gehad met het gebruik van z'n foto in een avatar had ie gewoon correcte wegen moeten bewandelen. Deze manier is simpelweg niet netjes te noemen. Hoewel z'n punt op deze manier ook duidelijk wordt, pakt ie het op een te harde manier aan die gewoon niet netjes is.

Dat mensen om deze reden hier nu wegblijven vind ik verre van de bedoeling en ik vind het ook jammer dat men meent op deze manier iets te kunnen oplossen (geldt voor beide, weglopen en ridicule acties).

Als er zoiets speelt, spreek dat 1 van de mods aan. Of los het zelf op een volwassen manier op. Vraag me serieus af waar af en toe het gezond verstand van mensen is gebleven sinds het internet is ontstaan.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_62182042
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Xilantof het volgende:
Goed!
Dit soort dingen kunnen ontstaan op internet. Foto's zwerven nu eenmaal overal rond.

Als PankPinther een dusdanig probleem zou hebben gehad met het gebruik van z'n foto in een avatar had ie gewoon correcte wegen moeten bewandelen. Deze manier is simpelweg niet netjes te noemen. Hoewel z'n punt op deze manier ook duidelijk wordt, pakt ie het op een te harde manier aan die gewoon niet netjes is.

Dat mensen om deze reden hier nu wegblijven vind ik verre van de bedoeling en ik vind het ook jammer dat men meent op deze manier iets te kunnen oplossen (geldt voor beide, weglopen en ridicule acties).

Als er zoiets speelt, spreek dat 1 van de mods aan. Of los het zelf op een volwassen manier op. Vraag me serieus af waar af en toe het gezond verstand van mensen is gebleven sinds het internet is ontstaan.
Als je vind dat ik niet normaal reageer moet je misschien even nadenken wat het voor een persoon kan betekenen.
En als mensen wisten dat de foto van iemand was had ik het fijn gevonden dat het iemand me had laten weten
Had FOT gewoon anders verwacht dan de rest van Fok! aangezien er toch veel meets zijn enzo, maarja ik voel me op het moment niet zo 'veilig' hier
pi_62182173
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.

Heb je haar toestemming gevraagd? Of mij?
En wat voor type maakt jou dat dan? Een dief?

De grap is dat jij er nu een punt van maakt want jouw foto is misbruikt...

En nee het gaat me niet om dat kleine plaatje want die foto is al zo vaak gejat.
Het ging me meer om je reactie, zo van 'het komt van google dus dan is het ok.
Ik wilde alleen even de rollen omdraaien en je reactie zien... nou da's is duidelijk, je vindt het niet leuk als iemand zomaar een foto van je gebruikt

En wat dat sex site gedoe betreft, ik heb het over KPD, da's gewoon een fok subforum
Als iemand een van die posts bekijkt zien ze mijn huidige avatar.
Je foto is daar nooit geplaatst.

Was wel schrikken he
pi_62182246
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.

Heb je haar toestemming gevraagd? Of mij?
En wat voor type maakt jou dat dan? Een dief?

De grap is dat jij er nu een punt van maakt want jouw foto is misbruikt...

En nee het gaat me niet om dat kleine plaatje want die foto is al zo vaak gejat.
Het ging me meer om je reactie, zo van 'het komt van google dus dan is het ok.
Ik wilde alleen even de rollen omdraaien en je reactie zien... nou da's is duidelijk, je vindt het niet leuk als iemand zomaar een foto van je gebruikt

En wat dat sex site gedoe betreft, ik heb het over KPD, da's gewoon een fok subforum
Als iemand een van die posts bekijkt zien ze mijn huidige avatar.
Je foto is daar nooit geplaatst.

Was wel schrikken he
Lees dit nu zelf even terug en zeg dat je niet een foto die ik gemaakt heb heb gebruikt maar eentje met mijn GEZICHT en mij nooit hebt laten weten dat het jouw foto was
En verder wil ik niets meer van jou weten
pi_62182475
WAHAHHAHAHA

Ik lig hier serieus van in een deuk
pi_62182520
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef An24 het volgende:
WAHAHHAHAHA

Ik lig hier serieus van in een deuk
Mag ik dan vragen wat er grappig is?
pi_62182582
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mag ik dan vragen wat er grappig is?
Jullie
pi_62182610
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Jullie
Fijn om te weten dat jij het grappig vind als ik gekwetst word
pi_62182673
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mjah sorry hoor meis, maar dan moet je er zelf niet zo de nadruk op leggen
pi_62182855
quote:

[..]

Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...
pi_62182898
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...
Dat mag/moet je dan vooral denken
Maar je kan beter de volgende keer normaal reageren dan iemand zo te behandelen
  FOK!Fotograaf maandag 6 oktober 2008 @ 20:09:45 #168
18921 freud
Who's John Galt?
pi_62182902
quote:

[..]

Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?

Relativeren mensen, jeezzzz, niet einde van de wereld of zo. Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_62182959
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:

[..]

Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?

Relativeren mensen, jeezzzz, niet einde van de wereld of zo. Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Het is fijn dat fotografen hier zo makkelijk denken over foto's van vrouwen zomaar overal te gebruiken
Maar zoals ik zei ik heb het hier echt gezien
pi_62183030
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:
Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zin Dan krijg je alleen maar stress en ga je net zo overspannen reageren als de markt nu doet

En daarnaast vind ik het gebruik van een foto die door iemand gemaakt is iets heel anders dan het gebruik van een foto waar een gezicht van die persoon op staat en zeker als die vrij prominent in een avatar komt te staan. Dus ik kan me Miss_S d'r reactie goed voorstellen. En als ik dan jullie reactie zie...mwjah sorry, maar dat komt een beetje neerbuigend op me over.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_62183038
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jouw google woord staat zelfs in zijn onderschrift. Zo moeilijk was het toch niet te raden dat het zijn foto was?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!Fotograaf maandag 6 oktober 2008 @ 20:14:39 #172
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_62183074
Oke! Nu is het klaar!
Stom gedoe om weer helemaal niets!

Miss_S vindt het logischerwijs niet tof dat met haar hoofd in KPD gepost wordt. Maar PankPinther had hetzelfde kunnen vinden als Miss_S ergens een mening verkondigde waar PP het niet mee eens zou zijn en hij via zijn foto toch met die mening geassocieerd zou worden (ver gezocht, maar zo kan het lopen blijkt nu).

PankPinther heeft z'n foto uit z'n avatar verwijderd. Z'n punt was duidelijk. Van die actie zijn nu geen sporen meer te vinden. Voor hem misschien een les om voortaan bij een dergelijke situatie iets didactischere acties te ondernemen. Niet -alles- hoeft kwaadschiks, ook niet als je wel die mogelijkheid hebt.

Miss_S, snap dat er nu geen kwaad meer is. Oke? Weglopen om iets op te lossen vind ik altijd een simpele manier, er over praten is echt niet ineens onmogelijk geworden. Met een uiteindelijk meningsverschil kun je altijd alsnog als vrienden de discussie stoppen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 6 oktober 2008 @ 20:15:04 #173
18921 freud
Who's John Galt?
pi_62183090
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zin Dan krijg je alleen maar stress en ga je net zo overspannen reageren als de markt nu doet
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:29:08 #174
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62183646
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef freud het volgende:

[..]

Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?
Stabiliteit is nu ver te zoeken ja
pi_62183848
Een hele goede avond allemaal

Was was het gisteren toch een rotweer zeg, al die regen. Vandaag was het wel beter maar het was ook weer een werkdag helaas.
Thank Drunk I'm a Goddess!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')