.......... nog steeds van de Wii ?????????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef prupke het volgende:avond
buiten regent het...ik heb nog steeds last van mijn spieren/ribben (of wat het ook zijn mag)
* prupke twijfelt of ze even lekker in de stoomcabine gaat zitten of niet...
check dat was ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Dutch50 het volgende:
Ik las in een ander (ouder) topic dat iemand (ik meen Ynske) een batterij van haar fototoestel die dood leek in een zakje in de vriezer had gelegd en dat het ding weer tot leven kwam. Kan dat ???
Ik heb ook zo'n dooie liggen.
nee niet van de wiiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
.......... nog steeds van de Wii ?????????
proberen kan geen kwaad tochquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
check dat was ik
en ik doe t met alles wat battery is, zelfs die van mn oude laptop heeft er al ingelegen. voormij geen probs opgeleverd
... goeie morege allemaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
nee niet van de wii
ws van het vele hoesten dankzij een goeie griepaanval...
@Ynske, hoe doe je dat dan, hoe lang ligt de batterij in de vriezer en dan .... opladen en het werkt weer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
check dat was ik
en ik doe t met alles wat battery is, zelfs die van mn oude laptop heeft er al ingelegen. voormij geen probs opgeleverd
Receptie op het werk tot 7 uur... Waarom nou weer op vrijdag ffsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Bijna weekend, mensen! Iemand nog leuke plannen?
Daarom vroeg ik ook naar leuke plannen voor het weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Receptie op het werk tot 7 uur... Waarom nou weer op vrijdag ffs
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.
En zondag beginnen met het uitruimen van mijn woonkamer.![]()
Maar daarna gaat de muur eruit en wordt mijn woonkamer uitgebreid van 4x4m naar 7x4m![]()
Met bureaublad van bijna 3m lang![]()
En zelfs een eigen uitgang naar het daarna overdekte terras
Ach wat lief van je, dat waardeer ik echt ontzettend!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien
* prupke nu een lekkere appeltaart gaat bakken voor op het werk
waarom niet voor in de SC??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien
* prupke nu een lekkere appeltaart gaat bakken voor op het werk
Ik heb nog geen leven hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
sinds wanneer heeft iedereen een leven hier op FOT??
Vandaag iig wel, door Kiev wandelen en fotograferen. Vanavond door naar Lviv. Of het daarna leuk blijft hangt van het aanbod aan bussen/busjes richting Polen af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Weet je zeker dat je niet mijn vriendje bent? Daar gaat zondag precies het zelfde gebeurenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto/tekenmeet zaterdag in Bunnikvan 2 fora teglijk.
En zondag beginnen met het uitruimen van mijn woonkamer.![]()
Maar daarna gaat de muur eruit en wordt mijn woonkamer uitgebreid van 4x4m naar 7x4m![]()
Met bureaublad van bijna 3m lang![]()
En zelfs een eigen uitgang naar het daarna overdekte terras
Vandaag eindelijk eens dagje weekend! Lekker even de stad in, want An heeft shootje hier. Daarna lekker eten en dan naar een feestje. En jouw plannen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ze gaat zo even de stad in. En vanavond naar een concert, maar ze weet nog niet van wie dat concert is....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:21 schreef freud het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk eens dagje weekend! Lekker even de stad in, want An heeft shootje hier. Daarna lekker eten en dan naar een feestje. En jouw plannen?
Ahhhwwwwwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ze gaat zo even de stad in. En vanavond naar een concert, maar ze weet nog niet van wie dat concert is....
LOL!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Jeuj, camera doet het gelukkig weer zonder problemen na flink wat schudden. Bijna jammer, aangezien het hier stukken goedkoper is. Verder is het supertof hier!
Dat weet je toch Miss_squote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet mijn vriendje bent? Daar gaat zondag precies het zelfde gebeuren
Ohhhww, jullie zijn al weg! Wat gaat de tijd hard, helemaal vergeten veel plezier te wensenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Jeuj, camera doet het gelukkig weer zonder problemen na flink wat schudden. Bijna jammer, aangezien het hier stukken goedkoper is. Verder is het supertof hier!
Flitsen zou sowieso nodig zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef problematiQue het volgende:
Iemand nog suggesties hoe foto's te maken in een cafe/discotheek-achtige setting. Ik ga bij een studentenfeest fotograferen en heb bij zoiets nog nooit foto's gemaakt, dus zit een beetje te bedenken hoe dat op leuke en interessante manier is vast te leggen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef problematiQue het volgende:
Iemand nog suggesties hoe foto's te maken in een cafe/discotheek-achtige setting. Ik ga bij een studentenfeest fotograferen en heb bij zoiets nog nooit foto's gemaakt, dus zit een beetje te bedenken hoe dat op leuke en interessante manier is vast te leggen.
Dat dus! Om niet van die doodgeflitste foto's te krijgen zal je sowieso handmatig moeten schieten. Sluitertijd ergens tussen een 15e en een 4e, diafragma ongeveer tussen 5.6 en 4. En denk er aan dat je de iso wat omhoog schroeft, bijv rond de 400. in het begin even wennen, maar zo krijg je geen witte kopjes en een zwarte achtergrond!quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flitsen zou sowieso nodig zijn.
En kies dan voor "slow-sync" met een wat langere sluitertijd. (handmatige modus).
Dit zodat de lange sluitertijd je omgevingslicht goed vast legt, en dan de flits om je onderwerp te bevriezen zonder dat je daarbij de sfeer van de omgeving verliest.
Erg volwassen, had je niet beter mij een berichtje kunnen sturen ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:26 schreef PankPinther het volgende:
En hij post er nog mee in KPD ook...
leg uit. wat bedoelde je?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:53 schreef PankPinther het volgende:
Ik wilde alleen even kijken of het 'via Google' argument voor mij ook zou gelden, blijkbaar niet dus...
Hij is alweer weg hoor.
Ze gebruikt een foto van mij als avatar.quote:
hmm jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ze gebruikt een foto van mij als avatar.
Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.
Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Toen ik haar er naar vroeg verwees ze naar google.
Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ze reageert als ik een foto van haar gebruik. Uiteraard gevonden via google.
Ik geloof alleen niet dat ze het leuk vindt
Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwachtquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Ynske het volgende:
Nu volg ik het van beide kanten niet meer
ok dat iemand je foto gebruikt zonder vermelding is minder, van de andere kant ben er trots op
van de andere kant, kan er ook gezegd worden van sorry, had m gevonden, mag ik m gebruiken?
waar doel jij nu op Miss_S met type?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als iemand jouw hoofd op een sexsite gaat gebruiken vind ik dat een beetje triest type, en dat had ik hier op FOT niet verwacht
En ik ben zelf fotograaf als ik zou weten van wie de foto was geef ik altijd credit, maar ik kan het niet ruiken
Maar goed ik ga het hier verder niet meer over hebben, blijf voortaan wel weg hier
Dus tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Als je vind dat ik niet normaal reageer moet je misschien even nadenken wat het voor een persoon kan betekenen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Xilantof het volgende:
Goed!
Dit soort dingen kunnen ontstaan op internet. Foto's zwerven nu eenmaal overal rond.
Als PankPinther een dusdanig probleem zou hebben gehad met het gebruik van z'n foto in een avatar had ie gewoon correcte wegen moeten bewandelen. Deze manier is simpelweg niet netjes te noemen. Hoewel z'n punt op deze manier ook duidelijk wordt, pakt ie het op een te harde manier aan die gewoon niet netjes is.
Dat mensen om deze reden hier nu wegblijven vind ik verre van de bedoeling en ik vind het ook jammer dat men meent op deze manier iets te kunnen oplossen (geldt voor beide, weglopen en ridicule acties).
Als er zoiets speelt, spreek dat 1 van de mods aan. Of los het zelf op een volwassen manier op. Vraag me serieus af waar af en toe het gezond verstand van mensen is gebleven sinds het internet is ontstaan.
Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Maar goed nu weet FOT en Fok dus wat voor type jij bent
Lees dit nu zelf even terug en zeg dat je niet een foto die ik gemaakt heb heb gebruikt maar eentje met mijn GEZICHT en mij nooit hebt laten weten dat het jouw foto wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Geen enkele foto is van jou zijn tenzij je die zelf hebt gemaakt of daar expliciete toestemming voor hebt.
Heb je haar toestemming gevraagd? Of mij?
En wat voor type maakt jou dat dan? Een dief?
De grap is dat jij er nu een punt van maakt want jouw foto is misbruikt...![]()
En nee het gaat me niet om dat kleine plaatje want die foto is al zo vaak gejat.
Het ging me meer om je reactie, zo van 'het komt van google dus dan is het ok.
Ik wilde alleen even de rollen omdraaien en je reactie zien... nou da's is duidelijk, je vindt het niet leuk als iemand zomaar een foto van je gebruikt![]()
En wat dat sex site gedoe betreft, ik heb het over KPD, da's gewoon een fok subforum
Als iemand een van die posts bekijkt zien ze mijn huidige avatar.
Je foto is daar nooit geplaatst.
Was wel schrikken he
Mag ik dan vragen wat er grappig is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef An24 het volgende:
WAHAHHAHAHA
Ik lig hier serieus van in een deuk![]()
Julliequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat er grappig is?
Mjah sorry hoor meis, maar dan moet je er zelf niet zo de nadruk op leggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat jij het grappig vind als ik gekwetst word
Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag/moet je dan vooral denkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Volgens mij maak je er nu iets meer drama van dan nodig is...
Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is fijn dat fotografen hier zo makkelijk denken over foto's van vrouwen zomaar overal te gebruikenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:
[..]
Gekwetst voelen ligt altijd aan twee partijen he, en ik moet toegeven dat ik de situatie ook best grappig vind. Waar gaat het nou eigenlijk over? Jij gebruikte foto van hem in je ava, en hij eentje van jou. En omdat jij het niet leuk vind dat hij in KPD komt, heb je nu het recht bozer te zijn?
Relativeren mensen, jeezzzz, niet einde van de wereld of zo. Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zinquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef freud het volgende:
Als je je ergens druk om wil maken, maak je dan druk over de 170 mld euro die de laatste tijd verdampt is op de beurs, dat de wereldeconomie down the drain gaat, etc.
Jouw google woord staat zelfs in zijn onderschrift. Zo moeilijk was het toch niet te raden dat het zijn foto was?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En je denkt niet dat het slimmer was geweest om te melden dat het jouw foto was? of moet ik van alle foto's die er op internet te vinden zijn weten dat die van jou zijn?
En dan nog vind ik een foto die jij gemaakt hebt of iemand zijn gezicht gebruiken anders
Maar goed nu weet FOT en Fok dus wat voor type jij bent
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mjah...je daar druk om maken heeft ECHT geen zinDan krijg je alleen maar stress en ga je net zo overspannen reageren als de markt nu doet
Stabiliteit is nu ver te zoeken jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?
Dank beiden! Ik zal het eens proberenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef An24 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus! Om niet van die doodgeflitste foto's te krijgen zal je sowieso handmatig moeten schieten. Sluitertijd ergens tussen een 15e en een 4e, diafragma ongeveer tussen 5.6 en 4. En denk er aan dat je de iso wat omhoog schroeft, bijv rond de 400. in het begin even wennen, maar zo krijg je geen witte kopjes en een zwarte achtergrond!
Laat even wat resultaten zien ook!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:55 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dank beiden! Ik zal het eens proberen
Zal ik doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef Xilantof het volgende:
@Prupke:
Vandaag was inderdaad lekker weer! heb dan het geluk dat ik op mijn werk wel af en toe legaal naar buiten kan gaan
[..]
Laat even wat resultaten zien ook!
Met een knopje op je camera (zo'n bliksemschicht, en dan ook aan je wieltje draaien) moet je de optie krijgen om die slow sync of 2d curtain in te stellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Zal ik doen.![]()
Wat bedoel je trouwens met 'slow sync'? Ik neem aan een flister-setting? Mijn flister 'kan' Manueel, pTTL en pTTL-HSS (maar die functie zegt de handleiding is voor foto's met een korte belichtingstijd, dus die zal het wel niet zijn).
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef Ynske het volgende:
k heb binnenkort een feestweekend met optredens in t theater te fotograferen
dit is van een Harmonieorkest dat 175 jaar bestaatquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef prupke het volgende:
[..]
En mag je dan ook weer fotos leveren net als de vorige keer?
Ik ben bang dat mijn bescheiden Pentax dit niet ondersteunt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met een knopje op je camera (zo'n bliksemschicht, en dan ook aan je wieltje draaien) moet je de optie krijgen om die slow sync of 2d curtain in te stellen.
Dat houdt in dat de flits pas aan het einde van die lange sluitertijd flitst.
kijk anders eens in je menu onder de persoonlijke instellingenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn bescheiden Pentax dit niet ondersteunt...
Ik kan idd ook online even niet vinden of ie het wel of niet ondersteund.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn bescheiden Pentax dit niet ondersteunt...
Nee hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, zorgen is een groot woord. Zorgen dat je minder verrast bent is een tweede. Maar jij werkt bij een financiele toko, daar geen zorgen?
Wrs kun je dat dan op de flitser zelf instellenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef problematiQue het volgende:
Wat ik uit de handleiding kan opmaken doet hij het automatisch bij sluitertijden korter langer dan 1/90. Maar of het ook geldt voor een niet-Pentax externe flitser is dan weer even de vraag.
Ah zoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:43 schreef problematiQue het volgende:
Nee hij ondersteunt het niet, de term waarvan ik net dacht dat het de 2e gordijn-functie was, bleek wat anders te zijn.
Klopt, dat kan inderdaad, maar de camera ondersteunt het niet dus ook al staat de flitser zo ingesteld flitst hij toch bij het opengaan ipv bij het sluiten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wrs kun je dat dan op de flitser zelf instellen
Over flitsers gesproken, ik heb een Metz 45 te pakken gekregen
Des te meer reden om een externe te kopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Klopt, dat kan inderdaad, maar de camera ondersteunt het niet dus ook al staat de flitser zo ingesteld flitst hij toch bij het opengaan ipv bij het sluiten.
Klopt, de oudere Pentax flitser die ik heb (doet 't goed met de istDs) heeft de 2e gordijninstelling op de flitser zelf.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wrs kun je dat dan op de flitser zelf instellen
Over flitsers gesproken, ik heb een Metz 45 te pakken gekregen
Neuh voor de zelfbouwstudioquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, de oudere Pentax flitser die ik heb (doet 't goed met de istDs) heeft de 2e gordijninstelling op de flitser zelf.
Metz 45Last van veel vliegen in huis?
Heb ik ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Des te meer reden om een externe te kopen
Ondersteunt de camera het zelf ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, de oudere Pentax flitser die ik heb (doet 't goed met de istDs) heeft de 2e gordijninstelling op de flitser zelf.
Metz 45Last van veel vliegen in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |