das een endje fietsenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Zo klaar met werken, ben om 7 uur thuis als het meezit
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Stom dat ze niet even de gehele crew opgenoemd hebben...
Hoiquote:
food is goodquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiZo ff lekkere dingen maken voor morgen
En dan slapen
ik meet jou morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef prupke het volgende:
[..]
food is good
ik blijf nog ff wakker , heb morgen toch vrij dus ik kan het hebben.
zekerquote:
ik ga gewoon niet te veel eten ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
zeker![]()
En allemaal lekkere dingen
* Chanty eet morgen de hele dag niet
1 maandquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga gewoon niet te veel eten ...
en voor we weggaan ga ik nog ff genieten van mijn nichtje van 1 maand oud en van mijn neefje van bijna 4
mja dat heeft zo zijn voordelen, wel de lusten....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:40 schreef prupke het volgende:
poepen eten en huilen en slapen .....
maar voor mij zijn het allemaal lease kindertjes
Ik kan er goed mee overweg , maar ik ben ook altijd blij dat ze weer weg zijn
en nog wat leuks geschoten??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, net thuis, even naar A'dam geweest voor een modeshow ...
Succesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:35 schreef Chanty het volgende:
Ik ben zenuwachtig
Ga zo naar de open dag van de politie langs de werving en selectie stand. Kijken wat ze in de toekomst voor me kunnen betekenen en of ik miss nu al iets van werk kan doenAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!
Dat hoop ik wel, ga vandaag kijken.quote:
goeiemiddagquote:
Hebben ze in het diepe zuiden geen schaatsbaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
goeiemiddag
zodadelijk maar eens jullie kant opgaan, de schaatsbaan van Eindhoven is weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |