Ik druip al af...quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:52 schreef Wessiej het volgende:
Achievements zijn beter [ afbeelding ]
56% hiero bitch, wat doe je er aan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zo eindelijk een eigen topic,
vanmiddag weer overnieuw begonnen met Burnout, had al een Elite Burnout Licence![]()
Maar goed, save game verwijderd, en zit inmiddels weer op 40%
quote:Op zondag 28 september 2008 03:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
56% hiero bitch, wat doe je er aan?
Het ging inderdaad heel rap bij mijquote:Op zondag 28 september 2008 10:24 schreef Agiath het volgende:
Ik heb burnout al maanden, ik kan denk ik in een half uurtje meer dan de helft van die trophy's halen
Hoezo?quote:Op zondag 28 september 2008 13:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zo ik heb mijn A license weer, nog even door voor mijn Burnout license, en dan kan ik de rest van de trophy's gaan halen.
Showtime krijg ik trouwens niet aan de praat
Hij weet de knoppencombo niet, is L1+R1 tijdens het rijden.quote:
Waarom luister je dan ook naar fruitquote:
Dat is een hele scherpe opmerkingquote:Op zondag 28 september 2008 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom luister je dan ook naar fruit
wat de fuck lul je geakquote:
er stond echt een 1quote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wat de fuck lul je geak![]()
Check je bericht anders. Er staat duidelijk l1+r1, besides waar zie jij een 1 in de controls zitten.
Dus whatevertalk to the hand en check mn trophies bitch, ik laat je stof happen
Veel liefs
Fruit
Ik heb het bericht nog in mn outbox staan! Er staat echt l1+r1quote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
er stond echt een 1, ik dacht nog een keer drukken
![]()
![]()
foolquote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, dan heb ik gewoon niet goed gekeken
Je moet respect hebben voor oudere mensen jaquote:
Noem oud?quote:Op zondag 28 september 2008 22:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je moet respect hebben voor oudere mensen ja
In je profile staat er dan iets van een level ofzo, hoemeer trophys totaal hoe hoger het levelquote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je bij Trophy's ook een soort totaal telling? Net als je bij Achievement bijvootbeeld 10.000 punten hebt en daarachter zitten alle achievement's?
Of gaat dat echt los per spel?
quote:Valkyria Chronicles Demo Storms Europe Next Week
Ah, Valkyria Chronicles, that beautiful, beautiful game. While the CANVAS graphics engine has long held me in it's rippling, sketchy grasp, I've yet to actually get my hands on Sega's upcoming PlayStation 3 exclusive tactical strategy RPG, and my hands do crave it so. Relief could very well be in sight for me, however, as Sega of Europe has announced a demo of the game available on the PlayStation Network next Thursday, October 9th, and where Sega of Europe leads, Sega of America will likely follow. Unfortunately I'll be traveling to BlizzCon and will miss it's sweet release, but the knowledge of it's presence will sooth my soul amidst the murloc-filled mayhem.
quote:Naughty Dog: Uncharted2 Confirmed in development
In the latest issue of the PSM3, Naughty Dog co-vice president Christophe Balestra confirms that Uncharted 2 is indeed in development.
Ja, maar dit is niet het ps3 topicquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend weggeweest. Staat Wipeout HD al in de EU store?
OMG ook maar een iemand kan zo'n matig topic makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wie heeft er morgen avond de Burnout mugshot trophy![]()
1x raden.........het is niet Fruit
Daarna heb je ook nog de elite licensequote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre blue, nee ik heb nog niet zo een hippe usb cam ^_^''
Zit wel al op 70% van burnout. Moet alleen nog A en Burnout licence, die van takedownen + die roadrage die daar bij hoort en die mugshot. Je weet toch.
Niet voor ps3 trophy baasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarna heb je ook nog de elite license
Aaah okquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre blue, nee ik heb nog niet zo een hippe usb cam ^_^''
Zit wel al op 70% van burnout. Moet alleen nog A en Burnout licence, die van takedownen + die roadrage die daar bij hoort en die mugshot. Je weet toch.
En creterion elitequote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarna heb je ook nog de elite license
Dus je speelt het spel uit tot de Trophy's en gaat t dan nooit meer spelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Das toch niet nodig voor die trophies mannenEn check eens naar de TT
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus je speelt het spel uit tot de Trophy's en gaat t dan nooit meer spelen?
Nee das niet waar natuurlijk. Maar waarschijnlijk gaat het gewoon weer de verkoop in (ik ga _echt_ niet al die shit doen, al die borden, al die gates, etc etc). Als ik alle trophies heb zit er prolly zo'n 15-20 uur in en dan is het wel welletjes geweest denk ik zoquote:
Dan kan ik weer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef Skeletor het volgende:
GTA IV krijgt ook trophies![]()
Ook weer leuk voor de mensen die al 100% hadden
Mijn broertje heeft dat dus wel gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee das niet waar natuurlijk. Maar waarschijnlijk gaat het gewoon weer de verkoop in (ik ga _echt_ niet al die shit doen, al die borden, al die gates, etc etc). Als ik alle trophies heb zit er prolly zo'n 15-20 uur in en dan is het wel welletjes geweest denk ik zo
Goede reden om t spel weer eens te spelen iddquote:
Die trophies zijn regelrecht overgenomen van de xbox achievements. Behalve de extra platina trophy dan...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:57 schreef merino het volgende:
Zal wel niet retro-active zijn.
Vrij standaard trophy's allemaal. Alleen die "kill a Rockstar online" trophy snap ik niet echt.
Ze hadden wel iets meer trophy's erin kunnen stoppen waarvoor je rare dingen in Liberty City moet doen. De trophy waarvoor je onder alle bruggen moet vliegen in heli is daar goed voorbeeld van.
Opzich gemiste kans maar wel goede reden om het spel es keer uit te spelen. Was eigenlijk al snel interesse kwijt erin (hij stelde idd enorm telleur).
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga niet aan die GTAIV trophies beginnen denk ik. Heb t wel een beetje gezien met GTAIV nadat ik de storyline uit had
Ja maar GTAIV was overrated as fuck. Prima game hoor, maar voor mij geen replay value. Een game als Uncharted was bij de trophy-patch een INSTA-replay. En die gaat ook de collectie niet meer uit (ik koop/verkoop)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:19 schreef Skeletor het volgende:
[..]
maar jij bent toch de über trophy hoer??
zijn die nieuwe wagens een beetje tof?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:42 schreef merino het volgende:
Ik ben sinds de Spec3 update weer GT5P aan het spelen. Zo schiet het met mijn Burnout trophy's ook echt niet op ;')
Goed ben ik héquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
trouwens wat zitten er ook een rand debielen op psn![]()
voor die 8 player base ball trophy , ze snappen er echt geen kut van
Zit je dan met 7 personen derin, en rijd nr 8 fijn de andere kant op![]()
Maar na ruim een uur had ik hem
heel goedquote:
Ja had ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe heb je die 8 player 10 mile motor challenge gedaan? Bij mij quit de hele tijd 1 iemand als ik rond de 8 zit
Hij telt dus wel gewoon door als er 8 man in zitten? En als je naar een andere server gaat?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heel goed
[..]
Ja had ik ook, gewoon blijven zoeken naar kamers met 7 mensen.
Ben gewoon gaan wachten, zodra er 8 mensen waren, racen als een geckko![]()
Dan weer stil staan als er 1 weg gaat, en dat zo maar door, net zolang tot ik hem had
![]()
Ik moet die trophy ook nog halen (en nog vele anderen) Ik heb alleen geen idee van wat de bedoeling isquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb alleen nog de Burnout Paradise 10 timed challenges trophy nodig (en de mugshot trophy, maar ik heb geen camera daarvoor). Maar het lukt me echt niet een game te vinden met mensen die dit serieus en normaal willen spelen. Iemand een keer zin om dit te doen?
samequote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik moet die trophy ook nog halen (en nog vele anderen) Ik heb alleen geen idee van wat de bedoeling is![]()
Dan kunnen we iig met z'n 3en uitvinden wat de bedoeling isquote:
Die moet ik ook nog kopen voor 3 dollar ofzo.. Alleen weet ik ook daar niet van wat de bedoeling isquote:
100%quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:38 schreef Skeletor het volgende:
Die moet ik ook nog kopen voor 3 dollar ofzo.. Alleen weet ik ook daar niet van wat de bedoeling is
Nu al 100%?!quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
100%wat een vage zooi was dat zeg
Ik wist het eerst ook niet. Maar je moet online dus 10 times challenges doen. En timed challenges zijn dan weer challenges die je samen moet doen. Ze verschillen van freeburn challenges, omdat er een tijdlimit bij die challenges zit.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik moet die trophy ook nog halen (en nog vele anderen) Ik heb alleen geen idee van wat de bedoeling is![]()
Je kan me toevoegen psn=Mirvan
Ja die werkt ook gewoon. Ik heb nog steeds spijt dat ik hem toentertijd niet bij Gamehubs gekocht heb voor 10 euriesquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Werkt een PS2 EyeToy camera daar ook voor? Dan kan ik die misschien ergens cheapo kopen...
Godver, moet ik weer iemand anders zien te ronselen om die challenges mee te doen, en dan ben ik weer de noobquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik wist het eerst ook niet. Maar je moet online dus 10 times challenges doen. En timed challenges zijn dan weer challenges die je samen moet doen. Ze verschillen van freeburn challenges, omdat er een tijdlimit bij die challenges zit.
Komt van de weekquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb je de mugshot trophy dan al ??![]()
, beetje heull mijn foto's afkraken
![]()
Inderdaad voor die challenges kan je beter een closed room maken. Anders heb je er af en toe van die mafkezen tussen zitten die alleen maar zitten te kutten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Laatst ook met Mickey en Insanity dik een uur bezig geweest![]()
Voor de GTA weet ik nog geen release data, wel dat de Trophy´s 100% halen moeilijk wordt ( lijst is al bekend )
Je moet o.a GTA 100% uitspelen, dat betekend alle duiven verzamelen en de rest van de zooi
Het is nog niet te laat!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:14 schreef deepart het volgende:
Ligt het aan mij of komt der geen ene reet uit op de ps3? Ik speel al 1 jaar lang maar 1 spel, COD4.. heb nog wel meer spellen maar vind het maar bagger.
Er komt geen een boeiende shooter uit, geen een sprookjesachtige rpg.. Had ik maar een 360 gekocht..
Als je een 360 hebt hoef je niet eens spellen te kopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat!![]()
Verkoop je ps3 voor 400 en koop een xbox voor 150Dan hou je serieus nog 250 over voor games ZOMG
Uncharted, MGS4, LBP, moet ik nog even door gaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je een 360 hebt hoef je niet eens spellen te kopen![]()
![]()
Gears of war.. Halo.. Fable 2... enz.. wat heeft de ps3 nu? cod5 komt eraan, maar die komt ook gewoon op de xbox
Dat is nog steeds niks tegen over wat de 360 heeft. Vind het gewoon jammer, zoveel potentie.. Zo weinig realisatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uncharted, MGS4, LBP, moet ik nog even door gaan
Heb er denk ik meer van verwacht. Tevens was ik bang voor de vele fouten in de 360 consoles..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als je de PS3 zo kut vindt, waarom heb je hem dan?
Veel gehoer, doch weinig gelul denk ikquote:Op zondag 21 december 2008 17:05 schreef Gamer_V het volgende:
Weinig gehoer hier.
CoDW@W platinumquote:Op zondag 21 december 2008 17:18 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb nog niet eens een platinum trophyMaar die van mirror's edge gaat er komen
Had jij ook niet een SSHD platinum?quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
CoDW@W platinum
SWS platinum
UDF platinum
Bioshock platinum
LBP moet er nog 2
BP moet er nog 2
Ik ga voor de wipeout HD Platinumquote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
CoDW@W platinum
SWS platinum
UDF platinum
Bioshock platinum
LBP moet er nog 2
BP moet er nog 2
Ik heb bijna al mn PSS games platinum (moet er nog 3 bij novastar), maar daar krijg je geen platinum voor ( maar gewoon 100% )quote:Op maandag 22 december 2008 15:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Had jij ook niet een SSHD platinum?
Ik heb besloten om die ook nog te gaan halen! Maar daar doe ik rustig aanquote:Op maandag 22 december 2008 15:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ga voor de wipeout HD Platinum
Dag kerstvakantie
Weer addon voor burnout?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Fallen het volgende:
Hoerige Burnout en LBP trophies, ben nu gewoon in % gedaald omdat er add-on packages zijn aangekondigd....
en ik haat, haat, HAAT die Late Boomer van SSHD...
Geldt niet voor de platinum toch, dus dat maakt verder niet uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Fallen het volgende:
Hoerige Burnout en LBP trophies, ben nu gewoon in % gedaald omdat er add-on packages zijn aangekondigd....
en ik haat, haat, HAAT die Late Boomer van SSHD...
Nee, ik had BP al op platinum terwijl im op 94% stond... maar dat is nu ook weer gedaald.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geldt niet voor de platinum toch, dus dat maakt verder niet uit
Aangekondigd.... die party-pack, met leuke kleurtjes enzo...quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Weer addon voor burnout?
Zo maar ff checken dan
He bah, kan ik die dus niet op 100% halen :[.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangekondigd.... die party-pack, met leuke kleurtjes enzo...
http://www.criteriongames.com/packs/party.php
opzoeken op internet waar ze zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:50 schreef Kingside het volgende:
[..]
He bah, kan ik die dus niet op 100% halen :[.
Nu bezig met de 100% voor Uncharted te halen, maar al die schatten zoeken is gewoon kut.
Baas pass me die lumines shit jwtzquote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef merino het volgende:
Ik kan overigens nog wel wat hulp gebruiken wbt twee LittleBigPlanet trophies.
Ten eerste zou ik het zeer waarderen als jullie me kunnen hearten en ten tweede moet ik nog die trophy dat je een level speelt met 3 mensen uit je friends list.
Dus als men zin heeft, graag
Ik heart je welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef merino het volgende:
Je kan me toch alsnog wel hearten?
heb ik ook voor jou gedaan
Zulke trophys voor COD4 zou ik ook allang gehaald hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef RedemptioN het volgende:
nouja, ik heb bv counter strike 5 jaar gespeeld, dan zou je dat soort trophies wel halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef Kingside het volgende:
Hatelijk, ik moet nog bij Burnout Paradise alleen die Smugshot trophie, maar ik heb geen PSeye. :[
En ik heb een ps-eye, en hem m 1x gebruikt en daarna nooit meer. hij is zelfs niet aangesloten aangezien ik mijn kutkop graag voor mezelf wil houden tijdens BPquote:
Idem hierquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En ik heb een ps-eye, en hem m 1x gebruikt en daarna nooit meer. hij is zelfs niet aangesloten aangezien ik mijn kutkop graag voor mezelf wil houden tijdens BP![]()
Kunnen jullie misschien niet de trophy halen voor mijn broertje? Hij mist alleen die nog namelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Idem hier
Vrij slecht toch wel eigenlijk
Hoe wou je dat in godsnaam doen, trophyes gaan per playstation, niet per accountquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien niet de trophy halen voor mijn broertje? Hij mist alleen die nog namelijk
Ik heb ook geen vrienden, dus we zijn al met z'n 2enquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik moet nog een paar LBP , met name die van 4 vrienden
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En ik heb een ps-eye, en hem m 1x gebruikt en daarna nooit meer. hij is zelfs niet aangesloten aangezien ik mijn kutkop graag voor mezelf wil houden tijdens BP![]()
hmm..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef SuperFruitig het volgende:
delano heb je een ps3 eye? anders wil ik hem wel overkaufen van je
En hier en hier dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef SuperFruitig het volgende:
je hebt ook ps2 eyes namelijk en die zijn minder goed, vandaar de vraag dus
Maar ik heb marktplaats al her en der afgezocht, maar meestal willen ze dan 50 euro oid
Nee hoor, ik haal nu ook trophys voor een dude hier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe wou je dat in godsnaam doen, trophyes gaan per playstation, niet per account
Ik!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
Oke, even een kickje, iemand in om binnenkort even de Tmobile trophee te halen met Midnight Club? Moet eigenlijk alle online trophees nog voor deze game!
Inderdaad! Ik moet je nog steeds even inmakenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Platina het volgende:
ikke ook nog steeds, hebben nog niet online samen gespeeld MoodChange :p
Thanks, maar kan m niet vinden. Zie dat ik ook in het verkeerde topic zit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Kingside het volgende:
Op PSN wel geloof ik, iets van Super Nitro Battle Karts ofzo
Aaaarg wat gemeen, ik heb de cam maar het spel niet (meer)quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:34 schreef Agiath het volgende:
Verzoek: Wil iemand voor mij en mijn broertje de trophies halen bij Burnout Paradise die je alleen kan halen als je zo'n eye-toy hebt?
Als ruil kan je via mijn store-geschiedenis alle update van burnout paradise van me downloaden, het gaat hier om dat party-pack (waar je dan wel een trophy voor moet halen gelijk),de 4 legendary cars, de boost special cars en een toycar + bike. Waarde: dik 25 euro
.
PM me voor meer info
Deal, maar ga je echt het spel opnieuw kopen daarvoor?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaaarg wat gemeen, ik heb de cam maar het spel niet (meer)![]()
edit: als dit aan het eind van de maand nog niet voor je is gebeurt, ga ik het spel weer her-kopen en het voor je doen (en de legendary cars binnenhalen)
Ja, was ik toch al van plan hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Deal, maar ga je echt het spel opnieuw kopen daarvoor?
Oke, nee ik heb het spel al bijna een jaar nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, was ik toch al van plan hoor
Heb standaard spel gehad, verkocht (was dat niet aan jou?), en wilde de ultimate box nog eens kopen, en ook de legendary cars. Dus dit zou me heeel erg goed uitkomen, al heb ik nu even niet echt 30 euro over, dus doe ik het graag eind van de maand als het dan nog niet gebeurd is
Excuus, het was RedemptioNquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke, nee ik heb het spel al bijna een jaar nuDus aan mij heb je hem niet verkocht iig
je moet getakedowned worden dan maaktie automatisch een picca van je lelijke porum T_Dquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kan je bij party mode die foto's nemen dan
Mijn cam is aangesloten alleen ik heb nergens die optie om de foto te nemen.
Zo wordt het een beetje lastig die trophy halen
Lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
je moet getakedowned worden dan maaktie automatisch een picca van je lelijke porum T_D
Lezen Schmezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
LezenHet gaat over die party mode.
Als je een nieuwe party begint komt er toch zoiets te staan als "please take picture now? "
Ach, je post in elk geval weer eens onder je eigen nick....quote:
Wil je wel adden,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:23 schreef Platina het volgende:
Ik zoek mensen die Burnout Paradise 2/3 player challenges willen doen met mij, heb ik nodig voor die trophies. Wie o wie?
PSN: Aiqo
Omdat hij 50 challenges moet halen, en het in dit spel een heeeeeeeeel stuk makkelijker is om 1/2 meewerkende mensen te vinden dan 3-7quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wil je wel adden,
Alleen begrijp ik niet waarom je precies 2/3 player challenges nodig hebt voor trophies.
50 challenges is toch geen trophy?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat hij 50 challenges moet halen, en het in dit spel een heeeeeeeeel stuk makkelijker is om 1/2 meewerkende mensen te vinden dan 3-7
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht van wel. Misschien doet hij t voor de uber-auto die je krijgt na 100 challenges. (2 sets van 50)quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
50 challenges is toch geen trophy?
en zoveel moeite had ik niet om er 50 te halen.
10 timed challenges zijn misschien iets pittiger, maar die krijg je ook wel vanzelf
Haha kan ookquote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht van wel. Misschien doet hij t voor de uber-auto die je krijgt na 100 challenges. (2 sets van 50)
Das een bug die voorkomt als je de boost x4 trophy al hebt. Om het op te lossen moet je even:quote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef capital_P het volgende:
Heeft iemand hier al de trophy voor 3x burnout met de GT Nighthawk (Die legendary car gebaseerd op K.I.T.T.)? Ik krijg die trophy maar niet, terwijl ik de 3x al vele malen heb gehaald.
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/poiter85.png]afbeelding ] [/url]
Lol check die nummer 1quote:Op woensdag 1 april 2009 17:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er zijn zoveel trophies, het is echt niet te doen om ze allemaal te halen.
Volgens mij wel veelquote:Op woensdag 1 april 2009 20:09 schreef capital_P het volgende:
Bij deze draag ik mijn 100ste trophy op aan delano.888
Volgende vraag: hoe fokking veel moet je shaun white spelen om die respect-trophies te halen?
Voel me vereerdquote:Op woensdag 1 april 2009 20:09 schreef capital_P het volgende:
Bij deze draag ik mijn 100ste trophy op aan delano.888
dat ze het maar fixen, dit is mij te riskant en teveel werkquote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das een bug die voorkomt als je de boost x4 trophy al hebt. Om het op te lossen moet je even:
-savegame backuppen naar usb stick.
-savegame verwijderen van ps3
-nieuwe game starten
-trophy halen
-savegame verwijderen
-orginele savegame terug zetten van usb stick.
Wat vind je hier nou riskant aan? Tis niet zo moelijk hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef Platina het volgende:
[..]
dat ze het maar fixen, dit is mij te riskant en teveel werk
Ad me op psn = FrenkyVquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:12 schreef capital_P het volgende:
ik heb de hele dag die dingen zitten doen, had wat gezegd...
ga nu lost kijken
Idd ja!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
Gaat lekker zo met die changelles Platina
We moeten ff een derde erbij hebben om alle timed changelles te doen met ze 3en
Dit is het trophy topic, denk dat je hier meer succes hebt:quote:Op maandag 6 april 2009 16:43 schreef LangeJan het volgende:
Hallo!
Ik heb wat spellen te ruil tegen racegames of vechtspellen,
-Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
-Stuntman Ignition
-Resistance Fall of Man (Platinum Doos)
-Assasins Creed (Originele doos)
Bij interresse kan je PMtje sturen?
LJ.
Kannie, heb geen internet thuis en kon t laatst bij me vriendin maar je mailde helaas te laat. Maar moet snel internet krijgen thuis. Dan komt t allemaal goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef capital_P het volgende:
yo delano
denk je dat je vanavond nog zin en tijd hebt om die trophies te fixen?
tenks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
we zaten dr al un 1 ofzo te koekeloeren. ik dacht dat je em al hadquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
@Platina
Waarom waren jullie in eens allemaal weg gister? Ik heb m'n Tmobile trophee nog steeds niet
Ja ik heb die mensen allemaal geadd. Vanavond nieuwe poging wagen?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Platina het volgende:
[..]
we zaten dr al un 1 ofzo te koekeloeren. ik dacht dat je em al had
of had je die mensen daar niet geadd
Hebben ze het niet zo gedaan als bij Burnout Paradise?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja ik heb die mensen allemaal geadd. Vanavond nieuwe poging wagen?
Overigens wel lame, nu die update uit is met al die nieuwe auto's kan je nooit meer de platinum trophee te halen. Tenminste ik niet, aangezien ik geen CC heb. Heb jij toevallig die pack, zo ja, zou ik hem dan heel misschien van jou account kunnen downloaden voor een mooi prijsje?![]()
Ik zat dus even te kijken van de week, maar volgens mij dus nietquote:Op donderdag 16 april 2009 15:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hebben ze het niet zo gedaan als bij Burnout Platinum?
Daar kan je de Platinum trophy halen met het basispakket, alleen voor 100% moet je alle add-ons hebben.
Zo heb ik de Platinum en 81% bij Burnout Paradise.
Raar :Squote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja ik heb die mensen allemaal geadd. Vanavond nieuwe poging wagen?
Overigens wel lame, nu die update uit is met al die nieuwe auto's kan je nooit meer de platinum trophee te halen. Tenminste ik niet, aangezien ik geen CC heb. Heb jij toevallig die pack, zo ja, zou ik hem dan heel misschien van jou account kunnen downloaden voor een mooi prijsje?![]()
En wederom graag gedaanquote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef capital_P het volgende:
eerste platinum trophy binnen dankzij delano.888, bedankt gast!
Binnenkort maar weer s shaun white in de ps3 schuiven om de resterende trophies te halen. Weet iemand iets meer over hoe je die trophies haalt? De omschrijvingen zijn zo vaag bij dat spel...
(Nog) Geen idee waar je het over hebt, maar t.z.t. zal ik wellicht van je aanbod gebruik maken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Voor degene die met Resident Evil bezig zijn
Als je de Egg Hunt Trophy wil, voeg me even toe via psn![]()
Dan zet ik ze even in je inventory
Ik schiet al aardig op trouwens, nog 1 level op Veteran, en daarna door op Proffesional
Ik vind het prima.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef Webby het volgende:
3 man die de moeite wil nemen om LittleBigPlanet nog 1x op te starten met z'n allen op een afgesproken tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |