Daarna heb je ook nog de elite licensequote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre blue, nee ik heb nog niet zo een hippe usb cam ^_^''
Zit wel al op 70% van burnout. Moet alleen nog A en Burnout licence, die van takedownen + die roadrage die daar bij hoort en die mugshot. Je weet toch.

Niet voor ps3 trophy baasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarna heb je ook nog de elite license

Aaah okquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre blue, nee ik heb nog niet zo een hippe usb cam ^_^''
Zit wel al op 70% van burnout. Moet alleen nog A en Burnout licence, die van takedownen + die roadrage die daar bij hoort en die mugshot. Je weet toch.

En creterion elitequote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarna heb je ook nog de elite license

Dus je speelt het spel uit tot de Trophy's en gaat t dan nooit meer spelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Das toch niet nodig voor die trophies mannenEn check eens naar de TT
![]()

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus je speelt het spel uit tot de Trophy's en gaat t dan nooit meer spelen?

Nee das niet waar natuurlijk. Maar waarschijnlijk gaat het gewoon weer de verkoop in (ik ga _echt_ niet al die shit doen, al die borden, al die gates, etc etc). Als ik alle trophies heb zit er prolly zo'n 15-20 uur in en dan is het wel welletjes geweest denk ik zoquote:

Dan kan ik weer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef Skeletor het volgende:
GTA IV krijgt ook trophies![]()
Ook weer leuk voor de mensen die al 100% hadden

Mijn broertje heeft dat dus wel gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee das niet waar natuurlijk. Maar waarschijnlijk gaat het gewoon weer de verkoop in (ik ga _echt_ niet al die shit doen, al die borden, al die gates, etc etc). Als ik alle trophies heb zit er prolly zo'n 15-20 uur in en dan is het wel welletjes geweest denk ik zo

Goede reden om t spel weer eens te spelen iddquote:

Die trophies zijn regelrecht overgenomen van de xbox achievements. Behalve de extra platina trophy dan...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:57 schreef merino het volgende:
Zal wel niet retro-active zijn.
Vrij standaard trophy's allemaal. Alleen die "kill a Rockstar online" trophy snap ik niet echt.
Ze hadden wel iets meer trophy's erin kunnen stoppen waarvoor je rare dingen in Liberty City moet doen. De trophy waarvoor je onder alle bruggen moet vliegen in heli is daar goed voorbeeld van.
Opzich gemiste kans maar wel goede reden om het spel es keer uit te spelen. Was eigenlijk al snel interesse kwijt erin (hij stelde idd enorm telleur).

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga niet aan die GTAIV trophies beginnen denk ik. Heb t wel een beetje gezien met GTAIV nadat ik de storyline uit had

Ja maar GTAIV was overrated as fuck. Prima game hoor, maar voor mij geen replay value. Een game als Uncharted was bij de trophy-patch een INSTA-replay. En die gaat ook de collectie niet meer uit (ik koop/verkoop)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:19 schreef Skeletor het volgende:
[..]
maar jij bent toch de über trophy hoer??

zijn die nieuwe wagens een beetje tof?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:42 schreef merino het volgende:
Ik ben sinds de Spec3 update weer GT5P aan het spelen. Zo schiet het met mijn Burnout trophy's ook echt niet op ;')

Goed ben ik héquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
trouwens wat zitten er ook een rand debielen op psn![]()
voor die 8 player base ball trophy , ze snappen er echt geen kut van
Zit je dan met 7 personen derin, en rijd nr 8 fijn de andere kant op![]()
Maar na ruim een uur had ik hem

heel goedquote:
Ja had ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe heb je die 8 player 10 mile motor challenge gedaan? Bij mij quit de hele tijd 1 iemand als ik rond de 8 zit

Hij telt dus wel gewoon door als er 8 man in zitten? En als je naar een andere server gaat?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heel goed
[..]
Ja had ik ook, gewoon blijven zoeken naar kamers met 7 mensen.
Ben gewoon gaan wachten, zodra er 8 mensen waren, racen als een geckko![]()
Dan weer stil staan als er 1 weg gaat, en dat zo maar door, net zolang tot ik hem had
![]()

Ik moet die trophy ook nog halen (en nog vele anderen) Ik heb alleen geen idee van wat de bedoeling isquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb alleen nog de Burnout Paradise 10 timed challenges trophy nodig (en de mugshot trophy, maar ik heb geen camera daarvoor). Maar het lukt me echt niet een game te vinden met mensen die dit serieus en normaal willen spelen. Iemand een keer zin om dit te doen?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |