Wil je wel adden,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:23 schreef Platina het volgende:
Ik zoek mensen die Burnout Paradise 2/3 player challenges willen doen met mij, heb ik nodig voor die trophies. Wie o wie?
PSN: Aiqo
Omdat hij 50 challenges moet halen, en het in dit spel een heeeeeeeeel stuk makkelijker is om 1/2 meewerkende mensen te vinden dan 3-7quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wil je wel adden,
Alleen begrijp ik niet waarom je precies 2/3 player challenges nodig hebt voor trophies.
50 challenges is toch geen trophy?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat hij 50 challenges moet halen, en het in dit spel een heeeeeeeeel stuk makkelijker is om 1/2 meewerkende mensen te vinden dan 3-7
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht van wel. Misschien doet hij t voor de uber-auto die je krijgt na 100 challenges. (2 sets van 50)quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
50 challenges is toch geen trophy?
en zoveel moeite had ik niet om er 50 te halen.
10 timed challenges zijn misschien iets pittiger, maar die krijg je ook wel vanzelf
Haha kan ookquote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht van wel. Misschien doet hij t voor de uber-auto die je krijgt na 100 challenges. (2 sets van 50)
Das een bug die voorkomt als je de boost x4 trophy al hebt. Om het op te lossen moet je even:quote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef capital_P het volgende:
Heeft iemand hier al de trophy voor 3x burnout met de GT Nighthawk (Die legendary car gebaseerd op K.I.T.T.)? Ik krijg die trophy maar niet, terwijl ik de 3x al vele malen heb gehaald.
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/poiter85.png]afbeelding ] [/url]
Lol check die nummer 1quote:Op woensdag 1 april 2009 17:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er zijn zoveel trophies, het is echt niet te doen om ze allemaal te halen.
Volgens mij wel veelquote:Op woensdag 1 april 2009 20:09 schreef capital_P het volgende:
Bij deze draag ik mijn 100ste trophy op aan delano.888
Volgende vraag: hoe fokking veel moet je shaun white spelen om die respect-trophies te halen?
Voel me vereerdquote:Op woensdag 1 april 2009 20:09 schreef capital_P het volgende:
Bij deze draag ik mijn 100ste trophy op aan delano.888
dat ze het maar fixen, dit is mij te riskant en teveel werkquote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das een bug die voorkomt als je de boost x4 trophy al hebt. Om het op te lossen moet je even:
-savegame backuppen naar usb stick.
-savegame verwijderen van ps3
-nieuwe game starten
-trophy halen
-savegame verwijderen
-orginele savegame terug zetten van usb stick.
Wat vind je hier nou riskant aan? Tis niet zo moelijk hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef Platina het volgende:
[..]
dat ze het maar fixen, dit is mij te riskant en teveel werk
Ad me op psn = FrenkyVquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:12 schreef capital_P het volgende:
ik heb de hele dag die dingen zitten doen, had wat gezegd...
ga nu lost kijken
Idd ja!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
Gaat lekker zo met die changelles Platina
We moeten ff een derde erbij hebben om alle timed changelles te doen met ze 3en
Dit is het trophy topic, denk dat je hier meer succes hebt:quote:Op maandag 6 april 2009 16:43 schreef LangeJan het volgende:
Hallo!
Ik heb wat spellen te ruil tegen racegames of vechtspellen,
-Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
-Stuntman Ignition
-Resistance Fall of Man (Platinum Doos)
-Assasins Creed (Originele doos)
Bij interresse kan je PMtje sturen?
LJ.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|