Inderdaad! Ik moet je nog steeds even inmakenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Platina het volgende:
ikke ook nog steeds, hebben nog niet online samen gespeeld MoodChange :p
Thanks, maar kan m niet vinden. Zie dat ik ook in het verkeerde topic zit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Kingside het volgende:
Op PSN wel geloof ik, iets van Super Nitro Battle Karts ofzo
Aaaarg wat gemeen, ik heb de cam maar het spel niet (meer)quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:34 schreef Agiath het volgende:
Verzoek: Wil iemand voor mij en mijn broertje de trophies halen bij Burnout Paradise die je alleen kan halen als je zo'n eye-toy hebt?
Als ruil kan je via mijn store-geschiedenis alle update van burnout paradise van me downloaden, het gaat hier om dat party-pack (waar je dan wel een trophy voor moet halen gelijk),de 4 legendary cars, de boost special cars en een toycar + bike. Waarde: dik 25 euro
.
PM me voor meer info
Deal, maar ga je echt het spel opnieuw kopen daarvoor?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaaarg wat gemeen, ik heb de cam maar het spel niet (meer)![]()
edit: als dit aan het eind van de maand nog niet voor je is gebeurt, ga ik het spel weer her-kopen en het voor je doen (en de legendary cars binnenhalen)
Ja, was ik toch al van plan hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Deal, maar ga je echt het spel opnieuw kopen daarvoor?
Oke, nee ik heb het spel al bijna een jaar nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, was ik toch al van plan hoor
Heb standaard spel gehad, verkocht (was dat niet aan jou?), en wilde de ultimate box nog eens kopen, en ook de legendary cars. Dus dit zou me heeel erg goed uitkomen, al heb ik nu even niet echt 30 euro over, dus doe ik het graag eind van de maand als het dan nog niet gebeurd is
Excuus, het was RedemptioNquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke, nee ik heb het spel al bijna een jaar nuDus aan mij heb je hem niet verkocht iig
je moet getakedowned worden dan maaktie automatisch een picca van je lelijke porum T_Dquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kan je bij party mode die foto's nemen dan
Mijn cam is aangesloten alleen ik heb nergens die optie om de foto te nemen.
Zo wordt het een beetje lastig die trophy halen
Lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
je moet getakedowned worden dan maaktie automatisch een picca van je lelijke porum T_D
Lezen Schmezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
LezenHet gaat over die party mode.
Als je een nieuwe party begint komt er toch zoiets te staan als "please take picture now? "
Ach, je post in elk geval weer eens onder je eigen nick....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |