Kannie, heb geen internet thuis en kon t laatst bij me vriendin maar je mailde helaas te laat. Maar moet snel internet krijgen thuis. Dan komt t allemaal goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef capital_P het volgende:
yo delano
denk je dat je vanavond nog zin en tijd hebt om die trophies te fixen?
tenks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
we zaten dr al un 1 ofzo te koekeloeren. ik dacht dat je em al hadquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
@Platina
Waarom waren jullie in eens allemaal weg gister? Ik heb m'n Tmobile trophee nog steeds niet
Ja ik heb die mensen allemaal geadd. Vanavond nieuwe poging wagen?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Platina het volgende:
[..]
we zaten dr al un 1 ofzo te koekeloeren. ik dacht dat je em al had
of had je die mensen daar niet geadd
Hebben ze het niet zo gedaan als bij Burnout Paradise?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja ik heb die mensen allemaal geadd. Vanavond nieuwe poging wagen?
Overigens wel lame, nu die update uit is met al die nieuwe auto's kan je nooit meer de platinum trophee te halen. Tenminste ik niet, aangezien ik geen CC heb. Heb jij toevallig die pack, zo ja, zou ik hem dan heel misschien van jou account kunnen downloaden voor een mooi prijsje?![]()
Ik zat dus even te kijken van de week, maar volgens mij dus nietquote:Op donderdag 16 april 2009 15:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hebben ze het niet zo gedaan als bij Burnout Platinum?
Daar kan je de Platinum trophy halen met het basispakket, alleen voor 100% moet je alle add-ons hebben.
Zo heb ik de Platinum en 81% bij Burnout Paradise.
Raar :Squote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja ik heb die mensen allemaal geadd. Vanavond nieuwe poging wagen?
Overigens wel lame, nu die update uit is met al die nieuwe auto's kan je nooit meer de platinum trophee te halen. Tenminste ik niet, aangezien ik geen CC heb. Heb jij toevallig die pack, zo ja, zou ik hem dan heel misschien van jou account kunnen downloaden voor een mooi prijsje?![]()
En wederom graag gedaanquote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef capital_P het volgende:
eerste platinum trophy binnen dankzij delano.888, bedankt gast!
Binnenkort maar weer s shaun white in de ps3 schuiven om de resterende trophies te halen. Weet iemand iets meer over hoe je die trophies haalt? De omschrijvingen zijn zo vaag bij dat spel...
(Nog) Geen idee waar je het over hebt, maar t.z.t. zal ik wellicht van je aanbod gebruik maken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Voor degene die met Resident Evil bezig zijn
Als je de Egg Hunt Trophy wil, voeg me even toe via psn![]()
Dan zet ik ze even in je inventory
Ik schiet al aardig op trouwens, nog 1 level op Veteran, en daarna door op Proffesional
Ik vind het prima.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef Webby het volgende:
3 man die de moeite wil nemen om LittleBigPlanet nog 1x op te starten met z'n allen op een afgesproken tijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |