Weer addon voor burnout?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Fallen het volgende:
Hoerige Burnout en LBP trophies, ben nu gewoon in % gedaald omdat er add-on packages zijn aangekondigd....
en ik haat, haat, HAAT die Late Boomer van SSHD...
Geldt niet voor de platinum toch, dus dat maakt verder niet uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Fallen het volgende:
Hoerige Burnout en LBP trophies, ben nu gewoon in % gedaald omdat er add-on packages zijn aangekondigd....
en ik haat, haat, HAAT die Late Boomer van SSHD...
Nee, ik had BP al op platinum terwijl im op 94% stond... maar dat is nu ook weer gedaald.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geldt niet voor de platinum toch, dus dat maakt verder niet uit
Aangekondigd.... die party-pack, met leuke kleurtjes enzo...quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Weer addon voor burnout?
Zo maar ff checken dan
He bah, kan ik die dus niet op 100% halen :[.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangekondigd.... die party-pack, met leuke kleurtjes enzo...
http://www.criteriongames.com/packs/party.php
opzoeken op internet waar ze zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:50 schreef Kingside het volgende:
[..]
He bah, kan ik die dus niet op 100% halen :[.
Nu bezig met de 100% voor Uncharted te halen, maar al die schatten zoeken is gewoon kut.
Baas pass me die lumines shit jwtzquote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef merino het volgende:
Ik kan overigens nog wel wat hulp gebruiken wbt twee LittleBigPlanet trophies.
Ten eerste zou ik het zeer waarderen als jullie me kunnen hearten en ten tweede moet ik nog die trophy dat je een level speelt met 3 mensen uit je friends list.
Dus als men zin heeft, graag
Ik heart je welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:38 schreef merino het volgende:
Je kan me toch alsnog wel hearten?
heb ik ook voor jou gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |