Ja.quote:Op zondag 28 september 2008 12:13 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
The Shock Doctrine gelezen ?
quote:Op maandag 29 september 2008 04:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pokeren doe ik het liefst op Amerikaanse tijdstippen.
Ik ben ziek overigens... slapen heeft toch geen nut.
[ afbeelding ]
Ben je dom?quote:Op maandag 29 september 2008 04:13 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
een financieel topic en jij komt met peak oil aanzetten
De overheid grijpt in... leve het kapitalistische systeem... beurzen gaan omhoog!quote:Op maandag 29 september 2008 07:18 schreef appelsientje het volgende:
Denk dat de AEX vandaag wel in de plus gaat beginnen...
Ik lees net wat teletekst, Bos zegt dus dat de belastingbetaler niet voor de kosten opdraait. Uhuh. Geloofwaardigheid -1.quote:Op maandag 29 september 2008 05:38 schreef jpjedi het volgende:
Als belasting betaler, ben jij degene die de boel financiert...
Nee staatsleningen is de bedoeling, overigens denk ik dat dit voor de staat een goede deal is, zeker als men ABN AMRO weer naar de beurs brengt volgend jaar.quote:Op maandag 29 september 2008 05:38 schreef jpjedi het volgende:
Als belasting betaler, ben jij degene die de boel financiert...
We doen gewoon vrolijk mee met de VS nu het nog kan.quote:Op maandag 29 september 2008 08:41 schreef pberends het volgende:
[..]
De overheid grijpt in... leve het kapitalistische systeem... beurzen gaan omhoog!
Ach, heeft de politiek straks ook wat meer controlequote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Kunnen we geen topic aanmaken waarin we alleen genationaliseerde banken openen? Volgens mij gaat die ik record-tempo vo.
Over een jaar zijn er geen normale banken meer over, maar zijn ze allemaal genationaliseerdquote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Kunnen we geen topic aanmaken waarin we alleen genationaliseerde banken openen? Volgens mij gaat die ik record-tempo vo.
Fortis opent 30% hoger, goede deal voor Bos.quote:Op maandag 29 september 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, heeft de politiek straks ook wat meer controle
Wel overzichtelijk, kan de AEX ook gewoon dicht.quote:Op maandag 29 september 2008 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Over een jaar zijn er geen normale banken meer over, maar zijn ze allemaal genationaliseerd
Oh, tijdelijk lost het wat op qua vertrouwen, maar eens kijken of dat vertrouwen gehandhaafd blijft. De spaarders zullen hun geld alsnog graag naar een andere bank willen hebben, dus of het op langere termijn zo blijft...quote:Op maandag 29 september 2008 08:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Fortis opent 30% hoger, goede deal voor Bos.
Is dat sneu dat het verhaal nog niet af is , of is het gewoon fucking triest dat geen een 1van de zogenaamde topmensen, topeconomen of topanalisten totaal maar enig idee heeft wat er hierna gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2008 08:46 schreef simmu het volgende:
ah well; het lijkt erop dat de rotte appels zoals die geboemd zijn in diverse blogs de laatste 2 jaar dan nu op een paar weken tijd eruit gegooid worden, sneu dat daarmee het verhaal niet af is.....
Weet jij wat voor weer het wordt over 5 dagen? Net zo variabel als de economische markt.quote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat sneu dat het verhaal nog niet af is , of is het gewoon fucking triest dat geen een 1van de zogenaamde topmensen, topeconomen of topanalisten totaal maar enig idee heeft wat er hierna gaat gebeuren.
Nee hoor er zijnnog genoeg bedrijven die wel fysieke proudcten maken waarop mensen zitten te wachten. de melkunie in de aexquote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel overzichtelijk, kan de AEX ook gewoon dicht.
daarbij nog komt dat al die topmensen bij de genationaliseerde of overgenomen bedrijven mogen blijven of miljoenen en nog eens miljoenen krijgen als dank je wel.quote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat sneu dat het verhaal nog niet af is , of is het gewoon fucking triest dat geen een 1van de zogenaamde topmensen, topeconomen of topanalisten totaal maar enig idee heeft wat er hierna gaat gebeuren.
ja, tijd voor productie dus. Bellen blazen lukt mij ook nog wel trouwensquote:Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee hoor er zijnnog genoeg bedrijven die wel fysieke proudcten maken waarop mensen zitten te wachten. de melkunie in de aex.
Laten we eens een economie gaan opbouwen die om echte producten draait ipv lucht, bubbels en bellen.
Mijn neefjes van 2 en 3 vinden het ook heel leuk om met de bellenblaas te spelen, maar snappen er niets van hoe het komt dat een bel kan klappen, zo zie ik de huidige crisis ook, maar dan de zogenaamde deskundigen die het niet snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |