abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61988728
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:13 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

The Shock Doctrine gelezen ?
Ja.

En wat er nu weer aan de gang is in de VS is gewoon een typische schock doctrine die ze voor vele landen al beschreven heeft. Alleen gaan de veranderingen dan nu opeens wel andersom als ze had beschreven voor het onbepertk uitbereiden van de super vrije markten.
pi_61988797
Ik vraag me eigenlijk af met wélk potje van de overheid dit soort dingen wordt gedaan? Kan iemand daar opheldering over geven?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61988910
quote:
Op maandag 29 september 2008 04:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Pokeren doe ik het liefst op Amerikaanse tijdstippen.
Ik ben ziek overigens... slapen heeft toch geen nut.

[ afbeelding ]
!
pi_61988914
Ja, heeft Bos nu opeens een begrotingstekort?
pi_61988940
quote:
Op maandag 29 september 2008 04:13 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

een financieel topic en jij komt met peak oil aanzetten
Ben je dom?

De grondstoffencrisis heeft alles met de kredietcrisis te maken.
pi_61988967
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:18 schreef appelsientje het volgende:
Denk dat de AEX vandaag wel in de plus gaat beginnen...
De overheid grijpt in... leve het kapitalistische systeem... beurzen gaan omhoog!
pi_61989006
quote:
Op maandag 29 september 2008 05:38 schreef jpjedi het volgende:
Als belasting betaler, ben jij degene die de boel financiert...
Ik lees net wat teletekst, Bos zegt dus dat de belastingbetaler niet voor de kosten opdraait. Uhuh. Geloofwaardigheid -1.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61989042
NEXT

en daar gaat wachovia

ah well; het lijkt erop dat de rotte appels zoals die geboemd zijn in diverse blogs de laatste 2 jaar dan nu op een paar weken tijd eruit gegooid worden, sneu dat daarmee het verhaal niet af is.....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_61989069
quote:
Op maandag 29 september 2008 05:38 schreef jpjedi het volgende:
Als belasting betaler, ben jij degene die de boel financiert...
Nee staatsleningen is de bedoeling, overigens denk ik dat dit voor de staat een goede deal is, zeker als men ABN AMRO weer naar de beurs brengt volgend jaar.
pi_61989091
Kunnen we geen topic aanmaken waarin we alleen genationaliseerde banken openen? Volgens mij gaat die ik record-tempo vo.
pi_61989105
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:41 schreef pberends het volgende:

[..]

De overheid grijpt in... leve het kapitalistische systeem... beurzen gaan omhoog!
We doen gewoon vrolijk mee met de VS nu het nog kan.
pi_61989125
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Kunnen we geen topic aanmaken waarin we alleen genationaliseerde banken openen? Volgens mij gaat die ik record-tempo vo.
Ach, heeft de politiek straks ook wat meer controle
pi_61989161
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Over een jaar zijn er geen normale banken meer over, maar zijn ze allemaal genationaliseerd
pi_61989177
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, heeft de politiek straks ook wat meer controle
Fortis opent 30% hoger, goede deal voor Bos.
pi_61989185
Ach, het kon toch niet op dat geld van de banken
pi_61989203
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Over een jaar zijn er geen normale banken meer over, maar zijn ze allemaal genationaliseerd
Wel overzichtelijk, kan de AEX ook gewoon dicht.
pi_61989209
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:53 schreef henkway het volgende:

[..]

Fortis opent 30% hoger, goede deal voor Bos.
Oh, tijdelijk lost het wat op qua vertrouwen, maar eens kijken of dat vertrouwen gehandhaafd blijft. De spaarders zullen hun geld alsnog graag naar een andere bank willen hebben, dus of het op langere termijn zo blijft...
pi_61989221
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:46 schreef simmu het volgende:

ah well; het lijkt erop dat de rotte appels zoals die geboemd zijn in diverse blogs de laatste 2 jaar dan nu op een paar weken tijd eruit gegooid worden, sneu dat daarmee het verhaal niet af is.....
Is dat sneu dat het verhaal nog niet af is , of is het gewoon fucking triest dat geen een 1van de zogenaamde topmensen, topeconomen of topanalisten totaal maar enig idee heeft wat er hierna gaat gebeuren.
pi_61989226
De Britten worden trouwens keihard genaaid, de 20 miljard aan deposits gaat naar Santander, 41 miljard aan rotzooi naar de staat EN de listing van de aandelen Bradford & Bingley is stopgezet.. Fuck it wat een naaierij
pi_61989243
Wat is nu het probleem?

pi_61989254
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Is dat sneu dat het verhaal nog niet af is , of is het gewoon fucking triest dat geen een 1van de zogenaamde topmensen, topeconomen of topanalisten totaal maar enig idee heeft wat er hierna gaat gebeuren.
Weet jij wat voor weer het wordt over 5 dagen? Net zo variabel als de economische markt.
pi_61989268
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Wel overzichtelijk, kan de AEX ook gewoon dicht.
Nee hoor er zijnnog genoeg bedrijven die wel fysieke proudcten maken waarop mensen zitten te wachten. de melkunie in de aex .

Laten we eens een economie gaan opbouwen die om echte producten draait ipv lucht, bubbels en bellen.

Mijn neefjes van 2 en 3 vinden het ook heel leuk om met de bellenblaas te spelen, maar snappen er niets van hoe het komt dat een bel kan klappen, zo zie ik de huidige crisis ook, maar dan de zogenaamde deskundigen die het niet snappen.
pi_61989270
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

daarbij nog komt dat al die topmensen bij de genationaliseerde of overgenomen bedrijven mogen blijven of miljoenen en nog eens miljoenen krijgen als dank je wel.
pi_61989294
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee hoor er zijnnog genoeg bedrijven die wel fysieke proudcten maken waarop mensen zitten te wachten. de melkunie in de aex .

Laten we eens een economie gaan opbouwen die om echte producten draait ipv lucht, bubbels en bellen.

Mijn neefjes van 2 en 3 vinden het ook heel leuk om met de bellenblaas te spelen, maar snappen er niets van hoe het komt dat een bel kan klappen, zo zie ik de huidige crisis ook, maar dan de zogenaamde deskundigen die het niet snappen.
ja, tijd voor productie dus. Bellen blazen lukt mij ook nog wel trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')